hier ook ja.. kletsnat geregend weer, en het hagelde ook nog ff... blehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:49 schreef Bloemhof het volgende:
Kutweer vandaag hier, dan regen en dan weer zon, etc. Blij dat ik nu klaar ben, want komt nu een grote bui deze kant op.
QFT!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
Toch heb ik liever dit weer, dan dat ik op sneeuw moet lopen/fietsen
Heb jij mazzel. Ik krijg er vanaf volgende week gewoon een tweede folder bij op zaterdagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn, wij hebben geen c1000![]()
ik heb al lang geen huis aan huis gehad zeg!
dat is minder... ik vind huis aan huis nooit zo heel erg in mijn wijik, heb heel erg veel flats. Dan scheelt het wel wat tijd, maar hoef je iig niet met die huis aan huis rond te sjouwen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb jij mazzel. Ik krijg er vanaf volgende week gewoon een tweede folder bij op zaterdag
Ha, ben ik toch niet de enige.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
OMG wat een dag
Normaal gesproken komen mijn laatste 2 wijken die ik moet zetten rond een uurtje of 10.30, maar nu waren ze pas om 13.00 (!!!!!!!!!!!!) uit de machine
Om 14.15 kon ik pas mijn wijk in... Kutbelastingbrieven, elk huishouden kreeg er één
Dus alle rode bakken waren x 4 ongeveerBohhhhhh, lamme hand nu!
Bohhhh, wat een geluk. Heb het zelfs niet zo druk gehad tijdens de KNJperiodequote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:20 schreef MissSpooky het volgende:
Wat raar, hier was echt niks.
Naja, zal wel op een andere dag zijn geweest.
Las jouw verhaal net pasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ha, ben ik toch niet de enige.
Ja. Gelukkig is het voor mij pas de eerste zaterdag dat het zo erg was. En oja, voor de rest van het team ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bohhhh, wat een geluk. Heb het zelfs niet zo druk gehad tijdens de KNJperiode
[..]
Las jouw verhaal net pasKlootn he?
Ze wisten dat het kwam vandaag en die teamcoaches doen er geen zak aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig is het voor mij pas de eerste zaterdag dat het zo erg was. En oja, voor de rest van het team ookZegt al genoeg, aangezien er mensen bijstonden die al tientallen jaren bij de post werken.
Ja lol, onze TC was er dus niet, dus de Postbode plus heeft een lekker gestrest dagje achter de rug. Iedereen die moest wachten krijgt er zo'n vier uur bij, want de meesten hadden een dienst die tot 11 uur liep. Ja, duur dagje ja, zeker. Maar ach, op zich wel makkelijk geld verdienen. Aan de andere kant is wachten echt kut.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze wisten dat het kwam vandaag en die teamcoaches doen er geen zak aanOntzettend veel collega's hebben echt lang moeten wachten en postbezorgers werden niet gebeld dat ze beter later konden komen
Heeft ze echt veel geld gekost, dat zeker
Onze TC was er ook niet, lekker makkelijk dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja lol, onze TC was er dus niet, dus de Postbode plus heeft een lekker gestrest dagje achter de rug. Iedereen die moest wachten krijgt er zo'n vier uur bij, want de meesten hadden een dienst die tot 11 uur liep. Ja, duur dagje ja, zeker. Maar ach, op zich wel makkelijk geld verdienen. Aan de andere kant is wachten echt kut.
Hehe, de extra (af en toe 4) dubbele HAH.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onze TC was er ook niet, lekker makkelijk dus
Moest trouwens hier " Gemeentelijke belastingen, hoe hoog? " even mijn frustratie kwijt
Ik deel je frustratie in t topic. Pokkedingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onze TC was er ook niet, lekker makkelijk dus
Moest trouwens hier " Gemeentelijke belastingen, hoe hoog? " even mijn frustratie kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |