quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:45 schreef JMT het volgende:
Ik vind het ook hooguit irritant als er een dametje in een flat de hele tijd zit te wachten op dr post terwijl ik bezig ben. Zo'n gevoel van "over de schouders meekijken". Bij andere mensen van diezelfde flat, of andere flats, zoek ik zonder probleem ff hun post op uit m'n bundel en overhandig ze dat, als ze er om vragen, maar dit dametje is wel een beetje ehm...nogal irritant ja :/
Moet er btw niet aan denken dat, als ik me kar ffies laat staan omdat ik ff de huisjes rondom bedien, er iemand in gaat lopen snuffelen, dan zou ik wel gelijk me pb+ inlichten sowieso. Mocht hij er niet zijn dan de TC of desnoods uiteindelijk de politie. Ik zou er gewoon melding van maken Chevhb!
Laat staan dat... je ergens post door de gleuf van een deur duwt met al dan niet afgeplakte ruiten, en je ziet een hulpeloos danwel levenloos dametje in de gang liggen... Dan is het gewoon gelijk 112 bellen. Hoop 't alleen nooit mee te maken ondanks ik relatief gezien veel alleenstaande ouderen heb in mn wijk... ;x
De persoon waar ik heen gestuurd heb wil er verder geen extra werk van maken, aangezien hij het pakket nu heeft zonder gedoe, Als ik nu de volgende keer ALLEEN HUISADRES erop zet is de TNT'r dan slimmer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:35 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, dat mag niet. Ik zou contact opnemen met de klantenservice over de gang van zaken. Die kunnen dan de klacht doorsturen naar de betreffende afdeling die vervolgens de betreffende pakketchauffeur een tik op de vingers verkoopt, want aangetekende stukken mogen niet bij de buren worden afgeleverd.
Nee, want aangetekende stukken mogen sowieso niet bij de buren worden aangeboden. TNT geeft zelf aan dat je juist gebruik kan maken van aanvullende diensten om te voorkomen dat een pakket bij de buren wordt aangeboden, dus dan moeten ze aanvullende diensten ook niet bij de buren aanbieden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:40 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
De persoon waar ik heen gestuurd heb wil er verder geen extra werk van maken, aangezien hij het pakket nu heeft zonder gedoe, Als ik nu de volgende keer ALLEEN HUISADRES erop zet is de TNT'r dan slimmer?
Ok Jordy-B bedankt voor je informatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, want aangetekende stukken mogen sowieso niet bij de buren worden aangeboden. TNT geeft zelf aan dat je juist gebruik kan maken van aanvullende diensten om te voorkomen dat een pakket bij de buren wordt aangeboden, dus dan moeten ze aanvullende diensten ook niet bij de buren aanbieden.
En het is niet zo dat alleen de ontvanger een klacht kan sturen, dat kan de afzender als betalende klant natuurlijk ook.
Frontsortering, is dat niet in de postbussen werken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:17 schreef silliegirl het volgende:
Zucht, ik heb echt een hekel aan m'n nieuwe werktijden, ik mag pas om 12:00 beginnen... Toch is kijken of daar niks mee te schuiven valt... Bij ons zijn er trouwens vacatures voor de "frontsorteringen", enig idee wat dat is? Is dat voor de postbezorgers de wijken klaar maken ofzo? :S
Volgende week iig lekker een zaterdag vrij!
Volgens mij is 99,9% van de pakketservice door TNT uitbesteed werk. Hier rijden ze ook van een lokaal koeriersbedrijf. Het gaat nu gelukkig al beter dan vroeger. In het verleden waren het figuren die bijv. het verschil tussen de Rijnenburgstraat en de Rijnenburgdwarsstraat niet wisten, aangetekende pakketten bij de buren afgaven of, nog erger, in het portiek zetten en dan zelf tekenden, maar na een aantal klachtentelefoontjes van mij komt dat gelukkig niet meer voor. Wel hebben ze nog steeds moeite met het goed invullen en in de bus gooien van kennisgevingen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:27 schreef F04 het volgende:
Hier komen ze nooit meer met hun mooie oranje bus.Nou enkel van die soort koeriers die ingehuurd worden door tnt
Dat is echt triest. Zo iemand moet gewoon snoeihard aangepakt wordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef xxiessiexx het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)UWS01/910029938/1001![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |