abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79797380
het is alweer gesorteerd, morgenmiddag ff snel rondbrengen. Het is niet veel dus kan ik lekker overal gewoon langsfietsen en hoef ik niet al te veel heen en weer te lopen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:24:21 #52
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_79797789
Waar is me loon nou het staat er niet op
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 18:35:01 #53
155227 crew  Guppy
dus
pi_79798149
Ik kreeg ook altijd per folder betaald, en niet per kg.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79799328
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kreeg ook altijd per folder betaald, en niet per kg.
Volgens mij was dat bij mij ook het geval.

Maarja, het was niet bepaald werk om trots op te zijn. Nul voldoening en je krijgt relatief weinig gezien het geleverde werk wat je er voor moest doen. Ik heb het denk ik ook maar een paar maand gedaan. Ik moest altijd wel enorm stukken fietsen. (dorp ) dus dat schoot ook niet op.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:15:20 #55
234076 DjangoReinhardt
pi_79799624
Nog steeds geen geld normaal had ik het altijd op woensdag
pi_79800729
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Nog steeds geen geld normaal had ik het altijd op woensdag
ik heb het ook niet
graag verwijderen
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:54:51 #57
234076 DjangoReinhardt
pi_79801223
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef blckbb het volgende:

[..]

ik heb het ook niet
Oh oke dacht dat iki de enige was die het niet heb niet dus
pi_80837064
Hadden jullie eenpaar weken geleden ook een paar bakken met van die NCOI boeken? Ik had er 3 bakken van. Verdient lekker zeg, nog nooit zo veel gewichtsvergoeding gehad.

En mn salaris is alweer te laat
graag verwijderen
pi_80841192
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef blckbb het volgende:
Hadden jullie eenpaar weken geleden ook een paar bakken met van die NCOI boeken? Ik had er 3 bakken van. Verdient lekker zeg, nog nooit zo veel gewichtsvergoeding gehad.

En mn salaris is alweer te laat
ehhhmm.. waren dat die hele dikke boeken?

Ik ben deze week en volgende week vrij, vind het wel raar dat ze dan ook geen foute post komen ophalen, maar goed. Not my problem
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_80853618
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:54 schreef sbientje het volgende:

[..]

ehhhmm.. waren dat die hele dikke boeken?

Ik ben deze week en volgende week vrij, vind het wel raar dat ze dan ook geen foute post komen ophalen, maar goed. Not my problem
Klopt, van die dikke boeken

Vakantie al opgegeven trouwens, 2 weken vrij. Ik kon me niet laten overhalen om voor die 300 wheelees (omgerekend 3 euro ) vervanging te zoeken of een extra wijk te nemen

Vind het niveau van dat blaadje wat we eens in de 3 maanden krijgen wel bijzonder laag trouwens.

Maargoed, mijn post gaat zondag pas door de bussen aangezien ik vandaag een rustdag hield (na 3 dagen werken voor m'n andere baantje), morgen koninginnedag is en zaterdag m'n pa jarig is
graag verwijderen
pi_80903119
Jullie je salaris al?
graag verwijderen
pi_80967305
Hmm salaris komt pas volgende week waarschijnlijk, zal wel weer zo'n 3-weken periode zijn
graag verwijderen
pi_81657401
ik houd het niet echt bij, met dat salaris...

heb het idee dat ze de ziggokrant in etappes doen ofzo. Had vorige week al een flink aantal, deze week nog wat meer.. Had totaal 5 kratten. Ga er morgen vast 3 brengen, en moet ook nog wat straten op volgorde planten. Af en toe heb ik echt de neiging ermee te kappen, vind er echt niks an... Als het 1 kratje is vind ik het nog wel geinig, maar als ik 2 keer moet fietsen vind ik t echt helemaal niks
pi_81696075
wat een leven hier

ik ben half klaar voor deze week.. eens zien hoeveel het volgende week is.. *roffel* toch weer 543 en bijna net zoveel kilo als deze week... hiephoi
pi_81744274
Haha, hier is alles rondgebracht
Het verdient de laatste tijd best lekker. Maar ik heb de afgelopen 4 weken al non stop 3/4/5 bakken.. Beetje veel gezien ik ook een andere baan heb
graag verwijderen
pi_81744943
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:07 schreef blckbb het volgende:
Haha, hier is alles rondgebracht
Het verdient de laatste tijd best lekker. Maar ik heb de afgelopen 4 weken al non stop 3/4/5 bakken.. Beetje veel gezien ik ook een andere baan heb
Volgende week heb ik ook wel weer vijf bajken denk ik
pi_82048876
zo, het zit er weer op voor deze week haha... wat een duf topic is dit eigenlijk

Volgende week 'maar' 36 kilo, 470 stukken... het wordt steeds iets minder. Hoop dat ik die kop van wilfred genee nu niet meer hoef te zien, ben m wel beu
pi_82049507
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:22 schreef sbientje het volgende:
zo, het zit er weer op voor deze week haha... wat een duf topic is dit eigenlijk

Volgende week 'maar' 36 kilo, 470 stukken... het wordt steeds iets minder. Hoop dat ik die kop van wilfred genee nu niet meer hoef te zien, ben m wel beu
3 etappes Ziggo inderdaad Hoewel deze week heel weinig, dus ik denk dat het nu wel op is

Ik doe het de afgelopen 3 weken met een vriend. Is gezelliger en ook wat sneller. Hij heeft al ervaring met kranten Ik sorteer nog wel dus ik blijf gelukkig nog wat meer verdienen Vandaag weer 5 bakken eruit gegooid
graag verwijderen
pi_82049913
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:38 schreef blckbb het volgende:

[..]

3 etappes Ziggo inderdaad Hoewel deze week heel weinig, dus ik denk dat het nu wel op is

Ik doe het de afgelopen 3 weken met een vriend. Is gezelliger en ook wat sneller. Hij heeft al ervaring met kranten Ik sorteer nog wel dus ik blijf gelukkig nog wat meer verdienen Vandaag weer 5 bakken eruit gegooid
ik had er deze week 6 maar het ging aardig vlot eigenlijk

Had nog wel veel ziggo hoor! misschien nog een paar dan, volgende week... we zullen het vanzelf wel zien. Ik moest een tijdschrift mee terugnemen, mensen hadden nieuwe kozijnen en een nieuwe deur, maar ze hadden er geen brievenbus in Stond ook geen bus in de tuin. Heb nog geklopt (de bel ontbrak ook) maar niets... dus nou ja, dan maar mee terug woensdag
pi_82050478
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:52 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik had er deze week 6 maar het ging aardig vlot eigenlijk

Had nog wel veel ziggo hoor! misschien nog een paar dan, volgende week... we zullen het vanzelf wel zien. Ik moest een tijdschrift mee terugnemen, mensen hadden nieuwe kozijnen en een nieuwe deur, maar ze hadden er geen brievenbus in Stond ook geen bus in de tuin. Heb nog geklopt (de bel ontbrak ook) maar niets... dus nou ja, dan maar mee terug woensdag
Zit er tussen de shit in ieder geval één waardevol poststuk...
graag verwijderen
pi_82053533
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:15 schreef blckbb het volgende:

[..]

Zit er tussen de shit in ieder geval één waardevol poststuk...
het is idd bijna allemaal geadresseerde reclame ja
pi_82055471
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:07 schreef sbientje het volgende:

[..]

het is idd bijna allemaal geadresseerde reclame ja
Soms zit er nog wel een Computer Idee, een H&M gids of een belangrijk uitziend pakketje tussen... Maar voor de rest is het voornamelijk rotzooi.

Ach, het verdient..
graag verwijderen
pi_82062293
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:10 schreef blckbb het volgende:

[..]

Soms zit er nog wel een Computer Idee, een H&M gids of een belangrijk uitziend pakketje tussen... Maar voor de rest is het voornamelijk rotzooi.

Ach, het verdient..
hoeveel mensen ook niet zeggen: Ik hoef geen reclame hoor!

weet je wat ik er zo cheapass uit vind zien? Die groene enveloppen heb jij die ook?
pi_82062703
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:40 schreef sbientje het volgende:

[..]

hoeveel mensen ook niet zeggen: Ik hoef geen reclame hoor!

weet je wat ik er zo cheapass uit vind zien? Die groene enveloppen heb jij die ook?
Van Belastingvoorlichting oid? Wat zou het überhaupt zijn?
graag verwijderen
pi_82063991
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:55 schreef blckbb het volgende:

[..]

Van Belastingvoorlichting oid? Wat zou het überhaupt zijn?
zoiets ja, iets met vergoedingen dacht ik... volgens mij gewoon crap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')