SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, van een andere topcoat wordt je matte topcoat weer glanzend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net bestelling van konadnail binnen gehad, met een leuk kadootje: Konad candy red
Ik heb 2 vraagjes:
- Kan ik over de matte magic topcoat een sneldroger gebruiken? Op mijn sneldroger (Mava dry) staat nl dat het een glanzende finish geeft.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net bestelling van konadnail binnen gehad, met een leuk kadootje: Konad candy red
Ik heb 2 vraagjes:
- Kan ik over de matte magic topcoat een sneldroger gebruiken? Op mijn sneldroger (Mava dry) staat nl dat het een glanzende finish geeft.nee, eerst sneldrogende TC, als die uitgehard is je matte er overheen smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Lolquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
kut, nou moet ik volgende maand weer bestellen voor snowglobe
Leuk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hello Kitty Tiara kitty black met daaroverheen nfu oh 51
Geweldig! Die komt op m'n wishlist!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef Daph_ het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
After pimpen met Snowglobe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonder licht:
[ afbeelding ]
Geweldig! Jammer dat het prutweer is, met zonlicht zou het helemaal een groot glitterfestijn zijn geweestDit is trouwens één laagje snow globe..
Heb je net teruggestuurd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:38 schreef bernies het volgende:
@ Daph over glitters gesproken, heb je mijn PM gehad?
Oh wowquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef Daph_ het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
After pimpen met Snowglobe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonder licht:
[ afbeelding ]
Geweldig! Jammer dat het prutweer is, met zonlicht zou het helemaal een groot glitterfestijn zijn geweestDit is trouwens één laagje snow globe..
ja, maar meestal wel in een wat grotere kruidvat, dus een wat groter essence schap of 2 schappen van essence.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef princess-a het volgende:
In #66 was een hele mooie bruin met een bruine glitterrand, weet niet meer van wie de foto was maar echt hele mooie nagels![]()
[..]
Oh wowIs dat echt maar 1 laagje?
Kan iemand mij vertellen of die stempelsetjes van Essence gewoon in het Essence vak horen te staan? Ik ben in zoveel kruidvatten geweest inmiddels dat ik het me bijna niet kan voorstellen
Volgens mij verkopen ze op eBay alleen per tien, maar je kunt het allicht proberen. Mijne komen bij beautylifenail ( http://stores.ebay.com/Beautylife-nailstore ) vandaan. Kostte maar een paar euro voor 10 wheels.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:04 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraagje aan de profs: waar kan ik een paar (niet meer dan 5) goedekope nailwheeltjes (dus die wheels waar je nagellak nog op moet smeren) kopen? Ebay is ook goed.
Adem in, adem uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
JA, MAAR WEL EEN WAT GROTERE KRUIDVAT, MET EEN GROET ESSENCE SCHAP, OF 2 SCHAPPEN,.
EN DAT TWEEDE SCHAP STAAT ZIO GOED ALS ALTIJDD NIET NAAST HET EERSTE, MAAR EEN PAAR PADEN VERDEROP
kutcapsquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Adem in, adem uit
Ik heb ze een tijdje terug nog zien staan bij de Kruidvat hier in de buurt. Morgen ga ik weer die kant op, wil er wel eentje meenemen?
Deze?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef princess-a het volgende:
In #66 was een hele mooie bruin met een bruine glitterrand, weet niet meer van wie de foto was maar echt hele mooie nagels![]()
ik laat ze eens in de 3 weken opvullen (acryl) maar daar moet ik t.z.t. wat anders op verzinnen, dat gaat wel in de papieren lopenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:23 schreef Nune het volgende:
Even een vraagje aan de dames met kunstnagels... Hoe vaak vullen jullie ze op? En doe je het zelf?
Ik heb een starterskit besteld en nu zit ik dus van alles erover te lezen.
Ja dat had ik ook toen ik gelnagels had. Heel leuk hoor, maar prijzig, en omdat mijn eigen nagels een acceptabele lengte hadden heb ik ze eraf laten halen. Maar nu merk ik dat ik toch af en toe knaagquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik laat ze eens in de 3 weken opvullen (acryl) maar daar moet ik t.z.t. wat anders op verzinnen, dat gaat wel in de papieren lopen
als ik het eraf laat halen nu, breken ze binnen 2 dagen allemaal af, dus voor mij is dta geen optie, ik moet wel een alternatief hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen ik gelnagels had. Heel leuk hoor, maar prijzig, en omdat mijn eigen nagels een acceptabele lengte hadden heb ik ze eraf laten halen. Maar nu merk ik dat ik toch af en toe knaagmaar nog geen nagels eraf bijt. En ze scheuren vrij veel in. Ik wil ze gewoon wat steviger hebben en niet meer knagen.
Is zelf zetten voor jou dan ook geen optie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik het eraf laat halen nu, breken ze binnen 2 dagen allemaal af, dus voor mij is dta geen optie, ik moet wel een alternatief hebben
hier nog eenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
kut, nou moet ik volgende maand weer bestellen voor snowglobe
Zou je dat willen doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Adem in, adem uit
Ik heb ze een tijdje terug nog zien staan bij de Kruidvat hier in de buurt. Morgen ga ik weer die kant op, wil er wel eentje meenemen?
Zie je niks van met een mooi lakjequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Mardy_Bum het volgende:
Hi!
Ik heb vandaag de kruidvat geplunderd.
6 flesjes nagellak. En da terwijl ik zwakke stompjes heb.
Ja!! Mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Cherry Tabacco van Diamond en art de lautrec #07B
er zit géén lak bij hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen?Ik zie op internet afbeeldingen van setjes met een plate, stempel, schraper en een wit lakje, dat zijn ze toch?
Kan ik nog iemand blij maken met Iced Chai Latte?
[..]
Zie je niks van met een mooi lakje![]()
[..]
Ja!! Mooi![]()
Volgens mij was dat Claire's Dreamcatcher, een dupe van Chanel's Jade.. Als jij hem vind, wil je er dan één voor mij meenemen? In Arnhem kon ik hem niet vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, ik weet trouwens dat een paar topics geleden iemand iets riep over nagellak bij de Claire's? Ik ga namelijk morgen (en vrijdag + zaterdag + zondag) naar Hengelo en daar hebben ze ook een Claire's. Moet iemand nog steeds dat spul en wat was het dan precies?
of allebeiquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
hier nog een![]()
of techno? of snowglobe? of techno? of snowglobe? of techno? of snowglobe?![]()
ik weet het niet meer
zo, is je potje na 2 keer lakken ook leeg, wat ergquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef Nune het volgende:
Ja dus, deze, plaatje gevonden via google. Met geweldige nagels.
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan altijd van die rare dingen af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo, is je potje na 2 keer lakken ook leeg, wat erg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat mijn pakketje van Boozyshop morgen binnenkomt. Mijn eerste pakketje bij TD is verzonden, de tweede nog niet, maar in ieder geval al wel van m'n rekening afgeschreven dus die zal wel snel volgen.
De dreamcatcher is nergens meer te verkrijgen in NL als ik me het goed herinner.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Claire's Dreamcatcher, een dupe van Chanel's Jade.. Als jij hem vind, wil je er dan één voor mij meenemen? In Arnhem kon ik hem niet vinden.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd van die rare dingen af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat mijn pakketje van Boozyshop morgen binnenkomt. Mijn eerste pakketje bij TD is verzonden, de tweede nog niet, maar in ieder geval al wel van m'n rekening afgeschreven dus die zal wel snel volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jij lekker uitpakken dus binnenkort
disclaimer
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jij lekker uitpakken dus binnenkortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja!
En er komt ook nog dus een gel starterskit aan, en twee Nfu Ohs.En daarna kan ik er weer even tegen aan denk ik.
die van mij is net zo luiquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef PeRi het volgende:
Lindy, mijn postbode is nog steeds lui - heb 'm nog niet.
Kan het ook met gewone witte Essence lak of is daar een speciale Essence stempellak voor?quote:
Ik wil wel even kijken, ik ga er toch sowieso heen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Claire's Dreamcatcher, een dupe van Chanel's Jade.. Als jij hem vind, wil je er dan één voor mij meenemen? In Arnhem kon ik hem niet vinden.
je moet hele dekkende lak hebben, dan gaat het wel. De witte van essence werkt niet. De show your feet van essence welquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan het ook met gewone witte Essence lak of is daar een speciale Essence stempellak voor?
Heb kippenvel van die lange nagels hierboven, brr
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, ik ga er toch sowieso heen.
Ik ben net een ekster, dus dat slaat wel aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:59 schreef Nune het volgende:
[..]
!
Claire's heeft ook leuke glitterlakjes. Ik weet niet of je daar van houdt?
Ik dacht aan bijvoorbeeld de witte tip painter oid, die ziet er goed dekkend uit..quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet hele dekkende lak hebben, dan gaat het wel. De witte van essence werkt niet. De show your feet van essence wel
Eh, ja, maar niet zo langquote:
Nou geen lakje, maar een stempel en een plate van Essencequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen?Ik zie op internet afbeeldingen van setjes met een plate, stempel, schraper en een wit lakje, dat zijn ze toch?
Kan ik nog iemand blij maken met Iced Chai Latte?
[..]
Zie je niks van met een mooi lakje![]()
[..]
Ja!! Mooi![]()
Dat wil ik best doen hoor als ze die hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht aan bijvoorbeeld de witte tip painter oid, die ziet er goed dekkend uit..
Of Daph_ heel lief vragen of ze als ze echt zo'n stempelsetje meeneemt ook een wit lakje die er bij hoort mee wil nemen voor mij(Heb pm aangezet geloof ik, snap er niet veel van haha)
01! dat is deze toch? Maar als 01 er niet is en 02 wel vind ik 02 ook primaquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen hoor als ze die hebbenWelke stampy set wil je, 01 of 02?
Okee dan zal ik morgen even voor je kijken! Ik PM je wel of het gelukt is enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
01! dat is deze toch? Maar als 01 er niet is en 02 wel vind ik 02 ook primaben al helemaal blij dat je dat wilt doen zodat ik het kan uitproberen
![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is goed! hoor ik het wel van jequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Okee dan zal ik morgen even voor je kijken! Ik PM je wel of het gelukt is enzo
Zou je erdan voor mij ook een mee willen nemen?Vind het echt een prachtige kleurquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, ik ga er toch sowieso heen.
Volgens mij doe je dat gewoon door een tandenstoker (of cocktailprikkertje) door de natte lak heen te halenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zou je erdan voor mij ook een mee willen nemen?Vind het echt een prachtige kleur![]()
Obli,die zwart/wit swirl uit de openingspost hoe doe je dat?Vind t echt gaaf!!
12 uur smiddags?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, ja, maar niet zo langHad je een tijd in gedachten?
![]()
[..]
Nou geen lakje, maar een stempel en een plate van Essence
Wel heel mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Nude. Moeilijk om daar een goede foto van te maken zeg.
ja, tuuk, zal het ff doorgeven zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Half uurtje later, kan dat? Moet naar de fysio
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef PeRi het volgende:
Lindy, mijn postbode is nog steeds lui - heb 'm nog niet.
Nou.... hoe kan dat nou??????quote:
Whehe dienstmededeling?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, tuuk, zal het ff doorgeven zo
Nude van Catrice?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Nude. Moeilijk om daar een goede foto van te maken zeg.
En hoeveel van de nude sensation lakjes waren er nog?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef MissJ het volgende:
Joehoeoeoeoeoeeee, vanmiddag bij Kruidvat in de Boogaard in Rijswijk geweest, dankzij een lieve tipgeefster hiero (weet je nick ff niet meer) en de score is:
de 3 Go Snow lakjes
de 4 Nude Sensation lakjes van Catrice
![]()
![]()
![]()
Met Go Snow heb ik echt geluk gehad, het waren de laatsten!
Enne, kan Essence niet zo goed tellen of heb ik wat gemist?
De 3 lakjes hebben namelijk nrs 01, 02 en 04![]()
![]()
Sure! Hopelijk is 'ie er!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zou je erdan voor mij ook een mee willen nemen?Vind het echt een prachtige kleur![]()
die hadden ze nog in elke kleur!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef bibi het volgende:
[..]
En hoeveel van de nude sensation lakjes waren er nog?
Ik heb geen idee, dat zou ik even aan Puckzzz moeten vragen. Ik heb haar nog wel twee flesjes gestuurd, die heeft ze wel ontvangen gelukkigquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef Lindytje het volgende:
Daph, waren die davids die jij had opgestuurd en bij iemand niet bezorgd waren toen, ooit nog aangekomen?
Hmm... oke, dankje!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat zou ik even aan Puckzzz moeten vragen. Ik heb haar nog wel twee flesjes gestuurd, die heeft ze wel ontvangen gelukkig
oef mooi, welk nr is dat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Guess. het volgende:
ChipsZak,alvast erg bedankt
Met zielige ringvinger (morgen even de boel weer bijwerken en fatsoeneren).
[ afbeelding ]
*aai*quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm... oke, dankje!
Ik ga even verder boos zijn op TNT![]()
ik kom morgen om half 1 ff langswaaienquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai*
Wij hebben ook al 3 dagen geen post gehad
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai*
Wij hebben ook al 3 dagen geen post gehad
Das prima! Zal ervoor zorgen dat je lakjes klaarstaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kom morgen om half 1 ff langswaaien
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das prima! Zal ervoor zorgen dat je lakjes klaarstaan
ik hoor zequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja ze staan hier al helemaal te roepen dat ze naar hun vriendjes toe willen..
Neequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoor ze
en ik maar 'jahaaaa'
maar 't werkt niet he
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee
Nu hoeven ze niet eenzaam te zijn hier, ze hebben gezelschap, maar het is toch anders... *laat stem dramatisch wegvagen*
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als er trouwens iets tussen zit waarvan je denkt
die wil ik ff swatchen/proberen
dan moet je wel snel wezen he
Goed dik je lak erop doen en met tandenstoker erdoor heen gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn nagels van vandaag! (Plaatjes zijn klikbaar)
Het begon vandaag met Russian Navy:
[ link | afbeelding ]
Maar uiteraard moest ik m'n nieuwe vriendje uitproberen!
Zonder flits: (Inclusief hippe songtekst)
[ link | afbeelding ]
Met flits:
[ link | afbeelding ]
Tof!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef Nieners het volgende:
Nadat ik ze in deze geweldige reeks heb voorbij zien komen bedacht ik me net dat ik ze nu eindelijk kon namaken dus hier zijn ze:
[ afbeelding ]
en dan eerst laagje wit en daarna zwart en daarna met de tandenstoker aan de slag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Goed dik je lak erop doen en met tandenstoker erdoor heen gaan.
Mooie egale bewegingen maken
Oh LEUK!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef Nieners het volgende:
Nadat ik ze in deze geweldige reeks heb voorbij zien komen bedacht ik me net dat ik ze nu eindelijk kon namaken dus hier zijn ze:
[ afbeelding ]
quote:
Magnetic, niet meer te krijgen..quote:
oh, daar ben ik ook héél goed inquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Leuk!
Maar hoe krijg je het voor elkaar je nagelriemen zo mee te lakken
Tsja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Leuk!
Maar hoe krijg je het voor elkaar je nagelriemen zo mee te lakken
Hoe doe je het nu dan? Ik zit inderdaad aan tafel, alles bij de hand, en dan heeeeeeel rustig lakkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:32 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik het eens aan tafel zittend proberen.
Ik doe het eigenlijk ook altijd uit de losse hand, zittend op de bank...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu dan? Ik zit inderdaad aan tafel, alles bij de hand, en dan heeeeeeel rustig lakken
Hallo nieuwe aanwinstquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
En over naar blauw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed gelukt zeg!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zo dat rood/wit, net een vlagquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Moet het nog bijwerken.
Haha lief he, mensen die aandacht aan je nagels bestedenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef princess-a het volgende:
Ik zit net even mijn kamer bij mijn moeder op te ruimen en ontdek 2 Bourjois tekno bar nagellakjesTevens telde ik 22 nagellakjes en dan heb ik die in mijn eigen huis niet eens geteld
![]()
Heb de Tekno bar Tokyo 44 over mijn nagels heen gedaan en vind dat ze nu af zijn ("Af"= nog 1 dag voor er weer wat anders op komt)
[ link | afbeelding ]
Mijn oudtante (93) ging er vandaag op de verjaardag van mijn oma (90) maar over door. Wat glanzen die nagels van jou meid. Even later.. Hoe doe je dat toch? Weet je zeker dat ze niet nep zijn? Half uur later.. Wat heb je toch een blauwe nagels, die gaan toch kapot als je gaat werken?![]()
![]()
Is dat de cobalt blue van barry M? Want die wil ik namelijk bestellen, vind hem zo mooiquote:
Dat wil ik ook weten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
en dan eerst laagje wit en daarna zwart en daarna met de tandenstoker aan de slag?
Zo had ik het ook altijd, tafel of nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Moet het nog bijwerken.
Nee, de lak moet nat zijn, anders kun je het niet bewerken met de tandenstoker..quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten.
En moet het witte eerst drogen?
Maar het ziet eruit of alleen het zwarte is rondgedraaid ipv het wittequote:Op donderdag 28 januari 2010 09:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, de lak moet nat zijn, anders kun je het niet bewerken met de tandenstoker..
Ja maar je ziet toch wit over de hele nagel? Als je dat wilt krijgen moet je zorgen dat beide kleuren niet droog zijn, anders maak je alleen maar krassen in de droge lak (of schraap je het van de nagel af als het nog niet helemaal droog is) en dat is niet de bedoeling..quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar het ziet eruit of alleen het zwarte is rondgedraaid ipv het witte
Groene holo!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
en met flips![]()
[ afbeelding ]
China Glaze L8R G8R
Op de flitsfoto zie je trouwens erg goed dat mijn wijsvingernagel in een andere vorm groeit dan de rest
Is dat ook goede lak?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
Transdesign gaat ook Color Club verkopen![]()
![]()
![]()
Aaahquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Groene holo!![]()
@Daph, hondje heeft elfje. (Was nummer 11 uit een nest, de laatste)
Elfjequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Groene holo!![]()
@Daph, hondje heeft elfje. (Was nummer 11 uit een nest, de laatste)
RBL?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef Daph_ het volgende:
In november is er weer een 50% off sale bij RBL
Rescue Beauty Loungequote:
Ik hoop meequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Rescue Beauty LoungeLakken zijn normaal $ 18 per stuk, dus 50% off is errrug veel korting
Ik had in december met een meisje van MUA meebesteld maar nog steeds niks gekregen.. Er loopt een claim via paypal, maar vanacht kreeg ik een mailtje dat het gelukt is met verzenden*hoopt dat het waar is*
%#$%#% moet ik weer bestellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
Transdesign gaat ook Color Club verkopen![]()
![]()
![]()
Ooh, ken ik nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Rescue Beauty LoungeLakken zijn normaal $ 18 per stuk, dus 50% off is errrug veel korting
Ik had in december met een meisje van MUA meebesteld maar nog steeds niks gekregen.. Er loopt een claim via paypal, maar vanacht kreeg ik een mailtje dat het gelukt is met verzenden*hoopt dat het waar is*
Stempel al opgeruwd?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Diconnected het volgende:
$^^#^&^*&*&&&!
Dat stempelsetje van Essence werkt écht gewoon niet bij mij.
gebruik je geschikte lak?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Diconnected het volgende:
$^^#^&^*&*&&&!
November als in over heel veel maanden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef Daph_ het volgende:
In november is er weer een 50% off sale bij RBL
Yep, en heb al m'n Essence lakjes er al der voor gebruiktquote:
Dan zijn ze niet geschikt ben ik bang.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep, en heb al m'n Essence lakjes er al der voor gebruikt
ja, dan kun je vast sparenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef bernies het volgende:
[..]
November als in over heel veel maanden?
En wat een goed nieuws van de Color Club bij TD! Per wanneer? Weet je dat?
quote:
Toffe bestelling!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
OK van al het poetsen en lakken heb ik nu heul viezehanden vol met nagellakresten.... Heb ook nog eens een scheut nagellakremover eroverheen gemorst, dus erg droog nu, ga zo smeren.... Want....
TRANSDESIGN IS BINNEN!!
Een pakje, waar je je nagels al bijna aan kapot maakt
[ afbeelding ]
Doosje open....
[ afbeelding ]
Jaaa, er zitten lakjes in! (en een OPI armband, grappig ding, niet bijzonder)
[ afbeelding ]
Daar zijn ze dan!
[ afbeelding ]
Snelle swatches (nergens topcoat!)
Chine Glaze Chrome, dekt fantastisch in 1 keer!
[ afbeelding ]
OPI No Room For The Blues, twee laagjes, dekt super en ben verliefd op de kleur!
[ afbeelding ]
OPI Dating a Royal. Dekt minder dan gehoopt, maar mooi kleurtje. 3 laagjes.
[ afbeelding ]
China Glaze Four leaf Clover. WOW. Zo'n fantastische dekking heb ik nog nooit gehad! Bij de foto's weerkaatstehet licht erg fel, hij is dieper groen dan dit. Dit is 1laagje:
[ afbeelding ]
OPI Absolutely Alice. Dekt redelijk goed voor een glitter, dit zijn 3 laagjes. Erg mooie kleur, in het flesje zie je dekleur beter dan op mijn nagel.
[ afbeelding ]
MISA Burnished Bronze. Beetje slordig gelakt, ook niet de beste vinger. Wel mooie kleur, maar minder dan d erest uit dit pakje voor mij. Dekt wel goed, formule is prima.
[ afbeelding ]
OPI Off with her Red. Dekt weer net zo lekker als No Room For The Blues. Dit zijn twee laagjes. Mooi kleurtje!
[ afbeelding ]
OPI Mad as a Hatter. Dekt niet zo goed, dit zijn 4 laagjes. Foto bleef wazig, dus kleur in flesje is duidelijker dan op nagel. Wel mooi, maar veel werk om netjes op te brengen!
[ afbeelding ]
Essie Funky Limight. Is wat dunner dan ik had verwacht maar OMG MY EYES! Fel
[ afbeelding ]
Tsja, en zo voor gek loop je dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nu four leaf clover op, echt de positieve verrassing van het pakketje!
Gister mijn huiswerkleerling gedaan, die heeft ook een essence setje en het lukte niet,quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Diconnected het volgende:
$^^#^&^*&*&&&!
Mooie lakjes hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
OK van al het poetsen en lakken heb ik nu heul viezehanden vol met nagellakresten.... Heb ook nog eens een scheut nagellakremover eroverheen gemorst, dus erg droog nu, ga zo smeren.... Want....
TRANSDESIGN IS BINNEN!!
[ afbeelding ]
Doosje open....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zijn ze dan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI No Room For The Blues, twee laagjes, dekt super en ben verliefd op de kleur!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Four leaf Clover. WOW. Zo'n fantastische dekking heb ik nog nooit gehad! Bij de foto's weerkaatstehet licht erg fel, hij is dieper groen dan dit. Dit is 1laagje:
[ afbeelding ]
OPI Absolutely Alice. Dekt redelijk goed voor een glitter, dit zijn 3 laagjes. Erg mooie kleur, in het flesje zie je dekleur beter dan op mijn nagel.
[ afbeelding ]
MISA Burnished Bronze. Beetje slordig gelakt, ook niet de beste vinger. Wel mooie kleur, maar minder dan d erest uit dit pakje voor mij. Dekt wel goed, formule is prima.
[ afbeelding ]
OPI Off with her Red. Dekt weer net zo lekker als No Room For The Blues. Dit zijn twee laagjes. Mooi kleurtje!
[ afbeelding ]
OPI Mad as a Hatter. Dekt niet zo goed, dit zijn 4 laagjes. Foto bleef wazig, dus kleur in flesje is duidelijker dan op nagel. Wel mooi, maar veel werk om netjes op te brengen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wist ik niet, dacht altijd dat het een creme was.... Vind jelly's een beetje nutteloos als ze na een paar laagjes hetzelfde resultaat geven als een cremequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Enne Dating a Royal is een jelly he, die dekken vaak niet zo goed, vind DAR eigenlijk nog erg goed dekken voor een jelly
Ik vind jellies veel mooierquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wist ik niet, dacht altijd dat het een creme was.... Vind jelly's een beetje nutteloos als ze na een paar laagjes hetzelfde resultaat geven als een creme
Hmm naja kijken of het vanavond lukt. Moet zo naar schoolquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:14 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Gister mijn huiswerkleerling gedaan, die heeft ook een essence setje en het lukte niet,
dus ik zeg: doe maar voor, maar ze hield haar schrapertje te scheef, waardoor inderdaad alle lak er weer af/uit was. Dus
lak op plate doen, met je schrapertje rechtop houdend eroverheen schuiven. En dan zou het misschien beter lukken, en anders toch eens even gaan kijken wie er in je buurt zit om je te helpen.
Ik vind het jammer voor je dat het niet lukt.
Good luckquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmm naja kijken of het vanavond lukt. Moet zo naar school
Ik heb wel eens ergens een swatch gezien van DW? waarbij hij wel mooi dekt na 3 laagjes. ;oquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef buzzwheedle het volgende:
ik ken dat porbleem met jelly's. ruby pumps is er ook een en dorothy who en orane marmelade.
ruby pumps vind ik wel lekker lakken. maar orange marmelade is echt niets,het dekt voor geen meter. Daarom twijfel ik ook over dorothy who.
dekt die een beetje?
maar over de rest van m'n stash ben ik op een na wel tevreden. Flying dragon is gewoon niet wat ik ervan hoopte. hij is bij mij eerder rose dan paars. na 4 laagjes begint ie wat paarser te worden. en dan droogt ie nog mat op ook. en dat vind ik niet zo.
Ja SQ ik snap het, hij is wel erg leuk.
Ik was voor 7 lakjes en 2 stripers $ 17.75 kwijt vorig jaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
weet iemand wat shipping fees van Cherry culture zijn?
ik heb deze lak namelijk echt nodig
[ afbeelding ]
Bestel je hem dan ook voor mij?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was met 5 lakjes 13 dollar kwijt. Shipping was duurder dan m'n lakjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, nee he? Maar ik gebruik ze dan ook niet tegelijk natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:25 schreef mmascha het volgende:
Leuke plates Loqi! Ik vind alleen die eerste niet zo pakken bij de stijl van de andere twee.![]()
Zoeperzazke! Wat een mooie bestelling!
Ik ben niet bekend in Soest, maar ik kan eventueel wel hier (Bilthoven) kijken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:10 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Weet iemand trouwens nog een Kruidvat in de omgeving van Soest waar zo`n stempelsetje gevonden kan worden? Ik ben nu bijna bereid om stad en land af te reizen voor zo`n setje want ik wil `m ook zo graag
Lol, dat pakketje kreeg ik ook niet open.. Vreselijk voor je nagels etc.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
TRANSDESIGN IS BINNEN!!
[ afbeelding ]
Doosje open....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zijn ze dan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie plates. Die eerste skullquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Mijn nieuwe plates![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nu 11 konad plates en 1 essence platetijd om te kappen denk ik
*Mee danst.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:35 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Vandaag is mijn gelsetje geleverd!!!! *doet een klein dansje*![]()
![]()
![]()
*kan niet wáchten om te beginnen*
Oh en nu kan ik mijn nieuwe nudies van catrice op die ik heb gekocht! (want dat mocht niet van mezelf totdat mn gelsetje er eindelijk was ivm allemaal geplakte (lees Macgyver) nagels).
En mooie nagels iedereen!
In nijkerk zit een grote kruidvat,quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:10 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Weet iemand trouwens nog een Kruidvat in de omgeving van Soest waar zo`n stempelsetje gevonden kan worden? Ik ben nu bijna bereid om stad en land af te reizen voor zo`n setje want ik wil `m ook zo graag
17 lakken voor $ 28quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag geweest, heb er twee meegenomen. Princess-a heeft eerste keus (zijn twee verschillende) maar ik wil die andere best naar jou opsturen (tegen prijs van de stampy en verzendkosten)quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:10 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Oeh pretty!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik krijg waarschijnlijk de 'Jade' of 'Jade Rose' van Chanel vanuit Amerika.![]()
![]()
voor zover ik weet is die wereldwijd uitverkocht zo'n beetjequote:Op donderdag 28 januari 2010 17:21 schreef Nieners het volgende:
Weet iemand hoe ik zo goedkoop mogelijk aan RBL - Scrangie kan komen?.
Zo goedkoop mogelijk: wachten tot de 50% sale van november plaatsvind en iemand van MUA uit de VS 'm voor je wil mee bestellen. (in de hoop dat er weer Scrangie's worden bijgeproduceerd)quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:21 schreef Nieners het volgende:
Weet iemand hoe ik zo goedkoop mogelijk aan RBL - Scrangie kan komen?.
Ja shipping is altijd zo belachelijk duur..quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zo goedkoop mogelijk: wachten tot de 50% sale van november plaatsvind en iemand van MUA uit de VS 'm voor je wil mee bestellen. (in de hoop dat er weer Scrangie's worden bijgeproduceerd)
Goedkoper wordt het niet denk ik![]()
Je kunt proberen te swappen via MUA of eventueel te kijken via eBay. Kopen via de RBL site kost $ 18 voor de lak plus $ 38.50 (dit is geen typfout) shipping..
Goede bestellingquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
TRANSDESIGN IS BINNEN!!
[ afbeelding ]
Doosje open....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zijn ze dan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb je ervoor betaald? Ik zag dat met name 'Jade' voor echt belachelijke bedragen aangeboden werd. Okee ik snap dat het feit dat half supermodellenland opeens met jade-kleurige nagels liep, de prijs wat omhoog gooit, maar zoveel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik krijg waarschijnlijk de 'Jade' of 'Jade Rose' van Chanel vanuit Amerika.![]()
![]()
True, die Jade staat echt voor 100+ dollar te koop. Maar heb die Jade Rose nu voor 25 dollar gevonden, en ik weet nog niet tot hoever ik ga, maar ik denk 45 dollar, maar dat wordt allemaal voor me geregeld door diegene uit Amerika.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:29 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor betaald? Ik zag dat met name 'Jade' voor echt belachelijke bedragen aangeboden werd. Okee ik snap dat het feit dat half supermodellenland opeens met jade-kleurige nagels liep, de prijs wat omhoog gooit, maar zoveel?
Volgende keer dat Chanel met een LE collection komt, inslaan dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:29 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor betaald? Ik zag dat met name 'Jade' voor echt belachelijke bedragen aangeboden werd. Okee ik snap dat het feit dat half supermodellenland opeens met jade-kleurige nagels liep, de prijs wat omhoog gooit, maar zoveel?
Het werd nooit in Nederland verkocht.. anders had ik ze allang.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgende keer dat Chanel met een LE collection komt, inslaan dus
Wordt het niet bij de Bijenkorf verkocht dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Het werd nooit in Nederland verkocht.. anders had ik ze allang.
Nee die Jade iig niet, normale Chanel lakjes wel thoughquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wordt het niet bij de Bijenkorf verkocht dan?
Wat is er zo speciaal aan Jade dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 @ 17:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee die Jade iig niet, normale Chanel lakjes wel though
Aaah okee, dacht al.. Toen ik een tijdje terug langs de Chanel Counter liep zag ik allemaal nagellak staanquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee die Jade iig niet, normale Chanel lakjes wel though
De kleur, en het was een limited editionquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Jade dan?
Aaah, okequote:Op donderdag 28 januari 2010 @ 17:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
De kleur, en het was een limited edition
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend in Soest, maar ik kan eventueel wel hier (Bilthoven) kijken?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
In nijkerk zit een grote kruidvat,
wil wel voor je kijken anders.Werk daar morgen, dus wilde er toch langs
![]()
Wat zijn jullie allemaal liefquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben vandaag geweest, heb er twee meegenomen. Princess-a heeft eerste keus (zijn twee verschillende) maar ik wil die andere best naar jou opsturen (tegen prijs van de stampy en verzendkosten)
wat een lieve kleurtjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:55 schreef Skaai het volgende:
Ik rende net de Kruidvat binnen en kon daar het laatste flesje Snow Bunny en een-na-laatste flesje Alpine Snow bemachtigen
[ afbeelding ]
En een lipbalm maar die smeer je niet op je nagels
Oeh die van Mac is leuk. Zal binnenkort eens kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:01 schreef Guess. het volgende:
Ik heb wat alternatieven gevonden voor Jade-Chanel
Herome,New Delhi
[ afbeelding ]
Essie,Mint candy apple
[imghttp://www.vampyvarnish.com/wp-content/uploads/2009/11/Essie-Mint-Candy-Apple.jpg[/img]
MAC,Peppermint Patty
[ afbeelding ]
Ik wilde vandaag bij douglas die van Herome halen maar helaas ook al uitverkocht,ze komen wel weer binnen.Wel raar zo'n populaire kleur en ik zie er nooit iemand mee
Haha dat wilde ik net gaan posten, totdat ik nog een keer lasquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:01 schreef Guess. het volgende:
Ik heb wat alternatieven gevonden voor Jade-Chanel
Herome,New Delhi
[ afbeelding ]
Essie,Mint candy apple
[imghttp://www.vampyvarnish.com/wp-content/uploads/2009/11/Essie-Mint-Candy-Apple.jpg[/img]
MAC,Peppermint Patty
[ afbeelding ]
Ik wilde vandaag bij douglas die van Herome halen maar helaas ook al uitverkocht,ze komen wel weer binnen.Wel raar zo'n populaire kleur en ik zie er nooit iemand mee
Die van Mac is inderdaad leuk ja!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oeh die van Mac is leuk. Zal binnenkort eens kijken.
Haha die afkortingen. Bij TTYL moest ik aan TTYN denken, en toen aan Paris Hilton.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:06 schreef Lindytje het volgende:Ik kom mijn feestvreugde verder verspreiden, nu met foto's
Mijn (nieuwe) OMG collectie:
[ afbeelding ]
Swatches op nailwheel:
[ afbeelding ]
11 FYI
12 GR8
13 L8R G8R
14 2NITE
15 TTYL
[ afbeelding ]
16 TMI
17 QT
18 BFF
19 IDK
20 LOL
![]()
Zo, en nu eten!
TMI Heb ik nu oookquote:Op donderdag 28 januari 2010 @ 18:06 schreef Lindytje het volgende:
Ik kom mijn feestvreugde verder verspreiden, nu met foto's
[afbeelding]
Swatches op nailwheel:
[afbeelding]
11 FYI
12 GR8
13 L8R G8R
14 2NITE
15 TTYL
[afbeelding]
16 TMI
17 QT
18 BFF
19 IDK
20 LOL
![]()
Zo, en nu eten!
Ik ben zooo jaloers. ;o QT, 2NITE, TMI, BFF. Waaaants.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Swatches op nailwheel:
[ afbeelding ]
11 FYI
12 GR8
13 L8R G8R
14 2NITE
15 TTYL
[ afbeelding ]
16 TMI
17 QT
18 BFF
19 IDK
20 LOL
![]()
Zo, en nu eten!
Tof!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Swatches op nailwheel:
[ afbeelding ]
11 FYI
12 GR8
13 L8R G8R
14 2NITE
15 TTYL
[ afbeelding ]
16 TMI
17 QT
18 BFF
19 IDK
20 LOL
![]()
Zo, en nu eten!
Wat een flauwekul.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kost maar 50 dwollah op EbayWat een overhypet gedoe zeg
de Clarins 230, wat een faal jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:13 schreef Nune het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.Kun je hem beter zelf proberen te franken haha.
Maar het kan duurder, zoals die ene van 230 dollar.
Maar die kleur....quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kost maar 50 dwollah op EbayWat een overhypet gedoe zeg
Hij is erg mooi, maar dat geld joh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de Clarins 230, wat een faal ja
pure platinum jwtzquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:15 schreef Nune het volgende:
[..]
Hij is erg mooi, maar dat geld joh.![]()
Ik heb wel een Essie lak gevonden die duur is, zie m'n edit. En die vind ik niet zo heel bijzonder eigenlijk.
Ik snap ook niet waarom mensen koste wat kost die jade willen hebben terwijl er zulke goede nagellakken zijn die er precies op lijken. Waarschijnlijk gewoon om het merkje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, alle drie nog geen 5 euro
Ik vind ze tegenvallen helaas, de enige die nog een beetje leuk is is Suzi Says Feng Shuiquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:20 schreef PeRi het volgende:
Scrangie heeft swatches van de Hong Kong collectie!
Nee hoor, btw, ze lagen gewoon voor de normale Chanel nagellak prijs in de winkels hoor. En ik zei toch al dat ik voor een alternatief zou gaan kijken dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen koste wat kost die jade willen hebben terwijl er zulke goede nagellakken zijn die er precies op lijken. Waarschijnlijk gewoon om het merkje.
Ik doelde er ook niet mee op jou maar in het algemeen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee hoor, btw, ze lagen gewoon voor de normale Chanel nagellak prijs in de winkels hoor. En ik zei toch al dat ik voor een alternatief zou gaan kijken dus.
Hehe ok zo leek het, omdat ik over heel dat gedoe begon net.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doelde er ook niet mee op jou maar in het algemeen.
Ja ik bedoelde gewoon dat ik het belachelijk vind als mensen daadwerkelijk er zoveel geld aan uitgeven terwijl er zoveel goede alternatieven zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hehe ok zo leek het, omdat ik over heel dat gedoe begon net.
ik wil wel een swatch zien, dan weet ik of ik 'm wil kopenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
GOSH Holographic is vreselijk om op te doen
@ zoetehoning drop, laat maar even weten, want dan kun je hem dus ook via Daph krijgen! Want dat is die met het kroontjequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:26 schreef Daph_ het volgende:
ZoeteHoningDrop Princess-a heeft gekozen voor Stampy 01, dus als je wilt is Stampy 02 voor jou. Laat maar weten
Heb nog geen foto's gemaakt, maar er staat ook een foto op de blog van Snkrquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil wel een swatch zien, dan weet ik of ik 'm wil kopen
Die wil je wel kopen hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil wel een swatch zien, dan weet ik of ik 'm wil kopen
Als jij dan gaat bestellen, mag je ook wel een gil geven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de shippingz van Cherryculture nog wat hoog, misschien over een maandje of twee weer. Tenzij iemand anders voor die tijd daar gaat bestellen, geef dan een gil, dan wil ik die lime sparklez
QFT!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Nune het volgende:
Ik blijf hem mooi vinden Daph! Wat groeien je nagels trouwens snel, of ligt dat aan mij?
Ik maak namelijk altijd een zigzaggende bewegening, en je kan idd gerust er een paar keer overheen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haal het kwastje er altijd 15 keer overheen, dan is het meestal wel redelijk verdeeld...
mooi!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor StormQueen (dit is wel vóór cleanup en ja, ik ga na het eten mijn nagelriemen onder handen nemen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie laagjes, foto's genomen zonder flits.
Wow, wat een geweldig mooie lakjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:06 schreef Lindytje het volgende:Ik kom mijn feestvreugde verder verspreiden, nu met foto's
[ afbeelding ]
Swatches op nailwheel:
[ afbeelding ]
11 FYI
12 GR8
13 L8R G8R
14 2NITE
15 TTYL
[ afbeelding ]
16 TMI
17 QT
18 BFF
19 IDK
20 LOL
![]()
Zo, en nu eten!
ik wil je graag antwoord geven, maar ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef MissJ het volgende:
2 vragen, heb ze al eerder gesteld maar geen antwoord op ontvangen![]()
- bij welke webshops kan je Nubar Diamont topcoat kopen?
- ik ga morgen voor 3 dagen naar Antwerpen, zijn er nog bepaalde Belgische lakjes die ik echt moet scoren en waar kan ik ze kopen?
Nooit meer wat van gehoord, evenals de eerste set SYF lakjes die MiMu had gestuurdquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat zou ik even aan Puckzzz moeten vragen. Ik heb haar nog wel twee flesjes gestuurd, die heeft ze wel ontvangen gelukkig
OMG Wat een snoeppie!! * verder lezen gaat*quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
En over naar blauw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk Ebay, geen ervaring met Nubar hier. En geen idee ook, gewoon overal op de loer liggen voor nagellakquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef MissJ het volgende:
- ik ga morgen voor 3 dagen naar Antwerpen, zijn er nog bepaalde Belgische lakjes die ik echt moet scoren en waar kan ik ze kopen?
er zit een MAC store in Antwerpsquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef MissJ het volgende:
quote:M.A.C.
Schrijnwerkersstraat 21-23
Ik heb het gelezen, super!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
@ zoetehoning drop, laat maar even weten, want dan kun je hem dus ook via Daph krijgen! Want dat is die met het kroontje
Ziet er mooi uit. ;o Argh, koopstop.. ;Dquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef Mirjam het volgende:
ik kreeg deze site van een collega van me, volgens mij is dat wel leuk, ze heeft in ieder geval heel veel stripers voor een mooie prijshttp://www.suzannasieraden.nl/?menu=category&categoryID=93245
de blauwe en het mysterieuze uitverkochte kleurtjequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:18 schreef AmNaBa het volgende:
@ Mirjam, nieuwsgierig als ik ben: welke twee kleurtjes heb je laten staan ???
Morgen echt die kruidvat in.....hmmmm...... ik ga lakjes maar niet online bestellen heb de hele kruidvat collectie volgens mij al
Ik doe er altijd een lakje overheen ja.. want bij mij scheurt die vaak niet verder, maar wel oppassen hoor, gewoon heel voorzichtig mee zijn, en wachten tot die weer lang genoeg is en dan er af halen..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:16 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
NEE!!!!!
Pak ik net de doos met de uv lamp op, 'knakt' mn nagel naar achteren, scheur!!!
In mijn vleesch..![]()
Kan ik hier nu met gel overheen? (afknippen kan niet eens helemaal omdat ie zo ver is ingescheurd) en blijft mn nagel dan nog stevig genoeg om niet verder te scheuren?
[ afbeelding ]
Au.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:16 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
NEE!!!!!
Pak ik net de doos met de uv lamp op, 'knakt' mn nagel naar achteren, scheur!!!
In mijn vleesch..![]()
Kan ik hier nu met gel overheen? (afknippen kan niet eens helemaal omdat ie zo ver is ingescheurd) en blijft mn nagel dan nog stevig genoeg om niet verder te scheuren?
[ afbeelding ]
ik weet het ook niet, ben ook aan het zoeken geweest, want ik ga over 4 weken een weekendje gent doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef MissJ het volgende:
Ik ben veel te lomp eigenlijk, voor lange nagels.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
damn hoe krijgen jullie het voor elkaar met al dat geknak en gescheur![]()
ik ben ook 75% vent maar dan nogquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik ben veel te lomp eigenlijk, voor lange nagels.
Ja, normaal lukt het allemaal wel maar ik heb overdag teveel kansen om ze te verpesten met mijn tijdelijke schoonmaakwerk. Ik blijf overal aan hangen, stoot ze overal aan en er komen kleine scheurtjes in. Ik verzorg ze heel goed maar dat werk is echt killing voor mijn nagels. Gelukkig nog maar vier dagen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ook 75% vent maar dan nog
ow, je bent poets, dan gaat het idd wel rap jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, normaal lukt het allemaal wel maar ik heb overdag teveel kansen om ze te verpesten met mijn tijdelijke schoonmaakwerk. Ik blijf overal aan hangen, stoot ze overal aan en er komen kleine scheurtjes in. Ik verzorg ze heel goed maar dat werk is echt killing voor mijn nagels. Gelukkig nog maar vier dagen.
lol, heb net even op de essence website gekeken, me like..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de blauwe en het mysterieuze uitverkochte kleurtje
Ik ben ook geln00b haha. Maar heb dus een setje gekocht omdat mijn nagels altijd zo snel inscheuren aan de zijkanten..zoals nuquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:20 schreef Nune het volgende:
[..]
Au.![]()
Dat had ik dus ook vandaag, de nagel er af gehaald omdat hij niet meer te redden was en nu heb ik zo'n vies nageltje.Maar ik weet niet of je er gel overheen kunt doen, ik denk het wel, maar ik ben een gelnoob dus ik zou maar wachten wat de deskundigen zeggen.
Zal blij zijn als dat over is!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, je bent poets, dan gaat het idd wel rap ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |