Jup, tis een plaatje wat eens in de zoveel uur wordt ververstquote:Op woensdag 7 september 2005 00:24 schreef Jaguarized het volgende:
Fipo!
Wordt dat weer trouwens steeds automatisch geupdate?
ja... ik wilde ook wel even een tvp plaatsen dmv een nutteloze mededeling...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef renz0r het volgende:
Zaterdag weer zoals altijd mn 2 wijkjes doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze hebben het bij ons wel eens toegepast... Maar om de één-of-andere reden steeds bij dezelfde zaterdagbesteller.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:55 schreef TheSorrow het volgende:
Mooie OP!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ik blij dat ze bij ons niet moeilijk doen over die controlekaartjes, ze zitten er niet eens tussen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:09 schreef TheSorrow het volgende:
Haha, die voelt zich dan ook kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey renz0r, beter help je me zaterdag es ff, jij hebt 2 kleine wijkjes man, en ik 2 pleurisgrote, je kan die 2e toch wel ingooien als je er bij kanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is op z'n minst wat kort door de bocht om uit die paar zinnen op te maken dat ik vind dat de postbezorgers de boom in kunnen met hun 'gezeur', ofzo...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:14 schreef Troeta het volgende:
Nou weet ik niet hoeveel postbezorgers jullie hebben, maar ik wil graag kleine bundels, want van die zware bundels krijg ik gewoon pijn.
Een collega van me heeft grote armen, dus die wil graag grotere zodat hij niet zo vaak een nieuwe bundel hoeft te pakken.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je daar rekening mee houd.
Als je zelf post loopt heb jij ook je voorkeuren en omdat jij zelf sorteert gebeurt dat ook zo.
Een postbezorger mag niet zelf sorteren, maar dat betekent niet dat er dan geen rekening met zijn/haar werkwijze gehouden moet worden.
Sterker nog, dat is zelfs verplicht!
Net zoals jouw krukje bij het sorteren op de goede hoogte kan...ergonomie heet dat.
Het voorkomt ziekte, dus best belangrijk voor TPG.
Nou snap ik heus wel dat postbode+ers vervelend kunnen zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik vond je houding tegenover postbezorgers niet echt ok..
Hier worden wijken wel eens eerder voorbereid... We hebben de luxe dat bijna alle wijken tegelijk kunnen worden ingegooid. De wijken gaan tegelijk naar het depot, dus als je het eerder wil hebben, kan je het zelf af komen halen.quote:Ik wil mijn wijk ook wel eens eerder hebben, want soms heb ik s'middags een afspraak en wil ik wat eerder klaar zijn.
Ik zou ook een wijk minder kunnen doen of de hele dag vrij nemen, maar dan heeft iemand anders meer werk aan mij dan wanneer ik wat eerder begin.
Da's hier doorgaans ook het geval, maar dus niet in de vakantie...quote:Gelukkig doen mijn postbodes alles wat ik vraagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al vraag ik niet veel hoor, en het zijn vaak dezelfde die voor mij sorteren.
En o.a. daarvoor hebben ze de Operationele Formule uitgevonden. Elke wijk is opgedeeld in een hoeveelheid bundels. Deze bundels bevatten altijd dezelfde (delen van een) straat. In de tassen zitten altijd dezelfde bundels en een postbezorger heeft dus altijd evenveel tassen, ongeacht de hoeveelheid post. De gemiddelde grootte van de bundels wordt vooraf afgesproken. De ene keer is een bundel dus wat dikker, een andere keer wat dunner. Als er extreem veel post is, kan je hier wel van afwijken en extra bundels makenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:14 schreef Troeta het volgende:
Nou weet ik niet hoeveel postbezorgers jullie hebben, maar ik wil graag kleine bundels, want van die zware bundels krijg ik gewoon pijn.
Een collega van me heeft grote armen, dus die wil graag grotere zodat hij niet zo vaak een nieuwe bundel hoeft te pakken.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je daar rekening mee houd.
Als je zelf post loopt heb jij ook je voorkeuren en omdat jij zelf sorteert gebeurt dat ook zo.
Een postbezorger mag niet zelf sorteren, maar dat betekent niet dat er dan geen rekening met zijn/haar werkwijze gehouden moet worden.
Sterker nog, dat is zelfs verplicht!
Net zoals jouw krukje bij het sorteren op de goede hoogte kan...ergonomie heet dat.
Het voorkomt ziekte, dus best belangrijk voor TPG.
Bedoel je niet dat de postbezorger altijd evenveel bundels heeft? Altijd evenveel tassen (of bakken, zoals hier het geval is) is namelijk fysiek niet mogelijk (in ieder geval niet ongeacht de hoeveelheid post)quote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef Carport het volgende:
Deze bundels bevatten altijd dezelfde (delen van een) straat. In de tassen zitten altijd dezelfde bundels en een postbezorger heeft dus altijd evenveel tassen, ongeacht de hoeveelheid post.
Nee, het aantal binnentassen is altijd gelijk (althans, de theorie schrijft dit voor en wij mogen hier eigenlijk niet van afwijken). Dit heeft te maken met de loopdelen en het nabrengen van de tassen naar het steunadres of depot.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat de postbezorger altijd evenveel bundels heeft? Altijd evenveel tassen (of bakken, zoals hier het geval is) is namelijk fysiek niet mogelijk (in ieder geval niet ongeacht de hoeveelheid post)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop