87 euro per geopend topic.quote:foto Op zondag 29 november 2009 18:17 schreef Synthesist het volgende:
krijg je voor het maken van deze topics nou extra salaris?
Volgens mij zijn die gewoon uit zichzelf weggegaan of uberhaupt niet komen opdagen, want ik hoor eigenlijk nooit dat er iemand hier niet doorheen komt, maar dat mensen dan toch niet op komen dagen maak ik vrij regelmatig mee.quote:Op zondag 29 november 2009 17:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]Ok
Iemand vertelde dat ze eerst 3 gasten van 16~18 in opleiding hadden in hun proefperiode als zaterdag besteller maar zijn er gewoon niet door heen gekomen
Zijn ze zo streng?
Roze? Gadver, ik open vanaf nu geen topics meer.quote:foto Op zondag 29 november 2009 19:02 schreef MissSpooky het volgende:
En alweder is mevr. xxiesiexx roze van kleur
Tvpost!
TNT wil het liefste dat je ze vroeg verstuurt, dan komt de hoeveelheid wat geleidelijker binnen. Niet voor niets zijn de Kerstzegels al vanaf 1/11 geldig!quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef Bloemhof het volgende:
Bijna KNJ, ben benieuwd. En kan TNT geen reclame maken dat de mensen hun kerstkaarten pas begin december mogen versturen. Want eind oktober vond ik best wel vroeg.
Hehe..quote:Op maandag 30 november 2009 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
Net even met de teamcoach gebeld over een waslijstje klachten en het blijkt dat de machines de post al op een nieuwe manier sorteren, terwijl er nog tot begin januari op de oude manier gelopen wordt, dus dat zorgt er voor dat enkele straten omgegooid moeten worden voordat je die kunt lopen
Kom maar bij ons werken, dan heb je nooit H.A.H. op zaterdag.quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer gaat de C1000 nou eens stoppen met de HAH op zaterdag?
Dat werd mij ook verteld toen ik in dienst kwamquote:foto Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Kom maar bij ons werken, dan heb je nooit H.A.H. op zaterdag.
Ik krijg het meestal gewoon aangeleverd. Het is zo dat het in de rode bakjes nu tijdelijk niet goed zit bij sommige straten. Altijd handigquote:foto Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hehe..
Kun je dan niet gewoon de post op de volgorde zoals het in de rode bakjes zit ertussen zetten? Tenzij je de wijk niet goed kent ofzo, dan moet je het wel volgens de volgorde van het boekje doen, maar ik neem aan dat je de wijken die je moet lopen wel goed kent en dat je de volgorde van het rode bakje snel kunt ontcijferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop