hier ook ja.. kletsnat geregend weer, en het hagelde ook nog ff... blehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:49 schreef Bloemhof het volgende:
Kutweer vandaag hier, dan regen en dan weer zon, etc. Blij dat ik nu klaar ben, want komt nu een grote bui deze kant op.
QFT!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
Toch heb ik liever dit weer, dan dat ik op sneeuw moet lopen/fietsen
Heb jij mazzel. Ik krijg er vanaf volgende week gewoon een tweede folder bij op zaterdagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn, wij hebben geen c1000![]()
ik heb al lang geen huis aan huis gehad zeg!
dat is minder... ik vind huis aan huis nooit zo heel erg in mijn wijik, heb heel erg veel flats. Dan scheelt het wel wat tijd, maar hoef je iig niet met die huis aan huis rond te sjouwen..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb jij mazzel. Ik krijg er vanaf volgende week gewoon een tweede folder bij op zaterdag
Ha, ben ik toch niet de enige.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
OMG wat een dag
Normaal gesproken komen mijn laatste 2 wijken die ik moet zetten rond een uurtje of 10.30, maar nu waren ze pas om 13.00 (!!!!!!!!!!!!) uit de machine
Om 14.15 kon ik pas mijn wijk in... Kutbelastingbrieven, elk huishouden kreeg er één
Dus alle rode bakken waren x 4 ongeveerBohhhhhh, lamme hand nu!
Bohhhh, wat een geluk. Heb het zelfs niet zo druk gehad tijdens de KNJperiodequote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:20 schreef MissSpooky het volgende:
Wat raar, hier was echt niks.
Naja, zal wel op een andere dag zijn geweest.
Las jouw verhaal net pasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ha, ben ik toch niet de enige.
Ja. Gelukkig is het voor mij pas de eerste zaterdag dat het zo erg was. En oja, voor de rest van het team ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bohhhh, wat een geluk. Heb het zelfs niet zo druk gehad tijdens de KNJperiode
[..]
Las jouw verhaal net pasKlootn he?
Ze wisten dat het kwam vandaag en die teamcoaches doen er geen zak aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig is het voor mij pas de eerste zaterdag dat het zo erg was. En oja, voor de rest van het team ookZegt al genoeg, aangezien er mensen bijstonden die al tientallen jaren bij de post werken.
Ja lol, onze TC was er dus niet, dus de Postbode plus heeft een lekker gestrest dagje achter de rug. Iedereen die moest wachten krijgt er zo'n vier uur bij, want de meesten hadden een dienst die tot 11 uur liep. Ja, duur dagje ja, zeker. Maar ach, op zich wel makkelijk geld verdienen. Aan de andere kant is wachten echt kut.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze wisten dat het kwam vandaag en die teamcoaches doen er geen zak aanOntzettend veel collega's hebben echt lang moeten wachten en postbezorgers werden niet gebeld dat ze beter later konden komen
Heeft ze echt veel geld gekost, dat zeker
Onze TC was er ook niet, lekker makkelijk dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja lol, onze TC was er dus niet, dus de Postbode plus heeft een lekker gestrest dagje achter de rug. Iedereen die moest wachten krijgt er zo'n vier uur bij, want de meesten hadden een dienst die tot 11 uur liep. Ja, duur dagje ja, zeker. Maar ach, op zich wel makkelijk geld verdienen. Aan de andere kant is wachten echt kut.
Hehe, de extra (af en toe 4) dubbele HAH.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onze TC was er ook niet, lekker makkelijk dus
Moest trouwens hier " Gemeentelijke belastingen, hoe hoog? " even mijn frustratie kwijt
Ik deel je frustratie in t topic. Pokkedingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onze TC was er ook niet, lekker makkelijk dus
Moest trouwens hier " Gemeentelijke belastingen, hoe hoog? " even mijn frustratie kwijt
Doe mij toch maar liever huis aan huis, schiet wat sneller op, omdat je dan wat meer tijd hebt om de folder(s) te pakken terwijl je naar de volgende bus loopt, in flats heb je de volgende bus al onder je neus zitten... ;Pquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat is minder... ik vind huis aan huis nooit zo heel erg in mijn wijik, heb heel erg veel flats. Dan scheelt het wel wat tijd, maar hoef je iig niet met die huis aan huis rond te sjouwen..
dat doe ik bij alle flats.. gewoon eerst de post en dan de HAH.. of andersom natuurlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef gelebeer het volgende:
In relatief kleine flats gooi ik altijd eerst de HAH in, dat is veel efficienter.
Belachelijk... nog zoiets: tot een paar weken geleden werd ik keurig elke maandag- of dinsdagochtend door een van de TC's gebeld met de planning voor die week, dat hield echter op een gegeven moment gewoon op. Nu moet ik elke keer zelf bellen, soms zelfs elke dag als ik nog niet ingepland sta... misschien moet ik maar een keer gewoon niet bellen en lekker niets doen en wachten tot zij mij bellen. Dat zal ze leren, haha (vast niet)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Jojoortje het volgende:Hier hebben ze de postbezorgers dus ook niet gebeld, het kost ze gewoon te veel moeite![]()
Zo doe ik dat ook altijd bij alle flats. Al hebben we vaak geen HAH op zaterdag.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat doe ik bij alle flats.. gewoon eerst de post en dan de HAH.. of andersom natuurlijk
heb je de 3S-code van de zending? Dan moet je even 058-233 33 33 bellen en je probleem uitleggen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn nieuwe mobiel ligt bij het postkantoor (aangetekende zending) ben alleen mijn afhaalkaart kwijt. Wat nu?
ID-Kaart? Aankoopbewijs?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn nieuwe mobiel ligt bij het postkantoor (aangetekende zending) ben alleen mijn afhaalkaart kwijt. Wat nu?
Jij bedoelt dat briefje dat in je brievenbus is gegooid met waar je het pakketje op kan halen? Daar komt je handtekening niet op.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:25 schreef Dionysiou het volgende:
3S code heb ik. Ben ook bekend bij het postkantoor als vaste klant (ik verstuur veel). Aankoopbewijs heb ik niet (particulier via Marktplaats).
Ik dacht meer dat het probleem was dat ik mijn handtekening nu niet kan zetten op dat briefje.
Ah oke, dat dacht ik altijd. Dan moet het geen probleem zijn denk ik..quote:Op zondag 28 februari 2010 23:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat briefje dat in je brievenbus is gegooid met waar je het pakketje op kan halen? Daar komt je handtekening niet op.
tvp omdak nog altijd denk dak van de postbode benquote:Op maandag 1 maart 2010 04:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ah oke, dat dacht ik altijd. Dan moet het geen probleem zijn denk ik..
Bij ons hebben wij een boek waar in we onze naam moeten schrijven als we vrij willen, bij jullie is dat gewoon een kwestie van doorgeven? Want als zij dat vergeten zijn is dat hun probleem. Vertel je teamcoach precies wanneer je hebt gebeldquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef gekkewiebel het volgende:
Even een vraagje, ik heb een hele tijd geleden (meerdere weken, ik denk +/- 1,5 maand geleden) vrij gevraagd voor aankomende zaterdag. Het ging net zoals altijd, niemand keek gek op, en zover ik weet krijg je gewoon altijd vrij als je het ruim op tijd aangeeft en het is niet in de zomervakantie ofzo. Nou vroeg ik vorige week woensdag, min of meer als bevestiging, of ze dat nog wel 'wisten'. Nou bleek dus dat ze het niet meer wisten.
Ik kan die zaterdag echt niet werken en de teamleider vertelde mij dat ik waarschijnlijk geen vrij kon krijgen! Woensdag moet ik hem bellen dan kan hij me het definitief vertellen.
Maar stel nou dat ik te horen krijg dat ik geen vrij krijg, wat zijn dan mn rechten? Ik heb het ruim op tijd aangegeven dus ik neem aan dat het probleem niet aan mijn kant ligt? De gevolgen helaas wel alleen...
Wat gebeurt er als ik gewoon niet op kom dagen? Wordt je dan ontslagen (wat ik prima zou vinden)? Of krijg je ook een aantekening in die verklaring omtrent gedrag e.d.?
QFTquote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Troeta het volgende:
Nooit navragen of ze het nog weten!!
maar kijk even in het boek of je stiekem doorgegumd of gekrast bent en anders ziek melden!
Dat zal vast niet opvallen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Troeta het volgende:
en anders ziek melden!
Dat je dan die wijk toch loopt. Dat zou ik al geweigerd hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef Lastpost het volgende:
Jeej, wéer een andere wijk gekregen vandaag.
Wordt er simpel van, afgelopen zaterdag notabene nog de planning doorgenomen en gezegt dat ik éen wijk wilde lopen zodat ik de middag een afspraak kon maken.
Geen enkel probleem was het, kreeg ik nu een wijk die om 11:30 klaar stond ipv eentje van 10:00 uur en of ik hem zelf nog even wilde bundelen en inpakken, ja de groeten.
Afspraak dus weer kunnen verzetten, heb nu gewoon aankomende donderdag gekozen aangezien er dan nogal wat post en HAH is, pech voor hem dan.
Word er nogal simpel van bij die TNT.
Sterker nog, dat is zelfs beleid. Bij loslopende honden hoef je niet te bezorgen (in principe zou je zelfs de hele handel retour kunnen sturen).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij een adres de post niet bezorgd omdat er twee honden losliepen en hard blaffend op me af kwamen rennen (*is als de dood voor loslopende honden*). Heb de post maar teruggedaan in het vak met een briefje erbij, zal toch geen problemen opleveren zeker? Ga geen beten in m'n been riskeren voor een paar envelopjes.
![]()
Oke het leek mij ook meer dan logisch. Het is een buitenwijk en er loopt verder nog één hond los, maar daar is me bij de opleiding voor de wijk over verteld dat hij echt niks doet. En dat is ook zo, hele lieve hondquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is zelfs beleid. Bij loslopende honden hoef je niet te bezorgen (in principe zou je zelfs de hele handel retour kunnen sturen).
ik bijna. Ging bij een herdershond echt nog maar net goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen bij het post bezorgen wel eens gebeten?
Zei je boe tegen hem en droop hij toen af?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik bijna. Ging bij een herdershond echt nog maar net goed
Nee, hij had mijn poot in zijn bek zitten, maar beet gelukkig niet. Het had niet veel gescheeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zei je boe tegen hem en droop hij toen af?
Vorig jaar een keer in mijn been. Ben dan ook blij dat de brievenbussen inmiddels aan het begin van de weg staan, op die manier kan ik toch heel wat van die rotbeesten ontlopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oke het leek mij ook meer dan logisch. Het is een buitenwijk en er loopt verder nog één hond los, maar daar is me bij de opleiding voor de wijk over verteld dat hij echt niks doet. En dat is ook zo, hele lieve hondAlleen vandaag waren die twee honden echt helemaal nieuw voor me, nog nooit eerder daar gezien en ik schrok er echt van (hihi mietje
).
Ja, tijdens mijn 1e maand bij de post. Dat beest was zelfs aangelijnd 'Dat doet heeft ie nog nooit gedaan' was het commentaar van het baasje. Ik gebruik dit verhaal altijd als mensen verbaasd zijn als ik hun vraag hun hond kort te houden als ik in de buurt kom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Ja, waarom zou je dat niet vertellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef Dionysiou het volgende:
What the fuck????????
Ik kreeg een brief van de TNT Bedrijfsarts die ziekte en verzuim regelt over dat ik 6 febr. dus ziek was. Of ik 4 maart om 10.45 op gesprek wil komen bij het sorteercentrum.. Zou ik meteen vertellen dat ik bij de Fysio loop vanwege rugklachten (bekken die niet goed staat en ingezakte voeten?)
Omdat ik dan niet meer mag bezorgen of zetten. Want als ik zit en zet krijg ik last van mijn rug evenals tijdens bezorgen. Word ik straks nog ontslagen ook.quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Geloof het of niet, maar mijn handen zijn een keer open gehaald door een debiele kat. Beest lag kennelijk onder de deur, en zodra ik de post door de brievenbus duwde, stak de kat ff z'n pootjes door de brievenbus heen. Dat verwacht je dus totaal niet (en dat beest was ontzettend snel ook) dus voor ik wist wat er nou eigenlijk door de brievenbus hing, bloedde ik al.. Fijn was dat..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Kattenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn handen zijn een keer open gehaald door een debiele kat. Beest lag kennelijk onder de deur, en zodra ik de post door de brievenbus duwde, stak de kat ff z'n pootjes door de brievenbus heen. Dat verwacht je dus totaal niet (en dat beest was ontzettend snel ook) dus voor ik wist wat er nou eigenlijk door de brievenbus hing, bloedde ik al.. Fijn was dat..
Ik had ook zoiets met een kat, ik doe de post door de brievenbus en ik voel iets over mijn hand krabben, ik trek het snel terug en mijn hand lag gedeeltelijk open. Het was zo vervelend omdat ik niets hoorde ofzo, honden die hoor je blaffen maar deze sloeg toe terwijl ik nietsvermoedend post erin deed. De bewoners die zagen dat toevallig en gelijk helemaal excuses maken en ze zouden de kat niet meer in de gang laten komen. Volgens mij klopt dat wel, want ik hoor/voel het beestje nooit meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn handen zijn een keer open gehaald door een debiele kat. Beest lag kennelijk onder de deur, en zodra ik de post door de brievenbus duwde, stak de kat ff z'n pootjes door de brievenbus heen. Dat verwacht je dus totaal niet (en dat beest was ontzettend snel ook) dus voor ik wist wat er nou eigenlijk door de brievenbus hing, bloedde ik al.. Fijn was dat..
Als je zulke problemen hebt kan je beter gewoon ander werk gaan zoeken, je gezondheid is belangrijker dan een paar euro's. Daarbij, als je deze problemen nog niet had toen je je aanmeldde mogen ze je niet zomaar ontslaan, als je een contract voor bepaalde tijd hebt kunnen ze het TZT niet verlengen, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet meer mag bezorgen of zetten. Want als ik zit en zet krijg ik last van mijn rug evenals tijdens bezorgen. Word ik straks nog ontslagen ook.
Ik had het hier voor wel. Niet zo erg. Dus ik ging naar een arts en toen bleek het ingewikkelder te liggen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef TokenW het volgende:
[..]
Als je zulke problemen hebt kan je beter gewoon ander werk gaan zoeken, je gezondheid is belangrijker dan een paar euro's. Daarbij, als je deze problemen nog niet had toen je je aanmeldde mogen ze je niet zomaar ontslaan, als je een contract voor bepaalde tijd hebt kunnen ze het TZT niet verlengen, dat dan weer wel.
Tsja, vervelend wel.. Maar je moet je wel ff afvragen wat er dan beter is voor jezelf; als je dit werk eigenlijk niet kan doen kan je er beter mee stoppen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had het hier voor wel. Niet zo erg. Dus ik ging naar een arts en toen bleek het ingewikkelder te liggen..
Kijk, hier hebben we een echte dierenvriend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef Bloemhof het volgende:
Als een hond of kat mij bijt, dan kunnen ze een trap terug verwachten met mijn kisten. Noem het ook wel zelfverdediging.
Dus als jij gebeten wordt, ga jij het beest aaien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we een echte dierenvriend.
Ik woon trouwens al jaren in Amsterdam maar sinds ik bij TNT post werk heb ik nog nooit zoveel zwerfhonden gezien, vandaag zag ik er weer eentje lopen. Aangezien ik wel een dierenvriend ben vind ik het klote om te zien maar dat hoort nou eenmaal bij de grote stad denk ik maar.
Waar ik me trouwens aan erger zijn mensen met loslopende honden. Gewoon gezellig met je hond naast de fiets een druk kruispunt oversteken of in de smalle straatjes met de hond naast de fiets rijden.
Als je niet meer kunt lopen en niet meer kunt zetten, waarom zoek je dan geen andere baan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:49 schreef Dionysiou het volgende:
Morgen gesprek met bedrijfsarts.. pff ik ben echt bang mijn baan kwijt te raken..
Ja hoor, jij geeft ook meteen het andere uiterste aan in wat je kan doen als je gebeten wordt. Maar je hebt gelijk, als ik gebeten zou worden zal ik me ook verdedigen maar zoals Bloemhof het post lijkt het alsof hij die beesten helemaal verrot zou trappen. En een kat moet je echt wel op andere manieren van je af kunnen slaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus als jij gebeten wordt, ga jij het beest aaien?
Heeft echt niks te maken met of je een dierenvriend bent of niet.
Na overleg met mijn teamleider mag ik het aankijken (ben bezig met Fysio) en hoef ik niet te komen omdat ik weer in functie ben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je niet meer kunt lopen en niet meer kunt zetten, waarom zoek je dan geen andere baan?
Want ik neem aan dat ze je niet meer kunnen gebruiken dan...
Ik zal ze niet verrot trappen, maar wel van mij aftrappen. Ben niet van plan om naar de dokter te gaan om een spuit te halen tegen hondsdolheid. Maar hier hebben de mensen meestal de hond in huis en brievenbus apart.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:14 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ja hoor, jij geeft ook meteen het andere uiterste aan in wat je kan doen als je gebeten wordt. Maar je hebt gelijk, als ik gebeten zou worden zal ik me ook verdedigen maar zoals Bloemhof het post lijkt het alsof hij die beesten helemaal verrot zou trappen. En een kat moet je echt wel op andere manieren van je af kunnen slaan.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik sta hier echt op het punt om ontslag te nemen, vandaag wéer feest.
Had enkele posts hierboven aangegeven dat ik eigenlijk maandag een afspraak had maar die dus verzet heb naar vandaag en zodoende deze middag écht vrij moest hebben.
Kom ik aan, sta ik ingeroosterd op een wijk te nutten, grappenmakers.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik sta hier echt op het punt om ontslag te nemen, vandaag wéer feest.
Had enkele posts hierboven aangegeven dat ik eigenlijk maandag een afspraak had maar die dus verzet heb naar vandaag en zodoende deze middag écht vrij moest hebben.
Kom ik aan, sta ik ingeroosterd op een wijk te nutten, grappenmakers.
En meestal ook nog bij het wegbrengen in stukken hakken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nutten is een wijkje dat overblijft klaarmaken
Ja ik heb idd ook een keer één straatje weg moeten brengenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En meestal ook nog bij het wegbrengen in stukken hakken.
Doen wij op kantoor ook standaard met 1 wijk.
Dit is het enige dat ik erover kon vinden, dus ben bang dat dat je niet gaat lukken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef reverb_ het volgende:
Weet iemand hoe het zit met uitbetaling van verlofuren?
Ik ben een zaterdagmedewerker en heb dus een zaterdagmedewerkerscontract(mooi scrabble woord)
Ik heb 157 verlofuren. Ik heb aan mijn teamcoach gevraagd of ik hiervan 140 uitbetaald kon krijgen. Hij zou dat vragen aan de VBG-manager.
Maandag belde ik erachter aan, omdat het mij te lang duurde, met antwoord krijgen. Hij zei dat de VBG-manager er negatief tegenover stond. Vond dit zelf maar vreemd. Mij lijkt het geen verschil uitmaken of ik ze nu opneem, of dat ik ze betaald krijg als ik wegga. Mijn teamcoach vond zei dat ie er nog weer ff achter aan zou gaan, omdat hij het zelf ook maar vreemd vond.
Is hier nog een bepaalde regeling voor(CAO kon ik niks vinden)? Kan ik als ik het hard speel het toch uitbetaald krijgen? Sta ik in mijn recht? 2 jaar terug lukte het wel om 40 uur verlofuren uitbetaald te krijgen(was toen andere teamcoach + VBG-manager ook).
Op een zaterdag?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef xxiessiexx het volgende:
Wij hebben volgende week de Wehkampgidsen. Ik kijk er al naar uit![]()
Officieël wel ja, maar kan nogal verschillen per locatie (lees: gedoogbeleid).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef Sapphira het volgende:
Weet iemand hoelang je nog moet werken nadat je ontslag neemt? Een maand toch?
Begrijpelijk, het is puur dat ik niet hoef rond te komen van het geld dat de TNT ons biedt, anders had ik hier ook niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Sapphira het volgende:
Hmm ok.. Ik zit te twijfelen of ik ontslag zal indienen. Het verdient gewoon veel te weinig.
Ik wil heel graag de zomer nog meemaken als postbezorger, maar ik denk dat dat niet gaat lukken.![]()
Ik heb in het recente verleden binnen de IT-sector 24 euro netto per uur verdiend, daar moet ik nu 3 uur voor werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef Sapphira het volgende:
Maar ik wil toch liever een loon dat rond de 800 euro ligt.
Hier mag je geen oordopjes in i.v.m de verkeersveiligheid, maar gewoon op een normaal volume een muziekje aan vinden ze prima.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef gelebeer het volgende:
Mogen jullie muziek op?Dat is bij ons streng verboden, dat is asociaal tegenover de klanten en niet goed voor het imago van de TNT
Mag niet, maar iedereen doet hetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef gelebeer het volgende:
Mogen jullie muziek op?Dat is bij ons streng verboden, dat is asociaal tegenover de klanten en niet goed voor het imago van de TNT
je moet bij de HR SSC in je regio zijn. Staat daarvan niet een telefoonnummer of adres van op je salarisstrook?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een nieuwe rekening. Nu heb ik zo'n kaartje van de ING voor de nieuwe informatie. Naar welk adres van de TNT kan ik dat sturen?
Voor mij is het morgen de C1000 en voor het eerst de Poieszquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Deezertje het volgende:
Gelukkig waren de Wehkamp gidsen al geweest hier, 160 paginas p/s bij 400 adressen is geen pretje...
Morgen alleen C1000?
het gaat flink regenen en stormen morgen.... nu trouwens ook al... maar ben lekker binnen
Zo kan je het ook zien, maar ik begin al om 6:30 en kan voor 13:30 nooit de deur uit met mijn wijk, zo wordt de dag wel erg lang.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef gelebeer het volgende:
Je krijgt dat uur toch betaald. Ik vind het altijd wel leuk, een beetje taart eten en praten met je collega's terwijl de leidinggevende uit z'n nek aan het kletsen is
Je teamcoach?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een nieuwe rekening. Nu heb ik zo'n kaartje van de ING voor de nieuwe informatie. Naar welk adres van de TNT kan ik dat sturen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor mij is het morgen de C1000 en voor het eerst de Poiesz
Nee doordeweeksquote:
Scenario's kloppen echt nooitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:49 schreef gelebeer het volgende:
Scenario rustig? M'N REET!!
Ik had gewoon 10(!) blauwe bakken en 6 volle tassen. Ik moest zelfs een nieuw nabrengpunt regelen. Ik had net zoveel post als met de KNJ zo ongeveer. Stelletje koekenbakkers bij de TNT.
Oranje labels? Je mag die grijze tassen vullen tot de zwarte strip die aan de binnenkant van de tas zit. Tassen die voller zitten dan dat mag je weigeren, dan moeten ze hem maar normaal vullen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:36 schreef Bloemhof het volgende:
Ze hadden bij mij mijn tassen dicht gemaakt met die oranje labels, echte kut dingen om open te krijgen als je niet weet hoe die dingen los gaan. Maar verder alleen maar mooi weer, wel met koude wind. Verder niks te klagen dus.
Zou je niet even aanbellen bij de buren?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Jesse_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb hier een pakketje voor een van de buren liggen (adres althans, de naam klopt niet) dat is aangenomen door een huisgenootje. Het pakketje ligt hier nu al een tijdje en ik ben te lui om er zelf achter aan te gaan. Wanneer wordt het pakketje eigendom van mij?
Moeilijk hè, even aanbellen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Jesse_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb hier een pakketje voor een van de buren liggen (adres althans, de naam klopt niet) dat is aangenomen door een huisgenootje. Het pakketje ligt hier nu al een tijdje en ik ben te lui om er zelf achter aan te gaan. Wanneer wordt het pakketje eigendom van mij?
hier idd ook jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
Ondanks de extra reclamefolder was ik mooi op tijd klaar, was vorige week wel anders.
Zag er bij mij wel redelijk wat Kampioenen tussen zitten.
Hier dwarrelt het ook naar beneden, blijft nog liggen ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:06 schreef gelebeer het volgende:
En ja hoor, het witte festijn begint hier weer
Dan werk je 1.5 uur per week?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef CHEVHB het volgende:
Ik had laatst voor 1 maand werken 53 euro gekregen.. ( werkte op Zaterdag)
En ik zat er nog over te denken om parttime te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |