abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78060269

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Vorige topics:
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 |
52 | 53 | 54 |

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering

Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
Sapphira, werkzaam in Leiden
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda

De OP is hier te vinden.
pi_78060283
Laatste post:
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
16-02-2010 - Na een uitstapje van ruim een maand naar DHL heeft Programmabladen AKN besloten om de RTV gidsen voor de komende drie jaar weer door TNT Post te laten bezorgen.

Programmabladen AKN, de uitgever van Avrobode, Televizier, Mikrogids, KRO Magazine, NCRV Gids en TV Film, had afgelopen zomer een Europese Aanbesteding uitgeschreven voor de distributie van deze RTV gidsen. Het weekvolume van AKN is circa 1,1 miljoen stuks. TNT Post heeft deze aanbesteding op dat moment verloren aan DHL, omdat DHL een bijzonder laag tarief had geboden.

Het contract met DHL zou ingaan per 1 januari 2010. Omdat DHL echter hiervoor nog niet klaar was, werd TNT Post verzocht om de gidsen nog wat langer te bezorgen. De gidsen zouden vervolgens gefaseerd overgaan naar DHL. De eerste uitgave 2010 van TV Film is als eerste overgegaan naar DHL, enkele weken later gevolgd door de Mikrogids. De overige titels zouden overgaan met ingang van week 9.

Echter, de bezorgkwaliteit en het inregelen van het gehele logistieke proces door DHL is niet naar tevredenheid van AKN verlopen. Door een clausule in het contract kon AKN het contract met DHL nog na een aantal weken ontbinden. Alleen TV Film blijft voorlopig nog bij DHL.

TNT Post neemt de bezorging van de Mikrogids per direct over. Aanstaande donderdag, 18 februari staat de Mikrogids al gepland.

Uiteraard is TNT Post verheugd dat AKN als klant terug is. Met deze 3 jarige overeenkomst heeft TNT Post, met uitzondering van het Veronicamagazine en TV Film, weer alle RTV bladen in huis. Echter is de volumedaling, ook zonder het AKN-verlies, groot in de eerste weken van 2010.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 februari 2010 @ 16:20:48 #3
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78061315
even een tvp
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78061346
Ok.. vraagje
ik kom thuis, briefje in de brievenbus, "u bent niet thuis, we komen eerstvolgende werkdag" blabla
goed..
daarna nooit meer een bezoekje gekregen van de postman, ook geen briefje.
volgens track & trace is het pakketje wel afgeleverd
2 dagen later komt er een buurman die ik helemaal niet ken, met m'n pakketje, met de melding dat de bezorger zei dat het voor hem was (terwijl het niet zijn naam op mijn pakketje was)
Dus als mijn buurman niet gekomen was had ik nooit geweten waar mijn spullen waren

verklaring + wtf
pi_78061361
Tvp.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_78061404
TVP
Out for my own, to live my own way...
pi_78061458
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef DSGamer het volgende:
Ok.. vraagje
ik kom thuis, briefje in de brievenbus, "u bent niet thuis, we komen eerstvolgende werkdag" blabla
goed..
2 dagen later komt er een buurman die ik helemaal niet ken, met m'n pakketje, met de melding dat de bezorger zei dat het voor hem was (terwijl het niet zijn naam op mijn pakketje was)

verklaring + wtf
Tsja, hoe moeten wij weten wat zich daar heeft afgespeeld? Ik zou het houden op een fout van de betreffende postbode.Je zou kunnen overwegen een klacht in te dienen, maar gelukkig heb je je pakketje.

[ Bericht 3% gewijzigd door gelebeer op 16-02-2010 16:34:18 ]
pi_78061950
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef DSGamer het volgende:
Ok.. vraagje
goed..
Dus als mijn buurman niet gekomen was had ik nooit geweten waar mijn spullen waren

verklaring + wtf
Postbode is kluns.
pi_78062301
Of hij heeft het briefje verkeerd gelezen, want als ik me niet vergis heb je bepaalde kennisgevingen waarbij de postbodel kan aanvinken ofwel het pakket bij de buren is afgeleverd ofwel er komt nog een afleverpoging.
pi_78062388
Leuke dag vandaag, 2x HAH op carnavalsdinsdag. Zowat alle steunpunten waren gesloten. Ik heb een eind buiten de wijk uiteindelijk m'n zakken laten komen en m'n wijk zowat helemaal andersom gelopen. In andere gedeeltes van de stad waren er kilometers in de omtrek geen steunpunten over. Waarom dan weer gelijk Gamma erbij, er is toch geen mens die nu denkt aan verbouwen/boodschappen doen. Maar ja, in Den Haag waar ze plannen weet niemand dat onder de rivieren het openbare leven helemaal plat ligt.
pi_78063539
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Laatste post:
[..]

Hoe lang zal het duren voordat de Veronica terugkomt?
pi_78064102
Zie net dat ze hier vandaag de gamma, karwei en media markt als HAH vandaag. Blij dat ik zaterdagbesteller ben!
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_78066767
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:20 schreef Bloemhof het volgende:
Zie net dat ze hier vandaag de gamma, karwei en media markt als HAH vandaag. Blij dat ik zaterdagbesteller ben!
Ben ik ook, maar ik bracht ze vandaag toch echt rond. In een buitenwijk, dus het maakte niks uit, dan is het alleen maar handig dat de HAH de post per adres scheidt.
pi_78068460
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:35 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Postbode is kluns.
nee jij had het beter gedaan Luister geen kwaad woord over de TNT bezorgers want die lui die brengen wel door wind en weer,storm of geen storm,jouw post elke keer langs op die brakke fietsen en overvolle draagtassen. En die pakketten komen vaak van individuele bezorgers in witte bestelbusjes en daar staat
TNT verder buiten.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_78068711
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:10 schreef rubje het volgende:

[..]

nee jij had het beter gedaan Luister geen kwaad woord over de TNT bezorgers want die lui die brengen wel door wind en weer,storm of geen storm,jouw post elke keer langs op die brakke fietsen en overvolle draagtassen. En die pakketten komen vaak van individuele bezorgers in witte bestelbusjes en daar staat
TNT verder buiten.
wtf Whahahahah

Ik hoop dat je doorhebt in welk topic je zit.
pi_78085293
moest eigenlijk morgen werken, maar nu toch weer niet... maar ze vroegen wel of ze me mochten bellen als het toch nog nodig was... Wel jammer, kan wel wat extra uren gebruiken
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78088995
Ik hoef straks als het goed is alleen een buitenwijkje voor te bereiden en weg te brengen. Hoogstens 2,5 uur dus. Maar je weet nooit bij ons, voor hetzelfde geld heb je er drie wijken bij
  woensdag 17 februari 2010 @ 09:50:18 #18
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_78089891
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Leuke dag vandaag, 2x HAH op carnavalsdinsdag. Zowat alle steunpunten waren gesloten. Ik heb een eind buiten de wijk uiteindelijk m'n zakken laten komen en m'n wijk zowat helemaal andersom gelopen. In andere gedeeltes van de stad waren er kilometers in de omtrek geen steunpunten over. Waarom dan weer gelijk Gamma erbij, er is toch geen mens die nu denkt aan verbouwen/boodschappen doen. Maar ja, in Den Haag waar ze plannen weet niemand dat onder de rivieren het openbare leven helemaal plat ligt.
Hier gisteren 3 x HAH Gamma, AH en Douwe Egberts (dikke boekjes)
6 tassen , 4,5 uur
pi_78095868
Sneeuw is gesmolten, hallelujah!
Moest weer aangetekenden doen (17! ) en een buitenwijk en één straat ( ) van een klein wijkje.
pi_78096674
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef xxiessiexx het volgende:
Sneeuw is gesmolten, hallelujah!
Moest weer aangetekenden doen (17! ) en een buitenwijk en één straat ( ) van een klein wijkje.
Pff, medelijden. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel aangetekende brieven.
pi_78097037
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef gelebeer het volgende:

[..]

Pff, medelijden. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel aangetekende brieven.
Haha ja idd. Ik prees mezelf nog wel een beetje gelukkig dat er geen legitimatiezendingen tussen zaten. Handtekening retour en gewone aangetekenden, dat gaat wel
pi_78099383
Er ligt hier nog steeds sneeuw. Maar ik heb tijdens mijn haalroute geen vertraging. Maar het blijkt dat het vanaf 16:00 weer volop gaat sneeuwen hier in Kampen...
pi_78101177
tvp
pi_78102907
Chauffeur lijkt me wel een leuk baantje om een tijdje te doen.
Ze zoeken alleen geen chauffeurs nouja komt vanzelf wel weer.
pi_78106025
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha ja idd. Ik prees mezelf nog wel een beetje gelukkig dat er geen legitimatiezendingen tussen zaten. Handtekening retour en gewone aangetekenden, dat gaat wel
Dat is wel geluk ja. Ik heb er altijd van die 'grapjassen' bijzitten die dan zo'n opmerking maken als: "Goh, moet je soms ook mijn kleur onderbroek nog weten?" of mensen die een half uur moeten zoeken naar een legitimatie bewijs
pi_78106125
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:10 schreef gelebeer het volgende:

[..]

Dat is wel geluk ja. Ik heb er altijd van die 'grapjassen' bijzitten die dan zo'n opmerking maken als: "Goh, moet je soms ook mijn kleur onderbroek nog weten?" of mensen die een half uur moeten zoeken naar een legitimatie bewijs
Ik heb ook wel eens aan de deur gestaan, de allereerste keer dat ik aangetekenden moest rondbrengen, en ik een rijbewijs oude versie overhandigd kreeg. Toen liet ik die persoon zijn id-kaart uit de kluis ( rare plek om t te bewaren) halen omdat ik niet wist waar het documentnummer stond
pi_78108657
Ook leuk zijn ouderen die met een trouwboekje komen aanzetten. 'Ja maar, ik ben toch met hem getrouwd?'
pi_78117158
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef ScarFace- het volgende:
Chauffeur lijkt me wel een leuk baantje om een tijdje te doen.
Ze zoeken alleen geen chauffeurs nouja komt vanzelf wel weer.
Gewoon aangeven dat je dat wil doen en dan ben jij de eerste die ze bellen als er een plekje vrij is
Noot noot.
pi_78118322
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens aan de deur gestaan, de allereerste keer dat ik aangetekenden moest rondbrengen, en ik een rijbewijs oude versie overhandigd kreeg. Toen liet ik die persoon zijn id-kaart uit de kluis ( rare plek om t te bewaren) halen omdat ik niet wist waar het documentnummer stond
ik heb ook weleens gehad dat ik 2 aangetekenden op 1 adres had... mevrouw was wel thuis, maar meneer niet. En het was persoonlijk tekenen, dus moest ik voor die man een briefje schrijven en die mevrouw kon ik het geven. Voelde me best wel oenig toen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 februari 2010 @ 21:51:01 #30
Maffe Fries
pi_78118435
Dat heb ik zo vaak gehad. Telkens proberen de mensen het, maar ik ben daar gewoon streng in. Krijg je er ook geen problemen mee.
pi_78121387
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Dat heb ik zo vaak gehad. Telkens proberen de mensen het, maar ik ben daar gewoon streng in. Krijg je er ook geen problemen mee.
ja maar toch voelt het een beetje stom. Ik geef t ook niet af, maar het slaat eigenlijk nergens op imo
pi_78121472
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:47 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja maar toch voelt het een beetje stom. Ik geef t ook niet af, maar het slaat eigenlijk nergens op imo
Ik vind het juist goed!
Noot noot.
pi_78121888
Bij mij kwam toen een vrouw aan de deur, terwijl de brief (van de Rabobank) voor haar dochter was. Ook een legitimatiezending. Toen heeft ze serieus rekeningoverschriften gepakt om mij te overtuigen dat haar dochter daar toch echt woont.
pi_78124061
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik heb ook weleens gehad dat ik 2 aangetekenden op 1 adres had... mevrouw was wel thuis, maar meneer niet. En het was persoonlijk tekenen, dus moest ik voor die man een briefje schrijven en die mevrouw kon ik het geven. Voelde me best wel oenig toen
Ook een paar keer gehad. Heb het wel eens 'frauduleus' gedaan, dus meneer voor zichzelf en voor mevrouw laten tekenen (op vertoon van beide paspoorten), maar die mensen had ik wel eens vaker gezien, plus dat het voor mij en voor hen op dat moment makkelijker was. Weet dat het officieel niet mag, maar leek me een prima oplossing. Maar normaal weiger ik dat eigenlijk gewoon, "m'n man is net de hond uitlaten", "kan ik niet voor m'n moeder tekenen"...nee, jammer
  donderdag 18 februari 2010 @ 09:17:36 #35
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78129628
TVP

Volgende week maar aangeboden om wat extra bij te werken.
Hoef alleen niet te sorteren hadden ze genoeg mensen voor. Dus mag lekker bezorgen en tassen post bij de steunpunten ophalen.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_78134252
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:17 schreef Dionysiou het volgende:
TVP

Volgende week maar aangeboden om wat extra bij te werken.
Hoef alleen niet te sorteren hadden ze genoeg mensen voor. Dus mag lekker bezorgen en tassen post bij de steunpunten ophalen.
Hee jij was toch diegene met een "permban"?
pi_78137834
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Gewoon aangeven dat je dat wil doen en dan ben jij de eerste die ze bellen als er een plekje vrij is
Goed idee.
Ik zal binnenkort eens een nette brief / email opstellen
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:06:04 #38
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78137991
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hee jij was toch diegene met een "permban"?
Klopt. Was haha.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_78138569
Hah tnt is ook grappig, krijg ik net een stafport brief in huis of ik 5,28 wil betalen.
Ik bellen blijkt hem om een brief te gaan die ik naar Belgie heb gestuurd die zogenaamd 1kg moet wegen.
Nu heb ik de kabel die ik verstuur heb even nagewogen en het weegt toch echt 80 gram wat dus precies ¤2,22 kost(heb ik er ook op gedaan).
Maar de medewerker kon het niet nagaan of kon dus niets doen...
Ik ga dit dus echt niet betalen... ben benieuwd wat er dan gebeurd.
pi_78138992
Vandaag door Postbode Plus gebeld, moet zaterdag andere wijk lopen dan normaal en moet maandag ook lopen.. Hopelijk gaat het niet sneeuwen of al die zooi.
pi_78141475
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef Bloemhof het volgende:
Vandaag door Postbode Plus gebeld, moet zaterdag andere wijk lopen dan normaal en moet maandag ook lopen.. Hopelijk gaat het niet sneeuwen of al die zooi.
Ik las in KLB alweer een klacht dat ze voor maandag een pak sneeuw voorspellen
pi_78142560
weet iemand welke dag ze deze maand het loon uitbetalen, vroeger had ik daar een mooie tabel voor maar ik kan hem even niet vinden en wil het even weten in verband met vakantie
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:11:46 #43
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78142642
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef ftt1989 het volgende:
weet iemand welke dag ze deze maand het loon uitbetalen, vroeger had ik daar een mooie tabel voor maar ik kan hem even niet vinden en wil het even weten in verband met vakantie
28e volgensmij of 22e
pi_78142966
beter de 22ste iemand die het zeker weet? anders morgen op kantoor maar even vragen.
pi_78143603
22ste.
pi_78143619
En anders 21ste. Een van die twee
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:32:11 #47
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_78143660
Ik werk nu al bijna een jaar op zaterdag bij TNT. Ik vroeg me af of ze ook werk op zondag hebben? Ik wil graag ook nog op zondag erbij gaan werken.
pi_78143699
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef CHEVHB het volgende:
Ik werk nu al bijna een jaar op zaterdag bij TNT. Ik vroeg me af of ze ook werk op zondag hebben? Ik wil graag ook nog op zondag erbij gaan werken.
Ja, bussen leeghalen.
(er zal nog wel meer zijn maar dat weet ik niet)
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:34:10 #49
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_78143758
Ik zou is gaan bellen, ik heb geen rijbewijs dus dat is wel lastig! Krijg je ook extra toeslag als je op zondag werkt?
pi_78143769
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef ftt1989 het volgende:
beter de 22ste iemand die het zeker weet? anders morgen op kantoor maar even vragen.
Zoals je op intranet kunt zien: Datum overschrijving door ING: 21 februari. Het geld staat er dus de 22e op.
pi_78147010
Dag allemaal.

even een vraag wat overuren betreft, ik heb een contract van 5 uur. Maar ik werk er gemiddeld 20 per week sinds 3 weken.

Eerder had ik gewoon een wijk wat ik alleen meost bezorgen, nu moet ik regelmatig ook voorbereiden en wegbrengen. Op papier staat ongeveer dat ik 18 uur per week heb. Alleen in de praktijk werk ik er minstens 25 per week. Vaak werk ik ook dubbele diensten die op het laatste moment aan mij worden mee gedeeld. Daarom denk ik ook dat deze niet worden opgeschreven. Is er trouwens ook een manier om dit te controleren? Wat hun allemaal in hun systeem registreren qua diensten, zodat je het zelf kunt nakijken?

Verder word ik ook gewoon 'gedropped' in wijken waar ik de weg geen eens ken en ook nooit kom. Dan moet ik het maar uitzoeken wat resulteerd in 3-4 uur werken waar anderhalf of 2 uur voor staat.

Nu is dus mijn vraag, omdat er voor een wijk een bepaalde tijd staat, heb ik het recht om altijd meerdere uren op te schrijven?

Verder sta ik al 60 uur in de plus, vanwege mijn contract, dus ik heb aangegeven dat ik deze uitbetaald wil hebben, krijg ik te horen dat ik ze pas in maart kan krijgen. Lekker is dat.

Nu word dit ook al lastig omdat ik ook geen bezorgrapporten krijg aangeleverd omdat ik 'toch op het hoofdkantoor kom' Lekker is dat. Ben het eigenlijk nu al helemaal zat :p maar heb een contract tot januari 2011.
pi_78147773
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef kelgo1990 het volgende:
Dag allemaal.

even een vraag wat overuren betreft, ik heb een contract van 5 uur. Maar ik werk er gemiddeld 20 per week sinds 3 weken.

Eerder had ik gewoon een wijk wat ik alleen meost bezorgen, nu moet ik regelmatig ook voorbereiden en wegbrengen. Op papier staat ongeveer dat ik 18 uur per week heb. Alleen in de praktijk werk ik er minstens 25 per week. Vaak werk ik ook dubbele diensten die op het laatste moment aan mij worden mee gedeeld. Daarom denk ik ook dat deze niet worden opgeschreven. Is er trouwens ook een manier om dit te controleren? Wat hun allemaal in hun systeem registreren qua diensten, zodat je het zelf kunt nakijken?

Verder word ik ook gewoon 'gedropped' in wijken waar ik de weg geen eens ken en ook nooit kom. Dan moet ik het maar uitzoeken wat resulteerd in 3-4 uur werken waar anderhalf of 2 uur voor staat.

Nu is dus mijn vraag, omdat er voor een wijk een bepaalde tijd staat, heb ik het recht om altijd meerdere uren op te schrijven?

Verder sta ik al 60 uur in de plus, vanwege mijn contract, dus ik heb aangegeven dat ik deze uitbetaald wil hebben, krijg ik te horen dat ik ze pas in maart kan krijgen. Lekker is dat.

Nu word dit ook al lastig omdat ik ook geen bezorgrapporten krijg aangeleverd omdat ik 'toch op het hoofdkantoor kom' Lekker is dat. Ben het eigenlijk nu al helemaal zat :p maar heb een contract tot januari 2011.
Je kan aan je Teamtoach een uitdraai van de Harmony vragen. Dat is een overzicht waarop alle uren staan die jij hebt gemaakt volgens het gene wat ingevoerd is door de Teamcoach in het systeem. Dat krijg je dus uitbetaald, Staat het niet op je Harmony overzicht, dan kan je er dus op rekenen dat je die uren niet uitbetaald krijgt. *dus bijvoorbeeld op de 23e heb jij 8 uur gewerkt, maar bij de Harmony staat bij de 23e maar 5 uur, dan kan je naar de overige 3 uur fluiten. De teamcoach is verantwoordelijk voor de invoer in Harmony dus hij moet je ook kunnen uitleggen waar die uren dan wel niet gebleven zijn...

Bij ons op kantoor staan er tijden voor wijken ja, maar gelukkig wijst de praktijk hier uit dat alles wat je opschrijft ook uitbetaald wordt, ook al staat er minder uur voor een wijk. Grote kans dat dat in grote steden dus niet zo werkt, anders was ik allang weg bij TNT.

En geen bezorgrapportje hebben gekregen, koop een pak printerpapier en maak je eigen briefjes, naam wijk, naam bezorger en tijd. Moet voldoende zijn. En anders pak je als je op kantoor bent gewoon een stapel van die briefjes, hier hebben we er dozenvol van... (de oude versie was overigens beter, de nieuwe is geen schrijfruimte meer op onderhand)

--

Het was vandaag weer eens druk, met de onhandige boekjes van DE als HAH, de TV gidsen weer terug, dikke PLUS magazines etc. En ohja, kwam ook nog de Selektmail bezorger tegen, die wist niet eens dat ie de Mikro gids niet meer had (was hem niet opgevallen) tja.. dat geeft maar weer aan waarom ze weer terug zijn bij TNT de komende 3 jaar
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:58:47 #53
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78147826
Hoi Kelgo,

Dat is wel vervelend natuurlijk. Ik heb het zelf ook nu ik heb aangegeven in de vakantie (volgende week) extra te willen werken wordt ik in een gedeelte gedropt waar ik nooit kom.

Ik heb een wijk waar 3 uur voor staat maar in praktijk ben je er 5 uur mee bezig. 6 uur incl. sorteerwerkzaamheden. Ik heb dan ook een 3 uren contract. De 3 uren per zaterdag krijg je dezelfde maand uitbetaald. De overuren krijg je altijd de volgende maand uitbetaald.

Ik denk dat het het beste is om je teamcoach even te confronteren met deze feiten en alles na te vragen. Die weet meestal meer en registreert alles..
pi_78150819
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef gelebeer het volgende:

[..]

Zoals je op intranet kunt zien: Datum overschrijving door ING: 21 februari. Het geld staat er dus de 22e op.
22e is op zondag...
pi_78153068
Maandag....
pi_78171323
En de uren die je meer werkt als je contracturen krijg je altijd pas een maand later bij je loon dus het is normaal dat dat maart zou zijn ;-)
pi_78171628
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 05:11 schreef tntster het volgende:
En de uren die je meer werkt als je contracturen krijg je altijd pas een maand later bij je loon dus het is normaal dat dat maart zou zijn ;-)
Wat ben jij vroeg wakker!
Noot noot.
pi_78171944
Vandaag overheids HAH hier.
Balen, vrijdag is altijd zo rustig....
pi_78176050
Wat voor HAH is er morgen?
pi_78179736
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:02 schreef gelebeer het volgende:
niets

hoop ik
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 februari 2010 @ 12:26:50 #61
Maffe Fries
pi_78179846
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:02 schreef gelebeer het volgende:
C1000
pi_78181854
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 07:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat ben jij vroeg wakker!
Elke dag 6 uur beginnen vandaar;-)
en dan kijk ik altijd even naar het nieuws en dit forum
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:56:46 #63
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78190375
tvp.
Iemand trouwens ervaringen met dit soort grappen en grollen:
Collega afgezeken achter d'r rug om
pi_78190702
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef Lastpost het volgende:
tvp.
Iemand trouwens ervaringen met dit soort grappen en grollen:
Collega afgezeken achter d'r rug om
Gereageerd. Ik vind het niet normaal.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:13:31 #65
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78190975
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:06 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Gereageerd. Ik vind het niet normaal.
Ik zag het ja, leek me ook niet.
Weet ook nog niet of ik daadwerkelijk iets ga doen met dat registratiesysteem, maar ik zal het zeker wel melden aan haar, ken d'r goed genoeg om te weten dat ze dát niet bepaald een pretje vind, laat staan als compliment zou zien.
Meid in kwestie is trouwens 17, zieke gedachten van collega's in de 30 en 50, maar dan zal ik wel ouderwets zijn.
pi_78191391
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:13 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik zag het ja, leek me ook niet.
Weet ook nog niet of ik daadwerkelijk iets ga doen met dat registratiesysteem, maar ik zal het zeker wel melden aan haar, ken d'r goed genoeg om te weten dat ze dát niet bepaald een pretje vind, laat staan als compliment zou zien.
Meid in kwestie is trouwens 17, zieke gedachten van collega's in de 30 en 50, maar dan zal ik wel ouderwets zijn.
Gadver moet al niet denken aan het idee dat ze zo over je praten
pi_78191521
Ik ben wel weer de enige met die mening in dat topic
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:32:20 #68
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78191634
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben wel weer de enige met die mening in dat topic
Ik vraag me af waar die jongelui werken, als het daar normaal is om fap-bewegingen te maken op een foto van een collega met bijbehorende teksten, vast de AH vol 16 jarige hormoon-ventjes.
pi_78192080
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar die jongelui werken, als het daar normaal is om fap-bewegingen te maken op een foto van een collega met bijbehorende teksten, vast de AH vol 16 jarige hormoon-ventjes.
Ze gaan ook maar door met commentaar leveren
Ik denk dat ik te netjes opgevoed ben voor dit
pi_78194882
Nog meer mensen de pilot van het Medewerkers Motivatie Onderzoek ingevuld?
Bij de vraag, wat voor cijfer geef je TNT als bedrijf, gaf ik een 6... vind ik nog hoog persoonlijk.
Leuk werk, middelmatige vergoeding (harder werken dan in supermarkt o.i.d voor ongeschoold werk en maar paar eurotjes meer verdienen...) leuke collegas, maar daar houdt t dan ook wel op :
pi_78195406
Ik ben net bij de man die onze belastingaangifte doet geweest en ben me best wel kapot geschrokken van het bedrag dat ik mag betalen omdat TNT blijkbaar geen belasting inhoudt op loon.
pi_78195835
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben net bij de man die onze belastingaangifte doet geweest en ben me best wel kapot geschrokken van het bedrag dat ik mag betalen omdat TNT blijkbaar geen belasting inhoudt op loon.
pi_78195927
Tijdens je indiensttreding bij TNT had je die keuze, wel of niet afdragen... duur foutje van je TC dus waar jij nu mee zit...

Om welk bedrag gaat het?
pi_78195954
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Tijdens je indiensttreding bij TNT had je die keuze, wel of niet afdragen... duur foutje van je TC dus waar jij nu mee zit...
Kom je ook niet voor verrassingen te staan.
Om welk bedrag gaat het?
Oh daar heeftie het niet over gehad. 500 euro ongeveer.
pi_78196271
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:45 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oh daar heeftie het niet over gehad. 500 euro ongeveer.
Wow, das best wel veel voor een bijbaantje...
maar tot de 9000 euro is toch belastingvrij?

Moet je even kijken op de belastingsite bij het t formulier...
pi_78201216
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wow, das best wel veel voor een bijbaantje...
maar tot de 9000 euro is toch belastingvrij?

Moet je even kijken op de belastingsite bij het t formulier...
Ik lees nu ergens anders dat daar nog wat vanaf gaat en het ongeveer op 6000 neerkomt. En daar zit ik boven door een ander baantje dat ik dit jaar had. Gelukkig volgend jaar niet meer
pi_78202405
Morgen lekker mijn nieuwe contract inleveren. Ik ben blij dat ik weer een jaar mee mag doen
pi_78220323
Vandaag lekker vrij want ik ga zo in de auto op vakantie
pi_78220407
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Deezertje het volgende:

Om welk bedrag gaat het?
Ik heb vekozen voor wel afdragen maar dat gebeurt dus niet...
pi_78221187
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag lekker vrij want ik ga zo in de auto op vakantie
Waarom wist ik dat niet?!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78227190
Is jullie loon ook zo hoog?
Noot noot.
pi_78227674
Nog geen post gehad Nu maak je me wel erg nieuwsgierig, aangezien Carnaval m'n rekening nogal geplunderd heeft.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78227698
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:49 schreef MissSpooky het volgende:
Nog geen post gehad Nu maak je me wel erg nieuwsgierig, aangezien Carnaval m'n rekening nogal geplunderd heeft.
Ging je verkleed als postbode?
Noot noot.
pi_78227744
Nee, maar was wel een goed idee geweest eigenlijk.
Volgend jaar
pi_78227837
Lekker dagje vandaag. Niet koud, geen sneeuw, geen HAH en niet al te veel post
quote:
Is jullie loon ook zo hoog?
Er zit fietsvergoeding bij
pi_78228137
Nice
Ik denk dat ik dalijk even opzoek ga naar de postbode.
pi_78228919
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:54 schreef gelebeer het volgende:
Lekker dagje vandaag. Niet koud, geen sneeuw, geen HAH en niet al te veel post
[..]

Er zit fietsvergoeding bij
Weet ik, maar dan nog!
Noot noot.
pi_78229082
Ik zit een beetje met een dilemma.

Ik werk nu bijna 2 jaar bij TNT als Zaterdagbesteller.
Gemiddeld werk ik 5 uur op een zaterdag met een contract van 3 uur per week.
Ik ben 19 jaar en verdien dus 7.03 euro per uur.
omgerekend zo'n 35 euro per zaterdag. Leuk als je makkelijke wijken hebt of wijken hebt waar veel meer voor staat dan dat je er altijd over doet, maar helaas staat er bij mij precies wat je ongeveer loopt.
Nu heb ik mijn loon weer binnen en deze keer viel het flink tegen.

Doordeweeks werk ik ook minimaal 3 dagen extra, maar dan gemiddeld maar 2 uur per dag.

Ik heb 2 hele zware wijken (geeft de teamcoach ook toe, dat ik de zwaarste wijken van allemaal heb). (een wijk is minimaal 3,5 uur met HAH en de andere is een fietswijk van 1,5 uur)
Voor die 7,03 euro per uur is het voor mij dus zwaar werk, ongeacht veel of weinig post want ik zit met HAH en de huizen staan hier ver uit elkaar met rare brievenbussen, ver van de weg etc. Ik ben, en dat geven ze ook toe, nog de snelste bezorger ook nog...

Nu heb ik de optie op 1 zware wijk weg te laten vallen, maar dat betekent dat ik dus minder uren ga maken en dus nog minder ga verdienen. Dat wil ik liever niet.

Bij TNT krijg je helaas maar een keer per jaar opslag (met je verjaardag) en bij 20 jaar wordt dat iets van 50 cent per uur meer ofzo, niet echt wauwie dus..

Ze kunnen niemand anders zo gek vinden die deze 2 wijken wilt lopen, juist omdat ze zo zwaar zijn.
Dus ze hebben liever dat ik blijf, maar ze kunnen geen extra salaris bieden...

Daarnaast heb ik nog een optie, wijken lopen in een dorp 2km verderop. Maar dat heb ik liever niet, want die wijken zijn echt zo onlogisch ingedeeld en het dorpje is nou niet echt vriendelijk, veilig etc.

Kortom; als 19 jarige Zaterdagwerker bij TNT heb ik 2 hele zware wijken en werk 5 uur per zaterdag met een contract van 3 uur. Loon valt me tegen omdat deze wijken echt de zwaarste wijken zijn die we hier hebben. Minder wijken lopen wil ik liever niet want dan verdien ik nog minder. Wijken in ander dorp lopen wil ik ook niet. En de wijken opdelen en een tweede ZWer aannemen willen ze niet. TNT kan niemand vinden die deze wijken wilt lopen maar wilt geen salarisverhoging geven. Ik heb genoeg verlofuren dat ik onmiddellijk mijn contract kan opzeggen en de komende maanden geld vang zonder werken, maar zo steek ik niet in elkaar.

Het liefst zou ik natuurlijk willen blijven.
pi_78229162
TNT kan heus wel iemand vinden die die wijken wil lopen hoor Gewoon kwestie van iemand aanwijzen. Wil diegene het niet doen? Werkweigering.
Noot noot.
pi_78229464
Ik zou een wat minder zware wijk nemen. Je verdient misschien wel wat minder, maar 't breekt je niet helemaal op.
pi_78229666
Ik ben een zaterdagbesteller die alleen maar bezorgt, sorteren dus niet (komt ook omdat mijn dorp 5 km van het kantoor afligt). De Postbode+ sorteert altijd mijn wijken. Ze hebben zat sorteerders hier helaas, maar ik ga dan toch maar eens vragen als ik een tijdje mag sorteren op de Zaterdagen... niet geschoten is altijd mis

Want nu ook nog eens is het niet zo druk op de zaterdagen (3 + 2 tassen gemiddeld) maar als het straks ook maar iets wat drukker wordt, of er een tweede vaste HAH op Zaterdag komt (en die komt er helaas aan hier) dan doe ik dus gemiddeld 6 uur erover die 2 wijken... en dan breekt t me echt helemaal op!
pi_78230031
Nouja, net salarisstrook binnen & een extra brief. Er werd loon ingehouden op salarisstrook, vrijwel alles van januari was fout en werd terugberekend. In die extra brief stond dat dát fout was en dat ik m'n geld gewoon hou en m'n salaris dus gewoon krijg.

Net op m'n rekening gekeken, die fout is hersteld en dat geld heb ik gehad (wat dus eerst ingehouden werd), maar salaris nog niet. Dat zal maandag wel komen zeker?
pi_78230395
Is het sorteren/vossen van de post minder intensief dan het bezorgen van de post zelf?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:30:20 #94
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78230578
Godverdomme.
Kut zooi zeg. 5 mensen hadden zich ziek gemeld waarvan 3 in opleiding!

Dus ik heb 2,5 uur zitten sorteren en andere zitten helpen + een wijk erbij nu pas terug. En ben al vanaf 08.00 daar bezig.

Ik wil mijn loonstrook.
En ik wil dat de pakketdienst komt! Mijn nieuwe camera moet komen.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:31:29 #95
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78230610
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Is het sorteren/vossen van de post minder intensief dan het bezorgen van de post zelf?
Valt allemaal wel mee hoor met die beide dingen. Net wat je gewend bent. Ik werk van 08.00 tot 15.30 lachend zonder geklaag of gekleun. En ik heb al last van mijn rug (bekken is verschoven + ingezakte voeten) loop ook bij de Fysio. Dus dat zegt wel wat.
En om 04.00 bezorg ik ook nog eens de ochtendkrant.
pi_78230730
Ik heb mijn TC gemaild met het verzoek om te sorteren op de Zaterdag in plaats van bezorgen.
Ben benieuwd.

Want alle vaste (oude) postbodes zeggen ook dat de wijk enorm zwaar is en eerlijk gezegd ben ik na 2 jaar tijd wel aan wat variatie toe.

En ik heb nog ff nagezocht wat het minumloon is voor een 19-jarige, en daar zit ik wel boven (4,64 per uur ofzo tegen mijn 7,03 euro) Dus dat is in ieder geval mooi, daarom zou ik ook niet willen stoppen met de post, alleen wat meer variatie mag wel eens ;-) Hoe houden anders de postbodes het 25 jaar vol (buiten het feit dat ze wel moeten anders komen ze nergens meer aan de bak)

[ Bericht 30% gewijzigd door Deezertje op 20-02-2010 15:46:42 ]
pi_78231739
Heb loonstrook ook weer binnen, alleen het weer vandaag bij het lopen was vervelend!
pi_78231922
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Je wordt er moe van omdat het hersendodend is, maar het is makkelijk werk.

Edit: Loonstrookie binnen. Niet heel geweldig, maar 't kan ermee door.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:41:39 #99
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78232559
Hier ook de loonstrook, nu het geld nog.
pi_78232603
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:13 schreef Deezertje het volgende:
Nog meer mensen de pilot van het Medewerkers Motivatie Onderzoek ingevuld?
Bij de vraag, wat voor cijfer geef je TNT als bedrijf, gaf ik een 6... vind ik nog hoog persoonlijk.
Leuk werk, middelmatige vergoeding (harder werken dan in supermarkt o.i.d voor ongeschoold werk en maar paar eurotjes meer verdienen...) leuke collegas, maar daar houdt t dan ook wel op :
Ik doe niet meer mee aan dat hele MMO. Er wordt niets gedaan met de uitkomsten, en de uitkomsten worden vaak ook niet eens bekend gemaakt. Vorig jaar zou gebleken zijn dat de betrokkenheid zo hoog was, omdat meer dan 90% het onderzoek had ingevuld. Ja, zo kan ik het ook! Vroeger kreeg je het MMO thuisgestuurd, tegenwoordig moet je het op je werk VERPLICHT invullen, onder toeziend oog van de TC.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_78233108
mijn loonstrook is er ook... fietsvergoeding, en ergens nog 4 overuren vandaan gehaald... geen idee waarvandaan eigenlijk Misschien nog van kerst..
pi_78234025
het was vandaag trouwens wel verschrikkelijk op het winkelcentrum. Frans Duijts en Sieneke traden op. Tuurlijk net toen ik de post daar wilde gaan doen... Echt geen doorkomen aan was het. En wat een verschrikkelijke muziek
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:48:59 #103
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78234887
Loonstrook binnen. Best aardig. Maarja, ik had 1 zaterdag verlof.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:57:18 #104
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78235162
Ook leuk trouwens vandaag;

Een bezorger die de zondagskrant in de ochtend van deze zaterdag al liep en helemaal niets door duwt dus op een gegeven moment zei ik moet ik je kranten anders maar bezorgen. Zegt hij: Waarom? Zeg ik ja omdat ik alles van jou door duw. En toen deed ie ze iets meer d'r in.

En even later vond ik rond de 30-35 zondagskranten in een brievenbus die op een vuilnisbak lijkt. Dus foto's gemaakt en die gaan naar de verspreider.
pi_78235315
Hier was een lokale politieke partij zieltjes aan het winnen met het uitdelen van bloembakjes met een bloemetje erin.... nou ja uitdelen.,...ze zetten er eentje samen met een folder recht voor iemand zijn deur... Dus de hele wijk stond vol met die bloemtjes voor de voordeur bij de mensen, en tja er zijn er een paar gesneuveld Ik moest er ook nog ff langs En ze hebben zelf meteen de wet overtreden, want bij een NEE/JA , NEE/NEE sticker mag je geen bloemetje met folder dumpen...
pi_78241889
Nog 3 weken voor de invoering van optivo. Krijg je eindelijk je dienst te horen, blijkt dat er fouten gemaakt zijn bij het invoeren. En het was nog ook nog eens een hele fijne dienst. Een gedeelte VOS en 4 wijken voorbereiden. 6:30 beginnen en 10:55 klaar. Of het weekend begint vroeg of het is nog mogelijk om een aantal extra wijken weg te brengen. Hopelijk blijft mijn dienst gewoon staan, want deze wil ik echt niet kwijt.
pi_78244036
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:02 schreef Deezertje het volgende:
Hier was een lokale politieke partij zieltjes aan het winnen met het uitdelen van bloembakjes met een bloemetje erin.... nou ja uitdelen.,...ze zetten er eentje samen met een folder recht voor iemand zijn deur... Dus de hele wijk stond vol met die bloemtjes voor de voordeur bij de mensen, en tja er zijn er een paar gesneuveld Ik moest er ook nog ff langs En ze hebben zelf meteen de wet overtreden, want bij een NEE/JA , NEE/NEE sticker mag je geen bloemetje met folder dumpen...
Hier waren ze ballonnen uit aan het delen aan de kinderen. Een van ze wilde er een aan zo'n klein jochie geven, maar deze weigerde. Ik heb die vent in z'n gezicht uitgelachen.
pi_78244155
Ik moet maar eens snel loonheffingskorting aanvragen. Vandaag loonstrookje gehad. Mijn "betaling" was 990 euro ofzo. Maar krijg maar 465 euro uitbetaald haha.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 februari 2010 @ 22:26:50 #109
Maffe Fries
pi_78244317
Ik heb alleen een voorschot gekregen. Even in de gaten houden dus.
pi_78256978
hier ook een voorschot, de rest zit er in maart bij staat in de brief die erbij zat..
Wel jammer mis nog ongeveer een 100 euro.
Dat wordt goed opletten in maart of alles wel klopt
pi_78267782
Ik vind mijn wijk ook best zwaar, althans. De loop is prima te doen, maar tijdens uitgaan merk ik altijd wel dat mijn benen aardig wat kilometers erop hebben zitten. De wijk is inclusief fietsen van/naar kantoor 4,5 uur. Toch best een flinke rit. Sinds optivo doe ik overigens geen voorbereiding meer, maar dit is enigszins gecompenseerd door een extra deel van de wijk erbij te doen. Ik vond het in eerste instantie wel klote, maar aangezien ik nog een ander baantje heb vind ik het minder erg. Tegenwoordig begin ik rond 10 uur, waar ik eerst om 8 uur al moest beginnen. Dit is toch iets fijner, want de nachten van vrijdag op zaterdag waren soms minder dan 6 uur, wat ook niet bepaald bevorderlijk is voor een fris humeur op de zaterdagavond.
pi_78267791
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:40 schreef tntster het volgende:
hier ook een voorschot, de rest zit er in maart bij staat in de brief die erbij zat..
Wel jammer mis nog ongeveer een 100 euro.
Dat wordt goed opletten in maart of alles wel klopt
Een voorschot? Wat is dat nu weer voor gekkigheid?! Ik heb wel gewoon het hele bedrag gehad (althans, volgens het loonstrookje, het wordt geloof ik morgen pas gegireerd).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_78267982
Nu weet ik ook waarom ik zoveel loon heb gekregen

Ik heb nu 2 contracten van de TNT Post. Één voor de zaterdagbesteller en één voor collectie 's avonds. Nu krijg ik de toeslag wat ik extra werk na 16.00 op mijn zaterdagloonstrookje. Bovendien krijg je bij collectie de volgende maand dus al eerder uitbetaald en bij zaterdagbesteller niet.

Ze hebben mijn loonheffing ook verkeerd gedaan trouwens, ik heb nu voor collectie dik moet betalen, terwijl ik had aangegeven dat dat niet hoefde, omdat ik die limiet niet overschrijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jojoortje op 21-02-2010 17:52:09 ]
Noot noot.
  maandag 22 februari 2010 @ 18:57:06 #114
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_78313576
Ook bij ons was er iets misgegaan met het salaris. Er stond een minimaal bedrag op mijn loonstrook, maar er werd wel een redelijk kloppend voorschot gestort op zaterdag. Kijk ik zojuist naar mijn saldo, blijkt er weer een bats geld te zijn overgemaakt...ff narekenen zometeen dus .

Hoeveel is en hoe vaak wordt de fietsvergoeding eigenlijk gestort? Ik zag het nu voor het eerst op de specificatie staan.
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 februari 2010 @ 19:01:22 #115
Maffe Fries
pi_78313738
ik mis in totaal nog 69 cent
  maandag 22 februari 2010 @ 19:04:49 #116
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78313851
Mijn teamcoach is echt

Ik gaf aan extra te willen werken in de vakantie dus ze zou me nog mailen. Dus dat deed ze niet. Ik dus vrijdag een mail gestuurd ja ik mail je maandag. Nu weer niet. Nu even een mailtje terugsturen dat ik geen interesse meer hebt.
pi_78327937
Morgen van 8:50 - 16:10 2 wijken voorbereiden en een boerenwijk weg brengen!
en van 16:10 - 18:25 een buslichting+haalklanten route rijden. Lang dagje.

Hopen dat ik morgen de auto wel heel houd. In tegenstelling tot zaterdag! Oef
pi_78328854
Noot aan mezelf: doe voortaan ook de deuren van binnenuit op slot in de wagen. Vandaag stond ik net stil bij een klant toen 1 of andere halve gare de deur opentrok en in de auto sprong om een lift te vragen. Gelukkig stapte 'ie ook zelf weer uit toen ik zei dat ik geen lift ging geven, maar dat was best even schrikken.
Tok.
pi_78341798
Noot noot.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:51:47 #120
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78342236
Vandaag ook weer fijn, wéer een andere wijk en van de 20 man die intern in dit dorp rondlopen kiezen ze mij uit om een ander te vervangen terwijl ik een van de weinige ben die nog nooit in die wijk gelopen heeft.
Zo maar eens gaan doen dus.
Ook de rest van het weekschema wéer aangepast, schiet lekker op zo met afspraken maken buiten het werk om.
pi_78343360
Hopen dat het droog blijft!
Noot noot.
pi_78343551
Zo, ben weer klaar voor vandaag.. Hadden vandaag alleen de Gamma, morgen vrij!
pi_78346435
iemand hier toevallig een idee hoelang post er ongeveer over doet vanuit engeland?

het betreft een paar stickers dus ik ga er vanuit dat het gewoon brievenbuspost is met een waarde van minder dan 20 euro.
pi_78346677
3 dagen - week?
pi_78349181
een dag of 3 denk ik ook ja.. al kan het ook zo een week duren, het is vaak een beetje geluk hebben. Het kan in 2 dagen, maar vaak zit er toch wel ergens vertraging
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:40:38 #126
238141 SevD
Boventitel
pi_78384206
Nou, hopen dat 't droog blijft vandaag
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:45:50 #127
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_78386446
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Bloemhof het volgende:
Zo, ben weer klaar voor vandaag.. Hadden vandaag alleen de Gamma, morgen vrij!
Hier was het weer eens 3 HAH , Gamma, AH en Blokker
pi_78393123
Lekker weertje hier in Twente
Noot noot.
pi_78395398
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuw bijbaatje, ben HBO student en heb al zo'n 3 jaar mijn rijbewijs. Is het mogelijk om bij TNT een chauffeur / koerier te worden? Voornamelijk wil ik op zaterdag werken, doordeweeks is ook geen probleem. Echter heb ik een vrij wisselend rooster (om de 8 weken ander rooster).
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:27:40 #130
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78397512
Hier ook prima weer ondanks de zwarte wolken gewoon in een sweater met opgerolde mouwen rondgelopen, is weleens anders geweest.
pi_78398508
Bijna 3 uur bezig geweest met postsorteren (Netwerk VSP)
wel 650 poststukken en 40 euro
pi_78403093
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef blckbb het volgende:
Open dan een VSP topic
pi_78405601
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef blckbb het volgende:
Gast, dat is geen gek salaris zeg
pi_78410537
Kunnen de Netwerk VSP-mensen geen eigen topic openen?
Noot noot.
pi_78411667
Dat zijn er niet zoveel toch?
pi_78411924
Heb geen idee eigenlijk. Voor mijn gevoel is het een totaal ander bedrijf
Noot noot.
pi_78415438
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef blckbb het volgende:
Dat zijn er niet zoveel toch?
Het trekt wel mensen met een VSP TT denk ik. Bovendien zijn er in bijv. het Kruidvatmedewerkerstopic ook maar weinig mensen.
pi_78418421
Oké ik open er wel een
pi_78419469
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Apfel. het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuw bijbaatje, ben HBO student en heb al zo'n 3 jaar mijn rijbewijs. Is het mogelijk om bij TNT een chauffeur / koerier te worden? Voornamelijk wil ik op zaterdag werken, doordeweeks is ook geen probleem. Echter heb ik een vrij wisselend rooster (om de 8 weken ander rooster).
Ik werk als chauffeur Collectie (post bij klanten ophalen en brievenbussen legen). Dit doe ik op alle doordeweekse dagen van 15.45 tot ongeveer 19.15 uur. Je kunt ook pakketbezorger worden maar ik weet niet of er vacatures voor deze functies zijn, dus ik zou zeggen kijk even op de website van tnt zelf of zoek een vestiging op en vraag of ze nog chauffeurs nodig hebben.
Tok.
pi_78421212
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Apfel. het volgende:
Dat is zeker mogelijk mochten ze mensen nodig hebben Alleen sommige kantoren gaan dit jaar dicht, die van mij ook helaas!

Gewoon vragen dus!
Noot noot.
pi_78439755
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen de Netwerk VSP-mensen geen eigen topic openen?
heb je er zo'n last van, die af en toe opmerking over netwerk?
pi_78443287
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef sbientje het volgende:

[..]

heb je er zo'n last van, die af en toe opmerking over netwerk?
Geen last er van, maar dit is handiger.
Noot noot.
pi_78445839
Is er zaterdag weer alleen C1000?
pi_78473524
Heeft zin om iemand van de Pakketservice even op Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken te kijken?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:08:04 #148
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78474997
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:32 schreef gelebeer het volgende:
Geen idee, voor ons staat de VVD folder, een lokale toko en de Blokker geplanned omdat er dinsdag het e.e.a verschoven is.
pi_78475341
Morgen 5:50 uur beginnen
pi_78478321
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:32 schreef gelebeer het volgende:
dat zou mooi zijn, wij hebben geen c1000

ik heb al lang geen huis aan huis gehad zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')