Nee.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Je wil een topic om te discusseren hoe je de folders in elkaar moet vouwen?
Als een TNT topic kans van leven heeft dan heeft een VSP topic dat ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Je wil een topic om te discusseren hoe je de folders in elkaar moet vouwen?
Tuurlijk. Ik heb ooit ook folders bezorgd. Bij VSP zelfs!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als een TNT topic kans van leven heeft dan heeft een VSP topic dat ook.
't gaat voornamelijk over geadresseerd denk ik, gezien de meeste Fok!kers wel 16+ zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ooit ook folders bezorgd. Bij VSP zelfs!
Met Pasen hadden we er wel 30 verschillende.... spannende tijden waren dat!
Deze week 87 kilo en 650 poststukken. Vanmiddag bezorgdquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:48 schreef sbientje het volgende:
* sbientje meldt
volgende week 126 kilo1045..
Dat heeft een toen nog klasgenoot van mij ook eens geflikt. Buurtbewoner zag dat en heeft dat gemeld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oja jullie zijn de werkgevers van die dikke 14-jarige turk bij mij aan de overkant die dinsdagochtend samen met zijn vriend (allebei gehuld in zwarte kledij en capuchon) een stuk of 10 pakken folders in de containers mikten.
Het ergste is dat ik die dikzak nog 2euro heb gegeven voor kerst. Gelukkig bezorgd hij de B-folders. Super en nog wat vage woonwinkels.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat heeft een toen nog klasgenoot van mij ook eens geflikt. Buurtbewoner zag dat en heeft dat gemeld.
Mocht toen 16 uur proppetjes prikken in het stadspark in opdracht van Halt
Als die bij ons thuis aan de deur komen rond kerst kijk ik eerst door de woonkamer deur die op een kiertje staat wie het is. Als het zo'n stuk tuig is dan doe ik de deur niet eens openquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik die dikzak nog 2euro heb gegeven voor kerst. Gelukkig bezorgd hij de B-folders. Super en nog wat vage woonwinkels.
en de huizen met een NEE/JA sticker, het blijft ongeadresserd reclamedrukwerk :wquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:47 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ]
Netwerk VSP is een bedrijf wat onderdeel is van TNT post. Netwerk VSP bezorgt zowel geadresseerde reclame en huis aan huis reclame.
Huis aan huis:
Huis aan huis valt weinig aan uit te leggen. Dit zijn doorgaans lokale kranten en folders. Bezorgers krijgen een vaste toeslag per krant/folder en moeten bezorgen aan ieder huis in hun wijk, uitgezonderd de huizen met een nee/nee sticker.
Oh dat is rot, zterkte ermee.. Onze hond ging ook heel slecht begin van de week maar die is er gelukkig bovenop..quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:53 schreef blckbb het volgende:
Ik had er helemaal geen zin in deze week mede doordat m'n hond is ingeslapen.. Heb gisteren alles op straat gesorteerd en 2 bakken op loopvolgorde... Vandaag afsorteren en morgen zoveel mogelijk lopen.. Hopen dat ik het haal en anders voor het eerst maar even de loopdagen overschrijden en het op zaterdag brengen
Geadresseerd wel ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:50 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Wanner krijgen we loon dan morgen toch
Als we vrijdag mogen bezorgen (heb wel vrij van school) gooi ik dan alles erinquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:57 schreef sbientje het volgende:
mooi![]()
deze week erg weinig (109)... ach, komt wel goed uit, heb het druk
jep, mag vrijdag!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als we vrijdag mogen bezorgen (heb wel vrij van school) gooi ik dan alles erinHeb het ook erg druk deze week...
Ik zou het niet weten, niks gehoord in ieder geval!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
jep, mag vrijdag!
ik doe donderdagmiddag denk ik. Zal wel niet al te lang duren![]()
zijn jiullie wijken ook eranderd trouwens?
Klopt, op 't betalingschema staan zaterdagen maar ik krijg al sinds dat ik hier werk op woensdagen betaaldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:19 schreef sbientje het volgende:
bij mij staat betaling trouwens op 3 april op het schema..
Het is ook kutpost inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit heb ik ook nog gedaan toen ik behoorlijk wat jonger was. Je krijgt in wezen slecht betaald voor post waar niemand op zit te wachten. Alleen de Disney pakketjes waren zinvol, voor de rest was het vooral troep (reclame)
Lijkt mij ook als de termijn van je ontslag al 2 weken duurt... Gelukkig heb ik als tegendraadse puber zijnde altijd wel wat mensen die het willen doen. Vriend van me is 15 en loopt kranten voor VSP, als ik een weekje niet kan schuif kan ik de bakken naar hem doorschuiven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:53 schreef sbientje het volgende:
precies, voor erbij is het prima te doen. Als je ervan moet rondkomen is het natuurlijk klote, maar ja![]()
Ik kreeg een brief dat mijn stratenlijst aangepast was.. ik kan m niet meer vinden nu![]()
Vorige week belde ik trouwens dat ik de week van 26 april en de week erop niet kan bezorgen en geen vervanging kan regelen. Zegt die mevrouw: Dan ben je wel erg laat met doorgeven![]()
Ik had echt zoiets van: whut? lijkt me toch ruim op tijd, 5 weken?
Heb ik ook gehad altijd op woensdagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt, op 't betalingschema staan zaterdagen maar ik krijg al sinds dat ik hier werk op woensdagen betaald
mijn zusje wil het niet doen en al mijn vrienden hebben gewoon een baan (ik ben de enige studentquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lijkt mij ook als de termijn van je ontslag al 2 weken duurt... Gelukkig heb ik als tegendraadse puber zijnde altijd wel wat mensen die het willen doen. Vriend van me is 15 en loopt kranten voor VSP, als ik een weekje niet kan schuif kan ik de bakken naar hem doorschuiven.
Zometeen even kijken of ik ook zo'n magazine heb (mijn loon iig nog nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef sbientje het volgende:
ahhh , paascadeautjeliev!
En in dat magazine"Ik heb heel veel bekijks als ik de post bezorg" Ja gek he, als je het in een KINDERWAGEN doet! djeez!
ik krijg ook niet per kg betaald hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef Chinless het volgende:
vroegah werd ik nooit per KG betaald. Ik kreeg gewoon een vergoeding per folder. Totaal iets van 400 krantjes.
Bij elkaar zn 250 gulden per maand. (alleen zondag krant).
jij hebt het wss ook in de zelfde jaren als ik gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik krijg ook niet per kg betaald hoor
VSP geadresseerd krijgt per poststuk en per adres.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Chinless het volgende:
[..]
jij hebt het wss ook in de zelfde jaren als ik gedaan.
Volgens mij was dat bij mij ook het geval.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kreeg ook altijd per folder betaald, en niet per kg.
ik heb het ook nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Nog steeds geen geld normaal had ik het altijd op woensdag
Oh oke dacht dat iki de enige was die het niet heb niet dusquote:
ehhhmm.. waren dat die hele dikke boeken?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef blckbb het volgende:
Hadden jullie eenpaar weken geleden ook een paar bakken met van die NCOI boeken? Ik had er 3 bakken van. Verdient lekker zeg, nog nooit zo veel gewichtsvergoeding gehad.
En mn salaris is alweer te laat
Klopt, van die dikke boekenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
ehhhmm.. waren dat die hele dikke boeken?
Ik ben deze week en volgende week vrij, vind het wel raar dat ze dan ook geen foute post komen ophalen, maar goed. Not my problem
Volgende week heb ik ook wel weer vijf bajken denk ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:07 schreef blckbb het volgende:
Haha, hier is alles rondgebracht
Het verdient de laatste tijd best lekker. Maar ik heb de afgelopen 4 weken al non stop 3/4/5 bakken.. Beetje veel gezien ik ook een andere baan heb
3 etappes Ziggo inderdaadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:22 schreef sbientje het volgende:
zo, het zit er weer op voor deze week haha... wat een duf topic is dit eigenlijk
Volgende week 'maar' 36 kilo, 470 stukken... het wordt steeds iets minder. Hoop dat ik die kop van wilfred genee nu niet meer hoef te zien, ben m wel beu
ik had er deze week 6 maar het ging aardig vlot eigenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
3 etappes Ziggo inderdaadHoewel deze week heel weinig, dus ik denk dat het nu wel op is
Ik doe het de afgelopen 3 weken met een vriend. Is gezelliger en ook wat sneller. Hij heeft al ervaring met krantenIk sorteer nog wel dus ik blijf gelukkig nog wat meer verdienen
Vandaag weer 5 bakken eruit gegooid
Zit er tussen de shit in ieder geval één waardevol poststuk...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik had er deze week 6 maar het ging aardig vlot eigenlijk![]()
Had nog wel veel ziggo hoor! misschien nog een paar dan, volgende week... we zullen het vanzelf wel zien. Ik moest een tijdschrift mee terugnemen, mensen hadden nieuwe kozijnen en een nieuwe deur, maar ze hadden er geen brievenbus inStond ook geen bus in de tuin. Heb nog geklopt (de bel ontbrak ook) maar niets... dus nou ja, dan maar mee terug woensdag
het is idd bijna allemaal geadresseerde reclame jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zit er tussen de shit in ieder geval één waardevol poststuk...
Soms zit er nog wel een Computer Idee, een H&M gids of een belangrijk uitziend pakketje tussen... Maar voor de rest is het voornamelijk rotzooi.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
het is idd bijna allemaal geadresseerde reclame ja
hoeveel mensen ook niet zeggen: Ik hoef geen reclame hoor!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Soms zit er nog wel een Computer Idee, een H&M gids of een belangrijk uitziend pakketje tussen... Maar voor de rest is het voornamelijk rotzooi.
Ach, het verdient..
Van Belastingvoorlichting oid? Wat zou het überhaupt zijn?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
hoeveel mensen ook niet zeggen: Ik hoef geen reclame hoor!![]()
weet je wat ik er zo cheapass uit vind zien? Die groene enveloppenheb jij die ook?
zoiets ja, iets met vergoedingen dacht ik... volgens mij gewoon crapquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Van Belastingvoorlichting oid? Wat zou het überhaupt zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |