Ik lees nu ergens anders dat daar nog wat vanaf gaat en het ongeveer op 6000 neerkomt. En daar zit ik boven door een ander baantje dat ik dit jaar had. Gelukkig volgend jaar niet meerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wow, das best wel veel voor een bijbaantje...
maar tot de 9000 euro is toch belastingvrij?
Moet je even kijken op de belastingsite bij het t formulier...
Ik heb vekozen voor wel afdragen maar dat gebeurt dus niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Tijdens je indiensttreding bij TNT had je die keuze, wel of niet afdragen... duur foutje van je TC dus waar jij nu mee zit...
Om welk bedrag gaat het?
Waarom wist ik dat niet?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag lekker vrij want ik ga zo in de auto op vakantie![]()
Ging je verkleed als postbode?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:49 schreef MissSpooky het volgende:
Nog geen post gehadNu maak je me wel erg nieuwsgierig, aangezien Carnaval m'n rekening nogal geplunderd heeft.
Er zit fietsvergoeding bijquote:Is jullie loon ook zo hoog?
Weet ik, maar dan nog!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:54 schreef gelebeer het volgende:
Lekker dagje vandaag. Niet koud, geen sneeuw, geen HAH en niet al te veel post
[..]
Er zit fietsvergoeding bij
Valt allemaal wel mee hoor met die beide dingen. Net wat je gewend bent. Ik werk van 08.00 tot 15.30 lachend zonder geklaag of gekleun. En ik heb al last van mijn rug (bekken is verschoven + ingezakte voeten) loop ook bij de Fysio. Dus dat zegt wel wat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Is het sorteren/vossen van de post minder intensief dan het bezorgen van de post zelf?
Je wordt er moe van omdat het hersendodend is, maar het is makkelijk werk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Is het sorteren/vossen van de post minder intensief dan het bezorgen van de post zelf?
Ik doe niet meer mee aan dat hele MMO. Er wordt niets gedaan met de uitkomsten, en de uitkomsten worden vaak ook niet eens bekend gemaakt. Vorig jaar zou gebleken zijn dat de betrokkenheid zo hoog was, omdat meer dan 90% het onderzoek had ingevuld. Ja, zo kan ik het ook! Vroeger kreeg je het MMO thuisgestuurd, tegenwoordig moet je het op je werk VERPLICHT invullen, onder toeziend oog van de TC.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:13 schreef Deezertje het volgende:
Nog meer mensen de pilot van het Medewerkers Motivatie Onderzoek ingevuld?
Bij de vraag, wat voor cijfer geef je TNT als bedrijf, gaf ik een 6... vind ik nog hoog persoonlijk.
Leuk werk, middelmatige vergoeding (harder werken dan in supermarkt o.i.d voor ongeschoold werk en maar paar eurotjes meer verdienen...) leuke collegas, maar daar houdt t dan ook wel op:
Hier waren ze ballonnen uit aan het delen aan de kinderen. Een van ze wilde er een aan zo'n klein jochie geven, maar deze weigerde.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:02 schreef Deezertje het volgende:
Hier was een lokale politieke partij zieltjes aan het winnen met het uitdelen van bloembakjes met een bloemetje erin.... nou ja uitdelen.,...ze zetten er eentje samen met een folder recht voor iemand zijn deur... Dus de hele wijk stond vol met die bloemtjes voor de voordeur bij de mensen, en tja er zijn er een paar gesneuveldIk moest er ook nog ff langs
En ze hebben zelf meteen de wet overtreden, want bij een NEE/JA , NEE/NEE sticker mag je geen bloemetje met folder dumpen...
Een voorschot? Wat is dat nu weer voor gekkigheid?! Ik heb wel gewoon het hele bedrag gehad (althans, volgens het loonstrookje, het wordt geloof ik morgen pas gegireerd).quote:Op zondag 21 februari 2010 10:40 schreef tntster het volgende:
hier ook een voorschot, de rest zit er in maart bij staat in de brief die erbij zat..
Wel jammer mis nog ongeveer een 100 euro.
Dat wordt goed opletten in maart of alles wel klopt
Hier was het weer eens 3 HAH , Gamma, AH en Blokkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Bloemhof het volgende:
Zo, ben weer klaar voor vandaag.. Hadden vandaag alleen de Gamma, morgen vrij!
Open dan een VSP topicquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef blckbb het volgende:
Bijna 3 uur bezig geweest met postsorteren (Netwerk VSP)
wel 650 poststukken en 40 euro
Gast, dat is geen gek salaris zegquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef blckbb het volgende:
Bijna 3 uur bezig geweest met postsorteren (Netwerk VSP)
wel 650 poststukken en 40 euro
Het trekt wel mensen met een VSP TT denk ik. Bovendien zijn er in bijv. het Kruidvatmedewerkerstopic ook maar weinig mensen.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:48 schreef blckbb het volgende:
Netwerk VSP Medewerkers topic #1 - Waar we geen TNT zijn!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:48 schreef blckbb het volgende:
Netwerk VSP Medewerkers topic #1 - Waar we geen TNT zijn!
Ik werk als chauffeur Collectie (post bij klanten ophalen en brievenbussen legen). Dit doe ik op alle doordeweekse dagen van 15.45 tot ongeveer 19.15 uur. Je kunt ook pakketbezorger worden maar ik weet niet of er vacatures voor deze functies zijn, dus ik zou zeggen kijk even op de website van tnt zelf of zoek een vestiging op en vraag of ze nog chauffeurs nodig hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Apfel. het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuw bijbaatje, ben HBO student en heb al zo'n 3 jaar mijn rijbewijs. Is het mogelijk om bij TNT een chauffeur / koerier te worden? Voornamelijk wil ik op zaterdag werken, doordeweeks is ook geen probleem. Echter heb ik een vrij wisselend rooster (om de 8 weken ander rooster).
Dat is zeker mogelijk mochten ze mensen nodig hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Apfel. het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuw bijbaatje, ben HBO student en heb al zo'n 3 jaar mijn rijbewijs. Is het mogelijk om bij TNT een chauffeur / koerier te worden? Voornamelijk wil ik op zaterdag werken, doordeweeks is ook geen probleem. Echter heb ik een vrij wisselend rooster (om de 8 weken ander rooster).
heb je er zo'n last van, die af en toe opmerking over netwerk?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen de Netwerk VSP-mensen geen eigen topic openen?
Geen last er van, maar dit is handiger.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
heb je er zo'n last van, die af en toe opmerking over netwerk?
Geen idee, voor ons staat de VVD folder, een lokale toko en de Blokker geplanned omdat er dinsdag het e.e.a verschoven is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |