abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75331844
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik zal 't vast wel gevraagd hebben, maar jij zit toch op zo'n Toekomst VBG Optimalisering Voorbereiding-vestiging? Wij gaan volgend jaar beginnen, het is al 2x uitgesteld, ik geloof dat we nu in maart ergens van start zouden moeten gaan. Alles loopt nu redelijk goed, er zijn al in geen tijden wijken blijven staan, en hoewel de bezetting wat krap is qua vaste krachten hebben we een goede reservepool met zaterdagbestellers die graag wat extra's doen doordeweeks.

Maar ik vrees dat wij ook situaties tegemoet gaan zoals op die andere "toekomst" vestigingen. Zonder uitzondering schijnt het daar een puinhoop te zijn, en onze VBG-manager zei ook al blij te zijn dat wij steeds uitstel kregen. Maar aangezien TNT er niet om bekend staat van zijn fouten te leren weet ik zeker dat er bij ons straks hetzelfde gaat gebeuren als bij die andere kantoren. En als alles uiteindelijk loopt zoals het bedoeld was staat de volgende reorganisatie weer op stapel, en kan de hele heisa opnieuw beginnen!

Want nu al blijkt bij het maken van de nieuwe diensten dat we, wanneer we de nieuwe normen aanhouden, veel te veel mensen hebben. Dus dat betekent natuurlijk weer contracten niet verlengen, mensen overplaatsen, om er vervolgens op dag 1 al achter te komen dat die nieuwe tijden onhaalbaar zijn, en dat het maar iets drukker hoeft te zijn dan gemiddeld om het hele zaakje in de soep te doen draaien.
Het toekomst VBG is bij ons nog niet ingevoerd, de start zou op 18 januari zijn, maar vanwege het verdwijnen van de TV-gidsen en gemeentepost is dit uitgesteld.
pi_75332005
Gisteren weer een idioot zware dag, 2 maal HAH en bij de voorbereiding 2 wijken met dubbele post klaar moeten maken en 1 al voorbereidde wijk samen moeten voegen met de post van zaterdag. 1 jongen moest vanaf half 12, 2 van die dubbele wijken bezorgen, terwijl het met alleen die dubbele HAH al zwaar was. Uiteindelijk hem maar afgeholpen, anders was hij voor 9 uur niet thuis geweest (alhoewel het wel scheelde dat hij 2 nabrengtassen miste die nergens te bekennen waren. Ook nog gebeld door de TC of ik iemand kon uitleggen waar zijn zakkenadres was (had de TC binnen nog gewaarschuwd dat die jongen zijn zakkenadres niet zou kunnen vinden).
pi_75332102
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:10 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja
Met 3 HAH's
2 grote en 1 kleine kut kut kut dingen

En ik had post voor in de stad (sorteerfout?) dus ik moest dat nog even langs brengen. Waren paaltjes daar voorbij mag je niet rijden in de winkelstraat.
Dus ik zet hem 2M na de paaltjes neer omdat ik daar wat post moet doen fluit een agent naar me op een fiets. Dus ik was erg pissig meteen helm af en liep naar hem toe (hij was al een bon aan het uitschrijven) en allemaal mensen in de stad schreeuwen: HEY! DAT IS TNT - HEY LAAT HEM IS LEKKER! ook skinheads ineens

Toen zei die: Niet brommeren hier, okay?
Zei ik, prima.
Jij hebt snel fans
  FOK!fotograaf zondag 6 december 2009 @ 11:19:53 #179
73911 ultra_ivo
pi_75332721
Voor degenen die volgende week moeten werken, reken op erg veel post. Veel mensen gaan dit weekend al kerstkaarten schrijven, de kerstdiensten gaan over een week pas in. Hou dus rekening met lange dagen.
pi_75333053
Is er buiten de kerstdagen ook (veel) vraag naar sorteerders?
Of is dit echt iets wat vooral met de feestdagen nodig is?
pi_75333802
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:40 schreef Bobooo het volgende:
Is er buiten de kerstdagen ook (veel) vraag naar sorteerders?
Of is dit echt iets wat vooral met de feestdagen nodig is?
Alleen sorteren of sorteren én bezorgen? Voor dat laatste kan je altijd solliciteren namelijk (zaterdagbesteller). Je kan dan op de site zien of er in jouw woonplaats vraag naar is.
pi_75334591
Ik bedoelde in eerste instantie alleen sorteren.
Zelf weet ik niet precies wat ik wil,, dus misschien dat bezorgen ook nog wel kan..
pi_75334906
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:01 schreef Bobooo het volgende:
Ik bedoelde in eerste instantie alleen sorteren.
Zelf weet ik niet precies wat ik wil,, dus misschien dat bezorgen ook nog wel kan..
Bij ons worden iig nog wel zaterdagbestellers aangenomen. Je kan aangeven dat je het liefst alleen sorteert, dan wordt daar rekening mee gehouden. Vul het formulier op de site in, als ze dan contact met je opnemen kun je al je wensen aangeven en je altijd nog terugtrekken
  zondag 6 december 2009 @ 13:23:03 #184
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75335105
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:29 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Jij hebt snel fans
Het was hartverwarmend hoor
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75335974
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bij ons worden iig nog wel zaterdagbestellers aangenomen. Je kan aangeven dat je het liefst alleen sorteert, dan wordt daar rekening mee gehouden. Vul het formulier op de site in, als ze dan contact met je opnemen kun je al je wensen aangeven en je altijd nog terugtrekken
Thanks voor de tips
  zondag 6 december 2009 @ 15:32:53 #186
24341 JMT
Hrmz...
pi_75338734
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:31 schreef silliegirl het volgende:

[..] Vervolgens m'n eigen wijk gedaan, opzich niet eens zoveel post, ware het niet dat ik met een hele wijk kampioenen zat opgescheept (normaal is dat toch alleen de even, of oneven nummers?)
Wat die kampioenen betreft, vroeg ik me altijd al af waarom er een aantal dagen per maand die zooi bezorgd wordt ipv in 1 keer. Gaat dus (normaal gesproken?) de ene keer op de even nummers en de andere keer op de oneven? Dat is mij eigenlijk nooit opgevallen, eerder dat er gewoon hele straten 'verdeeld' worden, maar hoe is die verdeling eigenlijk precies? Is op zich trouwens wel beter, anders heb je idd écht véél post op 1 dag.. ;x

2e vraag, hierboven ergens stond dat 't de komende week al vrij druk wordt ivm de kerstpost, is de kans groot dat er deze periode ook veel HAH bij zit, of wordt dat ietwat gereduceerd ivm de toch al vrij hoge aantallen gewone poststukken? Kan het me nl niet zo goed meer herinneren van vorig jaar (de 1e keer dat ik toen KNJ liep), behalve dat de post vaak wat later dan afgesproken op 't depot aankwam, en idd een aantal keer nogal veel tassen...
Pomtiedomtiedom...
pi_75340000
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:32 schreef JMT het volgende:

[..]

Wat die kampioenen betreft, vroeg ik me altijd al af waarom er een aantal dagen per maand die zooi bezorgd wordt ipv in 1 keer. Gaat dus (normaal gesproken?) de ene keer op de even nummers en de andere keer op de oneven? Dat is mij eigenlijk nooit opgevallen, eerder dat er gewoon hele straten 'verdeeld' worden, maar hoe is die verdeling eigenlijk precies? Is op zich trouwens wel beter, anders heb je idd écht véél post op 1 dag.. ;x

2e vraag, hierboven ergens stond dat 't de komende week al vrij druk wordt ivm de kerstpost, is de kans groot dat er deze periode ook veel HAH bij zit, of wordt dat ietwat gereduceerd ivm de toch al vrij hoge aantallen gewone poststukken? Kan het me nl niet zo goed meer herinneren van vorig jaar (de 1e keer dat ik toen KNJ liep), behalve dat de post vaak wat later dan afgesproken op 't depot aankwam, en idd een aantal keer nogal veel tassen...
De verdeling op even en oneven nummers is een slechte methode, er zijn wijken met alleen even nummers en alleen oneven nummers, dus dan heb je nog die hele zooi op 1 dag. Ze kunnen beter adressen die eindigen op nummers 0 t/m 4 splitsen van adressen die eindigen op 5 t/m 10. Ook geen perfecte verdeling maar het voorkomt wel excessen in wijken.
  zondag 6 december 2009 @ 16:33:58 #188
24341 JMT
Hrmz...
pi_75340288
Mjah ik heb dus ook zegmaar gemengde straten/buurtjes, een soort "cirkel" rondom woonhuizen enkel oneven genummerd, met daarin wat hofjes waar de huizen weer beginnen met 1 2 3 4 etc naast elkaar, en aan de "buitenrand" een stuk of 7 flats, die wel weer enkel 'even' zijn. Daarom vroeg ik me de logica ervan af. Zal t de volgende keer eens in de gaten houden.

Overigens, over dat HAH gesproken, er schoot me net te binnen dat "we" in ieder geval wel nog 1 keer hah krijgen deze maand, namelijk het kerstnummer van "Er is post". Ben alleen ff de datum vergeten, het septembernummer werd nl nog vermeld op de intranet-thuis site, met een datum voor 't decembernummer maar die kan ik dus nergens meer vinden. Donderdag 17 dec is wel een goeie kanshebber trouwens..
Pomtiedomtiedom...
pi_75384227
De KNJ-periode is definitief begonnen, afgelopen zaterdag al een aantal kerstkaarten ertussen, vandaag 2,5 bak uitgegooid. 11:30 begonnen en pas 17:55 klaar, ondanks dat ik vanwege het buitengebied niet eens zoveel adressen had, de helft van de afgiftepunten had post. 100% zeker de zwaarste maandag ooit.
pi_75384465
Vandaag alsnog speculaas en een chocoladeletter gekregen!

Was trouwens geen klap te doen vandaag qua post, een ''gewone'' maandag..
Over 1 week beginnen we hier met Maandagen volledige dienst draaien (met de dinsdag HAH op Maandag)
pi_75384466
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef TokenW het volgende:
De KNJ-periode is definitief begonnen, afgelopen zaterdag al een aantal kerstkaarten ertussen, vandaag 2,5 bak uitgegooid. 11:30 begonnen en pas 17:55 klaar, ondanks dat ik vanwege het buitengebied niet eens zoveel adressen had, de helft van de afgiftepunten had post. 100% zeker de zwaarste maandag ooit.
Oh noes, het is begonnen.
  maandag 7 december 2009 @ 19:56:47 #192
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75384911
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag alsnog speculaas en een chocoladeletter gekregen!

Was trouwens geen klap te doen vandaag qua post, een ''gewone'' maandag..
Over 1 week beginnen we hier met Maandagen volledige dienst draaien (met de dinsdag HAH op Maandag)
Wij kregen alleen doosje speculaas en een gedicht.
Heb vrijdag direct het halve doosje opgegeten met ( een beetje ) buikpijn tijdens de bestelling als gevolg.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 december 2009 @ 19:57:55 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75384986
Ik heb geen gedicht gezien. Wel speculaas
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75385182
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heb je het goed getroffen
  maandag 7 december 2009 @ 20:03:38 #195
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75385273
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Wat nuver, sa is it by eltse kantoar wer oars. Mar ja, dat wist as't by TNT wurkest.
Nothing is what it seems
pi_75385488
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Wat nuver, sa is it by eltse kantoar wer oars. Mar ja, dat wist as't by TNT wurkest.
Wat is dat fries toch lelijk
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 december 2009 @ 20:13:21 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75385669
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Wy hawwe net safolle op mei dy gedichten.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 7 december 2009 @ 20:15:57 #198
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75385784
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Wat is dat fries toch lelijk
Danke wol. Do bist sels sa lilk as in baarch.
Do bist noch in lytse berne, tink ik.
Nothing is what it seems
  maandag 7 december 2009 @ 20:21:32 #199
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75386045
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Wy hawwe net safolle op mei dy gedichten.
Kin it wol leauwe, it was dan ek net sa bysunder.
Mar ik ha leaver sukelarje dan speculaas, moat ik sa seze.
Nothing is what it seems
pi_75387417
Ik vind dat Fries verboden moet worden in de ABN TNT slowchat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')