Nee doordeweeksquote:
Scenario's kloppen echt nooitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:49 schreef gelebeer het volgende:
Scenario rustig? M'N REET!!
Ik had gewoon 10(!) blauwe bakken en 6 volle tassen. Ik moest zelfs een nieuw nabrengpunt regelen. Ik had net zoveel post als met de KNJ zo ongeveer. Stelletje koekenbakkers bij de TNT.
Oranje labels? Je mag die grijze tassen vullen tot de zwarte strip die aan de binnenkant van de tas zit. Tassen die voller zitten dan dat mag je weigeren, dan moeten ze hem maar normaal vullen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:36 schreef Bloemhof het volgende:
Ze hadden bij mij mijn tassen dicht gemaakt met die oranje labels, echte kut dingen om open te krijgen als je niet weet hoe die dingen los gaan. Maar verder alleen maar mooi weer, wel met koude wind. Verder niks te klagen dus.
Zou je niet even aanbellen bij de buren?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Jesse_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb hier een pakketje voor een van de buren liggen (adres althans, de naam klopt niet) dat is aangenomen door een huisgenootje. Het pakketje ligt hier nu al een tijdje en ik ben te lui om er zelf achter aan te gaan. Wanneer wordt het pakketje eigendom van mij?
Moeilijk hè, even aanbellen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Jesse_ het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb hier een pakketje voor een van de buren liggen (adres althans, de naam klopt niet) dat is aangenomen door een huisgenootje. Het pakketje ligt hier nu al een tijdje en ik ben te lui om er zelf achter aan te gaan. Wanneer wordt het pakketje eigendom van mij?
hier idd ook jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
Ondanks de extra reclamefolder was ik mooi op tijd klaar, was vorige week wel anders.
Zag er bij mij wel redelijk wat Kampioenen tussen zitten.
Hier dwarrelt het ook naar beneden, blijft nog liggen ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:06 schreef gelebeer het volgende:
En ja hoor, het witte festijn begint hier weer
Dan werk je 1.5 uur per week?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:51 schreef CHEVHB het volgende:
Ik had laatst voor 1 maand werken 53 euro gekregen.. ( werkte op Zaterdag)
En ik zat er nog over te denken om parttime te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |