abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:54:44 #26
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77343139
Daph wat mooi! Zou elke keer vrolijk worden als ik naar m'n nagels kijk.
Living and loving in the moment.
pi_77343275
In #66 was een hele mooie bruin met een bruine glitterrand, weet niet meer van wie de foto was maar echt hele mooie nagels
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef Daph_ het volgende:
Before:

[ afbeelding ]

After pimpen met Snowglobe:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En zonder licht:

[ afbeelding ]

Geweldig! Jammer dat het prutweer is, met zonlicht zou het helemaal een groot glitterfestijn zijn geweest Dit is trouwens één laagje snow globe..
Oh wow Is dat echt maar 1 laagje?

Kan iemand mij vertellen of die stempelsetjes van Essence gewoon in het Essence vak horen te staan? Ik ben in zoveel kruidvatten geweest inmiddels dat ik het me bijna niet kan voorstellen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_77343511
Even een vraagje aan de profs: waar kan ik een paar (niet meer dan 5) goedekope nailwheeltjes (dus die wheels waar je nagellak nog op moet smeren) kopen? Ebay is ook goed.
pi_77343542
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef princess-a het volgende:
In #66 was een hele mooie bruin met een bruine glitterrand, weet niet meer van wie de foto was maar echt hele mooie nagels
[..]

Oh wow Is dat echt maar 1 laagje?

Kan iemand mij vertellen of die stempelsetjes van Essence gewoon in het Essence vak horen te staan? Ik ben in zoveel kruidvatten geweest inmiddels dat ik het me bijna niet kan voorstellen
ja, maar meestal wel in een wat grotere kruidvat, dus een wat groter essence schap of 2 schappen van essence.
en dat tweede schap kan zomar 4 paden verderop staan in de winkel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77343566
@ Princessa: ja dat is echt maar een laagje! Geweldig he
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:04 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraagje aan de profs: waar kan ik een paar (niet meer dan 5) goedekope nailwheeltjes (dus die wheels waar je nagellak nog op moet smeren) kopen? Ebay is ook goed.
Volgens mij verkopen ze op eBay alleen per tien, maar je kunt het allicht proberen. Mijne komen bij beautylifenail ( http://stores.ebay.com/Beautylife-nailstore ) vandaan. Kostte maar een paar euro voor 10 wheels.
pi_77343586
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

JA, MAAR WEL EEN WAT GROTERE KRUIDVAT, MET EEN GROET ESSENCE SCHAP, OF 2 SCHAPPEN,.
EN DAT TWEEDE SCHAP STAAT ZIO GOED ALS ALTIJDD NIET NAAST HET EERSTE, MAAR EEN PAAR PADEN VERDEROP
Adem in, adem uit

Ik heb ze een tijdje terug nog zien staan bij de Kruidvat hier in de buurt. Morgen ga ik weer die kant op, wil er wel eentje meenemen?
pi_77343635
Ik ga Italiaanse gehaktballetjes maken
pi_77343642
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Adem in, adem uit

Ik heb ze een tijdje terug nog zien staan bij de Kruidvat hier in de buurt. Morgen ga ik weer die kant op, wil er wel eentje meenemen?
kutcaps
pi_77343656
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:08 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kutcaps
Was ook maar een geintje
pi_77343691
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Was ook maar een geintje
bendegijmorgenthuis?
pi_77343919
Lindytje en daph, prachtig weer...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_77344004
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:58 schreef princess-a het volgende:
Deze?

Cherry Tabacco van Diamond en art de lautrec #07B
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_77344150
Even een vraagje aan de dames met kunstnagels... Hoe vaak vullen jullie ze op? En doe je het zelf?
Ik heb een starterskit besteld en nu zit ik dus van alles erover te lezen.
pi_77344181
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:23 schreef Nune het volgende:
Even een vraagje aan de dames met kunstnagels... Hoe vaak vullen jullie ze op? En doe je het zelf?
Ik heb een starterskit besteld en nu zit ik dus van alles erover te lezen.
ik laat ze eens in de 3 weken opvullen (acryl) maar daar moet ik t.z.t. wat anders op verzinnen, dat gaat wel in de papieren lopen
pi_77344318
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik laat ze eens in de 3 weken opvullen (acryl) maar daar moet ik t.z.t. wat anders op verzinnen, dat gaat wel in de papieren lopen
Ja dat had ik ook toen ik gelnagels had. Heel leuk hoor, maar prijzig, en omdat mijn eigen nagels een acceptabele lengte hadden heb ik ze eraf laten halen. Maar nu merk ik dat ik toch af en toe knaag maar nog geen nagels eraf bijt. En ze scheuren vrij veel in. Ik wil ze gewoon wat steviger hebben en niet meer knagen.
pi_77344339
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:28 schreef Nune het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook toen ik gelnagels had. Heel leuk hoor, maar prijzig, en omdat mijn eigen nagels een acceptabele lengte hadden heb ik ze eraf laten halen. Maar nu merk ik dat ik toch af en toe knaag maar nog geen nagels eraf bijt. En ze scheuren vrij veel in. Ik wil ze gewoon wat steviger hebben en niet meer knagen.
als ik het eraf laat halen nu, breken ze binnen 2 dagen allemaal af, dus voor mij is dta geen optie, ik moet wel een alternatief hebben
pi_77344417
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:29 schreef Mirjam het volgende:

[..]

als ik het eraf laat halen nu, breken ze binnen 2 dagen allemaal af, dus voor mij is dta geen optie, ik moet wel een alternatief hebben
Is zelf zetten voor jou dan ook geen optie?
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:51:29 #43
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_77345124
[quote]Op woensdag 27 januari 2010 18:04 schreef Ooi86 het volgende:
[/quote

Ik heb net via Ebay besteld, serieus, 10 wheels voor nog geen 3 euro

[i] FALSE NAIL TIPS WHEEL 10X FOR DISPLAY PRACTICE WHEELS C
beautylifenail ( 1300) 98.5%
US $3,88
EUR 2,76

verzending gratis

Ze worden vanuit hongkong gestuurd.
[i]

Dat kon ik dus niet laten. Was aan het kijken naar die machine voor stamping art (had namelijk per ongeluk plates voor het apparaat gekocht) maar kocht de wheels. Ga ik eerst kijken of ik de plaatjes die uit meer delen bestaan er ook gewoon uit de losse hand op kan krijgen.

Heeft trouwens iemand dat apparaat?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 januari 2010 @ 18:59:05 #44
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77345461
Tvp !

Nog even volhouden tot al mn nagels lang zijn, en dan ga ik er vol tegenaan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_77345480
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
kut, nou moet ik volgende maand weer bestellen voor snowglobe
hier nog een

of techno? of snowglobe? of techno? of snowglobe? of techno? of snowglobe?
ik weet het niet meer
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 januari 2010 @ 19:00:12 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77345506
Oh, ik weet trouwens dat een paar topics geleden iemand iets riep over nagellak bij de Claire's? Ik ga namelijk morgen (en vrijdag + zaterdag + zondag) naar Hengelo en daar hebben ze ook een Claire's. Moet iemand nog steeds dat spul en wat was het dan precies?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_77346561
Hi!

Ik heb vandaag de kruidvat geplunderd.
6 flesjes nagellak. En da terwijl ik zwakke stompjes heb.
pi_77346580
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Adem in, adem uit

Zou je dat willen doen? Ik zie op internet afbeeldingen van setjes met een plate, stempel, schraper en een wit lakje, dat zijn ze toch?

Kan ik nog iemand blij maken met Iced Chai Latte?
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef Mardy_Bum het volgende:
Hi!

Ik heb vandaag de kruidvat geplunderd.
6 flesjes nagellak. En da terwijl ik zwakke stompjes heb.
Zie je niks van met een mooi lakje
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:19 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Deze?
[ afbeelding ]

Cherry Tabacco van Diamond en art de lautrec #07B
Ja!! Mooi
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_77346767
Dat is ook wel een beetje de bedoeling.
Maar ik heb al een hele beautycase vol met nagellakjes.
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:27:41 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_77346851
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef princess-a het volgende:

[..]

Zou je dat willen doen? Ik zie op internet afbeeldingen van setjes met een plate, stempel, schraper en een wit lakje, dat zijn ze toch?

Kan ik nog iemand blij maken met Iced Chai Latte?
[..]

Zie je niks van met een mooi lakje
[..]

Ja!! Mooi
er zit géén lak bij hoor
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')