abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78418795

Netwerk VSP is een bedrijf wat onderdeel is van TNT post. Netwerk VSP bezorgt zowel geadresseerde reclame en huis aan huis reclame.

Geadresseerd:
In feite is dit ''echte'' post, maar ook weer niet heel erg echt. Het zijn in principe folders en reclamedrukwerken gericht aan bepaalde doelgroepen. Sommige poststukken gaan nu eenmaal niet huis aan huis (denk aan H&M gidsen, magazines uitgegeven door NUON of Ziggo) omdat niet ieder adres lid is of behoord tot deze bedrijven. Daarvoor is Netwerk VSP.

De post bestaat dus hoofdzakelijk uit bedrijven die op kleinere (en soms grotere schaal) folders uitdelen, die voor hun leden bestemd zijn.

Bezorging gebeurt iedere week, woensdag komt de post en donderdag&vrijdag wordt er bezorgd. Het loon hangt af van het aantal poststukken. Je verdient 5 cent per adres en 2 cent per poststuk. Ook zijn er terugfietsvergoedingen (per 30 kg post) en gewichtstoeslagen (voor poststukken zwaarder dan 250 gram) Ook krijg je bij weken met weinig post een vaste variabele toeslag.

Huis aan huis:
Huis aan huis valt weinig aan uit te leggen. Dit zijn doorgaans lokale kranten en folders. Bezorgers krijgen een vaste toeslag per krant/folder en moeten bezorgen aan ieder huis in hun wijk, uitgezonderd de huizen met een nee/nee sticker.

Dit topic is voor zowel de huis aan huis bezorgers en geadresseerd bezorgers van het steeds groter wordende zusterbedrijf van TNT
pi_78418920
Je wil een topic om te discusseren hoe je de folders in elkaar moet vouwen?
pi_78419021
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nee.
pi_78419208
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Als een TNT topic kans van leven heeft dan heeft een VSP topic dat ook.
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:00:26 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_78419373
Geen TNT?
pi_78420937
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Als een TNT topic kans van leven heeft dan heeft een VSP topic dat ook.
Tuurlijk. Ik heb ooit ook folders bezorgd. Bij VSP zelfs!

Met Pasen hadden we er wel 30 verschillende.... spannende tijden waren dat!
pi_78421064
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ik heb ooit ook folders bezorgd. Bij VSP zelfs!

Met Pasen hadden we er wel 30 verschillende.... spannende tijden waren dat!
't gaat voornamelijk over geadresseerd denk ik, gezien de meeste Fok!kers wel 16+ zijn

Maar folderbezorgers mogen zich uiteraard ook melden
pi_78423209
Wordt je nog steeds per kilo betaald, bij huis aan huis?
pi_78439730
* sbientje meldt

volgende week 126 kilo 1045..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78445287
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:48 schreef sbientje het volgende:
* sbientje meldt

volgende week 126 kilo 1045..
Deze week 87 kilo en 650 poststukken. Vanmiddag bezorgd
pi_78448105
Oja jullie zijn de werkgevers van die dikke 14-jarige turk bij mij aan de overkant die dinsdagochtend samen met zijn vriend (allebei gehuld in zwarte kledij en capuchon) een stuk of 10 pakken folders in de containers mikten.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_78448205
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oja jullie zijn de werkgevers van die dikke 14-jarige turk bij mij aan de overkant die dinsdagochtend samen met zijn vriend (allebei gehuld in zwarte kledij en capuchon) een stuk of 10 pakken folders in de containers mikten.
Dat heeft een toen nog klasgenoot van mij ook eens geflikt. Buurtbewoner zag dat en heeft dat gemeld.
Mocht toen 16 uur proppetjes prikken in het stadspark in opdracht van Halt
pi_78448319
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat heeft een toen nog klasgenoot van mij ook eens geflikt. Buurtbewoner zag dat en heeft dat gemeld.
Mocht toen 16 uur proppetjes prikken in het stadspark in opdracht van Halt
Het ergste is dat ik die dikzak nog 2euro heb gegeven voor kerst. Gelukkig bezorgd hij de B-folders. Super en nog wat vage woonwinkels.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_78448463
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Het ergste is dat ik die dikzak nog 2euro heb gegeven voor kerst. Gelukkig bezorgd hij de B-folders. Super en nog wat vage woonwinkels.
Als die bij ons thuis aan de deur komen rond kerst kijk ik eerst door de woonkamer deur die op een kiertje staat wie het is. Als het zo'n stuk tuig is dan doe ik de deur niet eens open
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:21:48 #15
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_78453415
Hihi, ik heb ook een blauwe maandag bij netwerk VSP gewerkt toen ik 14 was ofzo Vond het verschrikkelijk, zware fietstassen, kende de wijk totaal niet, en toen bleek dat de jongen voor wie ik inviel gewoon standaard te veel foldertjes ontving zodat hij meer betaald kreeg. Rest flikkerde ie dus weg. En ook heb ik me toen blauw gezocht naar een adres dat uiteindelijk een elektriciteitshuisje bleek te zijn
pi_78453692
Netwerk vsp doet tegenwoordig toch ook (zakelijke) post: http://www.netwerkvsp.nl/bezorgersgeadresseerd/
Hier zou je ook terecht kunnen btw
pi_78459873
Haha, toen ik 14 of 15 was heb ik dit ook nog gedaan. Verdiende 10 euro voor een uur of 3 werk, ofzo
Maarja, op die leeftijd is het prima. Zo leer je toch werken. Toen ik wilde stoppen met bezorgen gingen ze me opeens allerlei deals aanbieden, een bonus van 50 euro, meer 'salaris' etc.. Die lui zetten wat om met zo weinig personeelskosten.
  maandag 1 maart 2010 @ 22:33:29 #18
25974 Wendigo
Je moet geen tijd morsen.
pi_78614911
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:47 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
Netwerk VSP is een bedrijf wat onderdeel is van TNT post. Netwerk VSP bezorgt zowel geadresseerde reclame en huis aan huis reclame.

Huis aan huis:
Huis aan huis valt weinig aan uit te leggen. Dit zijn doorgaans lokale kranten en folders. Bezorgers krijgen een vaste toeslag per krant/folder en moeten bezorgen aan ieder huis in hun wijk, uitgezonderd de huizen met een nee/nee sticker.

en de huizen met een NEE/JA sticker, het blijft ongeadresserd reclamedrukwerk :w
The universal brotherhood of man is our most precious possession, what there is of it.
Mark Twain (1835 - 1910), Following the Equator
pi_78617473
idd, alles met een sticker..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78728745
Nou, het is deze week echt ongrappig veel! Heb nu 3,5 krat gesorteerd, dus die ga ik even rondbrengen zo.. De rest ligt per straat gesorteerd in kratten, dus dat moet ik straks nog even op loopvolgorde steken en morgen nog twee rondes brengen vrees ik of misschien vanavond nog een paar kratjes, moet morgen ook wwerken bij tnt
pi_78739081
Ik had er helemaal geen zin in deze week mede doordat m'n hond is ingeslapen.. Heb gisteren alles op straat gesorteerd en 2 bakken op loopvolgorde... Vandaag afsorteren en morgen zoveel mogelijk lopen.. Hopen dat ik het haal en anders voor het eerst maar even de loopdagen overschrijden en het op zaterdag brengen
pi_78740973
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:53 schreef blckbb het volgende:
Ik had er helemaal geen zin in deze week mede doordat m'n hond is ingeslapen.. Heb gisteren alles op straat gesorteerd en 2 bakken op loopvolgorde... Vandaag afsorteren en morgen zoveel mogelijk lopen.. Hopen dat ik het haal en anders voor het eerst maar even de loopdagen overschrijden en het op zaterdag brengen
Oh dat is rot, zterkte ermee.. Onze hond ging ook heel slecht begin van de week maar die is er gelukkig bovenop..

Ik moet nu nog 3 bakken sorteren en nog twee keer lopen morgen..
pi_79008450
stormlooptopic!!

Ik ben er alweer klaar mee voor deze week
pi_79042668
Ik niet

Deze week te druk, zat vandaag bijna non stop op school ivm Cultureel Festival en ook een optreden van mij

Dus word weer zaterdag, laat 't geen gewoonte worden
pi_79047018
Kregen laatst toch zon brief over vaste bezorgdagen? Vond ik irritant word niet graag aangesproken op wat andere mensen doen.. Waarmee ik niet wil zeggen dat je niet op xaterdag moet bezorgen hoor, alleen dat ik er geen brief over wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')