Doe mij toch maar liever huis aan huis, schiet wat sneller op, omdat je dan wat meer tijd hebt om de folder(s) te pakken terwijl je naar de volgende bus loopt, in flats heb je de volgende bus al onder je neus zitten... ;Pquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat is minder... ik vind huis aan huis nooit zo heel erg in mijn wijik, heb heel erg veel flats. Dan scheelt het wel wat tijd, maar hoef je iig niet met die huis aan huis rond te sjouwen..
dat doe ik bij alle flats.. gewoon eerst de post en dan de HAH.. of andersom natuurlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef gelebeer het volgende:
In relatief kleine flats gooi ik altijd eerst de HAH in, dat is veel efficienter.
Belachelijk... nog zoiets: tot een paar weken geleden werd ik keurig elke maandag- of dinsdagochtend door een van de TC's gebeld met de planning voor die week, dat hield echter op een gegeven moment gewoon op. Nu moet ik elke keer zelf bellen, soms zelfs elke dag als ik nog niet ingepland sta... misschien moet ik maar een keer gewoon niet bellen en lekker niets doen en wachten tot zij mij bellen. Dat zal ze leren, haha (vast niet)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:35 schreef Jojoortje het volgende:Hier hebben ze de postbezorgers dus ook niet gebeld, het kost ze gewoon te veel moeite![]()
Zo doe ik dat ook altijd bij alle flats. Al hebben we vaak geen HAH op zaterdag.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat doe ik bij alle flats.. gewoon eerst de post en dan de HAH.. of andersom natuurlijk
heb je de 3S-code van de zending? Dan moet je even 058-233 33 33 bellen en je probleem uitleggen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn nieuwe mobiel ligt bij het postkantoor (aangetekende zending) ben alleen mijn afhaalkaart kwijt. Wat nu?
ID-Kaart? Aankoopbewijs?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn nieuwe mobiel ligt bij het postkantoor (aangetekende zending) ben alleen mijn afhaalkaart kwijt. Wat nu?
Jij bedoelt dat briefje dat in je brievenbus is gegooid met waar je het pakketje op kan halen? Daar komt je handtekening niet op.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:25 schreef Dionysiou het volgende:
3S code heb ik. Ben ook bekend bij het postkantoor als vaste klant (ik verstuur veel). Aankoopbewijs heb ik niet (particulier via Marktplaats).
Ik dacht meer dat het probleem was dat ik mijn handtekening nu niet kan zetten op dat briefje.
Ah oke, dat dacht ik altijd. Dan moet het geen probleem zijn denk ik..quote:Op zondag 28 februari 2010 23:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat briefje dat in je brievenbus is gegooid met waar je het pakketje op kan halen? Daar komt je handtekening niet op.
tvp omdak nog altijd denk dak van de postbode benquote:Op maandag 1 maart 2010 04:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ah oke, dat dacht ik altijd. Dan moet het geen probleem zijn denk ik..
Bij ons hebben wij een boek waar in we onze naam moeten schrijven als we vrij willen, bij jullie is dat gewoon een kwestie van doorgeven? Want als zij dat vergeten zijn is dat hun probleem. Vertel je teamcoach precies wanneer je hebt gebeldquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef gekkewiebel het volgende:
Even een vraagje, ik heb een hele tijd geleden (meerdere weken, ik denk +/- 1,5 maand geleden) vrij gevraagd voor aankomende zaterdag. Het ging net zoals altijd, niemand keek gek op, en zover ik weet krijg je gewoon altijd vrij als je het ruim op tijd aangeeft en het is niet in de zomervakantie ofzo. Nou vroeg ik vorige week woensdag, min of meer als bevestiging, of ze dat nog wel 'wisten'. Nou bleek dus dat ze het niet meer wisten.
Ik kan die zaterdag echt niet werken en de teamleider vertelde mij dat ik waarschijnlijk geen vrij kon krijgen! Woensdag moet ik hem bellen dan kan hij me het definitief vertellen.
Maar stel nou dat ik te horen krijg dat ik geen vrij krijg, wat zijn dan mn rechten? Ik heb het ruim op tijd aangegeven dus ik neem aan dat het probleem niet aan mijn kant ligt? De gevolgen helaas wel alleen...
Wat gebeurt er als ik gewoon niet op kom dagen? Wordt je dan ontslagen (wat ik prima zou vinden)? Of krijg je ook een aantekening in die verklaring omtrent gedrag e.d.?
QFTquote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Troeta het volgende:
Nooit navragen of ze het nog weten!!
maar kijk even in het boek of je stiekem doorgegumd of gekrast bent en anders ziek melden!
Dat zal vast niet opvallen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Troeta het volgende:
en anders ziek melden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |