Groene holo!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
en met flips![]()
[ afbeelding ]
China Glaze L8R G8R
Op de flitsfoto zie je trouwens erg goed dat mijn wijsvingernagel in een andere vorm groeit dan de rest
Is dat ook goede lak?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
Transdesign gaat ook Color Club verkopen![]()
![]()
![]()
Aaahquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Groene holo!![]()
@Daph, hondje heeft elfje. (Was nummer 11 uit een nest, de laatste)
Elfjequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Groene holo!![]()
@Daph, hondje heeft elfje. (Was nummer 11 uit een nest, de laatste)
RBL?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef Daph_ het volgende:
In november is er weer een 50% off sale bij RBL
Rescue Beauty Loungequote:
Ik hoop meequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Rescue Beauty LoungeLakken zijn normaal $ 18 per stuk, dus 50% off is errrug veel korting
Ik had in december met een meisje van MUA meebesteld maar nog steeds niks gekregen.. Er loopt een claim via paypal, maar vanacht kreeg ik een mailtje dat het gelukt is met verzenden*hoopt dat het waar is*
%#$%#% moet ik weer bestellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:46 schreef Daph_ het volgende:
Transdesign gaat ook Color Club verkopen![]()
![]()
![]()
Ooh, ken ik nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Rescue Beauty LoungeLakken zijn normaal $ 18 per stuk, dus 50% off is errrug veel korting
Ik had in december met een meisje van MUA meebesteld maar nog steeds niks gekregen.. Er loopt een claim via paypal, maar vanacht kreeg ik een mailtje dat het gelukt is met verzenden*hoopt dat het waar is*
Stempel al opgeruwd?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Diconnected het volgende:
$^^#^&^*&*&&&!
Dat stempelsetje van Essence werkt écht gewoon niet bij mij.
gebruik je geschikte lak?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Diconnected het volgende:
$^^#^&^*&*&&&!
Dat stempelsetje van Essence werkt écht gewoon niet bij mij.
November als in over heel veel maanden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef Daph_ het volgende:
In november is er weer een 50% off sale bij RBL
Yep, en heb al m'n Essence lakjes er al der voor gebruiktquote:
Dan zijn ze niet geschikt ben ik bang.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep, en heb al m'n Essence lakjes er al der voor gebruikt
ja, dan kun je vast sparenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef bernies het volgende:
[..]
November als in over heel veel maanden?
En wat een goed nieuws van de Color Club bij TD! Per wanneer? Weet je dat?
quote:
Toffe bestelling!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
OK van al het poetsen en lakken heb ik nu heul viezehanden vol met nagellakresten.... Heb ook nog eens een scheut nagellakremover eroverheen gemorst, dus erg droog nu, ga zo smeren.... Want....
TRANSDESIGN IS BINNEN!!
Een pakje, waar je je nagels al bijna aan kapot maakt
[ afbeelding ]
Doosje open....
[ afbeelding ]
Jaaa, er zitten lakjes in! (en een OPI armband, grappig ding, niet bijzonder)
[ afbeelding ]
Daar zijn ze dan!
[ afbeelding ]
Snelle swatches (nergens topcoat!)
Chine Glaze Chrome, dekt fantastisch in 1 keer!
[ afbeelding ]
OPI No Room For The Blues, twee laagjes, dekt super en ben verliefd op de kleur!
[ afbeelding ]
OPI Dating a Royal. Dekt minder dan gehoopt, maar mooi kleurtje. 3 laagjes.
[ afbeelding ]
China Glaze Four leaf Clover. WOW. Zo'n fantastische dekking heb ik nog nooit gehad! Bij de foto's weerkaatstehet licht erg fel, hij is dieper groen dan dit. Dit is 1laagje:
[ afbeelding ]
OPI Absolutely Alice. Dekt redelijk goed voor een glitter, dit zijn 3 laagjes. Erg mooie kleur, in het flesje zie je dekleur beter dan op mijn nagel.
[ afbeelding ]
MISA Burnished Bronze. Beetje slordig gelakt, ook niet de beste vinger. Wel mooie kleur, maar minder dan d erest uit dit pakje voor mij. Dekt wel goed, formule is prima.
[ afbeelding ]
OPI Off with her Red. Dekt weer net zo lekker als No Room For The Blues. Dit zijn twee laagjes. Mooi kleurtje!
[ afbeelding ]
OPI Mad as a Hatter. Dekt niet zo goed, dit zijn 4 laagjes. Foto bleef wazig, dus kleur in flesje is duidelijker dan op nagel. Wel mooi, maar veel werk om netjes op te brengen!
[ afbeelding ]
Essie Funky Limight. Is wat dunner dan ik had verwacht maar OMG MY EYES! Fel
[ afbeelding ]
Tsja, en zo voor gek loop je dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nu four leaf clover op, echt de positieve verrassing van het pakketje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |