abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78201216
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wow, das best wel veel voor een bijbaantje...
maar tot de 9000 euro is toch belastingvrij?

Moet je even kijken op de belastingsite bij het t formulier...
Ik lees nu ergens anders dat daar nog wat vanaf gaat en het ongeveer op 6000 neerkomt. En daar zit ik boven door een ander baantje dat ik dit jaar had. Gelukkig volgend jaar niet meer
pi_78202405
Morgen lekker mijn nieuwe contract inleveren. Ik ben blij dat ik weer een jaar mee mag doen
Out for my own, to live my own way...
pi_78220323
Vandaag lekker vrij want ik ga zo in de auto op vakantie
pi_78220407
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Deezertje het volgende:
Tijdens je indiensttreding bij TNT had je die keuze, wel of niet afdragen... duur foutje van je TC dus waar jij nu mee zit...

Om welk bedrag gaat het?
Ik heb vekozen voor wel afdragen maar dat gebeurt dus niet...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78221187
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag lekker vrij want ik ga zo in de auto op vakantie
Waarom wist ik dat niet?!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78227190
Is jullie loon ook zo hoog?
Noot noot.
pi_78227674
Nog geen post gehad Nu maak je me wel erg nieuwsgierig, aangezien Carnaval m'n rekening nogal geplunderd heeft.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78227698
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:49 schreef MissSpooky het volgende:
Nog geen post gehad Nu maak je me wel erg nieuwsgierig, aangezien Carnaval m'n rekening nogal geplunderd heeft.
Ging je verkleed als postbode?
Noot noot.
pi_78227744
Nee, maar was wel een goed idee geweest eigenlijk.
Volgend jaar
pi_78227837
Lekker dagje vandaag. Niet koud, geen sneeuw, geen HAH en niet al te veel post
quote:
Is jullie loon ook zo hoog?
Er zit fietsvergoeding bij
pi_78228137
Nice
Ik denk dat ik dalijk even opzoek ga naar de postbode.
pi_78228919
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:54 schreef gelebeer het volgende:
Lekker dagje vandaag. Niet koud, geen sneeuw, geen HAH en niet al te veel post
[..]

Er zit fietsvergoeding bij
Weet ik, maar dan nog!
Noot noot.
pi_78229082
Ik zit een beetje met een dilemma.

Ik werk nu bijna 2 jaar bij TNT als Zaterdagbesteller.
Gemiddeld werk ik 5 uur op een zaterdag met een contract van 3 uur per week.
Ik ben 19 jaar en verdien dus 7.03 euro per uur.
omgerekend zo'n 35 euro per zaterdag. Leuk als je makkelijke wijken hebt of wijken hebt waar veel meer voor staat dan dat je er altijd over doet, maar helaas staat er bij mij precies wat je ongeveer loopt.
Nu heb ik mijn loon weer binnen en deze keer viel het flink tegen.

Doordeweeks werk ik ook minimaal 3 dagen extra, maar dan gemiddeld maar 2 uur per dag.

Ik heb 2 hele zware wijken (geeft de teamcoach ook toe, dat ik de zwaarste wijken van allemaal heb). (een wijk is minimaal 3,5 uur met HAH en de andere is een fietswijk van 1,5 uur)
Voor die 7,03 euro per uur is het voor mij dus zwaar werk, ongeacht veel of weinig post want ik zit met HAH en de huizen staan hier ver uit elkaar met rare brievenbussen, ver van de weg etc. Ik ben, en dat geven ze ook toe, nog de snelste bezorger ook nog...

Nu heb ik de optie op 1 zware wijk weg te laten vallen, maar dat betekent dat ik dus minder uren ga maken en dus nog minder ga verdienen. Dat wil ik liever niet.

Bij TNT krijg je helaas maar een keer per jaar opslag (met je verjaardag) en bij 20 jaar wordt dat iets van 50 cent per uur meer ofzo, niet echt wauwie dus..

Ze kunnen niemand anders zo gek vinden die deze 2 wijken wilt lopen, juist omdat ze zo zwaar zijn.
Dus ze hebben liever dat ik blijf, maar ze kunnen geen extra salaris bieden...

Daarnaast heb ik nog een optie, wijken lopen in een dorp 2km verderop. Maar dat heb ik liever niet, want die wijken zijn echt zo onlogisch ingedeeld en het dorpje is nou niet echt vriendelijk, veilig etc.

Kortom; als 19 jarige Zaterdagwerker bij TNT heb ik 2 hele zware wijken en werk 5 uur per zaterdag met een contract van 3 uur. Loon valt me tegen omdat deze wijken echt de zwaarste wijken zijn die we hier hebben. Minder wijken lopen wil ik liever niet want dan verdien ik nog minder. Wijken in ander dorp lopen wil ik ook niet. En de wijken opdelen en een tweede ZWer aannemen willen ze niet. TNT kan niemand vinden die deze wijken wilt lopen maar wilt geen salarisverhoging geven. Ik heb genoeg verlofuren dat ik onmiddellijk mijn contract kan opzeggen en de komende maanden geld vang zonder werken, maar zo steek ik niet in elkaar.

Het liefst zou ik natuurlijk willen blijven.
pi_78229162
TNT kan heus wel iemand vinden die die wijken wil lopen hoor Gewoon kwestie van iemand aanwijzen. Wil diegene het niet doen? Werkweigering.
Noot noot.
pi_78229464
Ik zou een wat minder zware wijk nemen. Je verdient misschien wel wat minder, maar 't breekt je niet helemaal op.
pi_78229666
Ik ben een zaterdagbesteller die alleen maar bezorgt, sorteren dus niet (komt ook omdat mijn dorp 5 km van het kantoor afligt). De Postbode+ sorteert altijd mijn wijken. Ze hebben zat sorteerders hier helaas, maar ik ga dan toch maar eens vragen als ik een tijdje mag sorteren op de Zaterdagen... niet geschoten is altijd mis

Want nu ook nog eens is het niet zo druk op de zaterdagen (3 + 2 tassen gemiddeld) maar als het straks ook maar iets wat drukker wordt, of er een tweede vaste HAH op Zaterdag komt (en die komt er helaas aan hier) dan doe ik dus gemiddeld 6 uur erover die 2 wijken... en dan breekt t me echt helemaal op!
pi_78230031
Nouja, net salarisstrook binnen & een extra brief. Er werd loon ingehouden op salarisstrook, vrijwel alles van januari was fout en werd terugberekend. In die extra brief stond dat dát fout was en dat ik m'n geld gewoon hou en m'n salaris dus gewoon krijg.

Net op m'n rekening gekeken, die fout is hersteld en dat geld heb ik gehad (wat dus eerst ingehouden werd), maar salaris nog niet. Dat zal maandag wel komen zeker?
pi_78230395
Is het sorteren/vossen van de post minder intensief dan het bezorgen van de post zelf?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:30:20 #94
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78230578
Godverdomme.
Kut zooi zeg. 5 mensen hadden zich ziek gemeld waarvan 3 in opleiding!

Dus ik heb 2,5 uur zitten sorteren en andere zitten helpen + een wijk erbij nu pas terug. En ben al vanaf 08.00 daar bezig.

Ik wil mijn loonstrook.
En ik wil dat de pakketdienst komt! Mijn nieuwe camera moet komen.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 15:31:29 #95
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78230610
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Is het sorteren/vossen van de post minder intensief dan het bezorgen van de post zelf?
Valt allemaal wel mee hoor met die beide dingen. Net wat je gewend bent. Ik werk van 08.00 tot 15.30 lachend zonder geklaag of gekleun. En ik heb al last van mijn rug (bekken is verschoven + ingezakte voeten) loop ook bij de Fysio. Dus dat zegt wel wat.
En om 04.00 bezorg ik ook nog eens de ochtendkrant.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_78230730
Ik heb mijn TC gemaild met het verzoek om te sorteren op de Zaterdag in plaats van bezorgen.
Ben benieuwd.

Want alle vaste (oude) postbodes zeggen ook dat de wijk enorm zwaar is en eerlijk gezegd ben ik na 2 jaar tijd wel aan wat variatie toe.

En ik heb nog ff nagezocht wat het minumloon is voor een 19-jarige, en daar zit ik wel boven (4,64 per uur ofzo tegen mijn 7,03 euro) Dus dat is in ieder geval mooi, daarom zou ik ook niet willen stoppen met de post, alleen wat meer variatie mag wel eens ;-) Hoe houden anders de postbodes het 25 jaar vol (buiten het feit dat ze wel moeten anders komen ze nergens meer aan de bak)

[ Bericht 30% gewijzigd door Deezertje op 20-02-2010 15:46:42 ]
pi_78231739
Heb loonstrook ook weer binnen, alleen het weer vandaag bij het lopen was vervelend!
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_78231922
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:23 schreef Deezertje het volgende:
Je wordt er moe van omdat het hersendodend is, maar het is makkelijk werk.

Edit: Loonstrookie binnen. Niet heel geweldig, maar 't kan ermee door.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:41:39 #99
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78232559
Hier ook de loonstrook, nu het geld nog.
pi_78232603
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:13 schreef Deezertje het volgende:
Nog meer mensen de pilot van het Medewerkers Motivatie Onderzoek ingevuld?
Bij de vraag, wat voor cijfer geef je TNT als bedrijf, gaf ik een 6... vind ik nog hoog persoonlijk.
Leuk werk, middelmatige vergoeding (harder werken dan in supermarkt o.i.d voor ongeschoold werk en maar paar eurotjes meer verdienen...) leuke collegas, maar daar houdt t dan ook wel op :
Ik doe niet meer mee aan dat hele MMO. Er wordt niets gedaan met de uitkomsten, en de uitkomsten worden vaak ook niet eens bekend gemaakt. Vorig jaar zou gebleken zijn dat de betrokkenheid zo hoog was, omdat meer dan 90% het onderzoek had ingevuld. Ja, zo kan ik het ook! Vroeger kreeg je het MMO thuisgestuurd, tegenwoordig moet je het op je werk VERPLICHT invullen, onder toeziend oog van de TC.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_78233108
mijn loonstrook is er ook... fietsvergoeding, en ergens nog 4 overuren vandaan gehaald... geen idee waarvandaan eigenlijk Misschien nog van kerst..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78234025
het was vandaag trouwens wel verschrikkelijk op het winkelcentrum. Frans Duijts en Sieneke traden op. Tuurlijk net toen ik de post daar wilde gaan doen... Echt geen doorkomen aan was het. En wat een verschrikkelijke muziek
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:48:59 #103
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78234887
Loonstrook binnen. Best aardig. Maarja, ik had 1 zaterdag verlof.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:57:18 #104
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78235162
Ook leuk trouwens vandaag;

Een bezorger die de zondagskrant in de ochtend van deze zaterdag al liep en helemaal niets door duwt dus op een gegeven moment zei ik moet ik je kranten anders maar bezorgen. Zegt hij: Waarom? Zeg ik ja omdat ik alles van jou door duw. En toen deed ie ze iets meer d'r in.

En even later vond ik rond de 30-35 zondagskranten in een brievenbus die op een vuilnisbak lijkt. Dus foto's gemaakt en die gaan naar de verspreider.
pi_78235315
Hier was een lokale politieke partij zieltjes aan het winnen met het uitdelen van bloembakjes met een bloemetje erin.... nou ja uitdelen.,...ze zetten er eentje samen met een folder recht voor iemand zijn deur... Dus de hele wijk stond vol met die bloemtjes voor de voordeur bij de mensen, en tja er zijn er een paar gesneuveld Ik moest er ook nog ff langs En ze hebben zelf meteen de wet overtreden, want bij een NEE/JA , NEE/NEE sticker mag je geen bloemetje met folder dumpen...
pi_78241889
Nog 3 weken voor de invoering van optivo. Krijg je eindelijk je dienst te horen, blijkt dat er fouten gemaakt zijn bij het invoeren. En het was nog ook nog eens een hele fijne dienst. Een gedeelte VOS en 4 wijken voorbereiden. 6:30 beginnen en 10:55 klaar. Of het weekend begint vroeg of het is nog mogelijk om een aantal extra wijken weg te brengen. Hopelijk blijft mijn dienst gewoon staan, want deze wil ik echt niet kwijt.
pi_78244036
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:02 schreef Deezertje het volgende:
Hier was een lokale politieke partij zieltjes aan het winnen met het uitdelen van bloembakjes met een bloemetje erin.... nou ja uitdelen.,...ze zetten er eentje samen met een folder recht voor iemand zijn deur... Dus de hele wijk stond vol met die bloemtjes voor de voordeur bij de mensen, en tja er zijn er een paar gesneuveld Ik moest er ook nog ff langs En ze hebben zelf meteen de wet overtreden, want bij een NEE/JA , NEE/NEE sticker mag je geen bloemetje met folder dumpen...
Hier waren ze ballonnen uit aan het delen aan de kinderen. Een van ze wilde er een aan zo'n klein jochie geven, maar deze weigerde. Ik heb die vent in z'n gezicht uitgelachen.
pi_78244155
Ik moet maar eens snel loonheffingskorting aanvragen. Vandaag loonstrookje gehad. Mijn "betaling" was 990 euro ofzo. Maar krijg maar 465 euro uitbetaald haha.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 februari 2010 @ 22:26:50 #109
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78244317
Ik heb alleen een voorschot gekregen. Even in de gaten houden dus.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78256978
hier ook een voorschot, de rest zit er in maart bij staat in de brief die erbij zat..
Wel jammer mis nog ongeveer een 100 euro.
Dat wordt goed opletten in maart of alles wel klopt
pi_78267782
Ik vind mijn wijk ook best zwaar, althans. De loop is prima te doen, maar tijdens uitgaan merk ik altijd wel dat mijn benen aardig wat kilometers erop hebben zitten. De wijk is inclusief fietsen van/naar kantoor 4,5 uur. Toch best een flinke rit. Sinds optivo doe ik overigens geen voorbereiding meer, maar dit is enigszins gecompenseerd door een extra deel van de wijk erbij te doen. Ik vond het in eerste instantie wel klote, maar aangezien ik nog een ander baantje heb vind ik het minder erg. Tegenwoordig begin ik rond 10 uur, waar ik eerst om 8 uur al moest beginnen. Dit is toch iets fijner, want de nachten van vrijdag op zaterdag waren soms minder dan 6 uur, wat ook niet bepaald bevorderlijk is voor een fris humeur op de zaterdagavond.
pi_78267791
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:40 schreef tntster het volgende:
hier ook een voorschot, de rest zit er in maart bij staat in de brief die erbij zat..
Wel jammer mis nog ongeveer een 100 euro.
Dat wordt goed opletten in maart of alles wel klopt
Een voorschot? Wat is dat nu weer voor gekkigheid?! Ik heb wel gewoon het hele bedrag gehad (althans, volgens het loonstrookje, het wordt geloof ik morgen pas gegireerd).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_78267982
Nu weet ik ook waarom ik zoveel loon heb gekregen

Ik heb nu 2 contracten van de TNT Post. Één voor de zaterdagbesteller en één voor collectie 's avonds. Nu krijg ik de toeslag wat ik extra werk na 16.00 op mijn zaterdagloonstrookje. Bovendien krijg je bij collectie de volgende maand dus al eerder uitbetaald en bij zaterdagbesteller niet.

Ze hebben mijn loonheffing ook verkeerd gedaan trouwens, ik heb nu voor collectie dik moet betalen, terwijl ik had aangegeven dat dat niet hoefde, omdat ik die limiet niet overschrijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jojoortje op 21-02-2010 17:52:09 ]
Noot noot.
  maandag 22 februari 2010 @ 18:57:06 #114
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_78313576
Ook bij ons was er iets misgegaan met het salaris. Er stond een minimaal bedrag op mijn loonstrook, maar er werd wel een redelijk kloppend voorschot gestort op zaterdag. Kijk ik zojuist naar mijn saldo, blijkt er weer een bats geld te zijn overgemaakt...ff narekenen zometeen dus .

Hoeveel is en hoe vaak wordt de fietsvergoeding eigenlijk gestort? Ik zag het nu voor het eerst op de specificatie staan.
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 februari 2010 @ 19:01:22 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78313738
ik mis in totaal nog 69 cent
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 22 februari 2010 @ 19:04:49 #116
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78313851
Mijn teamcoach is echt

Ik gaf aan extra te willen werken in de vakantie dus ze zou me nog mailen. Dus dat deed ze niet. Ik dus vrijdag een mail gestuurd ja ik mail je maandag. Nu weer niet. Nu even een mailtje terugsturen dat ik geen interesse meer hebt.
pi_78327937
Morgen van 8:50 - 16:10 2 wijken voorbereiden en een boerenwijk weg brengen!
en van 16:10 - 18:25 een buslichting+haalklanten route rijden. Lang dagje.

Hopen dat ik morgen de auto wel heel houd. In tegenstelling tot zaterdag! Oef
pi_78328854
Noot aan mezelf: doe voortaan ook de deuren van binnenuit op slot in de wagen. Vandaag stond ik net stil bij een klant toen 1 of andere halve gare de deur opentrok en in de auto sprong om een lift te vragen. Gelukkig stapte 'ie ook zelf weer uit toen ik zei dat ik geen lift ging geven, maar dat was best even schrikken.
Tok.
pi_78341798
Noot noot.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:51:47 #120
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78342236
Vandaag ook weer fijn, wéer een andere wijk en van de 20 man die intern in dit dorp rondlopen kiezen ze mij uit om een ander te vervangen terwijl ik een van de weinige ben die nog nooit in die wijk gelopen heeft.
Zo maar eens gaan doen dus.
Ook de rest van het weekschema wéer aangepast, schiet lekker op zo met afspraken maken buiten het werk om.
pi_78343360
Hopen dat het droog blijft!
Noot noot.
pi_78343551
Zo, ben weer klaar voor vandaag.. Hadden vandaag alleen de Gamma, morgen vrij!
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_78346435
iemand hier toevallig een idee hoelang post er ongeveer over doet vanuit engeland?

het betreft een paar stickers dus ik ga er vanuit dat het gewoon brievenbuspost is met een waarde van minder dan 20 euro.
pi_78346677
3 dagen - week?
pi_78349181
een dag of 3 denk ik ook ja.. al kan het ook zo een week duren, het is vaak een beetje geluk hebben. Het kan in 2 dagen, maar vaak zit er toch wel ergens vertraging
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:40:38 #126
238141 SevD
Boventitel
pi_78384206
Nou, hopen dat 't droog blijft vandaag
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:45:50 #127
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_78386446
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Bloemhof het volgende:
Zo, ben weer klaar voor vandaag.. Hadden vandaag alleen de Gamma, morgen vrij!
Hier was het weer eens 3 HAH , Gamma, AH en Blokker
pi_78393123
Lekker weertje hier in Twente
Noot noot.
pi_78395398
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuw bijbaatje, ben HBO student en heb al zo'n 3 jaar mijn rijbewijs. Is het mogelijk om bij TNT een chauffeur / koerier te worden? Voornamelijk wil ik op zaterdag werken, doordeweeks is ook geen probleem. Echter heb ik een vrij wisselend rooster (om de 8 weken ander rooster).
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:27:40 #130
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78397512
Hier ook prima weer ondanks de zwarte wolken gewoon in een sweater met opgerolde mouwen rondgelopen, is weleens anders geweest.
pi_78398508
Bijna 3 uur bezig geweest met postsorteren (Netwerk VSP)
wel 650 poststukken en 40 euro
graag verwijderen
pi_78403093
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef blckbb het volgende:
Open dan een VSP topic
pi_78405601
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:50 schreef blckbb het volgende:
Gast, dat is geen gek salaris zeg
pi_78410537
Kunnen de Netwerk VSP-mensen geen eigen topic openen?
Noot noot.
pi_78411667
Dat zijn er niet zoveel toch?
graag verwijderen
pi_78411924
Heb geen idee eigenlijk. Voor mijn gevoel is het een totaal ander bedrijf
Noot noot.
pi_78415438
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef blckbb het volgende:
Dat zijn er niet zoveel toch?
Het trekt wel mensen met een VSP TT denk ik. Bovendien zijn er in bijv. het Kruidvatmedewerkerstopic ook maar weinig mensen.
pi_78418421
Oké ik open er wel een
graag verwijderen
pi_78419469
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Apfel. het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuw bijbaatje, ben HBO student en heb al zo'n 3 jaar mijn rijbewijs. Is het mogelijk om bij TNT een chauffeur / koerier te worden? Voornamelijk wil ik op zaterdag werken, doordeweeks is ook geen probleem. Echter heb ik een vrij wisselend rooster (om de 8 weken ander rooster).
Ik werk als chauffeur Collectie (post bij klanten ophalen en brievenbussen legen). Dit doe ik op alle doordeweekse dagen van 15.45 tot ongeveer 19.15 uur. Je kunt ook pakketbezorger worden maar ik weet niet of er vacatures voor deze functies zijn, dus ik zou zeggen kijk even op de website van tnt zelf of zoek een vestiging op en vraag of ze nog chauffeurs nodig hebben.
Tok.
pi_78421212
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:38 schreef Apfel. het volgende:
Dat is zeker mogelijk mochten ze mensen nodig hebben Alleen sommige kantoren gaan dit jaar dicht, die van mij ook helaas!

Gewoon vragen dus!
Noot noot.
pi_78439755
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Kunnen de Netwerk VSP-mensen geen eigen topic openen?
heb je er zo'n last van, die af en toe opmerking over netwerk?
pi_78443287
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef sbientje het volgende:

[..]

heb je er zo'n last van, die af en toe opmerking over netwerk?
Geen last er van, maar dit is handiger.
Noot noot.
pi_78445839
Is er zaterdag weer alleen C1000?
pi_78473524
Heeft zin om iemand van de Pakketservice even op Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken te kijken?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:08:04 #148
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78474997
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:32 schreef gelebeer het volgende:
Geen idee, voor ons staat de VVD folder, een lokale toko en de Blokker geplanned omdat er dinsdag het e.e.a verschoven is.
pi_78475341
Morgen 5:50 uur beginnen
pi_78478321
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:32 schreef gelebeer het volgende:
dat zou mooi zijn, wij hebben geen c1000

ik heb al lang geen huis aan huis gehad zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')