SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, van een andere topcoat wordt je matte topcoat weer glanzend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net bestelling van konadnail binnen gehad, met een leuk kadootje: Konad candy red
Ik heb 2 vraagjes:
- Kan ik over de matte magic topcoat een sneldroger gebruiken? Op mijn sneldroger (Mava dry) staat nl dat het een glanzende finish geeft.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net bestelling van konadnail binnen gehad, met een leuk kadootje: Konad candy red
Ik heb 2 vraagjes:
- Kan ik over de matte magic topcoat een sneldroger gebruiken? Op mijn sneldroger (Mava dry) staat nl dat het een glanzende finish geeft.nee, eerst sneldrogende TC, als die uitgehard is je matte er overheen smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Lolquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
kut, nou moet ik volgende maand weer bestellen voor snowglobe
Leuk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hello Kitty Tiara kitty black met daaroverheen nfu oh 51
Geweldig! Die komt op m'n wishlist!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef Daph_ het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
After pimpen met Snowglobe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonder licht:
[ afbeelding ]
Geweldig! Jammer dat het prutweer is, met zonlicht zou het helemaal een groot glitterfestijn zijn geweestDit is trouwens één laagje snow globe..
Heb je net teruggestuurd!quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:38 schreef bernies het volgende:
@ Daph over glitters gesproken, heb je mijn PM gehad?
Oh wowquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef Daph_ het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
After pimpen met Snowglobe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonder licht:
[ afbeelding ]
Geweldig! Jammer dat het prutweer is, met zonlicht zou het helemaal een groot glitterfestijn zijn geweestDit is trouwens één laagje snow globe..
ja, maar meestal wel in een wat grotere kruidvat, dus een wat groter essence schap of 2 schappen van essence.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef princess-a het volgende:
In #66 was een hele mooie bruin met een bruine glitterrand, weet niet meer van wie de foto was maar echt hele mooie nagels![]()
[..]
Oh wowIs dat echt maar 1 laagje?
Kan iemand mij vertellen of die stempelsetjes van Essence gewoon in het Essence vak horen te staan? Ik ben in zoveel kruidvatten geweest inmiddels dat ik het me bijna niet kan voorstellen
Volgens mij verkopen ze op eBay alleen per tien, maar je kunt het allicht proberen. Mijne komen bij beautylifenail ( http://stores.ebay.com/Beautylife-nailstore ) vandaan. Kostte maar een paar euro voor 10 wheels.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:04 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraagje aan de profs: waar kan ik een paar (niet meer dan 5) goedekope nailwheeltjes (dus die wheels waar je nagellak nog op moet smeren) kopen? Ebay is ook goed.
Adem in, adem uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
JA, MAAR WEL EEN WAT GROTERE KRUIDVAT, MET EEN GROET ESSENCE SCHAP, OF 2 SCHAPPEN,.
EN DAT TWEEDE SCHAP STAAT ZIO GOED ALS ALTIJDD NIET NAAST HET EERSTE, MAAR EEN PAAR PADEN VERDEROP
kutcapsquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Adem in, adem uit
Ik heb ze een tijdje terug nog zien staan bij de Kruidvat hier in de buurt. Morgen ga ik weer die kant op, wil er wel eentje meenemen?
Deze?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef princess-a het volgende:
In #66 was een hele mooie bruin met een bruine glitterrand, weet niet meer van wie de foto was maar echt hele mooie nagels![]()
ik laat ze eens in de 3 weken opvullen (acryl) maar daar moet ik t.z.t. wat anders op verzinnen, dat gaat wel in de papieren lopenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:23 schreef Nune het volgende:
Even een vraagje aan de dames met kunstnagels... Hoe vaak vullen jullie ze op? En doe je het zelf?
Ik heb een starterskit besteld en nu zit ik dus van alles erover te lezen.
Ja dat had ik ook toen ik gelnagels had. Heel leuk hoor, maar prijzig, en omdat mijn eigen nagels een acceptabele lengte hadden heb ik ze eraf laten halen. Maar nu merk ik dat ik toch af en toe knaagquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik laat ze eens in de 3 weken opvullen (acryl) maar daar moet ik t.z.t. wat anders op verzinnen, dat gaat wel in de papieren lopen
als ik het eraf laat halen nu, breken ze binnen 2 dagen allemaal af, dus voor mij is dta geen optie, ik moet wel een alternatief hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook toen ik gelnagels had. Heel leuk hoor, maar prijzig, en omdat mijn eigen nagels een acceptabele lengte hadden heb ik ze eraf laten halen. Maar nu merk ik dat ik toch af en toe knaagmaar nog geen nagels eraf bijt. En ze scheuren vrij veel in. Ik wil ze gewoon wat steviger hebben en niet meer knagen.
Is zelf zetten voor jou dan ook geen optie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik het eraf laat halen nu, breken ze binnen 2 dagen allemaal af, dus voor mij is dta geen optie, ik moet wel een alternatief hebben
hier nog eenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
kut, nou moet ik volgende maand weer bestellen voor snowglobe
Zou je dat willen doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Adem in, adem uit
Ik heb ze een tijdje terug nog zien staan bij de Kruidvat hier in de buurt. Morgen ga ik weer die kant op, wil er wel eentje meenemen?
Zie je niks van met een mooi lakjequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Mardy_Bum het volgende:
Hi!
Ik heb vandaag de kruidvat geplunderd.
6 flesjes nagellak. En da terwijl ik zwakke stompjes heb.
Ja!! Mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Cherry Tabacco van Diamond en art de lautrec #07B
er zit géén lak bij hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen?Ik zie op internet afbeeldingen van setjes met een plate, stempel, schraper en een wit lakje, dat zijn ze toch?
Kan ik nog iemand blij maken met Iced Chai Latte?
[..]
Zie je niks van met een mooi lakje![]()
[..]
Ja!! Mooi![]()
Volgens mij was dat Claire's Dreamcatcher, een dupe van Chanel's Jade.. Als jij hem vind, wil je er dan één voor mij meenemen? In Arnhem kon ik hem niet vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, ik weet trouwens dat een paar topics geleden iemand iets riep over nagellak bij de Claire's? Ik ga namelijk morgen (en vrijdag + zaterdag + zondag) naar Hengelo en daar hebben ze ook een Claire's. Moet iemand nog steeds dat spul en wat was het dan precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |