abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78479236
Kutweer vandaag hier, dan regen en dan weer zon, etc. Blij dat ik nu klaar ben, want komt nu een grote bui deze kant op.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_78482986
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:49 schreef Bloemhof het volgende:
Kutweer vandaag hier, dan regen en dan weer zon, etc. Blij dat ik nu klaar ben, want komt nu een grote bui deze kant op.
hier ook ja.. kletsnat geregend weer, en het hagelde ook nog ff... bleh
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78489783
Toch heb ik liever dit weer, dan dat ik op sneeuw moet lopen/fietsen
Noot noot.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:52:50 #154
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78489834
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
Toch heb ik liever dit weer, dan dat ik op sneeuw moet lopen/fietsen
QFT!
Last van enkels, spierpijn bij gewrichten en valpartijen, die sneeuw mis ik echt niet.
Sowieso werkt m'n lichaam beter met deze weersomstandigheden (koude lucht, regen, andere luchtvochtigheid enz.), die miezerregen die hier vanochtend viel was echt lekker werken.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 februari 2010 @ 19:19:24 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78490871
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:27 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat zou mooi zijn, wij hebben geen c1000

ik heb al lang geen huis aan huis gehad zeg!
Heb jij mazzel. Ik krijg er vanaf volgende week gewoon een tweede folder bij op zaterdag
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78491105
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Heb jij mazzel. Ik krijg er vanaf volgende week gewoon een tweede folder bij op zaterdag
dat is minder... ik vind huis aan huis nooit zo heel erg in mijn wijik, heb heel erg veel flats. Dan scheelt het wel wat tijd, maar hoef je iig niet met die huis aan huis rond te sjouwen..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 februari 2010 @ 12:26:29 #157
Maffe Fries
pi_78515887
Kan vandaag pas erg laat aan de slag

Toekomst VBG (Optivo)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78516116
Blij dat ik vandaag vrij ben, slecht weer en 2 dikke onhandige HAH....
Ohja, een week en 2 mailtjes later naar mijn TC, nog steeds geen reactie als ik voortaan mag sorteren op Zaterdag ipv bezorgen.... Het lijkt wel alsof ie mij negeert, normaal altijd meteen reactie op mailtjes (en hij is niet op vakantie)
pi_78520279
bel m op zou ik zeggen, heb je meteen antwoord

Ik ben lekker al klaar, ging vlotjes. Had alleen nog een opdeelwijk erbij om te zetten (deels)...
pi_78520632

Bij m'n tweede wijk: wat hebben die idioten gedaan? Diegene die het had voorbereid was een blauwe bak vergeten. Nu hebben de andere het wel op volgorde gelegd, maar ik moest dat dus gaan sorteren terwijl ik liep. Ik heb zitten schelden man. Sowieso kwam ik daar ook pas achter toen ik de helft van de wijk had gehad. Dus, na 3 bundels gelopen te hebben terwijl je moest sorteren, had ik het GEHAD, ben ik naar huis gegaan en heb ik 't aan de keukentafel, genietend van een boterham met chocopasta, zitten sorteren.

Verder: lekker weer
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78521986
Wat een ontzettende kutdag
Ik moest om 5:50 uur aanwezig zijn, als allereerste dus, om te splitsen. Kwam de chauffeur pas om 6:15 uur met post aanzetten. Alleen nog niet met de post die gesplitst moest worden. Kon gelukkig wel aan de postbussen beginnen, samen met het hele team, aangezien er nog geen post voor ons team was, alleen voor het andere team
Kwam uiteindelijk alle post van de blauwe bakken aan en de post die gesplitst kon worden zat er ook bij, inmiddels al wel een half uur vertraging opgelopen.
Om half 8 was alles gevost en waren er een paar wijken ingegooid, maar hee, waar waren de rode bakken nou? Die horen er stipt half 8 te zijn.

Die kwamen dus om fucking 9 uur! Ging al lekker, iedereen zweette zich kapot met in razend tempo wijken zetten, want de eerste zaterdagwerkers liepen al binnen om hun wijk op te halen. Veel gescheld gehoord omdat velen een uur moesten wachten op hun wijk.
Rond een uur of 12 waren bijna alle wijken klaar van ons team. Nog vier wijken waren niet gedaan en van het andere team nog 14 wijken niet. Maar hee, waar waren de rode bakken nou? Die hoorden er om half elf (!) te zijn.

Er werd gebeld naar het depot waar de sorteermachines staan (ja ik werk in een depot zonder sorteermachines ), kregen we te horen dat het nog wel een uur kon duren. Om kwart over twee ( ) kwam de chauffeur, uiteraard onder luid gejuich, aanrijden. Gelukkig mocht ik om drie uur naar huis, want ik viel om van de honger

Word ik net gebeld, is er een postbode met ambulance afgevoerd, onderuit gegaan met haar brommer
Dus maandagochtend nog even een megawijk met HAH en zeer veel post wegbrengen.
pi_78524032
OMG wat een dag

Normaal gesproken komen mijn laatste 2 wijken die ik moet zetten rond een uurtje of 10.30, maar nu waren ze pas om 13.00 (!!!!!!!!!!!!) uit de machine

Om 14.15 kon ik pas mijn wijk in... Kutbelastingbrieven, elk huishouden kreeg er één
Dus alle rode bakken waren x 4 ongeveer Bohhhhhh, lamme hand nu!
Noot noot.
pi_78524249
Wat raar, hier was echt niks.
Naja, zal wel op een andere dag zijn geweest.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_78524286
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
OMG wat een dag

Normaal gesproken komen mijn laatste 2 wijken die ik moet zetten rond een uurtje of 10.30, maar nu waren ze pas om 13.00 (!!!!!!!!!!!!) uit de machine

Om 14.15 kon ik pas mijn wijk in... Kutbelastingbrieven, elk huishouden kreeg er één
Dus alle rode bakken waren x 4 ongeveer Bohhhhhh, lamme hand nu!
Ha, ben ik toch niet de enige.
pi_78524329
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:20 schreef MissSpooky het volgende:
Wat raar, hier was echt niks.
Naja, zal wel op een andere dag zijn geweest.
Bohhhh, wat een geluk. Heb het zelfs niet zo druk gehad tijdens de KNJperiode
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ha, ben ik toch niet de enige.
Las jouw verhaal net pas Klootn he?
Noot noot.
pi_78524378
Zo te horen heb ik een topdag gehad dan
Normale hoeveelheid post, geen HAH en redelijk weer
Out for my own, to live my own way...
pi_78524594
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:23 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Bohhhh, wat een geluk. Heb het zelfs niet zo druk gehad tijdens de KNJperiode
[..]

Las jouw verhaal net pas Klootn he?
Ja. Gelukkig is het voor mij pas de eerste zaterdag dat het zo erg was. En oja, voor de rest van het team ook Zegt al genoeg, aangezien er mensen bijstonden die al tientallen jaren bij de post werken.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:33:53 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78524622
Alles te laat, rode bakken pas rond 1 uur binnen, HAH, bizar veel post en regen.
Nee, hier ook geen lekker dagje.
pi_78524663
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:33 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja. Gelukkig is het voor mij pas de eerste zaterdag dat het zo erg was. En oja, voor de rest van het team ook Zegt al genoeg, aangezien er mensen bijstonden die al tientallen jaren bij de post werken.
Ze wisten dat het kwam vandaag en die teamcoaches doen er geen zak aan Ontzettend veel collega's hebben echt lang moeten wachten en postbezorgers werden niet gebeld dat ze beter later konden komen Heeft ze echt veel geld gekost, dat zeker
Noot noot.
pi_78524724
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:35 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ze wisten dat het kwam vandaag en die teamcoaches doen er geen zak aan Ontzettend veel collega's hebben echt lang moeten wachten en postbezorgers werden niet gebeld dat ze beter later konden komen Heeft ze echt veel geld gekost, dat zeker
Ja lol, onze TC was er dus niet, dus de Postbode plus heeft een lekker gestrest dagje achter de rug. Iedereen die moest wachten krijgt er zo'n vier uur bij, want de meesten hadden een dienst die tot 11 uur liep. Ja, duur dagje ja, zeker. Maar ach, op zich wel makkelijk geld verdienen. Aan de andere kant is wachten echt kut.
pi_78524786
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:37 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja lol, onze TC was er dus niet, dus de Postbode plus heeft een lekker gestrest dagje achter de rug. Iedereen die moest wachten krijgt er zo'n vier uur bij, want de meesten hadden een dienst die tot 11 uur liep. Ja, duur dagje ja, zeker. Maar ach, op zich wel makkelijk geld verdienen. Aan de andere kant is wachten echt kut.
Onze TC was er ook niet, lekker makkelijk dus

Moest trouwens hier " Gemeentelijke belastingen, hoe hoog? " even mijn frustratie kwijt
Noot noot.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:41:10 #172
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78524815
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:40 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Moest trouwens hier " Gemeentelijke belastingen, hoe hoog? " even mijn frustratie kwijt
Hehe, de extra (af en toe 4) dubbele HAH.
pi_78524917
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:40 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik deel je frustratie in t topic. Pokkedingen.
Er was niet eens veel blauwebakkenpost, maar gewoon verdomd veel rode bakkenzooi
pi_78527255
Ik eerst een wijk in de kast gooien. Toen ik klaar was maar eens op zoek gegaan naar de rode bakken. Nergens te vinden.

Vooruit dan, alle vakken leeggehaald, elastiek eromheen gedaan en op volgorde in blauwe bakken gedaan. Vervolgens mijn eigen wijk in de kast gegooid.

Toen eindelijk de rode bakken klaar! Zetten maar. Naar een halve wijk zei één van de leidinggevenden: "Ga jij maar je eigen wijk doen, ik zet de rest wel!" Dat vond ik toch wel erg tof van hem! Scheelde me een toch ruim een half uur! Maar het was "psychisch" veel meer dan een half uur. Als je aan het balen bent duurt de tijd een stuk langer.

Viel me sowieso mee op het kantoor vandaag. Iedereen was aan het werk, ook de bazen waren aan het zetten, post verdelen of iets dergelijks!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 februari 2010 @ 19:23:54 #175
Maffe Fries
pi_78527862
Ach ja, vandaag waren er mailingen van:

• De gemeente
  • Het Waterschap
  • Postcodeloterij
  • Een zorgverzekeraar
  • FNV
  • Een bank
  • UPC

Dus de hoeveelheid was 2x zo groot dan normaal. Was een uur later dan normaal begonnen en was om 17:20 pas klaar, omdat ik ook nog veel retouren uit moest schrijven.
  • Altijd onderweg naar het avontuur
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')