Dat zuigt wel, kun je niet met iemand wisselen voor die wijk?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:56 schreef Adsum het volgende:
Maandag mag ik weer lekker 3 wijken doen...
Nou boeit me dat niet zoveel, zij het dat in 1 wijk een aantal jongeren wonen waar ik 'niet zo goed mee bevriend' ben![]()
Wat slap zeg, lekker collegiaal zeg!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:58 schreef Adsum het volgende:
Dat probeer ik al bijna 3 weken, maar niemand 'heeft tijd', of 'dan kom ik niet aan mijn uren'![]()
![]()
Dat ken ik ook. En als jij een keer geen tijd heb zijn ze op hun pik getrapt. Ik ben nu ook wat minder toegeeflijk geworden. Het is tegen mijn natuur in en het scheelt me in inkomsten (ook al valt dat ook wel mee), maar soms gaat het gewoon om het principe...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:58 schreef Adsum het volgende:
Dat probeer ik al bijna 3 weken, maar niemand 'heeft tijd', of 'dan kom ik niet aan mijn uren'![]()
![]()
Gefixt!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:47 schreef TheSorrow het volgende:
+ De OP mist een@ Elastieken schieten, de smiley doet t niet
Nou, dat is bij ons al bijna de hele winter zo. Ik heb nog nooit zo weinig post gezien.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:06 schreef Carport het volgende:
Gister was er inderdaad niet veel post. De postzomer is begonnen
Er zijn meer mensen die willen werken in de vakantie dus heb je altijd mensen die de lul zijn en dus vrij zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:51 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik heb morgen vrij, is dat normaal, als je in de vakantie post komt bestellen?Ik wil geld verdienen verdomme
verkapte tvp
Precies. De afgelopen paar jaar heb ik elke keer in de weken dat ik kon werken altijd de maandag niet aangekruist omdat het toch niet opschiet qua geld en je altijd laat klaar bent.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:03 schreef TheSorrow het volgende:
Maandag is toch een kutdag om te werken en betaalt geen flikker
Maandag in de vakanties stelt idd niks voor. Ik stond altijd binnen 5-10 minuten weer buiten....quote:Op zondag 10 juli 2005 18:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Precies. De afgelopen paar jaar heb ik elke keer in de weken dat ik kon werken altijd de maandag niet aangekruist omdat het toch niet opschiet qua geld en je altijd laat klaar bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |