Misschien vormt het kerstpakket wel het omslagpuntquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:16 schreef Bloemhof het volgende:
Leuk! Italiaans eten. Jammer, wat we haast nooit Italiaans eten.
Echt leuk kan je het niet noemen; het verdient goed en met kerst was vorig jaar de sfeer nog wel enigszins gezellig, maar je kan aan het eind van de rit geen kerstkaarten meer zien:Pquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik wil misschien via decemberbaan.nl tijdelijk bij TNT gaan werken.
Zit te denken aan het sorteren.
Mensen met ervaring? Leuk? Wat verdient het ongeveer?
Tsja, bezorgen verdient in de regel veel minder, je zit als postbezorger gewoon op het minimum loon. Als je echt postbezorger bent, hoef je niet te sorteren, maar krijg je de post gesorteerd mee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:27 schreef Bobooo het volgende:
En hoe zit het met het postbezorgen? Qua verdiensten bijv.?
Hoe gaat het in zijn werk? Moet je eerst zelf ook nog sorteren oid?
Ik zat me ook al te ergeren ja, vorig jaar wist ik het ook veel te vroegquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Ohrpolster. het volgende:
Zet die kerstpakket dingen lekker tussen spoiler tags, ik wil dat het een verrassing blijft ja
Twee jaar geleden heb ik ook in december gewerkt als postsorteerder. Het werk is eentonig maar je zit wel de hele dag op je kont. Ik had dan "geluk" want ik moest de hele tijd rondlopen en met kratten sjouwen om de post bij de sorteerders op te halen en nieuwe kratten aan te geven. Maarja,. dat zal wel komen omdat ik zo`n grote kerel ben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik wil misschien via decemberbaan.nl tijdelijk bij TNT gaan werken.
Zit te denken aan het sorteren.
Mensen met ervaring? Leuk? Wat verdient het ongeveer?
Volgend jaar krijgen we het 4e kookboek in de reeks, een beslagkom en ingrediënten voor het maken van 3 verschillende taarten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zat me ook al te ergeren ja, vorig jaar wist ik het ook veel te vroeg
Ja een lekkequote:
Die kwam weer tevoorschijn toen de kerstspullen hier naar beneden werden gehaald (ja ik weet het, vroegquote:Op woensdag 2 december 2009 12:54 schreef Ohrpolster. het volgende:
En de Playmobiel PostbodeDie heeft nog steeds een prominente plek in mijn kamer!
Ik liever niet, dan zitten we met 3 rollades.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Wat een kut kerstpakket.Heb liever een rolade + 50 euro.
Ik niet maar wel van m'n opa.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef Sapphira het volgende:
Wie heeft er ook al speculaas van de sint gekregen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |