87 euro per geopend topic.quote:Op zondag 29 november 2009 18:17 schreef Synthesist het volgende:
krijg je voor het maken van deze topics nou extra salaris?
Volgens mij zijn die gewoon uit zichzelf weggegaan of uberhaupt niet komen opdagen, want ik hoor eigenlijk nooit dat er iemand hier niet doorheen komt, maar dat mensen dan toch niet op komen dagen maak ik vrij regelmatig mee.quote:Op zondag 29 november 2009 17:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]Ok
Iemand vertelde dat ze eerst 3 gasten van 16~18 in opleiding hadden in hun proefperiode als zaterdag besteller maar zijn er gewoon niet door heen gekomen
Zijn ze zo streng?
Roze? Gadver, ik open vanaf nu geen topics meer.quote:Op zondag 29 november 2009 19:02 schreef MissSpooky het volgende:
En alweder is mevr. xxiesiexx roze van kleur
Tvpost!
TNT wil het liefste dat je ze vroeg verstuurt, dan komt de hoeveelheid wat geleidelijker binnen. Niet voor niets zijn de Kerstzegels al vanaf 1/11 geldig!quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef Bloemhof het volgende:
Bijna KNJ, ben benieuwd. En kan TNT geen reclame maken dat de mensen hun kerstkaarten pas begin december mogen versturen. Want eind oktober vond ik best wel vroeg.
Hehe..quote:Op maandag 30 november 2009 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
Net even met de teamcoach gebeld over een waslijstje klachten en het blijkt dat de machines de post al op een nieuwe manier sorteren, terwijl er nog tot begin januari op de oude manier gelopen wordt, dus dat zorgt er voor dat enkele straten omgegooid moeten worden voordat je die kunt lopen
Kom maar bij ons werken, dan heb je nooit H.A.H. op zaterdag.quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer gaat de C1000 nou eens stoppen met de HAH op zaterdag?
Dat werd mij ook verteld toen ik in dienst kwamquote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Kom maar bij ons werken, dan heb je nooit H.A.H. op zaterdag.
Ik krijg het meestal gewoon aangeleverd. Het is zo dat het in de rode bakjes nu tijdelijk niet goed zit bij sommige straten. Altijd handigquote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hehe..
Kun je dan niet gewoon de post op de volgorde zoals het in de rode bakjes zit ertussen zetten? Tenzij je de wijk niet goed kent ofzo, dan moet je het wel volgens de volgorde van het boekje doen, maar ik neem aan dat je de wijken die je moet lopen wel goed kent en dat je de volgorde van het rode bakje snel kunt ontcijferen.
Hier ookquote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
... Dat is dus extra koudquote:Op maandag 30 november 2009 17:39 schreef Synthesist het volgende:
niet zeuren, jij mag op de brommer
voortaan de fiets pakken dan, ouwe meutquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
voortaan de fiets pakken dan, ouwe meut
sorry collegaquote:
Als ik geen kleding aan heb niet, maar als ik een collega van een ander gebied tegenkom terwijl ik zelf in TNT - kleding ben dan zwaai ik altijd wel ff.quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
sorry collega![]()
hebben jullie ook dat als je een postbode ziet in een andere stad je eigenlijk wil zwaaien maar dat zo stom is?
nee ik bedoel dus als je gewoon in burger rondloopt en je komt een postbode tegenquote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als ik geen kleding aan heb niet, maar als ik een collega van een ander gebied tegenkom terwijl ik zelf in TNT - kleding ben dan zwaai ik altijd wel ff.
Heel soms zie ik tijdens mijn autobestelling ergens in de verte weleens een collega rijden die dan ook autobestelling doet. En een aantal keer heb ik met een lichtsignaal geprobeerd om diegene te groeten en maar liefst één keer heeft ook daadwerkelijk iemand teruggeflitst.
Nee alleen als ze mij van gezicht kennen. Dat ze dus niet denken: Wat loopt dat mens nou stom te zwaaien?quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee ik bedoel dus als je gewoon in burger rondloopt en je komt een postbode tegen
ja ik doe het ook niet echt, maar heb ook echt wel de neigingquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef MissSpooky het volgende:
Ik heb wel de neiging om dat te doen ja, maar dat komt ook zo stom over.
Kzie je al rondlopen met de ene arm om de andere arm geklemd omdat je zo'n sterke drang hebt om met die arm te gaan zwaaien naar collega's.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja ik doe het ook niet echt, maar heb ook echt wel de neiging
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Kzie je al rondlopen met de ene arm om de andere arm geklemd omdat je zo'n sterke drang hebt om met die arm te gaan zwaaien naar collega's.
Bij de autoroute die ik af en toe doe kom ik regelmatig collega's van een andere vestiging van ons VBG tegen, dus ja dan is het altijd even zwaaien. Het grappigste is als we beide hetzelfde boerenweggetje op moeten draaien voor beide één huis.quote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als ik geen kleding aan heb niet, maar als ik een collega van een ander gebied tegenkom terwijl ik zelf in TNT - kleding ben dan zwaai ik altijd wel ff.
Heel soms zie ik tijdens mijn autobestelling ergens in de verte weleens een collega rijden die dan ook autobestelling doet. En een aantal keer heb ik met een lichtsignaal geprobeerd om diegene te groeten en maar liefst één keer heeft ook daadwerkelijk iemand teruggeflitst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door MaxPowers op 01-12-2009 20:25:32 ]AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
Misschien vormt het kerstpakket wel het omslagpuntquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:16 schreef Bloemhof het volgende:
Leuk! Italiaans eten. Jammer, wat we haast nooit Italiaans eten.
Echt leuk kan je het niet noemen; het verdient goed en met kerst was vorig jaar de sfeer nog wel enigszins gezellig, maar je kan aan het eind van de rit geen kerstkaarten meer zien:Pquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik wil misschien via decemberbaan.nl tijdelijk bij TNT gaan werken.
Zit te denken aan het sorteren.
Mensen met ervaring? Leuk? Wat verdient het ongeveer?
Tsja, bezorgen verdient in de regel veel minder, je zit als postbezorger gewoon op het minimum loon. Als je echt postbezorger bent, hoef je niet te sorteren, maar krijg je de post gesorteerd mee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:27 schreef Bobooo het volgende:
En hoe zit het met het postbezorgen? Qua verdiensten bijv.?
Hoe gaat het in zijn werk? Moet je eerst zelf ook nog sorteren oid?
Ik zat me ook al te ergeren ja, vorig jaar wist ik het ook veel te vroegquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Ohrpolster. het volgende:
Zet die kerstpakket dingen lekker tussen spoiler tags, ik wil dat het een verrassing blijft ja
Twee jaar geleden heb ik ook in december gewerkt als postsorteerder. Het werk is eentonig maar je zit wel de hele dag op je kont. Ik had dan "geluk" want ik moest de hele tijd rondlopen en met kratten sjouwen om de post bij de sorteerders op te halen en nieuwe kratten aan te geven. Maarja,. dat zal wel komen omdat ik zo`n grote kerel ben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik wil misschien via decemberbaan.nl tijdelijk bij TNT gaan werken.
Zit te denken aan het sorteren.
Mensen met ervaring? Leuk? Wat verdient het ongeveer?
Volgend jaar krijgen we het 4e kookboek in de reeks, een beslagkom en ingrediënten voor het maken van 3 verschillende taarten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zat me ook al te ergeren ja, vorig jaar wist ik het ook veel te vroeg
Ja een lekkequote:
Die kwam weer tevoorschijn toen de kerstspullen hier naar beneden werden gehaald (ja ik weet het, vroegquote:Op woensdag 2 december 2009 12:54 schreef Ohrpolster. het volgende:
En de Playmobiel PostbodeDie heeft nog steeds een prominente plek in mijn kamer!
Ik liever niet, dan zitten we met 3 rollades.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Wat een kut kerstpakket.Heb liever een rolade + 50 euro.
Ik niet maar wel van m'n opa.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef Sapphira het volgende:
Wie heeft er ook al speculaas van de sint gekregen?![]()
De teamleider neemt contact met je op van de vestiging en daarmee kan je gewoon het een en ander mee besprekenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef Mirel het volgende:
Ik probeerde me aan te melden als zaterdagbesteller, maar kreeg alleen beschikbaarheid in andere steden, waar ik niet de straten van weet etc. Ik heb dan wel ingevuld dat ik liever binnenwerk doe dan buitenwerk, maar hoe kijken ze daar naar? Wat doe je allemaal binnen precies, is er de kans dat je de post zelf moet bezorgen?
Als je daar toch bent, waarom wil je dan geen wijk wegbrengen?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:53 schreef Mirel het volgende:
Ok, en wat doe je binnen allemaal, misschien is dat wel beter dan buiten in de regen
Ja, maar dat maakt toch niet uit? Je moet er toch sowieso naar toe?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:59 schreef Mirel het volgende:
Omdat de kans klein is dat ik in mijn dorp zit.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef Dionysiou het volgende:
Altijd naar JoJoortje luisteren en Iessie
Door hun werk ik nu ook bij TNT
Als je in een ander dorp terecht komt zul je dat snel genoeg lerenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:59 schreef Mirel het volgende:
Omdat de kans klein is dat ik in mijn dorp zit.
Ja dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 20:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als je in een ander dorp terecht komt zul je dat snel genoeg lerenMeestal na 1 of 2 keer meelopen ken je de wijk al.
Ah! Dat zullen ze bij ons nooit doen, want wij hebben mensen zat in de voorbereiding. Het wegbrengen van de wijken ligt soms een beetje open.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef Troeta het volgende:
Vroeger niet, maar tegenwoordig geven ze ook alleen voorbereidingscontracten, het is alleen wel een lager salaris.
Ik lekker ook vandaag.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Sapphira het volgende:
Niet eens speculaas gekregen? Ik lekker wel.![]()
![]()
Mazzelaar, aanstaande zaterdag 3 keer HAH.quote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
AH ofzo?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:00 schreef Deezertje het volgende:
Deze zaterdag??
Dan heb ik gelukkig vrij!5 decemeber
Hoop voor degene dat die HAH dan lekker dik is (nee hoor!), want normaal zit ik daar altijd mee opgescheept (lang leve de AH groentezak laatst..
)
C1000,Gamma en ... ???
HAH op de maandag? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:19 schreef Deezertje het volgende:
Wat blijft er Dinsdag over dan, niets?
Ik weet wel dat ze weer de HAH op de Maandag meegeven ofzo dit jaar, wegnemen drukte op Dinsdag o.i.id, begint dat deze week dan al?
Dat klopt niet, volgens de postwet moet er 6 dagen per week worden bezorgd door TNT. Wel willen ze in de toekomst piek- en daldagen gaan invoeren, maar ook op de daldagen wordt er post bezorgd, maar alleen de post die geen uitstel duldt.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HAH op de maandag? Lijkt me niet.? Bij ons valt volgend jaar de hele maandag weg.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef Dionysiou het volgende:
Altijd naar JoJoortje luisteren en Iessie
Door hun werk ik nu ook bij TNT
3 stuks? Het waren er toch 2?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef Deezertje het volgende:
Nee, zaterdag 5 december is een gewone werkdag.
Alleen heel veel collega's hier houden niet van HAH op Zaterdag en al helemaal niet tot 3 stuks op een Zaterdag, dus wie slim is, heeft (snel) vrij genomen voor deze zaterdag.
Een geluk hebben de mensen wel die moeten werken; de Makro was vorige week al bezorgd
Ja, da's natuurlijk onzin. Als het je echt niet boeit hoeveel je verdient zou je het ook aan ons niet vragen! Kijk, dat je bij een sollicitatie niet meteen begint over geld is heel verstandig, maar niemand kijkt er vreemd van op als je het wat meer tegen het eind van het gesprek vraagt. Het voorkomt vervelende verrassingen achteraf, ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef rub3n het volgende:
Vandaag "aangenomen" als Chauffeur Collectie.
Ik heb echter niet gevraagd hoeveel ik zou gaan verdienen (vond ik niet belangrijk genoeg om te vragen).
Weet 1 van jullie hier wat een 20-jarige verdient als Chauffeur Collectie?
Loop je ook nog voor Netwerk VSP? Deed je dat al langer, of heb je je aangemeldt n.a.v. de brief van Harry Koorstra? Hoe groot is je wijk ongeveer in aantal adressen? Hoelang ben je gemiddeld bezig met sorteren en lopen, en hoeveel heb je dan verdiend?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef sbientje het volgende:
ik hoop dat wij er maar 1 hebben (iig geen c1000), want ik vind HAH niet echt tofMaarja, nu eerst maar even mijn post van netwerk doen (10 bakken post
itt de normale 2 of 3
)
Ben idd bij netwerk begonnen nav de TNT brief (en ben ook nog een keer gebeld). Mijn wijk is ong. 1100 huizen, meestal heb ik zo rond de 300 poststukken. Het verdient eigenlijk best wel slecht, als je het uurloonsgewijs bekijkt, maar ik vind het niet echt rotwerk ofzo. Sorteren doe ik ong. 1,5 uur over, en dan 3 uurtjes lopen denk ik. Zal het in een normale week eens timenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Loop je ook nog voor Netwerk VSP? Deed je dat al langer, of heb je je aangemeldt n.a.v. de brief van Harry Koorstra? Hoe groot is je wijk ongeveer in aantal adressen? Hoelang ben je gemiddeld bezig met sorteren en lopen, en hoeveel heb je dan verdiend?
Ik vraag dit omdat ik nu nog heel veel extra werk doordeweeks, maar vrees dat dit na 1 januari (verlies van de TV-gidsen, nieuwe, nog krappere diensten vanwege Toekomst VBG) toch een stuk minder wordt, en de schoorsteen toch moet roken. Dus dan is VSP iets wat ik wel overweeg, vooral ook omdat het is toegestaan daar als TNT-er te werken, omdat het geen concurrent is, i.t.t. Sandd en Selektmail.
ik denk dat ik maar een half uurtje eerder begin... wordt ook laat voor mij vrees ik!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef Bloemhof het volgende:
Hopelijk heb ik zaterdag geen Gamma erbij, anders kom ik nooit op tijd klaar met de post.
Het zal wel duurder worden dan, maar ongetwijfeld komen ze met trucs om geld te besparen. Dan hanteren ze bijvoorbeeld een fictieve norm van 120 stuks post per uur sorteren/lopen, dus dan krijg je voor 300 brieven 2,5 uur a EUR 8,50 per uur = EUR 21,50. En dan heb je dus ongeveer evenveel als nu. Grote voordeel is wel dat je recht krijgt op doorbetaald verlof en doorbetaling bij ziekte, net als vakantietoeslag.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ben idd bij netwerk begonnen nav de TNT brief (en ben ook nog een keer gebeld). Mijn wijk is ong. 1100 huizen, meestal heb ik zo rond de 300 poststukken. Het verdient eigenlijk best wel slecht, als je het uurloonsgewijs bekijkt, maar ik vind het niet echt rotwerk ofzo. Sorteren doe ik ong. 1,5 uur over, en dan 3 uurtjes lopen denk ik. Zal het in een normale week eens timenKrijg gemiddeld zo'n 15-20 euro daarvoor...
Ze gaan volgend jaar wel over naar uurloon, ik weet alleen niet hoe ze dat dan gaan fixen want ik denk dat ik dan voor hun een stuk duurder wordMaar dat zien we dan wel weer...
Bij ons valt toch echt de hele maandag weg. Daarom is er bij ons ook geen vraag meer naar zat. bestellers, omdat de vasten nu de zaterdag er bij krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat klopt niet, volgens de postwet moet er 6 dagen per week worden bezorgd door TNT. Wel willen ze in de toekomst piek- en daldagen gaan invoeren, maar ook op de daldagen wordt er post bezorgd, maar alleen de post die geen uitstel duldt.
Dat van die maandag waar jij op doelt is waarschijnlijk het plan om de maandagpost met 40% te reduceren, o.m. door ervoor te zorgen dat het verzuip op zaterdag kleiner wordt. En verder nemen ze op maandag alleen nog de post uit de buslichting van zondagavond mee, en rouwkaarten.
Dit HAH op maandag-verhaal gaat alleen over de KNJ, want dan is de maandag tijdelijk een gewone werkdag net als dinsdag-zaterdag.
Welkom, ik ben 21 jaar en heb dezelfde functie. Ik verdien iets meer dan 8 euro per uur maar ik heb geen idee hoeveel een 20-jarige verdient helaas.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef rub3n het volgende:
Vandaag "aangenomen" als Chauffeur Collectie.
Ik heb echter niet gevraagd hoeveel ik zou gaan verdienen (vond ik niet belangrijk genoeg om te vragen).
Weet 1 van jullie hier wat een 20-jarige verdient als Chauffeur Collectie?
quote:
Ja precies, zoiets zal het wel zijn. Maar goed, ik heb toch niets te doen op vrijdag, en anders zit ik toch maar te niksen, dus ik vind het zo wel prima.. verdien toch wat bij, ondanks dat het weinig is. Vind het geen vervelend werk, lekker buiten. In de zomer is het helemaal prima, dan kan je gewoon na het avondeten op pad.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het zal wel duurder worden dan, maar ongetwijfeld komen ze met trucs om geld te besparen. Dan hanteren ze bijvoorbeeld een fictieve norm van 120 stuks post per uur sorteren/lopen, dus dan krijg je voor 300 brieven 2,5 uur a EUR 8,50 per uur = EUR 21,50. En dan heb je dus ongeveer evenveel als nu. Grote voordeel is wel dat je recht krijgt op doorbetaald verlof en doorbetaling bij ziekte, net als vakantietoeslag.
Ik was al bang dat de verdiensten bij VSP vrij schamel zouden zijn. VSP is immers opgezet om te kunnen concurreren op prijs met Sandd en Selektmail, en je kunt alleen goedkoper zijn dan die 2 als je je personeel nog slechter betaalt.
Zijn jullie misschien een pilot-vestiging waar de bezorging op maandag is uitbesteed? Anders is jouw vestiging illegaal bezig, en zou ik als ik jou was toch even een anonieme tip naar de Opta sturen!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij ons valt toch echt de hele maandag weg. Daarom is er bij ons ook geen vraag meer naar zat. bestellers, omdat de vasten nu de zaterdag er bij krijgen.
En die zakken werden natuurlijk doodleuk in de papierbak gegooidquote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef JMT het volgende:
[..]
Ja blijkbaarVan een lokale banketbakker met zo'n eetbaar plaatje erop met de tekst "Een heerlijk avondje gewenst door het MT van Amstelveen"
Wellicht nog als soort goedmakertje van vorige week, toen de gemeente graag wou dat op ieder adres plastic zakken bezorgd werden om plastic-afval gescheiden in te zamelen etc blabla.. Megaklus dus en maar liefst 3 dagen over gedaan
Ik ben misschien niet geheel duidelijk geweest.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk onzin. Als het je echt niet boeit hoeveel je verdient zou je het ook aan ons niet vragen! Kijk, dat je bij een sollicitatie niet meteen begint over geld is heel verstandig, maar niemand kijkt er vreemd van op als je het wat meer tegen het eind van het gesprek vraagt. Het voorkomt vervelende verrassingen achteraf, ook.
Om je vraag te beantwoorden heb ik meer informatie nodig. Wat voor soort contract heb je? Wat staat er in over welke CAO op jou van toepassing is? Ben je aangenomen voor een jaar, of voor 3 maanden (Tijdelijke Hulp Kracht)?
Zou kunnen, want onze vestiging was vorig jaar ook al een pilot van iets... Geen idee meer van watquote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zijn jullie misschien een pilot-vestiging waar de bezorging op maandag is uitbesteed? Anders is jouw vestiging illegaal bezig, en zou ik als ik jou was toch even een anonieme tip naar de Opta sturen!
idd, huis aan huis is wel fijn met zijn 2enquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:41 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ga morgen ook weer werken, ben aan de beterende hand. Mag wel gelijk iemand mee in opleiding meenemen, kreeg ik net te horen aan de telefoon. Drie wijken lopen. Ach, met die HAHzooi (als die gamma er al is) is het sowieso fijn om een extra hand te hebben
quote:
En toen had je snel een topic geopend op dit forum gepost daar over in plaats van tegen hen te zeggen over de fout geparkeerde auto's?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef Sapphira het volgende:
Pff sommige mensen.Was ik klaar met alles bezorgen, wil ik naar het postkantoortje fietsen om wat af te geven. Ik moet dan langs een school fietsen waar het meestal erg druk is met auto's.
Er staan ook vaak auto's geparkeerd op plekken waar het niet mag.
Toen ik fietste zag ik in die straat al op het einde een auto in parkeren op een plek waar het eigenlijk niet mag, dus ik fiets het voetpad op. Staat er verderop een groepje vrouwen, roept er 1: "Je mag hier niet fietsen!!!"
Dat ze lekker gaat zeuren tegen mensen die hun auto verkeerd parkeren daarzo in die straat i.p.v. tegen mij te bleiren.
Die hele lage hekjes doe ik altijd met mn voet open en dan hoop ik dat niemand het zietquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef MadGuy het volgende:
Als de hekjes te laag zijn, doe ik ze ook niet dicht. Ik loop al met een enorme bundel post.
Dat klinkt totaal niet uitnodigendquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef TokenW het volgende:
KNJ wordt helemaal niets dit jaar, nu al blijven wijken staan en is het gigantisch druk. Sinds drie dagen weer aan het werk doordeweeks en iedere keer na 5-en klaar terwijl ik toch echt heel vroeg begin.
Vandaag met 1 wijk zo'n 6 uur bezig geweest (VB+UV/normaal 3 uur), post van 2 dagen, 18 blauwe bakken vol met post, 4 rode bakken. Uiteindelijk 12 volle nabrengtassen op 3 verschillende steunpunten moeten maken en er was geeneens HAH. anderhalve meter aan afschrijvers waar nog geeneens tijd voor was.
Ik zal 't vast wel gevraagd hebben, maar jij zit toch op zo'n Toekomst VBG Optimalisering Voorbereiding-vestiging? Wij gaan volgend jaar beginnen, het is al 2x uitgesteld, ik geloof dat we nu in maart ergens van start zouden moeten gaan. Alles loopt nu redelijk goed, er zijn al in geen tijden wijken blijven staan, en hoewel de bezetting wat krap is qua vaste krachten hebben we een goede reservepool met zaterdagbestellers die graag wat extra's doen doordeweeks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef TokenW het volgende:
KNJ wordt helemaal niets dit jaar, nu al blijven wijken staan en is het gigantisch druk. Sinds drie dagen weer aan het werk doordeweeks en iedere keer na 5-en klaar terwijl ik toch echt heel vroeg begin.
Vandaag met 1 wijk zo'n 6 uur bezig geweest (VB+UV/normaal 3 uur), post van 2 dagen, 18 blauwe bakken vol met post, 4 rode bakken. Uiteindelijk 12 volle nabrengtassen op 3 verschillende steunpunten moeten maken en er was geeneens HAH. anderhalve meter aan afschrijvers waar nog geeneens tijd voor was.
Zeker eerst naar buiten gekeken en toen besloten je maar ziek te meldenquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:49 schreef sbientje het volgende:
Ik ben ziekgemeld, voel meecht belabberd. Als ik buiten kijk knap ik ook niet echt op...
Nee dat zou ik echt nooit doen, dat vind ik zo slap. Het weer is hier niet zo heel slecht trouwens, beetje miezer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zeker eerst naar buiten gekeken en toen besloten je maar ziek te melden
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef gelebeer het volgende:
Wat een tering-klote-kut dag vandaag zeg!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef gelebeer het volgende:
Wat een tering-klote-kut dag vandaag zeg!
Moet je wel even je hoofd uit het raam hangen als de mok er onder staatquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb nu ff pauze, maar ik heb ook geen zin om verder te gaan.Vanmiddag als ik thuis kom eerst maar eens een lekker warm bakje senseo hot choco.
Nou, als het vandaag zulk weer zou zijn dan zou het niet best wezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je wel even je hoofd uit het raam hangen als de mok er onder staat
Ik kreeg het voordat ik aan m'n wijken begon.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef Jesse_ het volgende:
Speculaas?
Ik was zeker weer te vroeg weg
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef MissSpooky het volgende:
Hahah, bij mij lag 't gewoon in een van de blauwe bakken met mijn naam erop.Dat gedicht (ja ik heb 't gelezen) was echt waardeloos.
Ach, beter dan het gedicht wat onze vestigingsmanager een paar jaar geleden zelf geproduceerd had, en wat oa tot de volgende strofen leidde:quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef MissSpooky het volgende:
Hahah, bij mij lag 't gewoon in een van de blauwe bakken met mijn naam erop.Dat gedicht (ja ik heb 't gelezen) was echt waardeloos.
Zeg dat. De speculaas is dan weer wel lekker..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:53 schreef xxiessiexx het volgende:
^ Hoe slechtNja TNT is gewoon geen gedichtenwonder
wtf wat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:29 schreef Dionysiou het volgende:
Zo viel weer mee. 3 Wijken met die gozer van vorige week gelopen. wtf
Das niet fijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:31 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Tot overmaat van ramp liep ik ergens een oprit op, waar de stenen kennelijk niet helemaal lekker vastlagen; ik stapte er op 1 die omkiepte en huppa! ik stond tot m'n enkels in het water. Ik haat regen!
Jaquote:
Het toekomst VBG is bij ons nog niet ingevoerd, de start zou op 18 januari zijn, maar vanwege het verdwijnen van de TV-gidsen en gemeentepost is dit uitgesteld.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik zal 't vast wel gevraagd hebben, maar jij zit toch op zo'n Toekomst VBG Optimalisering Voorbereiding-vestiging? Wij gaan volgend jaar beginnen, het is al 2x uitgesteld, ik geloof dat we nu in maart ergens van start zouden moeten gaan. Alles loopt nu redelijk goed, er zijn al in geen tijden wijken blijven staan, en hoewel de bezetting wat krap is qua vaste krachten hebben we een goede reservepool met zaterdagbestellers die graag wat extra's doen doordeweeks.
Maar ik vrees dat wij ook situaties tegemoet gaan zoals op die andere "toekomst" vestigingen. Zonder uitzondering schijnt het daar een puinhoop te zijn, en onze VBG-manager zei ook al blij te zijn dat wij steeds uitstel kregen. Maar aangezien TNT er niet om bekend staat van zijn fouten te leren weet ik zeker dat er bij ons straks hetzelfde gaat gebeuren als bij die andere kantoren. En als alles uiteindelijk loopt zoals het bedoeld was staat de volgende reorganisatie weer op stapel, en kan de hele heisa opnieuw beginnen!
Want nu al blijkt bij het maken van de nieuwe diensten dat we, wanneer we de nieuwe normen aanhouden, veel te veel mensen hebben. Dus dat betekent natuurlijk weer contracten niet verlengen, mensen overplaatsen, om er vervolgens op dag 1 al achter te komen dat die nieuwe tijden onhaalbaar zijn, en dat het maar iets drukker hoeft te zijn dan gemiddeld om het hele zaakje in de soep te doen draaien.
Jij hebt snel fansquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja
Met 3 HAH's
2 grote en 1 kleine kut kut kut dingen
En ik had post voor in de stad (sorteerfout?) dus ik moest dat nog even langs brengen. Waren paaltjes daar voorbij mag je niet rijden in de winkelstraat.
Dus ik zet hem 2M na de paaltjes neer omdat ik daar wat post moet doen fluit een agent naar me op een fiets. Dus ik was erg pissig meteen helm af en liep naar hem toe (hij was al een bon aan het uitschrijven) en allemaal mensen in de stad schreeuwen: HEY! DAT IS TNT - HEY LAAT HEM IS LEKKER! ook skinheads ineens
Toen zei die: Niet brommeren hier, okay?
Zei ik, prima.
Alleen sorteren of sorteren én bezorgen? Voor dat laatste kan je altijd solliciteren namelijk (zaterdagbesteller). Je kan dan op de site zien of er in jouw woonplaats vraag naar is.quote:Op zondag 6 december 2009 11:40 schreef Bobooo het volgende:
Is er buiten de kerstdagen ook (veel) vraag naar sorteerders?
Of is dit echt iets wat vooral met de feestdagen nodig is?
Bij ons worden iig nog wel zaterdagbestellers aangenomen. Je kan aangeven dat je het liefst alleen sorteert, dan wordt daar rekening mee gehouden. Vul het formulier op de site in, als ze dan contact met je opnemen kun je al je wensen aangeven en je altijd nog terugtrekkenquote:Op zondag 6 december 2009 13:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik bedoelde in eerste instantie alleen sorteren.
Zelf weet ik niet precies wat ik wil,, dus misschien dat bezorgen ook nog wel kan..
Het was hartverwarmend hoorquote:
Thanks voor de tipsquote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bij ons worden iig nog wel zaterdagbestellers aangenomen. Je kan aangeven dat je het liefst alleen sorteert, dan wordt daar rekening mee gehouden. Vul het formulier op de site in, als ze dan contact met je opnemen kun je al je wensen aangeven en je altijd nog terugtrekken
Wat die kampioenen betreft, vroeg ik me altijd al af waarom er een aantal dagen per maand die zooi bezorgd wordt ipv in 1 keer. Gaat dus (normaal gesproken?) de ene keer op de even nummers en de andere keer op de oneven? Dat is mij eigenlijk nooit opgevallen, eerder dat er gewoon hele straten 'verdeeld' worden, maar hoe is die verdeling eigenlijk precies? Is op zich trouwens wel beter, anders heb je idd écht véél post op 1 dag.. ;xquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:31 schreef silliegirl het volgende:
[..] Vervolgens m'n eigen wijk gedaan, opzich niet eens zoveel post, ware het niet dat ik met een hele wijk kampioenen zat opgescheept (normaal is dat toch alleen de even, of oneven nummers?)
De verdeling op even en oneven nummers is een slechte methode, er zijn wijken met alleen even nummers en alleen oneven nummers, dus dan heb je nog die hele zooi op 1 dag. Ze kunnen beter adressen die eindigen op nummers 0 t/m 4 splitsen van adressen die eindigen op 5 t/m 10. Ook geen perfecte verdeling maar het voorkomt wel excessen in wijken.quote:Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef JMT het volgende:
[..]
Wat die kampioenen betreft, vroeg ik me altijd al af waarom er een aantal dagen per maand die zooi bezorgd wordt ipv in 1 keer. Gaat dus (normaal gesproken?) de ene keer op de even nummers en de andere keer op de oneven? Dat is mij eigenlijk nooit opgevallen, eerder dat er gewoon hele straten 'verdeeld' worden, maar hoe is die verdeling eigenlijk precies? Is op zich trouwens wel beter, anders heb je idd écht véél post op 1 dag.. ;x
2e vraag, hierboven ergens stond dat 't de komende week al vrij druk wordt ivm de kerstpost, is de kans groot dat er deze periode ook veel HAH bij zit, of wordt dat ietwat gereduceerd ivm de toch al vrij hoge aantallen gewone poststukken? Kan het me nl niet zo goed meer herinneren van vorig jaar (de 1e keer dat ik toen KNJ liep), behalve dat de post vaak wat later dan afgesproken op 't depot aankwam, en idd een aantal keer nogal veel tassen...
quote:Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef TokenW het volgende:
De KNJ-periode is definitief begonnen, afgelopen zaterdag al een aantal kerstkaarten ertussen, vandaag 2,5 bak uitgegooid. 11:30 begonnen en pas 17:55 klaar, ondanks dat ik vanwege het buitengebied niet eens zoveel adressen had, de helft van de afgiftepunten had post. 100% zeker de zwaarste maandag ooit.
Wij kregen alleen doosje speculaas en een gedicht.quote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag alsnog speculaas en een chocoladeletter gekregen!
Was trouwens geen klap te doen vandaag qua post, een ''gewone'' maandag..
Over 1 week beginnen we hier met Maandagen volledige dienst draaien (met de dinsdag HAH op Maandag)
Dan heb je het goed getroffenquote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb geen gedicht gezien. Wel speculaas
Wat nuver, sa is it by eltse kantoar wer oars. Mar ja, dat wist as't by TNT wurkest.quote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb geen gedicht gezien. Wel speculaas
Wat is dat fries toch lelijkquote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wat nuver, sa is it by eltse kantoar wer oars. Mar ja, dat wist as't by TNT wurkest.
Wy hawwe net safolle op mei dy gedichten.quote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wat nuver, sa is it by eltse kantoar wer oars. Mar ja, dat wist as't by TNT wurkest.
Danke wol. Do bist sels sa lilk as in baarch.quote:
Kin it wol leauwe, it was dan ek net sa bysunder.quote:Op maandag 7 december 2009 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wy hawwe net safolle op mei dy gedichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |