quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
16-02-2010 - Na een uitstapje van ruim een maand naar DHL heeft Programmabladen AKN besloten om de RTV gidsen voor de komende drie jaar weer door TNT Post te laten bezorgen.
Programmabladen AKN, de uitgever van Avrobode, Televizier, Mikrogids, KRO Magazine, NCRV Gids en TV Film, had afgelopen zomer een Europese Aanbesteding uitgeschreven voor de distributie van deze RTV gidsen. Het weekvolume van AKN is circa 1,1 miljoen stuks. TNT Post heeft deze aanbesteding op dat moment verloren aan DHL, omdat DHL een bijzonder laag tarief had geboden.
Het contract met DHL zou ingaan per 1 januari 2010. Omdat DHL echter hiervoor nog niet klaar was, werd TNT Post verzocht om de gidsen nog wat langer te bezorgen. De gidsen zouden vervolgens gefaseerd overgaan naar DHL. De eerste uitgave 2010 van TV Film is als eerste overgegaan naar DHL, enkele weken later gevolgd door de Mikrogids. De overige titels zouden overgaan met ingang van week 9.
Echter, de bezorgkwaliteit en het inregelen van het gehele logistieke proces door DHL is niet naar tevredenheid van AKN verlopen. Door een clausule in het contract kon AKN het contract met DHL nog na een aantal weken ontbinden. Alleen TV Film blijft voorlopig nog bij DHL.
TNT Post neemt de bezorging van de Mikrogids per direct over. Aanstaande donderdag, 18 februari staat de Mikrogids al gepland.
Uiteraard is TNT Post verheugd dat AKN als klant terug is. Met deze 3 jarige overeenkomst heeft TNT Post, met uitzondering van het Veronicamagazine en TV Film, weer alle RTV bladen in huis. Echter is de volumedaling, ook zonder het AKN-verlies, groot in de eerste weken van 2010.
Tsja, hoe moeten wij weten wat zich daar heeft afgespeeld? Ik zou het houden op een fout van de betreffende postbode.Je zou kunnen overwegen een klacht in te dienen, maar gelukkig heb je je pakketje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef DSGamer het volgende:
Ok.. vraagje
ik kom thuis, briefje in de brievenbus, "u bent niet thuis, we komen eerstvolgende werkdag" blabla
goed..
daarna nooit meer een bezoekje gekregen van de postman, ook geen briefje.
volgens track & trace is het pakketje wel afgeleverd
2 dagen later komt er een buurman die ik helemaal niet ken, met m'n pakketje, met de melding dat de bezorger zei dat het voor hem was (terwijl het niet zijn naam op mijn pakketje was)
verklaring + wtf
Postbode is kluns.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef DSGamer het volgende:
Ok.. vraagje
ik kom thuis, briefje in de brievenbus, "u bent niet thuis, we komen eerstvolgende werkdag" blabla
goed..
daarna nooit meer een bezoekje gekregen van de postman, ook geen briefje.
volgens track & trace is het pakketje wel afgeleverd
2 dagen later komt er een buurman die ik helemaal niet ken, met m'n pakketje, met de melding dat de bezorger zei dat het voor hem was (terwijl het niet zijn naam op mijn pakketje was)
Dus als mijn buurman niet gekomen was had ik nooit geweten waar mijn spullen waren
verklaring + wtf
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Bloemhof het volgende:
Zie net dat ze hier vandaag de gamma, karwei en media markt als HAH vandaag. Blij dat ik zaterdagbesteller ben!
nee jij had het beter gedaanquote:
wtfquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:10 schreef rubje het volgende:
[..]
nee jij had het beter gedaanLuister geen kwaad woord over de TNT bezorgers want die lui die brengen wel door wind en weer,storm of geen storm,jouw post elke keer langs op die brakke fietsen en overvolle draagtassen. En die pakketten komen vaak van individuele bezorgers in witte bestelbusjes en daar staat
TNT verder buiten.
Hier gisteren 3 x HAH Gamma, AH en Douwe Egberts (dikke boekjes)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Leuke dag vandaag, 2x HAH op carnavalsdinsdag. Zowat alle steunpunten waren gesloten. Ik heb een eind buiten de wijk uiteindelijk m'n zakken laten komen en m'n wijk zowat helemaal andersom gelopen. In andere gedeeltes van de stad waren er kilometers in de omtrek geen steunpunten over. Waarom dan weer gelijk Gamma erbij, er is toch geen mens die nu denkt aan verbouwen/boodschappen doen. Maar ja, in Den Haag waar ze plannen weet niemand dat onder de rivieren het openbare leven helemaal plat ligt.
Pff, medelijden. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel aangetekende brieven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef xxiessiexx het volgende:
Sneeuw is gesmolten, hallelujah!
Moest weer aangetekenden doen (17!) en een buitenwijk en één straat (
) van een klein wijkje.
Haha ja idd. Ik prees mezelf nog wel een beetje gelukkig dat er geen legitimatiezendingen tussen zaten. Handtekening retour en gewone aangetekenden, dat gaat welquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef gelebeer het volgende:
[..]
Pff, medelijden. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel aangetekende brieven.
Dat is wel geluk ja. Ik heb er altijd van die 'grapjassen' bijzitten die dan zo'n opmerking maken als: "Goh, moet je soms ook mijn kleur onderbroek nog weten?" of mensen die een half uur moeten zoeken naar een legitimatie bewijsquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ja idd. Ik prees mezelf nog wel een beetje gelukkig dat er geen legitimatiezendingen tussen zaten. Handtekening retour en gewone aangetekenden, dat gaat wel
Ik heb ook wel eens aan de deur gestaan, de allereerste keer dat ik aangetekenden moest rondbrengen, en ik een rijbewijs oude versie overhandigd kreeg. Toen liet ik die persoon zijn id-kaart uit de kluis (quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:10 schreef gelebeer het volgende:
[..]
Dat is wel geluk ja. Ik heb er altijd van die 'grapjassen' bijzitten die dan zo'n opmerking maken als: "Goh, moet je soms ook mijn kleur onderbroek nog weten?" of mensen die een half uur moeten zoeken naar een legitimatie bewijs
Gewoon aangeven dat je dat wil doen en dan ben jij de eerste die ze bellen als er een plekje vrij isquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef ScarFace- het volgende:
Chauffeur lijkt me wel een leuk baantje om een tijdje te doen.
Ze zoeken alleen geen chauffeursnouja komt vanzelf wel weer.
ik heb ook weleens gehad dat ik 2 aangetekenden op 1 adres had... mevrouw was wel thuis, maar meneer niet. En het was persoonlijk tekenen, dus moest ik voor die man een briefje schrijven en die mevrouw kon ik het geven. Voelde me best wel oenig toenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens aan de deur gestaan, de allereerste keer dat ik aangetekenden moest rondbrengen, en ik een rijbewijs oude versie overhandigd kreeg. Toen liet ik die persoon zijn id-kaart uit de kluis (rare plek om t te bewaren) halen omdat ik niet wist waar het documentnummer stond
ja maar toch voelt het een beetje stom. Ik geef t ook niet af, maar het slaat eigenlijk nergens op imoquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Dat heb ik zo vaak gehad. Telkens proberen de mensen het, maar ik ben daar gewoon streng in. Krijg je er ook geen problemen mee.
Ik vind het juist goed!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja maar toch voelt het een beetje stom. Ik geef t ook niet af, maar het slaat eigenlijk nergens op imo
Ook een paar keer gehad. Heb het wel eens 'frauduleus' gedaan, dus meneer voor zichzelf en voor mevrouw laten tekenen (op vertoon van beide paspoorten), maar die mensen had ik wel eens vaker gezien, plus dat het voor mij en voor hen op dat moment makkelijker was. Weet dat het officieel niet mag, maar leek me een prima oplossing. Maar normaal weiger ik dat eigenlijk gewoon, "m'n man is net de hond uitlaten", "kan ik niet voor m'n moeder tekenen"...nee, jammerquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb ook weleens gehad dat ik 2 aangetekenden op 1 adres had... mevrouw was wel thuis, maar meneer niet. En het was persoonlijk tekenen, dus moest ik voor die man een briefje schrijven en die mevrouw kon ik het geven. Voelde me best wel oenig toen
Hee jij was toch diegene met een "permban"?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:17 schreef Dionysiou het volgende:
TVP
Volgende week maar aangeboden om wat extra bij te werken.
Hoef alleen niet te sorteren hadden ze genoeg mensen voor. Dus mag lekker bezorgen en tassen post bij de steunpunten ophalen.
Goed idee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat je dat wil doen en dan ben jij de eerste die ze bellen als er een plekje vrij is
Klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hee jij was toch diegene met een "permban"?
Ik las in KLB alweer een klacht dat ze voor maandag een pak sneeuw voorspellenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef Bloemhof het volgende:
Vandaag door Postbode Plus gebeld, moet zaterdag andere wijk lopen dan normaal en moet maandag ook lopen.. Hopelijk gaat het niet sneeuwen of al die zooi.
28e volgensmij of 22equote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef ftt1989 het volgende:
weet iemand welke dag ze deze maand het loon uitbetalen, vroeger had ik daar een mooie tabel voor maar ik kan hem even niet vindenen wil het even weten in verband met vakantie
Ja, bussen leeghalen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef CHEVHB het volgende:
Ik werk nu al bijna een jaar op zaterdag bij TNT. Ik vroeg me af of ze ook werk op zondag hebben? Ik wil graag ook nog op zondag erbij gaan werken.
Zoals je op intranet kunt zien: Datum overschrijving door ING: 21 februari. Het geld staat er dus de 22e op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef ftt1989 het volgende:
beter de 22steiemand die het zeker weet? anders morgen op kantoor maar even vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |