Dat je dan die wijk toch loopt. Dat zou ik al geweigerd hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef Lastpost het volgende:
Jeej, wéer een andere wijk gekregen vandaag.
Wordt er simpel van, afgelopen zaterdag notabene nog de planning doorgenomen en gezegt dat ik éen wijk wilde lopen zodat ik de middag een afspraak kon maken.
Geen enkel probleem was het, kreeg ik nu een wijk die om 11:30 klaar stond ipv eentje van 10:00 uur en of ik hem zelf nog even wilde bundelen en inpakken, ja de groeten.
Afspraak dus weer kunnen verzetten, heb nu gewoon aankomende donderdag gekozen aangezien er dan nogal wat post en HAH is, pech voor hem dan.
Word er nogal simpel van bij die TNT.
Sterker nog, dat is zelfs beleid. Bij loslopende honden hoef je niet te bezorgen (in principe zou je zelfs de hele handel retour kunnen sturen).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij een adres de post niet bezorgd omdat er twee honden losliepen en hard blaffend op me af kwamen rennen (*is als de dood voor loslopende honden*). Heb de post maar teruggedaan in het vak met een briefje erbij, zal toch geen problemen opleveren zeker? Ga geen beten in m'n been riskeren voor een paar envelopjes.
![]()
Oke het leek mij ook meer dan logisch. Het is een buitenwijk en er loopt verder nog één hond los, maar daar is me bij de opleiding voor de wijk over verteld dat hij echt niks doet. En dat is ook zo, hele lieve hondquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is zelfs beleid. Bij loslopende honden hoef je niet te bezorgen (in principe zou je zelfs de hele handel retour kunnen sturen).
ik bijna. Ging bij een herdershond echt nog maar net goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen bij het post bezorgen wel eens gebeten?
Zei je boe tegen hem en droop hij toen af?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik bijna. Ging bij een herdershond echt nog maar net goed
Nee, hij had mijn poot in zijn bek zitten, maar beet gelukkig niet. Het had niet veel gescheeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zei je boe tegen hem en droop hij toen af?
Vorig jaar een keer in mijn been. Ben dan ook blij dat de brievenbussen inmiddels aan het begin van de weg staan, op die manier kan ik toch heel wat van die rotbeesten ontlopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oke het leek mij ook meer dan logisch. Het is een buitenwijk en er loopt verder nog één hond los, maar daar is me bij de opleiding voor de wijk over verteld dat hij echt niks doet. En dat is ook zo, hele lieve hondAlleen vandaag waren die twee honden echt helemaal nieuw voor me, nog nooit eerder daar gezien en ik schrok er echt van (hihi mietje
).
Ja, tijdens mijn 1e maand bij de post. Dat beest was zelfs aangelijnd 'Dat doet heeft ie nog nooit gedaan' was het commentaar van het baasje. Ik gebruik dit verhaal altijd als mensen verbaasd zijn als ik hun vraag hun hond kort te houden als ik in de buurt kom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Ja, waarom zou je dat niet vertellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:49 schreef Dionysiou het volgende:
What the fuck????????
Ik kreeg een brief van de TNT Bedrijfsarts die ziekte en verzuim regelt over dat ik 6 febr. dus ziek was. Of ik 4 maart om 10.45 op gesprek wil komen bij het sorteercentrum.. Zou ik meteen vertellen dat ik bij de Fysio loop vanwege rugklachten (bekken die niet goed staat en ingezakte voeten?)
Omdat ik dan niet meer mag bezorgen of zetten. Want als ik zit en zet krijg ik last van mijn rug evenals tijdens bezorgen. Word ik straks nog ontslagen ook.quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Geloof het of niet, maar mijn handen zijn een keer open gehaald door een debiele kat. Beest lag kennelijk onder de deur, en zodra ik de post door de brievenbus duwde, stak de kat ff z'n pootjes door de brievenbus heen. Dat verwacht je dus totaal niet (en dat beest was ontzettend snel ook) dus voor ik wist wat er nou eigenlijk door de brievenbus hing, bloedde ik al.. Fijn was dat..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Kattenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn handen zijn een keer open gehaald door een debiele kat. Beest lag kennelijk onder de deur, en zodra ik de post door de brievenbus duwde, stak de kat ff z'n pootjes door de brievenbus heen. Dat verwacht je dus totaal niet (en dat beest was ontzettend snel ook) dus voor ik wist wat er nou eigenlijk door de brievenbus hing, bloedde ik al.. Fijn was dat..
Ik had ook zoiets met een kat, ik doe de post door de brievenbus en ik voel iets over mijn hand krabben, ik trek het snel terug en mijn hand lag gedeeltelijk open. Het was zo vervelend omdat ik niets hoorde ofzo, honden die hoor je blaffen maar deze sloeg toe terwijl ik nietsvermoedend post erin deed. De bewoners die zagen dat toevallig en gelijk helemaal excuses maken en ze zouden de kat niet meer in de gang laten komen. Volgens mij klopt dat wel, want ik hoor/voel het beestje nooit meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar mijn handen zijn een keer open gehaald door een debiele kat. Beest lag kennelijk onder de deur, en zodra ik de post door de brievenbus duwde, stak de kat ff z'n pootjes door de brievenbus heen. Dat verwacht je dus totaal niet (en dat beest was ontzettend snel ook) dus voor ik wist wat er nou eigenlijk door de brievenbus hing, bloedde ik al.. Fijn was dat..
Als je zulke problemen hebt kan je beter gewoon ander werk gaan zoeken, je gezondheid is belangrijker dan een paar euro's. Daarbij, als je deze problemen nog niet had toen je je aanmeldde mogen ze je niet zomaar ontslaan, als je een contract voor bepaalde tijd hebt kunnen ze het TZT niet verlengen, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet meer mag bezorgen of zetten. Want als ik zit en zet krijg ik last van mijn rug evenals tijdens bezorgen. Word ik straks nog ontslagen ook.
Ik had het hier voor wel. Niet zo erg. Dus ik ging naar een arts en toen bleek het ingewikkelder te liggen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef TokenW het volgende:
[..]
Als je zulke problemen hebt kan je beter gewoon ander werk gaan zoeken, je gezondheid is belangrijker dan een paar euro's. Daarbij, als je deze problemen nog niet had toen je je aanmeldde mogen ze je niet zomaar ontslaan, als je een contract voor bepaalde tijd hebt kunnen ze het TZT niet verlengen, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |