Nee.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Je wil een topic om te discusseren hoe je de folders in elkaar moet vouwen?
Als een TNT topic kans van leven heeft dan heeft een VSP topic dat ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Je wil een topic om te discusseren hoe je de folders in elkaar moet vouwen?
Tuurlijk. Ik heb ooit ook folders bezorgd. Bij VSP zelfs!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als een TNT topic kans van leven heeft dan heeft een VSP topic dat ook.
't gaat voornamelijk over geadresseerd denk ik, gezien de meeste Fok!kers wel 16+ zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ooit ook folders bezorgd. Bij VSP zelfs!
Met Pasen hadden we er wel 30 verschillende.... spannende tijden waren dat!
Deze week 87 kilo en 650 poststukken. Vanmiddag bezorgdquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:48 schreef sbientje het volgende:
* sbientje meldt
volgende week 126 kilo1045..
Dat heeft een toen nog klasgenoot van mij ook eens geflikt. Buurtbewoner zag dat en heeft dat gemeld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oja jullie zijn de werkgevers van die dikke 14-jarige turk bij mij aan de overkant die dinsdagochtend samen met zijn vriend (allebei gehuld in zwarte kledij en capuchon) een stuk of 10 pakken folders in de containers mikten.
Het ergste is dat ik die dikzak nog 2euro heb gegeven voor kerst. Gelukkig bezorgd hij de B-folders. Super en nog wat vage woonwinkels.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat heeft een toen nog klasgenoot van mij ook eens geflikt. Buurtbewoner zag dat en heeft dat gemeld.
Mocht toen 16 uur proppetjes prikken in het stadspark in opdracht van Halt
Als die bij ons thuis aan de deur komen rond kerst kijk ik eerst door de woonkamer deur die op een kiertje staat wie het is. Als het zo'n stuk tuig is dan doe ik de deur niet eens openquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik die dikzak nog 2euro heb gegeven voor kerst. Gelukkig bezorgd hij de B-folders. Super en nog wat vage woonwinkels.
en de huizen met een NEE/JA sticker, het blijft ongeadresserd reclamedrukwerk :wquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:47 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
Netwerk VSP is een bedrijf wat onderdeel is van TNT post. Netwerk VSP bezorgt zowel geadresseerde reclame en huis aan huis reclame.
Huis aan huis:
Huis aan huis valt weinig aan uit te leggen. Dit zijn doorgaans lokale kranten en folders. Bezorgers krijgen een vaste toeslag per krant/folder en moeten bezorgen aan ieder huis in hun wijk, uitgezonderd de huizen met een nee/nee sticker.
Oh dat is rot, zterkte ermee.. Onze hond ging ook heel slecht begin van de week maar die is er gelukkig bovenop..quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:53 schreef blckbb het volgende:
Ik had er helemaal geen zin in deze week mede doordat m'n hond is ingeslapen.. Heb gisteren alles op straat gesorteerd en 2 bakken op loopvolgorde... Vandaag afsorteren en morgen zoveel mogelijk lopen.. Hopen dat ik het haal en anders voor het eerst maar even de loopdagen overschrijden en het op zaterdag brengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |