abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78528048
Post was hier een half uur te laat, zeker dat gedoe waar jullie ook last van hadden. Vandaag alleen maar C1000 als HAH gehad. Maar verrekte veel brieven van de Rabobank.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_78529640
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:25 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is minder... ik vind huis aan huis nooit zo heel erg in mijn wijik, heb heel erg veel flats. Dan scheelt het wel wat tijd, maar hoef je iig niet met die huis aan huis rond te sjouwen..
Doe mij toch maar liever huis aan huis, schiet wat sneller op, omdat je dan wat meer tijd hebt om de folder(s) te pakken terwijl je naar de volgende bus loopt, in flats heb je de volgende bus al onder je neus zitten... ;P
Pomtiedomtiedom...
pi_78534519
In relatief kleine flats gooi ik altijd eerst de HAH in, dat is veel efficienter.
Out for my own, to live my own way...
pi_78534849
Ook hier een behoorlijk drukke dag. Hoop plaatwerk, gemeentebelastingen, en C 1000. Desondanks had de TC gisteren nog iemand op de valreep vrijgegeven, zodat ze weer wat konden nutten. Dus dan sta je met te weinig VOS-sers, heb je een paar grote opdeelwijken, komen de rode bakjes 1,5 uur te laat, etc. Dus ik ging de straat pas op op het tijdstip dat ik gewoonlijk al klaar had moeten zijn. Nou maar hopen dat de uitloop vergoed wordt, want dat is hier ook nog maar de vraag. Als het druk is zeggen ze "er staat 5 uur voor je dienst, dus we betalen 5 uur", maar als het rustig is volgen ze niet diezelfde redenatie, en kan je nog gaan nutten ook. Straks nieuwe diensten, en ze hebben weer flink met mensen lopen schuiven. Sommige mensen moeten ineens veel eerder beginnen, anderen veel later. Sommige mensen gaan alleen nog maar voorbereiden, anderen hoeven niet meer op kantoor te komen en gaan alleen nog maar lopen. Mensen uit VBG A zijn verplaatst naar VBG B, en mensen uit B zijn weer in A gezet. Alemaal omdat dat qua planning zogenaamd niet anders kan. Volgens mij hopen ze gewoon dat mensen dat gereorganiseer en geschuif zo zat raken dat ze uit zichzelf weggaan. Ik niet, hoor! Ik ben als George Costanza bij Play Now!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_78537985
Pfff... de post was vanochtend ongeveer 2,5 uur te laat aangekomen op het sorteercentrum.... is mij als simpele postbezorgster natuurlijk weer eens niet verteld; ik stond dus zoals gewoonlijk om 12:00 bij het depotadres waar ik altijd begin (vanaf mijn huis ruim 15 minuten fietsen), waar de post normaal tegen die tijd wel voor mij klaar staat maar waar nu alleen 5 zakken HAH stonden (vandaag 2 folders op A4 formaat)... ik bellen naar de teamchef; kon ik het hele eind weer terug fietsen om bij het sorteercentrum het eerste deel van mijn wijken op te gaan halen zodat ik vast kon beginnen.... het was nog niet helemaal klaar (lees: nog lang niet klaar) en het zou wel even duren als het allemaal opgestuurd moest worden. Dus ik naar het sorteercentrum, waar totale chaos heerste: niet alleen was de post veel te laat binnengekomen, er was ook maar liefst driemaal zoveel post als normaal!

Ik loop normaliter ongeveer 3 uur over de wijken die ik vandaag ook liep (ik heb dan gemiddeld 6-8 zakjes post, inclusief HAH). Nu heb ik er bijna 6 uur over gelopen (heb 18 (!!!) zakken post rondgebracht, met mijn 2 fietstassen). Niet normaal! Ben van 12:30 tot bijna 18:30 bezig geweest... had geen zin om maandag de rest te doen dus ik heb alles afgemaakt, gelukkig net voor het echt donker werd was ik klaar. De meeste tijd ging naar het steeds weer terug fietsen naar het depotadres voor de volgende lading post/HAH.

Ik ga maandag maar even langs om te zorgen dat deze overuren wel uitbetaald worden! Ben nu wel kapot van het steeds heen en weer fietsen om weer een nieuwe lading post/HAH in de tassen te proppen, weer terug te fietsen, post weg te brengen, weer terug naar het depot fietsen voor nieuwe lading... etc.... blij dat ik nu 2 daagjes vrij heb!

Nou, dat was het weer. Wat een geklaag, haha
pi_78538388
^ Tering, idd druk dagje voor jou. Hier hebben ze de postbezorgers dus ook niet gebeld, het kost ze gewoon te veel moeite
Noot noot.
pi_78542660
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef gelebeer het volgende:
In relatief kleine flats gooi ik altijd eerst de HAH in, dat is veel efficienter.
dat doe ik bij alle flats.. gewoon eerst de post en dan de HAH.. of andersom natuurlijk
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_78545483
Ik heb geen grote flats, dus ik doe het eigenlijk ook altijd zo
pi_78551932
Hmmm, jullie brengen me op goede ideeën, vd week eens proberen dan
Pomtiedomtiedom...
pi_78562797
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Jojoortje het volgende:Hier hebben ze de postbezorgers dus ook niet gebeld, het kost ze gewoon te veel moeite
Belachelijk... nog zoiets: tot een paar weken geleden werd ik keurig elke maandag- of dinsdagochtend door een van de TC's gebeld met de planning voor die week, dat hield echter op een gegeven moment gewoon op. Nu moet ik elke keer zelf bellen, soms zelfs elke dag als ik nog niet ingepland sta... misschien moet ik maar een keer gewoon niet bellen en lekker niets doen en wachten tot zij mij bellen. Dat zal ze leren, haha (vast niet)
pi_78573604
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:57 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat doe ik bij alle flats.. gewoon eerst de post en dan de HAH.. of andersom natuurlijk
Zo doe ik dat ook altijd bij alle flats. Al hebben we vaak geen HAH op zaterdag.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 28 februari 2010 @ 23:14:17 #187
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78573903
Mijn nieuwe mobiel ligt bij het postkantoor (aangetekende zending) ben alleen mijn afhaalkaart kwijt. Wat nu?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 februari 2010 @ 23:18:18 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_78574092
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn nieuwe mobiel ligt bij het postkantoor (aangetekende zending) ben alleen mijn afhaalkaart kwijt. Wat nu?
heb je de 3S-code van de zending? Dan moet je even 058-233 33 33 bellen en je probleem uitleggen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_78574119
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Dionysiou het volgende:
ID-Kaart? Aankoopbewijs?
pi_78574124
Als je je ID-kaart laat zien op het postkantoor, denk ik niet dat ze moeilijk gaan doen.
  zondag 28 februari 2010 @ 23:25:41 #191
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78574460
3S code heb ik. Ben ook bekend bij het postkantoor als vaste klant (ik verstuur veel). Aankoopbewijs heb ik niet (particulier via Marktplaats).
Ik dacht meer dat het probleem was dat ik mijn handtekening nu niet kan zetten op dat briefje.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_78575142
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:25 schreef Dionysiou het volgende:
3S code heb ik. Ben ook bekend bij het postkantoor als vaste klant (ik verstuur veel). Aankoopbewijs heb ik niet (particulier via Marktplaats).
Ik dacht meer dat het probleem was dat ik mijn handtekening nu niet kan zetten op dat briefje.
Jij bedoelt dat briefje dat in je brievenbus is gegooid met waar je het pakketje op kan halen? Daar komt je handtekening niet op.
  maandag 1 maart 2010 @ 04:42:26 #193
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_78579127
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:41 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Jij bedoelt dat briefje dat in je brievenbus is gegooid met waar je het pakketje op kan halen? Daar komt je handtekening niet op.
Ah oke, dat dacht ik altijd. Dan moet het geen probleem zijn denk ik..
pi_78579135
quote:
Op maandag 1 maart 2010 04:42 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ah oke, dat dacht ik altijd. Dan moet het geen probleem zijn denk ik..
tvp omdak nog altijd denk dak van de postbode ben
pi_78584217
Kom ik rond half tien op het sorteercentrum, blijkt dat ik een buitenwijk moet lopen. Ik had me helemaal mentaal voorbereid op een "binnenwijk" dus dat was even een huh-momentje Maar op zich ging het helemaal prima, kon maar 3 brievenbussen niet vinden. Was in een uur en drie kwartier klaar terwijl er twee uur voor die wijk staat

Natuurlijk was de HAH van zaterdag wel heel handig, want die scheidde de post mooi per adres

Om half twee weer terug voor m'n maandagwijkjes.

Übertof: Goddelijk weer
pi_78610991
Even een vraagje, ik heb een hele tijd geleden (meerdere weken, ik denk +/- 1,5 maand geleden) vrij gevraagd voor aankomende zaterdag. Het ging net zoals altijd, niemand keek gek op, en zover ik weet krijg je gewoon altijd vrij als je het ruim op tijd aangeeft en het is niet in de zomervakantie ofzo. Nou vroeg ik vorige week woensdag, min of meer als bevestiging, of ze dat nog wel 'wisten'. Nou bleek dus dat ze het niet meer wisten.
Ik kan die zaterdag echt niet werken en de teamleider vertelde mij dat ik waarschijnlijk geen vrij kon krijgen! Woensdag moet ik hem bellen dan kan hij me het definitief vertellen.
Maar stel nou dat ik te horen krijg dat ik geen vrij krijg, wat zijn dan mn rechten? Ik heb het ruim op tijd aangegeven dus ik neem aan dat het probleem niet aan mijn kant ligt? De gevolgen helaas wel alleen...
Wat gebeurt er als ik gewoon niet op kom dagen? Wordt je dan ontslagen (wat ik prima zou vinden)? Of krijg je ook een aantekening in die verklaring omtrent gedrag e.d.?
pi_78611257
Idd lekker weertje vandaag BIJNA LENTE
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef gekkewiebel het volgende:
Even een vraagje, ik heb een hele tijd geleden (meerdere weken, ik denk +/- 1,5 maand geleden) vrij gevraagd voor aankomende zaterdag. Het ging net zoals altijd, niemand keek gek op, en zover ik weet krijg je gewoon altijd vrij als je het ruim op tijd aangeeft en het is niet in de zomervakantie ofzo. Nou vroeg ik vorige week woensdag, min of meer als bevestiging, of ze dat nog wel 'wisten'. Nou bleek dus dat ze het niet meer wisten.
Ik kan die zaterdag echt niet werken en de teamleider vertelde mij dat ik waarschijnlijk geen vrij kon krijgen! Woensdag moet ik hem bellen dan kan hij me het definitief vertellen.
Maar stel nou dat ik te horen krijg dat ik geen vrij krijg, wat zijn dan mn rechten? Ik heb het ruim op tijd aangegeven dus ik neem aan dat het probleem niet aan mijn kant ligt? De gevolgen helaas wel alleen...
Wat gebeurt er als ik gewoon niet op kom dagen? Wordt je dan ontslagen (wat ik prima zou vinden)? Of krijg je ook een aantekening in die verklaring omtrent gedrag e.d.?
Bij ons hebben wij een boek waar in we onze naam moeten schrijven als we vrij willen, bij jullie is dat gewoon een kwestie van doorgeven? Want als zij dat vergeten zijn is dat hun probleem. Vertel je teamcoach precies wanneer je hebt gebeld Toch denk ik dat je qua rechten niet echt goed zit, want je had dan eigenlijk voor 'gekozen verlof' moeten gaan. Dan had je zeker vrij gehad.
Noot noot.
pi_78612501
Nooit navragen of ze het nog weten!!
maar kijk even in het boek of je stiekem doorgegumd of gekrast bent en anders ziek melden!
pi_78615635
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Troeta het volgende:
Nooit navragen of ze het nog weten!!
maar kijk even in het boek of je stiekem doorgegumd of gekrast bent en anders ziek melden!
QFT
pi_78615717
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Troeta het volgende:
en anders ziek melden!
Dat zal vast niet opvallen.
Tok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')