Misschien vormt het kerstpakket wel het omslagpuntquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:16 schreef Bloemhof het volgende:
Leuk! Italiaans eten. Jammer, wat we haast nooit Italiaans eten.
Echt leuk kan je het niet noemen; het verdient goed en met kerst was vorig jaar de sfeer nog wel enigszins gezellig, maar je kan aan het eind van de rit geen kerstkaarten meer zien:Pquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik wil misschien via decemberbaan.nl tijdelijk bij TNT gaan werken.
Zit te denken aan het sorteren.
Mensen met ervaring? Leuk? Wat verdient het ongeveer?
Tsja, bezorgen verdient in de regel veel minder, je zit als postbezorger gewoon op het minimum loon. Als je echt postbezorger bent, hoef je niet te sorteren, maar krijg je de post gesorteerd mee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:27 schreef Bobooo het volgende:
En hoe zit het met het postbezorgen? Qua verdiensten bijv.?
Hoe gaat het in zijn werk? Moet je eerst zelf ook nog sorteren oid?
Ik zat me ook al te ergeren ja, vorig jaar wist ik het ook veel te vroegquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Ohrpolster. het volgende:
Zet die kerstpakket dingen lekker tussen spoiler tags, ik wil dat het een verrassing blijft ja
Twee jaar geleden heb ik ook in december gewerkt als postsorteerder. Het werk is eentonig maar je zit wel de hele dag op je kont. Ik had dan "geluk" want ik moest de hele tijd rondlopen en met kratten sjouwen om de post bij de sorteerders op te halen en nieuwe kratten aan te geven. Maarja,. dat zal wel komen omdat ik zo`n grote kerel ben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik wil misschien via decemberbaan.nl tijdelijk bij TNT gaan werken.
Zit te denken aan het sorteren.
Mensen met ervaring? Leuk? Wat verdient het ongeveer?
Volgend jaar krijgen we het 4e kookboek in de reeks, een beslagkom en ingrediënten voor het maken van 3 verschillende taarten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zat me ook al te ergeren ja, vorig jaar wist ik het ook veel te vroeg
Ja een lekkequote:
Die kwam weer tevoorschijn toen de kerstspullen hier naar beneden werden gehaald (ja ik weet het, vroegquote:Op woensdag 2 december 2009 12:54 schreef Ohrpolster. het volgende:
En de Playmobiel PostbodeDie heeft nog steeds een prominente plek in mijn kamer!
Ik liever niet, dan zitten we met 3 rollades.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Wat een kut kerstpakket.Heb liever een rolade + 50 euro.
Ik niet maar wel van m'n opa.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef Sapphira het volgende:
Wie heeft er ook al speculaas van de sint gekregen?![]()
De teamleider neemt contact met je op van de vestiging en daarmee kan je gewoon het een en ander mee besprekenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef Mirel het volgende:
Ik probeerde me aan te melden als zaterdagbesteller, maar kreeg alleen beschikbaarheid in andere steden, waar ik niet de straten van weet etc. Ik heb dan wel ingevuld dat ik liever binnenwerk doe dan buitenwerk, maar hoe kijken ze daar naar? Wat doe je allemaal binnen precies, is er de kans dat je de post zelf moet bezorgen?
Als je daar toch bent, waarom wil je dan geen wijk wegbrengen?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:53 schreef Mirel het volgende:
Ok, en wat doe je binnen allemaal, misschien is dat wel beter dan buiten in de regen
Ja, maar dat maakt toch niet uit? Je moet er toch sowieso naar toe?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:59 schreef Mirel het volgende:
Omdat de kans klein is dat ik in mijn dorp zit.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef Dionysiou het volgende:
Altijd naar JoJoortje luisteren en Iessie
Door hun werk ik nu ook bij TNT
Als je in een ander dorp terecht komt zul je dat snel genoeg lerenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:59 schreef Mirel het volgende:
Omdat de kans klein is dat ik in mijn dorp zit.
Ja dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 20:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als je in een ander dorp terecht komt zul je dat snel genoeg lerenMeestal na 1 of 2 keer meelopen ken je de wijk al.
Ah! Dat zullen ze bij ons nooit doen, want wij hebben mensen zat in de voorbereiding. Het wegbrengen van de wijken ligt soms een beetje open.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef Troeta het volgende:
Vroeger niet, maar tegenwoordig geven ze ook alleen voorbereidingscontracten, het is alleen wel een lager salaris.
Ik lekker ook vandaag.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Sapphira het volgende:
Niet eens speculaas gekregen? Ik lekker wel.![]()
![]()
Mazzelaar, aanstaande zaterdag 3 keer HAH.quote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Kom maar bij ons werken, dan heb je nooit H.A.H. op zaterdag.
AH ofzo?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:00 schreef Deezertje het volgende:
Deze zaterdag??
Dan heb ik gelukkig vrij!5 decemeber
Hoop voor degene dat die HAH dan lekker dik is (nee hoor!), want normaal zit ik daar altijd mee opgescheept (lang leve de AH groentezak laatst..
)
C1000,Gamma en ... ???
HAH op de maandag? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:19 schreef Deezertje het volgende:
Wat blijft er Dinsdag over dan, niets?
Ik weet wel dat ze weer de HAH op de Maandag meegeven ofzo dit jaar, wegnemen drukte op Dinsdag o.i.id, begint dat deze week dan al?
Dat klopt niet, volgens de postwet moet er 6 dagen per week worden bezorgd door TNT. Wel willen ze in de toekomst piek- en daldagen gaan invoeren, maar ook op de daldagen wordt er post bezorgd, maar alleen de post die geen uitstel duldt.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HAH op de maandag? Lijkt me niet.? Bij ons valt volgend jaar de hele maandag weg.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef Dionysiou het volgende:
Altijd naar JoJoortje luisteren en Iessie
Door hun werk ik nu ook bij TNT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |