87 euro per geopend topic.quote:Op zondag 29 november 2009 18:17 schreef Synthesist het volgende:
krijg je voor het maken van deze topics nou extra salaris?
Volgens mij zijn die gewoon uit zichzelf weggegaan of uberhaupt niet komen opdagen, want ik hoor eigenlijk nooit dat er iemand hier niet doorheen komt, maar dat mensen dan toch niet op komen dagen maak ik vrij regelmatig mee.quote:Op zondag 29 november 2009 17:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]Ok
Iemand vertelde dat ze eerst 3 gasten van 16~18 in opleiding hadden in hun proefperiode als zaterdag besteller maar zijn er gewoon niet door heen gekomen
Zijn ze zo streng?
Roze? Gadver, ik open vanaf nu geen topics meer.quote:Op zondag 29 november 2009 19:02 schreef MissSpooky het volgende:
En alweder is mevr. xxiesiexx roze van kleur
Tvpost!
TNT wil het liefste dat je ze vroeg verstuurt, dan komt de hoeveelheid wat geleidelijker binnen. Niet voor niets zijn de Kerstzegels al vanaf 1/11 geldig!quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef Bloemhof het volgende:
Bijna KNJ, ben benieuwd. En kan TNT geen reclame maken dat de mensen hun kerstkaarten pas begin december mogen versturen. Want eind oktober vond ik best wel vroeg.
Hehe..quote:Op maandag 30 november 2009 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
Net even met de teamcoach gebeld over een waslijstje klachten en het blijkt dat de machines de post al op een nieuwe manier sorteren, terwijl er nog tot begin januari op de oude manier gelopen wordt, dus dat zorgt er voor dat enkele straten omgegooid moeten worden voordat je die kunt lopen
Kom maar bij ons werken, dan heb je nooit H.A.H. op zaterdag.quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer gaat de C1000 nou eens stoppen met de HAH op zaterdag?
Dat werd mij ook verteld toen ik in dienst kwamquote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Kom maar bij ons werken, dan heb je nooit H.A.H. op zaterdag.
Ik krijg het meestal gewoon aangeleverd. Het is zo dat het in de rode bakjes nu tijdelijk niet goed zit bij sommige straten. Altijd handigquote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hehe..
Kun je dan niet gewoon de post op de volgorde zoals het in de rode bakjes zit ertussen zetten? Tenzij je de wijk niet goed kent ofzo, dan moet je het wel volgens de volgorde van het boekje doen, maar ik neem aan dat je de wijken die je moet lopen wel goed kent en dat je de volgorde van het rode bakje snel kunt ontcijferen.
Hier ookquote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Kom maar bij ons werken, dan heb je nooit H.A.H. op zaterdag.
... Dat is dus extra koudquote:Op maandag 30 november 2009 17:39 schreef Synthesist het volgende:
niet zeuren, jij mag op de brommer
voortaan de fiets pakken dan, ouwe meutquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
voortaan de fiets pakken dan, ouwe meut
sorry collegaquote:
Als ik geen kleding aan heb niet, maar als ik een collega van een ander gebied tegenkom terwijl ik zelf in TNT - kleding ben dan zwaai ik altijd wel ff.quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
sorry collega![]()
hebben jullie ook dat als je een postbode ziet in een andere stad je eigenlijk wil zwaaien maar dat zo stom is?
nee ik bedoel dus als je gewoon in burger rondloopt en je komt een postbode tegenquote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als ik geen kleding aan heb niet, maar als ik een collega van een ander gebied tegenkom terwijl ik zelf in TNT - kleding ben dan zwaai ik altijd wel ff.
Heel soms zie ik tijdens mijn autobestelling ergens in de verte weleens een collega rijden die dan ook autobestelling doet. En een aantal keer heb ik met een lichtsignaal geprobeerd om diegene te groeten en maar liefst één keer heeft ook daadwerkelijk iemand teruggeflitst.
Nee alleen als ze mij van gezicht kennen. Dat ze dus niet denken: Wat loopt dat mens nou stom te zwaaien?quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee ik bedoel dus als je gewoon in burger rondloopt en je komt een postbode tegen
ja ik doe het ook niet echt, maar heb ook echt wel de neigingquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef MissSpooky het volgende:
Ik heb wel de neiging om dat te doen ja, maar dat komt ook zo stom over.
Kzie je al rondlopen met de ene arm om de andere arm geklemd omdat je zo'n sterke drang hebt om met die arm te gaan zwaaien naar collega's.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja ik doe het ook niet echt, maar heb ook echt wel de neiging
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Kzie je al rondlopen met de ene arm om de andere arm geklemd omdat je zo'n sterke drang hebt om met die arm te gaan zwaaien naar collega's.
Bij de autoroute die ik af en toe doe kom ik regelmatig collega's van een andere vestiging van ons VBG tegen, dus ja dan is het altijd even zwaaien. Het grappigste is als we beide hetzelfde boerenweggetje op moeten draaien voor beide één huis.quote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als ik geen kleding aan heb niet, maar als ik een collega van een ander gebied tegenkom terwijl ik zelf in TNT - kleding ben dan zwaai ik altijd wel ff.
Heel soms zie ik tijdens mijn autobestelling ergens in de verte weleens een collega rijden die dan ook autobestelling doet. En een aantal keer heb ik met een lichtsignaal geprobeerd om diegene te groeten en maar liefst één keer heeft ook daadwerkelijk iemand teruggeflitst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door MaxPowers op 01-12-2009 20:25:32 ]AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
Misschien vormt het kerstpakket wel het omslagpuntquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:16 schreef Bloemhof het volgende:
Leuk! Italiaans eten. Jammer, wat we haast nooit Italiaans eten.
Echt leuk kan je het niet noemen; het verdient goed en met kerst was vorig jaar de sfeer nog wel enigszins gezellig, maar je kan aan het eind van de rit geen kerstkaarten meer zien:Pquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik wil misschien via decemberbaan.nl tijdelijk bij TNT gaan werken.
Zit te denken aan het sorteren.
Mensen met ervaring? Leuk? Wat verdient het ongeveer?
Tsja, bezorgen verdient in de regel veel minder, je zit als postbezorger gewoon op het minimum loon. Als je echt postbezorger bent, hoef je niet te sorteren, maar krijg je de post gesorteerd mee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:27 schreef Bobooo het volgende:
En hoe zit het met het postbezorgen? Qua verdiensten bijv.?
Hoe gaat het in zijn werk? Moet je eerst zelf ook nog sorteren oid?
Ik zat me ook al te ergeren ja, vorig jaar wist ik het ook veel te vroegquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Ohrpolster. het volgende:
Zet die kerstpakket dingen lekker tussen spoiler tags, ik wil dat het een verrassing blijft ja
Twee jaar geleden heb ik ook in december gewerkt als postsorteerder. Het werk is eentonig maar je zit wel de hele dag op je kont. Ik had dan "geluk" want ik moest de hele tijd rondlopen en met kratten sjouwen om de post bij de sorteerders op te halen en nieuwe kratten aan te geven. Maarja,. dat zal wel komen omdat ik zo`n grote kerel ben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik wil misschien via decemberbaan.nl tijdelijk bij TNT gaan werken.
Zit te denken aan het sorteren.
Mensen met ervaring? Leuk? Wat verdient het ongeveer?
Volgend jaar krijgen we het 4e kookboek in de reeks, een beslagkom en ingrediėnten voor het maken van 3 verschillende taarten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zat me ook al te ergeren ja, vorig jaar wist ik het ook veel te vroeg
Ja een lekkequote:
Die kwam weer tevoorschijn toen de kerstspullen hier naar beneden werden gehaald (ja ik weet het, vroegquote:Op woensdag 2 december 2009 12:54 schreef Ohrpolster. het volgende:
En de Playmobiel PostbodeDie heeft nog steeds een prominente plek in mijn kamer!
Ik liever niet, dan zitten we met 3 rollades.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Wat een kut kerstpakket.Heb liever een rolade + 50 euro.
Ik niet maar wel van m'n opa.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef Sapphira het volgende:
Wie heeft er ook al speculaas van de sint gekregen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |