Zeker eerst naar buiten gekeken en toen besloten je maar ziek te meldenquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:49 schreef sbientje het volgende:
Ik ben ziekgemeld, voel meecht belabberd. Als ik buiten kijk knap ik ook niet echt op...
Nee dat zou ik echt nooit doen, dat vind ik zo slap. Het weer is hier niet zo heel slecht trouwens, beetje miezer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zeker eerst naar buiten gekeken en toen besloten je maar ziek te melden
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef gelebeer het volgende:
Wat een tering-klote-kut dag vandaag zeg!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef gelebeer het volgende:
Wat een tering-klote-kut dag vandaag zeg!
Moet je wel even je hoofd uit het raam hangen als de mok er onder staatquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:07 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb nu ff pauze, maar ik heb ook geen zin om verder te gaan.Vanmiddag als ik thuis kom eerst maar eens een lekker warm bakje senseo hot choco.
Nou, als het vandaag zulk weer zou zijn dan zou het niet best wezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je wel even je hoofd uit het raam hangen als de mok er onder staat
Ik kreeg het voordat ik aan m'n wijken begon.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef Jesse_ het volgende:
Speculaas?
Ik was zeker weer te vroeg weg
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef MissSpooky het volgende:
Hahah, bij mij lag 't gewoon in een van de blauwe bakken met mijn naam erop.Dat gedicht (ja ik heb 't gelezen) was echt waardeloos.
Ach, beter dan het gedicht wat onze vestigingsmanager een paar jaar geleden zelf geproduceerd had, en wat oa tot de volgende strofen leidde:quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef MissSpooky het volgende:
Hahah, bij mij lag 't gewoon in een van de blauwe bakken met mijn naam erop.Dat gedicht (ja ik heb 't gelezen) was echt waardeloos.
Zeg dat. De speculaas is dan weer wel lekker..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:53 schreef xxiessiexx het volgende:
^ Hoe slechtNja TNT is gewoon geen gedichtenwonder
wtf wat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:29 schreef Dionysiou het volgende:
Zo viel weer mee. 3 Wijken met die gozer van vorige week gelopen. wtf
Das niet fijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:31 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Tot overmaat van ramp liep ik ergens een oprit op, waar de stenen kennelijk niet helemaal lekker vastlagen; ik stapte er op 1 die omkiepte en huppa! ik stond tot m'n enkels in het water. Ik haat regen!
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |