of allebeiquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:59 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
hier nog een![]()
of techno? of snowglobe? of techno? of snowglobe? of techno? of snowglobe?![]()
ik weet het niet meer
zo, is je potje na 2 keer lakken ook leeg, wat ergquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef Nune het volgende:
Ja dus, deze, plaatje gevonden via google. Met geweldige nagels.
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan altijd van die rare dingen af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo, is je potje na 2 keer lakken ook leeg, wat erg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat mijn pakketje van Boozyshop morgen binnenkomt. Mijn eerste pakketje bij TD is verzonden, de tweede nog niet, maar in ieder geval al wel van m'n rekening afgeschreven dus die zal wel snel volgen.
De dreamcatcher is nergens meer te verkrijgen in NL als ik me het goed herinner.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Claire's Dreamcatcher, een dupe van Chanel's Jade.. Als jij hem vind, wil je er dan één voor mij meenemen? In Arnhem kon ik hem niet vinden.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd van die rare dingen af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat mijn pakketje van Boozyshop morgen binnenkomt. Mijn eerste pakketje bij TD is verzonden, de tweede nog niet, maar in ieder geval al wel van m'n rekening afgeschreven dus die zal wel snel volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jij lekker uitpakken dus binnenkort
disclaimer
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jij lekker uitpakken dus binnenkortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja!
En er komt ook nog dus een gel starterskit aan, en twee Nfu Ohs.En daarna kan ik er weer even tegen aan denk ik.
die van mij is net zo luiquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef PeRi het volgende:
Lindy, mijn postbode is nog steeds lui - heb 'm nog niet.
Kan het ook met gewone witte Essence lak of is daar een speciale Essence stempellak voor?quote:
Ik wil wel even kijken, ik ga er toch sowieso heen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Claire's Dreamcatcher, een dupe van Chanel's Jade.. Als jij hem vind, wil je er dan één voor mij meenemen? In Arnhem kon ik hem niet vinden.
je moet hele dekkende lak hebben, dan gaat het wel. De witte van essence werkt niet. De show your feet van essence welquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan het ook met gewone witte Essence lak of is daar een speciale Essence stempellak voor?
Heb kippenvel van die lange nagels hierboven, brr
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, ik ga er toch sowieso heen.
Ik ben net een ekster, dus dat slaat wel aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:59 schreef Nune het volgende:
[..]
!
Claire's heeft ook leuke glitterlakjes. Ik weet niet of je daar van houdt?
Ik dacht aan bijvoorbeeld de witte tip painter oid, die ziet er goed dekkend uit..quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet hele dekkende lak hebben, dan gaat het wel. De witte van essence werkt niet. De show your feet van essence wel
Eh, ja, maar niet zo langquote:
Nou geen lakje, maar een stempel en een plate van Essencequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen?Ik zie op internet afbeeldingen van setjes met een plate, stempel, schraper en een wit lakje, dat zijn ze toch?
Kan ik nog iemand blij maken met Iced Chai Latte?
[..]
Zie je niks van met een mooi lakje![]()
[..]
Ja!! Mooi![]()
Dat wil ik best doen hoor als ze die hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht aan bijvoorbeeld de witte tip painter oid, die ziet er goed dekkend uit..
Of Daph_ heel lief vragen of ze als ze echt zo'n stempelsetje meeneemt ook een wit lakje die er bij hoort mee wil nemen voor mij(Heb pm aangezet geloof ik, snap er niet veel van haha)
01! dat is deze toch? Maar als 01 er niet is en 02 wel vind ik 02 ook primaquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen hoor als ze die hebbenWelke stampy set wil je, 01 of 02?
Okee dan zal ik morgen even voor je kijken! Ik PM je wel of het gelukt is enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
01! dat is deze toch? Maar als 01 er niet is en 02 wel vind ik 02 ook primaben al helemaal blij dat je dat wilt doen zodat ik het kan uitproberen
![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is goed! hoor ik het wel van jequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Okee dan zal ik morgen even voor je kijken! Ik PM je wel of het gelukt is enzo
Zou je erdan voor mij ook een mee willen nemen?Vind het echt een prachtige kleurquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, ik ga er toch sowieso heen.
Volgens mij doe je dat gewoon door een tandenstoker (of cocktailprikkertje) door de natte lak heen te halenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zou je erdan voor mij ook een mee willen nemen?Vind het echt een prachtige kleur![]()
Obli,die zwart/wit swirl uit de openingspost hoe doe je dat?Vind t echt gaaf!!
12 uur smiddags?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, ja, maar niet zo langHad je een tijd in gedachten?
![]()
[..]
Nou geen lakje, maar een stempel en een plate van Essence
Wel heel mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Nude. Moeilijk om daar een goede foto van te maken zeg.
ja, tuuk, zal het ff doorgeven zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Half uurtje later, kan dat? Moet naar de fysio
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef PeRi het volgende:
Lindy, mijn postbode is nog steeds lui - heb 'm nog niet.
Nou.... hoe kan dat nou??????quote:
Whehe dienstmededeling?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, tuuk, zal het ff doorgeven zo
Nude van Catrice?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Nude. Moeilijk om daar een goede foto van te maken zeg.
En hoeveel van de nude sensation lakjes waren er nog?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:29 schreef MissJ het volgende:
Joehoeoeoeoeoeeee, vanmiddag bij Kruidvat in de Boogaard in Rijswijk geweest, dankzij een lieve tipgeefster hiero (weet je nick ff niet meer) en de score is:
de 3 Go Snow lakjes
de 4 Nude Sensation lakjes van Catrice
![]()
![]()
![]()
Met Go Snow heb ik echt geluk gehad, het waren de laatsten!
Enne, kan Essence niet zo goed tellen of heb ik wat gemist?
De 3 lakjes hebben namelijk nrs 01, 02 en 04![]()
![]()
Sure! Hopelijk is 'ie er!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
Zou je erdan voor mij ook een mee willen nemen?Vind het echt een prachtige kleur![]()
Obli,die zwart/wit swirl uit de openingspost hoe doe je dat?Vind t echt gaaf!!
die hadden ze nog in elke kleur!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef bibi het volgende:
[..]
En hoeveel van de nude sensation lakjes waren er nog?
Ik heb geen idee, dat zou ik even aan Puckzzz moeten vragen. Ik heb haar nog wel twee flesjes gestuurd, die heeft ze wel ontvangen gelukkigquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef Lindytje het volgende:
Daph, waren die davids die jij had opgestuurd en bij iemand niet bezorgd waren toen, ooit nog aangekomen?
Hmm... oke, dankje!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat zou ik even aan Puckzzz moeten vragen. Ik heb haar nog wel twee flesjes gestuurd, die heeft ze wel ontvangen gelukkig
oef mooi, welk nr is dat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Guess. het volgende:
ChipsZak,alvast erg bedankt
Met zielige ringvinger (morgen even de boel weer bijwerken en fatsoeneren).
[ afbeelding ]
*aai*quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm... oke, dankje!
Ik ga even verder boos zijn op TNT![]()
ik kom morgen om half 1 ff langswaaienquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai*
Wij hebben ook al 3 dagen geen post gehad
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai*
Wij hebben ook al 3 dagen geen post gehad
Das prima! Zal ervoor zorgen dat je lakjes klaarstaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kom morgen om half 1 ff langswaaien
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das prima! Zal ervoor zorgen dat je lakjes klaarstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |