abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75220418
Niet eens speculaas gekregen? Ik lekker wel.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:48:49 #77
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_75223378
Ik probeerde me aan te melden als zaterdagbesteller, maar kreeg alleen beschikbaarheid in andere steden, waar ik niet de straten van weet etc. Ik heb dan wel ingevuld dat ik liever binnenwerk doe dan buitenwerk, maar hoe kijken ze daar naar? Wat doe je allemaal binnen precies, is er de kans dat je de post zelf moet bezorgen?
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:52:34 #78
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75223506
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef Mirel het volgende:
Ik probeerde me aan te melden als zaterdagbesteller, maar kreeg alleen beschikbaarheid in andere steden, waar ik niet de straten van weet etc. Ik heb dan wel ingevuld dat ik liever binnenwerk doe dan buitenwerk, maar hoe kijken ze daar naar? Wat doe je allemaal binnen precies, is er de kans dat je de post zelf moet bezorgen?
De teamleider neemt contact met je op van de vestiging en daarmee kan je gewoon het een en ander mee bespreken
Ik had voor Alkmaar geselecteerd maar ik kreeg Heiloo (waar ik woon)
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:53:59 #79
87680 Mirel
pi_75223559
Ok, en wat doe je binnen allemaal, misschien is dat wel beter dan buiten in de regen
pi_75223634
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:53 schreef Mirel het volgende:
Ok, en wat doe je binnen allemaal, misschien is dat wel beter dan buiten in de regen
Als je daar toch bent, waarom wil je dan geen wijk wegbrengen?
Noot noot.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:59:20 #81
87680 Mirel
pi_75223741
Omdat de kans klein is dat ik in mijn dorp zit.
pi_75223774
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:59 schreef Mirel het volgende:
Ja, maar dat maakt toch niet uit? Je moet er toch sowieso naar toe?
Noot noot.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:01:45 #83
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75223811
Altijd naar JoJoortje luisteren en Iessie

Door hun werk ik nu ook bij TNT
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75224106
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef Dionysiou het volgende:

Noot noot.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:20:36 #85
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75224558
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:59 schreef Mirel het volgende:
Als je in een ander dorp terecht komt zul je dat snel genoeg leren Meestal na 1 of 2 keer meelopen ken je de wijk al.
Nothing is what it seems
pi_75224674
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:20 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Als je in een ander dorp terecht komt zul je dat snel genoeg leren Meestal na 1 of 2 keer meelopen ken je de wijk al.
Ja dat bedoel ik ook

Denk niet dat ze bij de post zitten te wachten op een 'ja maar ik ken de weg hier niet, dus ik wil binnen blijven-instelling'
Noot noot.
pi_75225917
Vroeger niet, maar tegenwoordig geven ze ook alleen voorbereidingscontracten, het is alleen wel een lager salaris.
pi_75226894
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef Troeta het volgende:
Vroeger niet, maar tegenwoordig geven ze ook alleen voorbereidingscontracten, het is alleen wel een lager salaris.
Ah! Dat zullen ze bij ons nooit doen, want wij hebben mensen zat in de voorbereiding. Het wegbrengen van de wijken ligt soms een beetje open.
Noot noot.
pi_75232387
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Sapphira het volgende:
Niet eens speculaas gekregen? Ik lekker wel.
Ik lekker ook vandaag. Het smaakte best alhoewel speculaas niet mijn favoriete snack is, het ging er toch allemaal in 1 keer in.
Tok.
pi_75236008
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Kom maar bij ons werken, dan heb je nooit H.A.H. op zaterdag.
Mazzelaar, aanstaande zaterdag 3 keer HAH.
pi_75236253
Deze zaterdag??
Dan heb ik gelukkig vrij! 5 decemeber

Hoop voor degene dat die HAH dan lekker dik is (nee hoor! ), want normaal zit ik daar altijd mee opgescheept (lang leve de AH groentezak laatst.. )

C1000,Gamma en ... ???
pi_75236294
quote:
Op donderdag 3 december 2009 07:00 schreef Deezertje het volgende:
Deze zaterdag??
Dan heb ik gelukkig vrij! 5 decemeber

Hoop voor degene dat die HAH dan lekker dik is (nee hoor! ), want normaal zit ik daar altijd mee opgescheept (lang leve de AH groentezak laatst.. )

C1000,Gamma en ... ???
AH ofzo?
Noot noot.
pi_75236340
Wat blijft er Dinsdag over dan, niets?
Ik weet wel dat ze weer de HAH op de Maandag meegeven ofzo dit jaar, wegnemen drukte op Dinsdag o.i.id, begint dat deze week dan al?
pi_75236374
quote:
Op donderdag 3 december 2009 07:19 schreef Deezertje het volgende:
Wat blijft er Dinsdag over dan, niets?
Ik weet wel dat ze weer de HAH op de Maandag meegeven ofzo dit jaar, wegnemen drukte op Dinsdag o.i.id, begint dat deze week dan al?
HAH op de maandag? Lijkt me niet. ? Bij ons valt volgend jaar de hele maandag weg.
Noot noot.
pi_75236435
vorig jaar hadden wij hier met de KNJ periode wel HAH op de Maandag (AH en Gamma), dit zorgde dus voor ''alleen'' post op de Dinsdagen.

Enne over het verdwijnen van de Maandag is nog niets bekend hier, of althans, er wordt niet over gesproken
  donderdag 3 december 2009 @ 09:11:38 #96
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75237522
Er komen toch van die piekdagen ofzo? Dat zaterdag, donderdag en dinsdag heel druk zijn en dat dan de maandag daarnaast verdwijnt? Dus ze willen de maandag volgend jaar al laten verdwijnen? xO
Nothing is what it seems
pi_75238186
quote:
Op donderdag 3 december 2009 07:24 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

HAH op de maandag? Lijkt me niet. ? Bij ons valt volgend jaar de hele maandag weg.
Dat klopt niet, volgens de postwet moet er 6 dagen per week worden bezorgd door TNT. Wel willen ze in de toekomst piek- en daldagen gaan invoeren, maar ook op de daldagen wordt er post bezorgd, maar alleen de post die geen uitstel duldt.

Dat van die maandag waar jij op doelt is waarschijnlijk het plan om de maandagpost met 40% te reduceren, o.m. door ervoor te zorgen dat het verzuip op zaterdag kleiner wordt. En verder nemen ze op maandag alleen nog de post uit de buslichting van zondagavond mee, en rouwkaarten.

Dit HAH op maandag-verhaal gaat alleen over de KNJ, want dan is de maandag tijdelijk een gewone werkdag net als dinsdag-zaterdag.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 3 december 2009 @ 10:32:22 #98
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_75239332
Zaterdag dagje vrij!
pi_75241618
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef Dionysiou het volgende:

Ik wil ook wel speculaas! Ben alleen de hele week thuis (nouja behalve maandag, maar toen zag ik geen speculaas) omdat ik ziek ben.
Whehe zal je net zien dat ik zaterdag weer helemaal gezond ben en alsnog met die HAHzooi opgescheept zit
pi_75242385
Vandaag "aangenomen" als Chauffeur Collectie.

Ik heb echter niet gevraagd hoeveel ik zou gaan verdienen (vond ik niet belangrijk genoeg om te vragen).

Weet 1 van jullie hier wat een 20-jarige verdient als Chauffeur Collectie?
pi_75247136
Geen idee, maar gefeli.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_75247571
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:32 schreef CHEVHB het volgende:
Zaterdag dagje vrij!
Wordt er zaterdag helemaal niks bezorgd? Heeft iedereen eigenlijk vrij dan?
pi_75247716
Nee, zaterdag 5 december is een gewone werkdag.

Alleen heel veel collega's hier houden niet van HAH op Zaterdag en al helemaal niet tot 3 stuks op een Zaterdag, dus wie slim is, heeft (snel) vrij genomen voor deze zaterdag.

Een geluk hebben de mensen wel die moeten werken; de Makro was vorige week al bezorgd
pi_75248217
Je kan rond de kerstdagen bijv. extra gaan werken als sorteerder, maar is hier ook veel vraag naar buiten december?
pi_75248299
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef Deezertje het volgende:
Nee, zaterdag 5 december is een gewone werkdag.

Alleen heel veel collega's hier houden niet van HAH op Zaterdag en al helemaal niet tot 3 stuks op een Zaterdag, dus wie slim is, heeft (snel) vrij genomen voor deze zaterdag.

Een geluk hebben de mensen wel die moeten werken; de Makro was vorige week al bezorgd
3 stuks? Het waren er toch 2?
Ik ga denk maar vragen of ik alleen binnenwerk kan doen
pi_75249039
Watjes
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_75249754
ik hoop dat wij er maar 1 hebben (iig geen c1000), want ik vind HAH niet echt tof Maarja, nu eerst maar even mijn post van netwerk doen (10 bakken post itt de normale 2 of 3 )
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75250473
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef MissSpooky het volgende:
Watjes
Lachen als jij morgen ook een keer HAH hebt.
pi_75250760
wieweet er hier hoe het precies zit met de h.a.h. regeling in de diensten?
Alleen de dinsdag wordt standaard nog maar geteld..maar de doordeweekse dagen lijken daarna weer gekort wanneer er geen h.a.h. is..
Bijv een wijk waar eerst 3 uur voor stond.. is op de dinsdag op 3 uur blijven staan maar andere dagen op 2,5 uur..dat is dus mits er geen huis aan huis is..
pi_75250784
Zou goed kunnen hoor.
pi_75254612
Ik meld me ook maar weer eens even. Vandaag ook speculaas gehad

Verder hebben we hier zaterdag dus c1000 en gamma zag ik op de lijst maar ik ben mooi vrij. Hoe was het weer bij jullie ook regenachtig net zoals hier (en koud ??
pi_75254835
En ook hier stonden er vanmiddag ineens doosjes speculaas én een luxe chocoladeletter op de tafel in de box
Pomtiedomtiedom...
pi_75255813
Chocoletter?
pi_75255917
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef rub3n het volgende:

Ik heb echter niet gevraagd hoeveel ik zou gaan verdienen (vond ik niet belangrijk genoeg om te vragen).

Ja, da's natuurlijk onzin. Als het je echt niet boeit hoeveel je verdient zou je het ook aan ons niet vragen! Kijk, dat je bij een sollicitatie niet meteen begint over geld is heel verstandig, maar niemand kijkt er vreemd van op als je het wat meer tegen het eind van het gesprek vraagt. Het voorkomt vervelende verrassingen achteraf, ook.

Om je vraag te beantwoorden heb ik meer informatie nodig. Wat voor soort contract heb je? Wat staat er in over welke CAO op jou van toepassing is? Ben je aangenomen voor een jaar, of voor 3 maanden (Tijdelijke Hulp Kracht)?
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_75256090
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef sbientje het volgende:
ik hoop dat wij er maar 1 hebben (iig geen c1000), want ik vind HAH niet echt tof Maarja, nu eerst maar even mijn post van netwerk doen (10 bakken post itt de normale 2 of 3 )
Loop je ook nog voor Netwerk VSP? Deed je dat al langer, of heb je je aangemeldt n.a.v. de brief van Harry Koorstra? Hoe groot is je wijk ongeveer in aantal adressen? Hoelang ben je gemiddeld bezig met sorteren en lopen, en hoeveel heb je dan verdiend?

Ik vraag dit omdat ik nu nog heel veel extra werk doordeweeks, maar vrees dat dit na 1 januari (verlies van de TV-gidsen, nieuwe, nog krappere diensten vanwege Toekomst VBG) toch een stuk minder wordt, en de schoorsteen toch moet roken. Dus dan is VSP iets wat ik wel overweeg, vooral ook omdat het is toegestaan daar als TNT-er te werken, omdat het geen concurrent is, i.t.t. Sandd en Selektmail.
pi_75256921
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Loop je ook nog voor Netwerk VSP? Deed je dat al langer, of heb je je aangemeldt n.a.v. de brief van Harry Koorstra? Hoe groot is je wijk ongeveer in aantal adressen? Hoelang ben je gemiddeld bezig met sorteren en lopen, en hoeveel heb je dan verdiend?

Ik vraag dit omdat ik nu nog heel veel extra werk doordeweeks, maar vrees dat dit na 1 januari (verlies van de TV-gidsen, nieuwe, nog krappere diensten vanwege Toekomst VBG) toch een stuk minder wordt, en de schoorsteen toch moet roken. Dus dan is VSP iets wat ik wel overweeg, vooral ook omdat het is toegestaan daar als TNT-er te werken, omdat het geen concurrent is, i.t.t. Sandd en Selektmail.
Ben idd bij netwerk begonnen nav de TNT brief (en ben ook nog een keer gebeld). Mijn wijk is ong. 1100 huizen, meestal heb ik zo rond de 300 poststukken. Het verdient eigenlijk best wel slecht, als je het uurloonsgewijs bekijkt, maar ik vind het niet echt rotwerk ofzo. Sorteren doe ik ong. 1,5 uur over, en dan 3 uurtjes lopen denk ik. Zal het in een normale week eens timen Krijg gemiddeld zo'n 15-20 euro daarvoor...
Ze gaan volgend jaar wel over naar uurloon, ik weet alleen niet hoe ze dat dan gaan fixen want ik denk dat ik dan voor hun een stuk duurder word Maar dat zien we dan wel weer...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75256964
Hopelijk heb ik zaterdag geen Gamma erbij, anders kom ik nooit op tijd klaar met de post.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_75257141
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:29 schreef Bloemhof het volgende:
Hopelijk heb ik zaterdag geen Gamma erbij, anders kom ik nooit op tijd klaar met de post.
ik denk dat ik maar een half uurtje eerder begin... wordt ook laat voor mij vrees ik!
pi_75257791
Maar dan moet de post er wel op tijd wezen, heb 3 keer gehad dat ze te laat waren.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_75257838
Ugh, ja dat is zo irritant.
pi_75259384
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:28 schreef sbientje het volgende:

[..]

Ben idd bij netwerk begonnen nav de TNT brief (en ben ook nog een keer gebeld). Mijn wijk is ong. 1100 huizen, meestal heb ik zo rond de 300 poststukken. Het verdient eigenlijk best wel slecht, als je het uurloonsgewijs bekijkt, maar ik vind het niet echt rotwerk ofzo. Sorteren doe ik ong. 1,5 uur over, en dan 3 uurtjes lopen denk ik. Zal het in een normale week eens timen Krijg gemiddeld zo'n 15-20 euro daarvoor...
Ze gaan volgend jaar wel over naar uurloon, ik weet alleen niet hoe ze dat dan gaan fixen want ik denk dat ik dan voor hun een stuk duurder word Maar dat zien we dan wel weer...
Het zal wel duurder worden dan, maar ongetwijfeld komen ze met trucs om geld te besparen. Dan hanteren ze bijvoorbeeld een fictieve norm van 120 stuks post per uur sorteren/lopen, dus dan krijg je voor 300 brieven 2,5 uur a EUR 8,50 per uur = EUR 21,50. En dan heb je dus ongeveer evenveel als nu. Grote voordeel is wel dat je recht krijgt op doorbetaald verlof en doorbetaling bij ziekte, net als vakantietoeslag.

Ik was al bang dat de verdiensten bij VSP vrij schamel zouden zijn. VSP is immers opgezet om te kunnen concurreren op prijs met Sandd en Selektmail, en je kunt alleen goedkoper zijn dan die 2 als je je personeel nog slechter betaalt.
pi_75259618
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat klopt niet, volgens de postwet moet er 6 dagen per week worden bezorgd door TNT. Wel willen ze in de toekomst piek- en daldagen gaan invoeren, maar ook op de daldagen wordt er post bezorgd, maar alleen de post die geen uitstel duldt.

Dat van die maandag waar jij op doelt is waarschijnlijk het plan om de maandagpost met 40% te reduceren, o.m. door ervoor te zorgen dat het verzuip op zaterdag kleiner wordt. En verder nemen ze op maandag alleen nog de post uit de buslichting van zondagavond mee, en rouwkaarten.

Dit HAH op maandag-verhaal gaat alleen over de KNJ, want dan is de maandag tijdelijk een gewone werkdag net als dinsdag-zaterdag.
Bij ons valt toch echt de hele maandag weg. Daarom is er bij ons ook geen vraag meer naar zat. bestellers, omdat de vasten nu de zaterdag er bij krijgen.
Noot noot.
pi_75259643
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef rub3n het volgende:

Welkom, ik ben 21 jaar en heb dezelfde functie. Ik verdien iets meer dan 8 euro per uur maar ik heb geen idee hoeveel een 20-jarige verdient helaas.
Tok.
pi_75259699
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef MissSpooky het volgende:
Chocoletter?

Ja blijkbaar Van een lokale banketbakker met zo'n eetbaar plaatje erop met de tekst "Een heerlijk avondje gewenst door het MT van Amstelveen"
Wellicht nog als soort goedmakertje van vorige week, toen de gemeente graag wou dat op ieder adres plastic zakken bezorgd werden om plastic-afval gescheiden in te zamelen etc blabla.. Megaklus dus en maar liefst 3 dagen over gedaan
Pomtiedomtiedom...
pi_75260269
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het zal wel duurder worden dan, maar ongetwijfeld komen ze met trucs om geld te besparen. Dan hanteren ze bijvoorbeeld een fictieve norm van 120 stuks post per uur sorteren/lopen, dus dan krijg je voor 300 brieven 2,5 uur a EUR 8,50 per uur = EUR 21,50. En dan heb je dus ongeveer evenveel als nu. Grote voordeel is wel dat je recht krijgt op doorbetaald verlof en doorbetaling bij ziekte, net als vakantietoeslag.

Ik was al bang dat de verdiensten bij VSP vrij schamel zouden zijn. VSP is immers opgezet om te kunnen concurreren op prijs met Sandd en Selektmail, en je kunt alleen goedkoper zijn dan die 2 als je je personeel nog slechter betaalt.
Ja precies, zoiets zal het wel zijn. Maar goed, ik heb toch niets te doen op vrijdag, en anders zit ik toch maar te niksen, dus ik vind het zo wel prima.. verdien toch wat bij, ondanks dat het weinig is. Vind het geen vervelend werk, lekker buiten. In de zomer is het helemaal prima, dan kan je gewoon na het avondeten op pad.
pi_75260320
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:41 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Bij ons valt toch echt de hele maandag weg. Daarom is er bij ons ook geen vraag meer naar zat. bestellers, omdat de vasten nu de zaterdag er bij krijgen.
Zijn jullie misschien een pilot-vestiging waar de bezorging op maandag is uitbesteed? Anders is jouw vestiging illegaal bezig, en zou ik als ik jou was toch even een anonieme tip naar de Opta sturen!
pi_75264504
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef JMT het volgende:

[..]

Ja blijkbaar Van een lokale banketbakker met zo'n eetbaar plaatje erop met de tekst "Een heerlijk avondje gewenst door het MT van Amstelveen"
Wellicht nog als soort goedmakertje van vorige week, toen de gemeente graag wou dat op ieder adres plastic zakken bezorgd werden om plastic-afval gescheiden in te zamelen etc blabla.. Megaklus dus en maar liefst 3 dagen over gedaan
En die zakken werden natuurlijk doodleuk in de papierbak gegooid
pi_75266986
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, da's natuurlijk onzin. Als het je echt niet boeit hoeveel je verdient zou je het ook aan ons niet vragen! Kijk, dat je bij een sollicitatie niet meteen begint over geld is heel verstandig, maar niemand kijkt er vreemd van op als je het wat meer tegen het eind van het gesprek vraagt. Het voorkomt vervelende verrassingen achteraf, ook.

Om je vraag te beantwoorden heb ik meer informatie nodig. Wat voor soort contract heb je? Wat staat er in over welke CAO op jou van toepassing is? Ben je aangenomen voor een jaar, of voor 3 maanden (Tijdelijke Hulp Kracht)?
Ik ben misschien niet geheel duidelijk geweest.

Hij heeft ergens in het gesprek gezegd, al vrij aan het begin, "Nu ben je zeker wel benieuwd wat je gaat verdienen?" Daar heb ik bevestigend antwoord op gegeven, alleen daarna werd hij weggeroepen. En daarna ben ik het vergeten nogmaals te vragen.

De vragen die jij stelt, kan ik helaas niet geheel beantwoorden. Ik heb alle formulieren ingevuld, boven 1 formulier stond iets boven van: Formulier Nieuwe medeweker, postbezorger,.... Daar moest ik al mijn gegevens op invullen, verder moest ik een "NOR-verdrag" (als ik het goed herinner) ondertekenen (iets over dat slecht gedrag wordt geregistreerd en dat alle TNT Vestigingen dat dan weten), en daarnaast liet hij me een "loonheffing" formulier van de belasting invullen.

Ik denk dat ik het uiteindelijke contract nog moet ondertekenen dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door rub3n op 03-12-2009 23:40:29 ]
pi_75271637
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zijn jullie misschien een pilot-vestiging waar de bezorging op maandag is uitbesteed? Anders is jouw vestiging illegaal bezig, en zou ik als ik jou was toch even een anonieme tip naar de Opta sturen!
Zou kunnen, want onze vestiging was vorig jaar ook al een pilot van iets... Geen idee meer van wat
Noot noot.
pi_75279009
Ik ga morgen ook weer werken, ben aan de beterende hand. Mag wel gelijk iemand mee in opleiding meenemen, kreeg ik net te horen aan de telefoon. Drie wijken lopen. Ach, met die HAHzooi (als die gamma er al is) is het sowieso fijn om een extra hand te hebben
pi_75279432
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:41 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ga morgen ook weer werken, ben aan de beterende hand. Mag wel gelijk iemand mee in opleiding meenemen, kreeg ik net te horen aan de telefoon. Drie wijken lopen. Ach, met die HAHzooi (als die gamma er al is) is het sowieso fijn om een extra hand te hebben
idd, huis aan huis is wel fijn met zijn 2en
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 december 2009 @ 13:01:41 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75279643
Je hebt een pakezel bij je
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75279946
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt een pakezel bij je
Nu hopen dat diegene het wel een beetje kan bijhouden enzo.
Wel sneu dat als je in opleiding bent je gelijk al met HAH moet beginnen maarja
pi_75281437
Achja, dan vallen die andere dagen alleen nog maar mee he.
  FOK!fotograaf vrijdag 4 december 2009 @ 15:08:50 #135
73911 ultra_ivo
pi_75284693
Het laatste lange weekend van dit jaar.
pi_75285080
Pff sommige mensen. Was ik klaar met alles bezorgen, wil ik naar het postkantoortje fietsen om wat af te geven. Ik moet dan langs een school fietsen waar het meestal erg druk is met auto's.
Er staan ook vaak auto's geparkeerd op plekken waar het niet mag.
Toen ik fietste zag ik in die straat al op het einde een auto in parkeren op een plek waar het eigenlijk niet mag, dus ik fiets het voetpad op. Staat er verderop een groepje vrouwen, roept er 1: "Je mag hier niet fietsen!!!"
Dat ze lekker gaat zeuren tegen mensen die hun auto verkeerd parkeren daarzo in die straat i.p.v. tegen mij te bleiren.
pi_75285176
niets van aantrekken joh. Ik fiets altijd over de stoep, anders moet ik steeds al die stoepen op en afknallen, beetje zonde van ijn wielen
pi_75286211
Hulde voor een Poolse bewoner vandaag!
Hij kon amper Nederlands praten, maar mompelde iets over ''post'' en ''KPN''.
Ik keek door zijn post en zei: ''Nee, geen post van KPN vandaag''
Zegt die Pool: ''Oh, TNT, geen KPN Post?'',
Ik: nee dat was vroeger!
Hij lachen

Oftewel, die Pool die amper Nederlands kon wist wel dat TNT vroeger eigenlijk PTT post was..
pi_75286715
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef Sapphira het volgende:
Pff sommige mensen. Was ik klaar met alles bezorgen, wil ik naar het postkantoortje fietsen om wat af te geven. Ik moet dan langs een school fietsen waar het meestal erg druk is met auto's.
Er staan ook vaak auto's geparkeerd op plekken waar het niet mag.
Toen ik fietste zag ik in die straat al op het einde een auto in parkeren op een plek waar het eigenlijk niet mag, dus ik fiets het voetpad op. Staat er verderop een groepje vrouwen, roept er 1: "Je mag hier niet fietsen!!!"
Dat ze lekker gaat zeuren tegen mensen die hun auto verkeerd parkeren daarzo in die straat i.p.v. tegen mij te bleiren.
En toen had je snel een topic geopend op dit forum gepost daar over in plaats van tegen hen te zeggen over de fout geparkeerde auto's?

Anyways, dinsdagmorgen 0900 uur beginnen met decemberbaan. ^^
pi_75289117
ik kreeg vandaag het nieuwsbulletin van onze vestiging met wat KNJ voorschriften. Wat een toestand haha...
pi_75294035
Vorige week, kwam er een kerel op me af en vroeg waarom ik zijn hek niet dicht deed.

Ik zo: Hij stond gewoon open.
Hij: Je moet gewoon alle hekjes dicht doen?
Ik zo: Als die dicht is, doe ik hem dicht. Is die open, laat ik hem open.

Tsss
Noot noot.
pi_75294451
Als de hekjes te laag zijn, doe ik ze ook niet dicht. Ik loop al met een enorme bundel post.
pi_75294722
KNJ wordt helemaal niets dit jaar, nu al blijven wijken staan en is het gigantisch druk. Sinds drie dagen weer aan het werk doordeweeks en iedere keer na 5-en klaar terwijl ik toch echt heel vroeg begin.

Vandaag met 1 wijk zo'n 6 uur bezig geweest (VB+UV/normaal 3 uur), post van 2 dagen, 18 blauwe bakken vol met post, 4 rode bakken. Uiteindelijk 12 volle nabrengtassen op 3 verschillende steunpunten moeten maken en er was geeneens HAH. anderhalve meter aan afschrijvers waar nog geeneens tijd voor was.
pi_75294943
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef MadGuy het volgende:
Als de hekjes te laag zijn, doe ik ze ook niet dicht. Ik loop al met een enorme bundel post.
Die hele lage hekjes doe ik altijd met mn voet open en dan hoop ik dat niemand het ziet
Ik trek hekjes achter me aan, maar of ze dicht gaan is een tweede. Met een megabundel post laat ik het al helemaal voor wat het is
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef TokenW het volgende:
KNJ wordt helemaal niets dit jaar, nu al blijven wijken staan en is het gigantisch druk. Sinds drie dagen weer aan het werk doordeweeks en iedere keer na 5-en klaar terwijl ik toch echt heel vroeg begin.

Vandaag met 1 wijk zo'n 6 uur bezig geweest (VB+UV/normaal 3 uur), post van 2 dagen, 18 blauwe bakken vol met post, 4 rode bakken. Uiteindelijk 12 volle nabrengtassen op 3 verschillende steunpunten moeten maken en er was geeneens HAH. anderhalve meter aan afschrijvers waar nog geeneens tijd voor was.
Dat klinkt totaal niet uitnodigend
pi_75295250
Het is ook niet echt uitnodigend,waarschijnlijk zit ik ook bij het slechtste VBG van Nederland. Morgen maar om half 6 beginnen voor de VOS/BAP en na 3 dagen eindelijk mijn afschrijvers/VOS-afschrijvers doen, anders komt er weer niks van. Ze wilden eerst nog 2 kanten omruilen omdat de ene al klaar was met een andere die niet klaar was, maar ik ga niet mijn zaterdagwijk samenvoegen met de post van vrijdag als er 3 maal HAH is.
pi_75301195
Tijd Voor Slaap
pi_75301959
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef TokenW het volgende:

Ik zal 't vast wel gevraagd hebben, maar jij zit toch op zo'n Toekomst VBG Optimalisering Voorbereiding-vestiging? Wij gaan volgend jaar beginnen, het is al 2x uitgesteld, ik geloof dat we nu in maart ergens van start zouden moeten gaan. Alles loopt nu redelijk goed, er zijn al in geen tijden wijken blijven staan, en hoewel de bezetting wat krap is qua vaste krachten hebben we een goede reservepool met zaterdagbestellers die graag wat extra's doen doordeweeks.

Maar ik vrees dat wij ook situaties tegemoet gaan zoals op die andere "toekomst" vestigingen. Zonder uitzondering schijnt het daar een puinhoop te zijn, en onze VBG-manager zei ook al blij te zijn dat wij steeds uitstel kregen. Maar aangezien TNT er niet om bekend staat van zijn fouten te leren weet ik zeker dat er bij ons straks hetzelfde gaat gebeuren als bij die andere kantoren. En als alles uiteindelijk loopt zoals het bedoeld was staat de volgende reorganisatie weer op stapel, en kan de hele heisa opnieuw beginnen!

Want nu al blijkt bij het maken van de nieuwe diensten dat we, wanneer we de nieuwe normen aanhouden, veel te veel mensen hebben. Dus dat betekent natuurlijk weer contracten niet verlengen, mensen overplaatsen, om er vervolgens op dag 1 al achter te komen dat die nieuwe tijden onhaalbaar zijn, en dat het maar iets drukker hoeft te zijn dan gemiddeld om het hele zaakje in de soep te doen draaien.
  zaterdag 5 december 2009 @ 07:12:14 #148
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75307137
Zo weer aan het werk

Work a holic
pi_75307471
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 07:12 schreef Dionysiou het volgende:
Zo weer aan het werk

Work a holic
Ik heb helemaal geen zin meer nu ik heb gezien wat voor weer het is buiten
pi_75307799
Check dat weer
Ik wil niehieeet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')