ik hoor zequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja ze staan hier al helemaal te roepen dat ze naar hun vriendjes toe willen..
Neequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoor ze
en ik maar 'jahaaaa'
maar 't werkt niet he
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee
Nu hoeven ze niet eenzaam te zijn hier, ze hebben gezelschap, maar het is toch anders... *laat stem dramatisch wegvagen*
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als er trouwens iets tussen zit waarvan je denkt
die wil ik ff swatchen/proberen
dan moet je wel snel wezen he
Goed dik je lak erop doen en met tandenstoker erdoor heen gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zou je erdan voor mij ook een mee willen nemen?Vind het echt een prachtige kleur![]()
Obli,die zwart/wit swirl uit de openingspost hoe doe je dat?Vind t echt gaaf!!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn nagels van vandaag! (Plaatjes zijn klikbaar)
Het begon vandaag met Russian Navy:
[ link | afbeelding ]
Maar uiteraard moest ik m'n nieuwe vriendje uitproberen!
Zonder flits: (Inclusief hippe songtekst)
[ link | afbeelding ]
Met flits:
[ link | afbeelding ]
Tof!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef Nieners het volgende:
Nadat ik ze in deze geweldige reeks heb voorbij zien komen bedacht ik me net dat ik ze nu eindelijk kon namaken dus hier zijn ze:
[ afbeelding ]
en dan eerst laagje wit en daarna zwart en daarna met de tandenstoker aan de slag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Goed dik je lak erop doen en met tandenstoker erdoor heen gaan.
Mooie egale bewegingen maken
Oh LEUK!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef Nieners het volgende:
Nadat ik ze in deze geweldige reeks heb voorbij zien komen bedacht ik me net dat ik ze nu eindelijk kon namaken dus hier zijn ze:
[ afbeelding ]
quote:
Magnetic, niet meer te krijgen..quote:
oh, daar ben ik ook héél goed inquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Leuk!
Maar hoe krijg je het voor elkaar je nagelriemen zo mee te lakken
Tsja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Leuk!
Maar hoe krijg je het voor elkaar je nagelriemen zo mee te lakken
Hoe doe je het nu dan? Ik zit inderdaad aan tafel, alles bij de hand, en dan heeeeeeel rustig lakkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:32 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik het eens aan tafel zittend proberen.
Ik doe het eigenlijk ook altijd uit de losse hand, zittend op de bank...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu dan? Ik zit inderdaad aan tafel, alles bij de hand, en dan heeeeeeel rustig lakken
Hallo nieuwe aanwinstquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
En over naar blauw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed gelukt zeg!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zo dat rood/wit, net een vlagquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Moet het nog bijwerken.
Haha lief he, mensen die aandacht aan je nagels bestedenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef princess-a het volgende:
Ik zit net even mijn kamer bij mijn moeder op te ruimen en ontdek 2 Bourjois tekno bar nagellakjesTevens telde ik 22 nagellakjes en dan heb ik die in mijn eigen huis niet eens geteld
![]()
Heb de Tekno bar Tokyo 44 over mijn nagels heen gedaan en vind dat ze nu af zijn ("Af"= nog 1 dag voor er weer wat anders op komt)
[ link | afbeelding ]
Mijn oudtante (93) ging er vandaag op de verjaardag van mijn oma (90) maar over door. Wat glanzen die nagels van jou meid. Even later.. Hoe doe je dat toch? Weet je zeker dat ze niet nep zijn? Half uur later.. Wat heb je toch een blauwe nagels, die gaan toch kapot als je gaat werken?![]()
![]()
Is dat de cobalt blue van barry M? Want die wil ik namelijk bestellen, vind hem zo mooiquote:
Dat wil ik ook weten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
en dan eerst laagje wit en daarna zwart en daarna met de tandenstoker aan de slag?
Zo had ik het ook altijd, tafel of nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Moet het nog bijwerken.
Nee, de lak moet nat zijn, anders kun je het niet bewerken met de tandenstoker..quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten.
En moet het witte eerst drogen?
Maar het ziet eruit of alleen het zwarte is rondgedraaid ipv het wittequote:Op donderdag 28 januari 2010 09:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, de lak moet nat zijn, anders kun je het niet bewerken met de tandenstoker..
Ja maar je ziet toch wit over de hele nagel? Als je dat wilt krijgen moet je zorgen dat beide kleuren niet droog zijn, anders maak je alleen maar krassen in de droge lak (of schraap je het van de nagel af als het nog niet helemaal droog is) en dat is niet de bedoeling..quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar het ziet eruit of alleen het zwarte is rondgedraaid ipv het witte
Groene holo!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
en met flips![]()
[ afbeelding ]
China Glaze L8R G8R
Op de flitsfoto zie je trouwens erg goed dat mijn wijsvingernagel in een andere vorm groeit dan de rest
Is dat ook goede lak?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
Transdesign gaat ook Color Club verkopen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |