abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:14:07 #176
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_77373549
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Diconnected het volgende:
$^^#^&^*&*&&&!

Dat stempelsetje van Essence werkt écht gewoon niet bij mij.
Gister mijn huiswerkleerling gedaan, die heeft ook een essence setje en het lukte niet,
dus ik zeg: doe maar voor, maar ze hield haar schrapertje te scheef, waardoor inderdaad alle lak er weer af/uit was. Dus
lak op plate doen, met je schrapertje rechtop houdend eroverheen schuiven. En dan zou het misschien beter lukken, en anders toch eens even gaan kijken wie er in je buurt zit om je te helpen.
Ik vind het jammer voor je dat het niet lukt.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:15:16 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_77373587
Leuk Zoeper!
disclaimer
pi_77373607
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
OK van al het poetsen en lakken heb ik nu heul viezehanden vol met nagellakresten.... Heb ook nog eens een scheut nagellakremover eroverheen gemorst, dus erg droog nu, ga zo smeren.... Want....

TRANSDESIGN IS BINNEN!!

Een pakje, waar je je nagels al bijna aan kapot maakt
[ afbeelding ]

Doosje open....
[ afbeelding ]

Jaaa, er zitten lakjes in! (en een OPI armband, grappig ding, niet bijzonder)
[ afbeelding ]

Daar zijn ze dan!
[ afbeelding ]

Snelle swatches (nergens topcoat!)

Chine Glaze Chrome, dekt fantastisch in 1 keer!
[ afbeelding ]

OPI No Room For The Blues, twee laagjes, dekt super en ben verliefd op de kleur!
[ afbeelding ]

OPI Dating a Royal. Dekt minder dan gehoopt, maar mooi kleurtje. 3 laagjes.
[ afbeelding ]

China Glaze Four leaf Clover. WOW. Zo'n fantastische dekking heb ik nog nooit gehad! Bij de foto's weerkaatstehet licht erg fel, hij is dieper groen dan dit. Dit is 1laagje:
[ afbeelding ]

OPI Absolutely Alice. Dekt redelijk goed voor een glitter, dit zijn 3 laagjes. Erg mooie kleur, in het flesje zie je dekleur beter dan op mijn nagel.
[ afbeelding ]

MISA Burnished Bronze. Beetje slordig gelakt, ook niet de beste vinger. Wel mooie kleur, maar minder dan d erest uit dit pakje voor mij. Dekt wel goed, formule is prima.
[ afbeelding ]

OPI Off with her Red. Dekt weer net zo lekker als No Room For The Blues. Dit zijn twee laagjes. Mooi kleurtje!
[ afbeelding ]

OPI Mad as a Hatter. Dekt niet zo goed, dit zijn 4 laagjes. Foto bleef wazig, dus kleur in flesje is duidelijker dan op nagel. Wel mooi, maar veel werk om netjes op te brengen!
[ afbeelding ]

Essie Funky Limight. Is wat dunner dan ik had verwacht maar OMG MY EYES! Fel
[ afbeelding ]

Tsja, en zo voor gek loop je dan:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heb nu four leaf clover op, echt de positieve verrassing van het pakketje!
Mooie lakjes hoor

Enne Dating a Royal is een jelly he, die dekken vaak niet zo goed, vind DAR eigenlijk nog erg goed dekken voor een jelly
pi_77373703
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Enne Dating a Royal is een jelly he, die dekken vaak niet zo goed, vind DAR eigenlijk nog erg goed dekken voor een jelly
Wist ik niet, dacht altijd dat het een creme was.... Vind jelly's een beetje nutteloos als ze na een paar laagjes hetzelfde resultaat geven als een creme
I had a signature once. It was awful.
pi_77373958
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:18 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Wist ik niet, dacht altijd dat het een creme was.... Vind jelly's een beetje nutteloos als ze na een paar laagjes hetzelfde resultaat geven als een creme
Ik vind jellies veel mooier Strakker, gladder, glanzender, finish is wat mij betreft best anders dan creme
pi_77374004
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:14 schreef AmNaBa het volgende:

[..]

Gister mijn huiswerkleerling gedaan, die heeft ook een essence setje en het lukte niet,
dus ik zeg: doe maar voor, maar ze hield haar schrapertje te scheef, waardoor inderdaad alle lak er weer af/uit was. Dus
lak op plate doen, met je schrapertje rechtop houdend eroverheen schuiven. En dan zou het misschien beter lukken, en anders toch eens even gaan kijken wie er in je buurt zit om je te helpen.
Ik vind het jammer voor je dat het niet lukt.
Hmm naja kijken of het vanavond lukt. Moet zo naar school
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:30:21 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_77374169
ik heb vooral een hekel aan lakjes die niet dekken... waarom is dat bij die jellies?
disclaimer
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:32:08 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_77374235
Maar die ChG up & away is wel briljant ja qua dekking... na twee laagjes echt helemaal gedekt, met 1 laagje bijna dekkend. Heb zelf Happy go Lucky, Something Sweet en Re-Fresh Mint en vooral van die knalgele stond ik te kijken... die dekken meestal erg kut
disclaimer
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:42:30 #184
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_77374635
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Hmm naja kijken of het vanavond lukt. Moet zo naar school
Good luck
en succes op school
pi_77375405
Mijn pakketje van Boozyshop is binnen.
Diamond cosmetics Chainmail Charm, Cherry Tobacco en Fiery Coral. Ik wilde ze eerst even testen, voordat ik een hele lading zou bestellen.
Fiery Coral is wel erg fel!
pi_77375435
Toffe bestelling Zz!!

Ik heb eindelijk eens reactie van Essence DLD op facebook . Ze zijn verbaasd om mijn vraag waarom niet alles ook in NL te vekrijgen is. Ga ik ze dat eens mooi vertellen zo .
Whatever I want.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:15:08 #187
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77376009
Mijn nieuwe plates

Ik heb nu 11 konad plates en 1 essence plate tijd om te kappen denk ik
Knoei
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:23:59 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_77376317
weet iemand wat shipping fees van Cherry culture zijn?

ik heb deze lak namelijk echt nodig

disclaimer
pi_77376691
ik ken dat porbleem met jelly's. ruby pumps is er ook een en dorothy who en orane marmelade.
ruby pumps vind ik wel lekker lakken. maar orange marmelade is echt niets, het dekt voor geen meter. Daarom twijfel ik ook over dorothy who.
dekt die een beetje?

maar over de rest van m'n stash ben ik op een na wel tevreden. Flying dragon is gewoon niet wat ik ervan hoopte. hij is bij mij eerder rose dan paars. na 4 laagjes begint ie wat paarser te worden. en dan droogt ie nog mat op ook. en dat vind ik niet zo .

Ja SQ ik snap het, hij is wel erg leuk.
pi_77377026
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef buzzwheedle het volgende:
ik ken dat porbleem met jelly's. ruby pumps is er ook een en dorothy who en orane marmelade.
ruby pumps vind ik wel lekker lakken. maar orange marmelade is echt niets, het dekt voor geen meter. Daarom twijfel ik ook over dorothy who.
dekt die een beetje?

maar over de rest van m'n stash ben ik op een na wel tevreden. Flying dragon is gewoon niet wat ik ervan hoopte. hij is bij mij eerder rose dan paars. na 4 laagjes begint ie wat paarser te worden. en dan droogt ie nog mat op ook. en dat vind ik niet zo .

Ja SQ ik snap het, hij is wel erg leuk.
Ik heb wel eens ergens een swatch gezien van DW? waarbij hij wel mooi dekt na 3 laagjes. ;o

Verder heb ik iemand verslaafd gemaakt aan mijn OMG lakje. , steeds kijken etc. etc
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:07:25 #191
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77377906
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
Ik was voor 7 lakjes en 2 stripers $ 17.75 kwijt vorig jaar.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:25:37 #192
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_77378634
Leuke plates Loqi! Ik vind alleen die eerste niet zo pakken bij de stijl van de andere twee.

Zoeperzazke! Wat een mooie bestelling!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_77378982
Vandaag is mijn gelsetje geleverd!!!! *doet een klein dansje*
*kan niet wáchten om te beginnen*

Oh en nu kan ik mijn nieuwe nudies van catrice op die ik heb gekocht! (want dat mocht niet van mezelf totdat mn gelsetje er eindelijk was ivm allemaal geplakte (lees Macgyver) nagels).

En mooie nagels iedereen!
pi_77380042
quote:

[ afbeelding ]
Bestel je hem dan ook voor mij?
I had a signature once. It was awful.
pi_77380077
quote:

[ afbeelding ]
Ik was met 5 lakjes 13 dollar kwijt. Shipping was duurder dan m'n lakjes maar ik had 20% korting en zo
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_77380476
Weet iemand trouwens nog een Kruidvat in de omgeving van Soest waar zo`n stempelsetje gevonden kan worden? Ik ben nu bijna bereid om stad en land af te reizen voor zo`n setje want ik wil `m ook zo graag
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:13:22 #197
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77380594
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:25 schreef mmascha het volgende:
Leuke plates Loqi! Ik vind alleen die eerste niet zo pakken bij de stijl van de andere twee.

Zoeperzazke! Wat een mooie bestelling!
Haha, nee he? Maar ik gebruik ze dan ook niet tegelijk natuurlijk
Knoei
pi_77380797
Zijn we alweer vier pagina's onderweg ???
pi_77380839
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:10 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Weet iemand trouwens nog een Kruidvat in de omgeving van Soest waar zo`n stempelsetje gevonden kan worden? Ik ben nu bijna bereid om stad en land af te reizen voor zo`n setje want ik wil `m ook zo graag
Ik ben niet bekend in Soest, maar ik kan eventueel wel hier (Bilthoven) kijken?
pi_77380905
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef zoeperzazke het volgende:
OK van al het poetsen en lakken heb ik nu heul viezehanden vol met nagellakresten.... Heb ook nog eens een scheut nagellakremover eroverheen gemorst, dus erg droog nu, ga zo smeren.... Want....

TRANSDESIGN IS BINNEN!!

Een pakje, waar je je nagels al bijna aan kapot maakt
[ afbeelding ]

Doosje open....
[ afbeelding ]

Jaaa, er zitten lakjes in! (en een OPI armband, grappig ding, niet bijzonder)
[ afbeelding ]

Daar zijn ze dan!
[ afbeelding ]

Snelle swatches (nergens topcoat!)

Chine Glaze Chrome, dekt fantastisch in 1 keer!
[ afbeelding ]

OPI No Room For The Blues, twee laagjes, dekt super en ben verliefd op de kleur!
[ afbeelding ]

OPI Dating a Royal. Dekt minder dan gehoopt, maar mooi kleurtje. 3 laagjes.
[ afbeelding ]

China Glaze Four leaf Clover. WOW. Zo'n fantastische dekking heb ik nog nooit gehad! Bij de foto's weerkaatstehet licht erg fel, hij is dieper groen dan dit. Dit is 1laagje:
[ afbeelding ]

OPI Absolutely Alice. Dekt redelijk goed voor een glitter, dit zijn 3 laagjes. Erg mooie kleur, in het flesje zie je dekleur beter dan op mijn nagel.
[ afbeelding ]

MISA Burnished Bronze. Beetje slordig gelakt, ook niet de beste vinger. Wel mooie kleur, maar minder dan d erest uit dit pakje voor mij. Dekt wel goed, formule is prima.
[ afbeelding ]

OPI Off with her Red. Dekt weer net zo lekker als No Room For The Blues. Dit zijn twee laagjes. Mooi kleurtje!
[ afbeelding ]

OPI Mad as a Hatter. Dekt niet zo goed, dit zijn 4 laagjes. Foto bleef wazig, dus kleur in flesje is duidelijker dan op nagel. Wel mooi, maar veel werk om netjes op te brengen!
[ afbeelding ]

Essie Funky Limight. Is wat dunner dan ik had verwacht maar OMG MY EYES! Fel
[ afbeelding ]

Tsja, en zo voor gek loop je dan:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heb nu four leaf clover op, echt de positieve verrassing van het pakketje!
Lol, dat pakketje kreeg ik ook niet open.. Vreselijk voor je nagels etc.
Gave kleurtjes! Zeker ook die laatste xD.
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Loqi het volgende:
Mijn nieuwe plates

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb nu 11 konad plates en 1 essence plate tijd om te kappen denk ik
Mooie plates. Die eerste skull
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:35 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Vandaag is mijn gelsetje geleverd!!!! *doet een klein dansje*
*kan niet wáchten om te beginnen*

Oh en nu kan ik mijn nieuwe nudies van catrice op die ik heb gekocht! (want dat mocht niet van mezelf totdat mn gelsetje er eindelijk was ivm allemaal geplakte (lees Macgyver) nagels).

En mooie nagels iedereen!
*Mee danst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')