Zulke geintjes worden overal gemaakt. Ook buiten de Randstadquote:Nou lijkt dat me niet bepaald te vallen onder een normaal geintje op de werkplek, zelfs in de randstad niet.
Nu wil ik ook niet het heilige boontje uithangen, maar lullen over collega's vind ik nogal laag (hé wat doe je nu dan) en dit soort seksistische opmerkingen achter iemands rug om gaan me nogal ver.
Zodoende wilde ik hier dus melding van maken, maar gegarandeerd komt dat weer terug op mijn bord aangezien ik de enige was die erbij stond en om nou bij het UWV aan te moeten kloppen door dit geintje gaat me ook wat ver.
Mijn teamchef is indirect m'n baas, beetje lastig om het daar dan bij aan te kaarten dunkt me.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Uhhh... Als je erbijstond kon je er ook gelijk wat van zeggen? In plaats van te willen klikken bij de baas?
En maak je niet zo druk, een lullige opmerking wordt overal wel eens gemaakt...
Mwah... als je je mond niet open durft te trekken waar die bij is, en ook niet er voor uit durft te komen dat je dit vind (eigenlijk wil je het liefst anoniem klikken lees ik)... Dan moet je gewoon niet zeiken en lekker weer aan het werk gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mijn teamchef is indirect m'n baas, beetje lastig om het daar dan bij aan te kaarten dunkt me.
Aangezien het om iemand gaat die ik persoonlijk ook goed ken leek het me verstandiger om er op dat moment niet gelijk iets van te zeggen, iets met impulsiviteit.![]()
Kijk, een geintje moet kunnen en dat gebeurd op ons kantoor ook dagelijks heen en weer en dat is ook geregeld op de man af, maar wel op een dusdanige manier dat je erom kunt lachen.
Heb verder ook niets tegen die beste mensen hoor, maar ik vond dit gewoon te ver gaan inclusief suggestieve handelingen met de betreffende foto.
Ik geloof niet dat er vrouwen zijn die het erg geestig zouden vinden als men zo zou doen namelijk.
En dat maakt het OK? Goed van TS dat 'ie niet met de meute meeloopt en zich er wel aan stoort. Dat soort opmerkingen hoor je niet te maken en zeker niet op je werk.quote:
Hebben we dat ook weer gehad, kan het nu dan weer OT.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is TS een vent? oh sjezus...
Voorlopig heb ik nog niets gemeld, maar het werkt vrij basic.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef loveli het volgende:
En om op je vraag in te gaan, hoe werkt dat registratiesysteem precies en waarom denk je dat ze weten dat jij het hebt gemeld?
De enige keer dat ik iets over een collega heb gemeld (ook seksuele intimidatie) en hij erop aangesproken is, ging hij verhaal halen bij een andere vrouwelijke collega, tegen wie hij nog wel meer heeft gezegd dan tegen mij. Over een schuldig geweten gesproken.
Lezen is blijkbaar ook te lastig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
denk je nou serieus dat ie om een flauwe/schuine opmerking ineens ontslagen wordt als postbode?
Als ie nou aan haar had gezeten ofzo... pff...
Ik heb een contract voor een jaar, loopt nog tot eind augustus en de intentie bij beiden is/was om deze te verlengen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:46 schreef loveli het volgende:
Heb je een vast contract of is het op uitzendbasis? Bij een OT-contract kan de teamleider je niets maken, je hebt goede beoordelingen in je dossier staan. Heb je een BT of is het op uitzendbasis, dan kun jij moeilijk bewijzen dat hij iets om persoonlijke redenen beslist en bv je contract niet verlengt.
Klopt het volgende of niet? Je hebt dit gevoel niet vanwege 1 incident, maar het is een terugkerend probleem als ik het goed lees. En het probleem gaat niet per se om seksuele intimidatie (hoewel het wel persoonlijk wordt als het gaat om iemand met wie je goed kunt opschieten), maar om respectloosheid in het algemeen. Alle incidenten bij elkaar laten een patroon zien.
Ja en dan gaat het natuurlijk over jou.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor een jaar, loopt nog tot eind augustus en de intentie bij beiden is/was om deze te verlengen.
En het is inderdaad het zoveelste incident op m'n werk en dan doel ik echt niet op reacties als "He ouwe, weer te laat hé" of een "He langharig tuig, nu al terug" maar puur dit soort zaken die allemaal achter de rug om besproken worden met collega's.
Ik vind het nogal laag en ik weet zeker dan 8 op de 10 collega's hem een goede tik zouden verkopen als ie het rechtstreeks zo zou zeggen tegen hun.
Ik heb ook niet de intentie om ze van een baan af te helpen hoor, maar ik vind dit soort dingen niet horen op de werkplek en het bedrijf is daar zelf ook nogal stellig in, anders had er nooit zo'n registratiesysteem gekomen dunkt me.
En als ik er iets van zou zeggen maakt dat een stuk minder impact en gebeurt het weer zodra ik de deur uit wandel.
Vooral in Nederland. Er kwam een keer uit een onderzoek dat wij de grootste roddeltantes zijn van Europa.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Er zijn wat posts weg. Als je niet normaal kunt reageren, mag je wegblijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |