Stormqueen, de aller eerste foto, het 2e en 5e lakje van links welke is dat?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, foto's volgen...
de wielen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, en nu even teruglezen![]()
quote:
Mooi dat je een reactie hebt in elk geval, en maar hopen dat je ze snel krijgt!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb lukraak vier foto's uitgekozen, geen puf om het hele topic door te spitten
Heb een mailtje van het meisje van de RBL's.. Nou ja, mailtje, een enorm lange mail met daarin onder andere excuses en de reden dat ze niet kon reageren (wel een beetje veel excuses in één mailtje, maargoed, de wet van murphy ofzo?) en ze zegt dat ze maandag alsnog de lakken de deur uit gaat doen..
gelukkig Daph!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb lukraak vier foto's uitgekozen, geen puf om het hele topic door te spitten
Heb een mailtje van het meisje van de RBL's.. Nou ja, mailtje, een enorm lange mail met daarin onder andere excuses en de reden dat ze niet kon reageren (wel een beetje veel excuses in één mailtje, maargoed, de wet van murphy ofzo?) en ze zegt dat ze maandag alsnog de lakken de deur uit gaat doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die liet ik staan voor iemand andersquote:
Gewoon zonder Konad, alleen kleurtje? Ook mooi tochquote:Op zondag 24 januari 2010 19:34 schreef moussy het volgende:
Ja hoi! Ik heb chocaholic van gosh op mn nagels, wat zal ik er eens mee gaan doen? Konad, maar wat voor kleur dan? Ik ben creatieloos.. zelfs een gewoon frenchje in een kleurtje komt niet in me op
Ja ik hoop maar dat ze nog komen, er zaten lakken bij uit de bloggers serie en die waren LE.. Maargoed ik laat die claim lopen tot ik ze eventueel heb (Als ze ze op de bus doet morgen)quote:Op zondag 24 januari 2010 19:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gelukkig Daph!
Bij mij wordt het Turned up Turqoise met een Konad
weggooien nieuwe kopenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vraagje als je topcoat erg dik wordt kan je die dan verdunnen of is er een ander truukje?
verdunnenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vraagje als je topcoat erg dik wordt kan je die dan verdunnen of is er een ander truukje?
Met welke lak stempel je? Heb je je stempel een beetje opgeruwd met een vijl?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:33 schreef Diconnected het volgende:
Okay wtf. Als ik wil stempelen met dat Essence spul, en ik schraap het weg, gaat alles weg?Wat doe ik verkeeeeerd
Heb je het folietje eraf? (dat was ik zelf vergetenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:33 schreef Diconnected het volgende:
Okay wtf. Als ik wil stempelen met dat Essence spul, en ik schraap het weg, gaat alles weg?Wat doe ik verkeeeeerd
Heb een Essence geprobeerd en daarna een P2.. Beiden geen resultaatquote:Op zondag 24 januari 2010 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Met welke lak stempel je? Heb je je stempel een beetje opgeruwd met een vijl?
Je stamper een klein beetje opruwen met een vijl wil wel eens helpen. Heb je de Essence Show your feet lakken? Een van de lakken van de Up & Away lakken? Eventueel konadlak? Die stempelen goed. Niet alle lakken zijn bruikbaar voor Konad/Stampyquote:Op zondag 24 januari 2010 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb een Essence geprobeerd en daarna een P2.. Beiden geen resultaat![]()
En wat opvijlen? Dat stamper ding, of de plate? (me is n00b)
En ja, heb folie eraf gehaald
Mooi he?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:42 schreef Sjeen het volgende:
Net gelakt met OPI - You don't know Jacques Suede en daarna a la Scrangie een topcoat eroverheen gedaan, mooi
Heb je Millenium? Een van de andere Khromes? Of misschien de Romantiques (Adore, Cherish, Harmony enz)? Die werken ook primaquote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef Diconnected het volgende:
*proberen gaat met een China Glaze lakje*
Ja, echt superquote:Op zondag 24 januari 2010 20:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi he?Jacques is er net af bij mij
Truequote:Op zondag 24 januari 2010 20:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, echt superIk vind 'm zonder topcoat ook al geweldig, maar wegens werkzaamheden deze week leek een topcoat me niet onverstandig...
Ik was trouwens positief verbaasd over de houdbaarheid van OPI - Holiday Glow. Jelly lijkt bij mij goed te houden, zijn er nog meer leuke OPI Jellies?
Bij mij werkt het setje van Essence prima.. Geen idee wat je nog anders zou kunnen doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb het maar opgegeven. Ik denk dat het toch echt aan de plate ligt, aangezien hij niet echt 'diep' is zegmaar... Heb zojuist echt m'n nagels vernaggeld, had er heel mooi Sacred Heart op zitten van CH (rode neon) en toen een laagje The Ten Man. Nohhh ziet er niet uit. En ik wil zo graag konadden, verdeurie!
Welke lakken gebruikte je als ondergrond en welke als stempellak? Ga nu alles der af halenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij mij werkt het setje van Essence prima.. Geen idee wat je nog anders zou kunnen doen.
Een essence ondergrond + essence show your feet als stempellak.. of de zwarte (klein potje) van de hema als stempellak..quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Welke lakken gebruikte je als ondergrond en welke als stempellak? Ga nu alles der af halen
Toch blijven oefenen, het is ook wel even een slag die je te pakken moet hebben!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb het maar opgegeven. Ik denk dat het toch echt aan de plate ligt, aangezien hij niet echt 'diep' is zegmaar... Heb zojuist echt m'n nagels vernaggeld, had er heel mooi Sacred Heart op zitten van CG (rode neon) en toen een laagje The Ten Man. Nohhh ziet er niet uit. En ik wil zo graag konadden, verdeurie!
Je moet niet te hard drukken met de stempel op de plate waar lak op zit. En snel werken, lak erop, bankpas erover, stempel en dat binnen een seconde of 10. Het drukken op de nagel hoeft ook niet heel hard...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb het maar opgegeven. Ik denk dat het toch echt aan de plate ligt, aangezien hij niet echt 'diep' is zegmaar... Heb zojuist echt m'n nagels vernaggeld, had er heel mooi Sacred Heart op zitten van CG (rode neon) en toen een laagje The Ten Man. Nohhh ziet er niet uit. En ik wil zo graag konadden, verdeurie!
Leuk gedaan! Hij's echt neon he?quote:
Ja hij is echt ECHT neon, vooral zonder TC. Dan is ie ook nog heel mat.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk gedaan! Hij's echt neon he?Ik moet 'm weer eens dragen (de eerste keer was een shock voor me, wist niet dat ie neon was en had geen tijd om er een andere op te doen
)
Wat ontzettend snoezig!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met een simpel nailartje..
[ afbeelding ]
me nagels lijken zo van dichtbij heel groot maar irl valt dat heel erg mee.. foto vertekend wat![]()
puckz, welke lak is dat? dies tof!
Ja!!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja hij is echt ECHT neon, vooral zonder TC. Dan is ie ook nog heel mat.
Ik ben gek op mijn David trouwensJe ziet wel een paar foutjes omdat ik niet snel genoeg was met het zwevend lakken, maar oefening baart kunst, dit was de eerste keer dat ik een andere TC heb gebruikt over Konad. De konad TC is echt dikke stront tegen een berg omhoog
Excusés les mots
Tof! Leuke kleurencombi ook.quote:
Ik vind die bloemetjes echt leuk!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met een simpel nailartje..
[ afbeelding ]
me nagels lijken zo van dichtbij heel groot maar irl valt dat heel erg mee.. foto vertekend wat![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
mooi gedaan puckzzz en lindy.
mag ik even blij zijn
![]()
We gaan in ondertrouw op 10-2-2010 en de voorlopige trouwdatum, is 8-9-2010
Wilde het graag met jullie delen
ik weet niet wat het is maar ik haal jullie altijd door elkaar lolquote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic nog helemaal niks gedaan...
En: gefeliciteerd!!
Vooruit, ik zal het je niet kwalijk nemen!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef babyfeet het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is maar ik haal jullie altijd door elkaar lol
en dan post ik het en dan denk ja hoor weer verkeerd neem me het niet kwalijk hoor
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
mooi gedaan puckzzz en kleintje.
mag ik even blij zijn
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
mag ik even blij zijn
![]()
mag ik even blij zijn
![]()
gefeliciteerdquote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef babyfeet het volgende:
fijndank je wel
![]()
had ik al verteld dat ik blij ben
![]()
maar vorig jaar met oud en nieuw 2009 had hij me al gevraagt hoor maar hadden net een huis gekocht enzo
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
mag ik even blij zijn
![]()
Ik gebruik er een van de Douglasquote:Op maandag 25 januari 2010 02:38 schreef aloe_vera het volgende:
Even vraagje tussendoor: wat voor verdunner gebruiken jullie? Ik heb een mooie donkergrijze lak van bourjouis en die is net te dik om netjes te lakken geworden.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef babyfeet het volgende:
fijndank je wel
![]()
had ik al verteld dat ik blij ben
![]()
maar vorig jaar met oud en nieuw 2009 had hij me al gevraagt hoor maar hadden net een huis gekocht enzo
Trouwenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
mag ik even blij zijn
![]()
Ik gebruik Seche Restorequote:Op maandag 25 januari 2010 02:38 schreef aloe_vera het volgende:
Even vraagje tussendoor: wat voor verdunner gebruiken jullie? Ik heb een mooie donkergrijze lak van bourjouis en die is net te dik om netjes te lakken geworden.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:35 schreef babyfeet het volgende:
dank je wel voor de filicitatie's
word ik nog blijer van
Heel verschillend lees ik hier.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:45 schreef RenRen- het volgende:
Hoe lang duurt het nou gemiddeld voor TD je bestelling heeft verwerkt? Of is dit een extreem drukke periode voor ze?
dief!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
for audrey is tof!
Mijn niet zo nette konad, maar dat zie je niet van een afstandje
2e: Over the Taupe van OPIquote:Op zondag 24 januari 2010 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stormqueen, de aller eerste foto, het 2e en 5e lakje van links welke is dat?
Oh, nee, ik bedoel wanneer het behandeld wordtquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 11:58 schreef bernies het volgende:
[..]
Heel verschillend lees ik hier.
Zelf betaal ik altijd direct door het zelf op te tellen, en met paypal het totaal over te maken. Verzenden dezelfde dag, ongeveer een week later in huis.
Als je wacht op de factuur kan je deze al gelijk terugkrijgen van ze, of tot maximaal 24 uur. Hou wel rekening met het tijdsverschil. Heb je vannacht besteld? Het is daar nu 6 uur in de ochtend, nog even wachten op reactie dan.
En heb je echt pech dan ligt het een week bij de douane zoals het pakje van Daph laatst!
Op de site kan je inloggen om de status van je bestelling te zien. En dit is echt te lang vind ik!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, nee, ik bedoel wanneer het behandeld wordtDe betaling gezien en het pakketje verzonden na de betaling, want ik heb ... Woensdag denk ik betaald, misschien al dinsdag. Ik ben normaal niet zo gehaast met deze dingen, maar iemand hier zei dat ze erg snel waren. Misschien verwacht ik van heel snel wel te veel hoor, maar vroeg het me toch af
![]()
Toch heel erg bedankt voor de uitleg hoor
Ik had ze al gemailt over mijn betaling, maar daar heb ik geen antwoord op gehad. Ook geen mail gehad over niet op voorraad, helemaal nietsquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 14:06 schreef bernies het volgende:
[..]
Op de site kan je inloggen om de status van je bestelling te zien. En dit is echt te lang vind ik!
Als je op de site geen verzendinfo kunt vinden dan raad ik je aan er een mailje achteraan te sturen. Meestal zenden ze dezelfde of volgende dag. Heb je misschien een mail gehad dat iets niet op voorraad was?
Ik heb op vrijdag twee bestellingen geplaatst, één daarvan kreeg ik meteen een paypal request en die heb ik dus voldaan maar ook hier is nog niets afgeschreven. Die andere betaal ik vandaag of morgen, even kijken hoe het dan gaat. Vind het ook maar raar.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had ze al gemailt over mijn betaling, maar daar heb ik geen antwoord op gehad. Ook geen mail gehad over niet op voorraad, helemaal nietsMisschien moet ik nog een keer een mailtje sturen, dat die David vrij heeft ofzo
Even op de site neuzen.
Status is in Progress.
En Woensdag heb ik de betaling gedaan vanaf paypal, maar er is nog niets van mijn rekening afgeschreven, misschien dat dat het is? Wat gek is, want meestal betaalt paypal gelijk en wordt het daarna afgeschreven na een paar dagen (Ik weet ook niet wat dat is, is gewoon mijn ervaring)
Nou ja, ik betaal met Paypal altijd voor een site. En meestal als ik de betaling via PP heb afgerond, dan krijg ik gelijk al credits van die site. En dan kan het wel anderhalve week duren voordat het eigenlijk van mijn rekening af isquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 14:16 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdag twee bestellingen geplaatst, één daarvan kreeg ik meteen een paypal request en die heb ik dus voldaan maar ook hier is nog niets afgeschreven. Die andere betaal ik vandaag of morgen, even kijken hoe het dan gaat. Vind het ook maar raar.
Dankjewelquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 14:24 schreef Nune het volgende:
Ik zie net dat mijn pakketje on hold staat, waiting for paypal payment. Normaal is het dus gelijk goed en wordt het van m'n rekening afgeschreven. Maar ik zal wel een gil geven als hij geshipt wordt.
Ik neem nog maar geen creditcardquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
lang leve creditcards als het om bestellen in de US of A gaat
da's meer zelfkennis denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik neem nog maar geen creditcardDenk dat het op mijn leeftijd meer kwaad kan doen dan goed
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef snkr-xxx het volgende:
Loqi, vind het wel spannend staan dat donkere![]()
Ik had gister dit op:
[ afbeelding ]
Denk dat ik maar een keer een backupje van 51 ga bestellen
Zo leuk om dat te lezen!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
http://drfrankenpolish.wordpress.com/
Dank jequote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had gister dit op:
[ afbeelding ]
Ooh wat leukquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
http://drfrankenpolish.wordpress.com/
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef PartyHardy het volgende:
Die remover van de Etos was toch als beste getest?
Ik heb die zaterdag gekocht, vind hem alleen echt enorm stinken, slaat heel erg op je adem.
*kuche kuche*
Thanks! Ik vind konad zo leuk bij anderen, maar ik zou het zelf niet willen vind het veel te druk. Maar zou stiekem wel een plate enzo willen bestellen gewoon om uit te proberenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:49 schreef Nune het volgende:
Leuke bestelling tliciouz!![]()
Ik heb net konad besteld, voor het eerst. Ben benieuwd.
haal dan bij de kruidvat zo'n stampy-set voor 3 euro!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind konad zo leuk bij anderen, maar ik zou het zelf niet willen vind het veel te druk. Maar zou stiekem wel een plate enzo willen bestellen gewoon om uit te proberen
Ik ben ook bang dat ik het te druk vind, daarom hou ik de bestelling erg klein.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind konad zo leuk bij anderen, maar ik zou het zelf niet willen vind het veel te druk. Maar zou stiekem wel een plate enzo willen bestellen gewoon om uit te proberen
quote:
Als jij een site ziet waar jij hem kan bestellen, kan je dan een gil geven?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Kleintje19 het volgende:
off zie weer veel leuks voorbij komen, ik ga ook maar eens kijken naar die nfu-oh
weer zo'n fantastische fotoquote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had gister dit op:
[ afbeelding ]
Wat komt er dan te staan bij je collonummer?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Als jij een site ziet waar jij hem kan bestellen, kan je dan een gil geven?
Ik heb nog gekeken vandaag voor de P2, maar niets gevonden in Arnhem.
En mijn Transdesign pakketje is geshipt!![]()
Nu de andere nog.
Pasje is sowieso beter, dan krijg je namelijk geen krassen op je plate! Ook daar gaat namelijk op den duur lak inzitten (spreek uit ervaring)quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Kleintje19 het volgende:
ik ben mijn schraper kwijt![]()
dan maar ff een oud pasje zoeken oid
De 51 is alleen hier te bestellen op het moment:quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Als jij een site ziet waar jij hem kan bestellen, kan je dan een gil geven?
Ik heb nog gekeken vandaag voor de P2, maar niets gevonden in Arnhem.
En mijn Transdesign pakketje is geshipt!![]()
Nu de andere nog.
Ik heb er denk ik 7 (echt waar!!!) dus als je wilt kan ik er wel 1 naar je opsturen!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Kleintje19 het volgende:
ik ben mijn schraper kwijt![]()
dan maar ff een oud pasje zoeken oid
Thanks! Ik heb ze gekocht op www.abcbeautyshop.co.ukquote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef bernies het volgende:
@ Daph, zag net op de je blog Stiletto van Ciate...ben verliefd! Wat een gave kleur!
Waar had je ze ook alweer besteld?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had gister dit op:
[ afbeelding ]
Hè shit, ik kon bij die twee sites niet betalen met paypal.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:40 schreef bernies het volgende:
[..]
De 51 is alleen hier te bestellen op het moment:
http://www.fabuloustreet.com/index.php?main_page=product_info&products_id=359
Nog twee bij:
http://www.viis.ee/stores/show?page=2
Daar staat dan shipped.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat komt er dan te staan bij je collonummer?
Ik ben benieuwd wanneer die van mij geshipt wordt ;o
ach, ik voel me wel vereerdquote:
Super kleurtjequote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Spin me round
(ja, moet nog even schoonmaken..)
Bij mij ook vaak, maar deze keer laat het langer op zich wachten. Weet niet waarom, paypal doet ook raar - bestellingen bij TD niet afgeschreven, andere bestellingen al wel. En die zijn net geplaatst.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn transdesign pakketjes worden altijd verstuurd binnen 3 uur na bestellen
Ik heb ook een keer zo iets raars gehad met paypal, werd het ook maar niet afgeschreven, maar kwam met een paar dagen toch goed!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij mij ook vaak, maar deze keer laat het langer op zich wachten. Weet niet waarom, paypal doet ook raar - bestellingen bij TD niet afgeschreven, andere bestellingen al wel. En die zijn net geplaatst.
Schijnbaar is het goed gegaan, pakketje is verstuurd haha. Ik wacht geduldig af.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer zo iets raars gehad met paypal, werd het ook maar niet afgeschreven, maar kwam met een paar dagen toch goed!
Ja ik sta er elke keer mee in me handen maar koop hem steeds nietquote:Op maandag 25 januari 2010 18:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
haal dan bij de kruidvat zo'n stampy-set voor 3 euro!
Dé kans om te kijken of het stempelen iets voor je is!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik sta er elke keer mee in me handen maar koop hem steeds niet
heel heel heel graag!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik 7 (echt waar!!!) dus als je wilt kan ik er wel 1 naar je opsturen!
pasje zuigt... werkt voor geen ene malle moerquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef bernies het volgende:
[..]
Pasje is sowieso beter, dan krijg je namelijk geen krassen op je plate! Ook daar gaat namelijk op den duur lak inzitten (spreek uit ervaring)
PM gestuurd! Je mag ze zo hebben!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
heel heel heel graag!
pasje werkt niet, me konad ziet er niet uit![]()
pm me maar even wat je er voor wilt hebben
Lastig....quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Stel nou he.... Stel nou dat er iemand komt die al je lakjes in beslag neemt en je mag er maar dríé houden.... Welke 3 zou je dan houden? Uit je huidige collectie dus....(topcoats even buiten beschouwing, da's zo saai, echt kleurtjes
).
Ik zat daar net dus over na te denken.... Mijn 3 favoriete lakjes uit mijn collectie:
1) OPI Ate berries in the canaries
2) OPI A Grape Fit
3) China Glaze ginger
en jullie?
Raar, werkt bij mij perfect! Je moet het een beetje schuin houden, niet recht eropquote:Op maandag 25 januari 2010 21:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
pasje zuigt... werkt voor geen ene malle moerkreeg de overige lak er niet netjes af waardoor er overal vegen bleven plakken
best k*t want krijg morgen 2 nieuwe plates binnen en nu kan ik niet kliederen
1. OPI Inkquote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Stel nou he.... Stel nou dat er iemand komt die al je lakjes in beslag neemt en je mag er maar dríé houden.... Welke 3 zou je dan houden? Uit je huidige collectie dus....(topcoats even buiten beschouwing, da's zo saai, echt kleurtjes
).
Ik zat daar net dus over na te denken.... Mijn 3 favoriete lakjes uit mijn collectie:
2) OPI A Grape Fit
3) China Glaze ginger
en jullie?
Oef...moeilijk:quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
).
2) OPI A Grape Fit
3) China Glaze ginger
en jullie?
Kak!!!!! Ik vergat Nfu Oh....quote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Oef...moeilijk:
Illamasqua Hectic
Chanel Rouge Noir
Nfu-oh 51
Het lukt niet!!!quote:
Daarom neem ik de rouge noir mee, kan de 51 erg goed op!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het lukt niet!!!
Ik zou graag Nfu Oh 51 zeggen, maar die vind ik alleen tot haar recht komen op een donkere lak (zwart of donkerpaars).. Hmpf. Drie noemen is ontzettend lastig als je zoveel lak hebt.
Die kende ik niet, inderdaad een erg mooie en vooral unieke kleur zeg!quote:
Ik weet het! Ik weet het!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
).
2) OPI A Grape Fit
3) China Glaze ginger
en jullie?
Foto??quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb voor het eerst zwarte (of ander heeeeeel erg donkergrijze) nagellak opEn ik heb niet het gevoel dat het 'gothic' is
!
Dat valt wel mee geloof ik... al moet ik zeggen dat ze niet zo fanatiek gebruikt worden...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
worden bij jullie die essence lakjes ook zo snel dik?
Bij mij veel wel, doorzichtige lakjes wat minder.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
worden bij jullie die essence lakjes ook zo snel dik?
Mijne komt gewoon van de etosquote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Bij mij veel wel, doorzichtige lakjes wat minder.
Waar halen jullie pure aceton vandaan? Bij een bouwmarkt? (ging speciaal naar de Karwei okay, is maar 2 minuten fietsen voor aceton, niet te vinden!)
Ha, loop ik dus moeilijk te doen terwijl het veel makkelijker kan.quote:
Naaah, er is hier iemand geweest die een liter bij de bouwmarkt had gekocht geloof ik.. Dus het kan misschien welquote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Ha, loop ik dus moeilijk te doen terwijl het veel makkelijker kan.Deze week maar even kijken dan. Thanks
jeetje? echt? oh wat stom van mequote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef bernies het volgende:
[..]
Raar, werkt bij mij perfect! Je moet het een beetje schuin houden, niet recht erop
met dhl? ik had dit met me gelset, heb ze gewoon boos gebeldquote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik baal dat het pakketje met mijn nagelwielen op het verkeerde adres is geprobeerd af te leveren want nu moet het helemaal terug naar Hong Kong
ik had gister/vandaag ook pikzwart op, kreeg juist allemaal complimentjesquote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb voor het eerst zwarte (of ander heeeeeel erg donkergrijze) nagellak opEn ik heb niet het gevoel dat het 'gothic' is
!
Zoveel heb ik alleen nog niet nodigquote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Naaah, er is hier iemand geweest die een liter bij de bouwmarkt had gekocht geloof ik.. Dus het kan misschien wel
Ohnee ik heb ook net een gelset besteld... en de pakjes bezorgers zijn hier al zo..kwalitatief uitermate teleurstellend..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
met dhl? ik had dit met me gelset, heb ze gewoon boos gebeldmoest hier 17 december al zijn, kreeg het vorige week dan eindelijk binnen
welke?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Wow, deze zwarte nagellak lakt zo ongelooflijk fijn.
Zijn de kruidvat-stempelsetjes er nog?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik sta er elke keer mee in me handen maar koop hem steeds niet
mooi, ik hou van donkere kleuren nagellakquote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wild & More van de V&D.
Lakt heel fijn en netjes en droogt snel.
[ afbeelding ]
dat kan!!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zijn de kruidvat-stempelsetjes er nog?Kan iemand die voor mij meenemen?
Ik zag ze vandaag ook voor het eerst, de V&D op Rotterdam Zuidplein heeft maar heel weinig make-up dingen en daar stonden ze tussen. Ik let niet op de rest, zoek meteen naar nagellak.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
mooi, ik hou van donkere kleuren nagellak![]()
heb alleen nog nooit gehoord van Wild & More nagellak..![]()
Ligt die lak op de Sephora afdeling?
ik zie4 die dingen bij veel v&d'squote:Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag ze vandaag ook voor het eerst, de V&D op Rotterdam Zuidplein heeft maar heel weinig make-up dingen en daar stonden ze tussen. Ik let niet op de rest, zoek meteen naar nagellak.
[ afbeelding ]
Zo zien ze eruit.
Mijn favorieten zijn Dangerous (groenige teal), gorgeous (paarse glitter, dupe van Nfu Oh 68) en spacy (donkergrijs). De rest is ook mooi hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef Mirjam het volgende:
dames, ik heb 2 vragjes
wat zijn in jullie ogen dé p2 musthaves?
en ik heb het al eens eerder gevraagd maar kan het niet meer terugvinden, waar kun je voor een zacht prijsje konadspul (lak, plates, beginnersset eik) bestellen?
hoeft niet perse ned. te zijn, als er maar met paypal betaald kan worden
Staan je mooi!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef P.F het volgende:
Herome WIC: New Delphi (de groene)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat daar onder is raar huiswerk bij gebrek aan flesje!
Wat is het verschil? Ik heb ze nog nooit gezien dus ik heb geen idee....quote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
dat kan!!
Allebi, of 1 van de twee??
Moeilijk!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
).
2) OPI A Grape Fit
3) China Glaze ginger
en jullie?
Nee gewoon met tnt ons oude adres maar daar woont nog niemandquote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
met dhl? ik had dit met me gelset, heb ze gewoon boos gebeldmoest hier 17 december al zijn, kreeg het vorige week dan eindelijk binnen
stonden ze in amsterdam bij een vreemd bedrijf, ik zit zelf in Utrecht
[..]
ik had gister/vandaag ook pikzwart op, kreeg juist allemaal complimentjes![]()
ah, senksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn Dangerous (groenige teal), gorgeous (paarse glitter, dupe van Nfu Oh 68) en spacy (donkergrijs). De rest is ook mooi hoorVoor swatches van P2 kun je op de blog van MinderMutsig of op mijn blog kijken
Teal is een soort zeegroen.... Zoiets:quote:
Een lakje van essence show your feet is ook zo'n kleur toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Teal is een soort zeegroen.... Zoiets:
[ afbeelding ]
Net zoals plum een soort paars isGewoon een naam voor een kleur dus.
Als je nu op MiMu's weblog kijkt staan daar een heleboel swatches (nog niet alles, ze is nog bezig). Ze is een soort P2 swatches database aan het opzetten omdat nergens swatches te zien zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, senksda's iig wat
er zijn niet zo veel swatches van p2 te vinden, vandaar.
wat is trouwens een teal?
zie die term wel meer langskomen, maar weet niet wat het is
heeft niemand een vraag op m'n konad vraagstuk?
er was rtoch ook een site met goedkope plates, of was dat dat neppe gebeuren?
ik zag het, heb er al een flink lijstje van kunnen makenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je nu op MiMu's weblog kijkt staan daar een heleboel swatches (nog niet alles, ze is nog bezig). Ze is een soort P2 swatches database aan het opzetten omdat nergens swatches te zien zijn
Ik geloof dat ze er nog 14 moet voordat ze alles gedaan heeft wat ze in huis heeft.. Vind het echt ontzettend gaaf dat ze dit doet!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag het, heb er al een flink lijstje van kunnen maken
ja, zeker, ik denk dat veel meer mensen het waarderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze er nog 14 moet voordat ze alles gedaan heeft wat ze in huis heeft.. Vind het echt ontzettend gaaf dat ze dit doet!
Dat vind ik ook jammer, maar begrijp wel dat ze het druk genoeg heeft met haar blog. Ik heb er ook een dagtaak aan om te bloggen en hier op het forum te komen hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, zeker, ik denk dat veel meer mensen het waarderen.![]()
jammer alleen dat ik haar hier weinig meer zie
Emerald Sparkle!!! WANTquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ruby Pumps met Essie MAYEn veel tipwear
Tevens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vond de hongkongs geen biet aan dus heb ik het lekker toch gedaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Emerald Sparkle!!! WANTLeuke buit hoor
Moet me onwijs inhouden om niet te bestellen op TD vóórdat de OPI Hong Kongs uit zijn
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond de hongkongs geen biet aan dus heb ik het lekker toch gedaan
35 euro voor 9 lakken. In de winkel kopen is duurderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Alice is gaaf,
Ik wil ze eigenlijk ook, maar ik vind de verzendkosten toch nog wel aardig hoog.![]()
MAAH.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
mad as a hatter of absolutely alice doen?
Had dat eerder geroepen, dan had ik ze voor je mee besteld!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Alice is gaaf,
Ik wil ze eigenlijk ook, maar ik vind de verzendkosten toch nog wel aardig hoog.![]()
ik noem dat eigenlijk gewoon Petrolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Teal is een soort zeegroen.... Zoiets:
[ afbeelding ]
Net zoals plum een soort paars isGewoon een naam voor een kleur dus.
Daar staat dangerous ook onder gelabeled in mijn lijst..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik noem dat eigenlijk gewoon Petrol
Ze hebben mijn oestermesduim gefixt. in eerste instantie zou ik in het gips moeten maar de zenuw lag niet helemaal doomidden. wel was die al vastgegroeid aan het litteken. Bizarre ervaring dat ze zo in je liggen te snijden, hij legde het ook helemaal uit aan een studente die erbij zat enzo. ik heb niet durven kijkenquote:
nee, dat lijkt me ook uitermate gruwelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze hebben mijn oestermesduim gefixt. in eerste instantie zou ik in het gips moeten maar de zenuw lag niet helemaal doomidden. wel was die al vastgegroeid aan het litteken. Bizarre ervaring dat ze zo in je liggen te snijden, hij legde het ook helemaal uit aan een studente die erbij zat enzo. ik heb niet durven kijken
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:49 schreef Loqi het volgende:
Mijn mani van vandaag, P2 Fancy, stukken beter dan die van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Puckzzzbeterschap!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh Puckz! Sterkte,.
Dit is een van de (voormalig?) nagelbijthanden. Ik weet dat de nagels niet op gelijke lengte allemaal zijn en ook niet allemaal dezelfde vorm hebben, maar dat maakt mij in deze fase nog niet zoveel uit
Zodra ze allemaal langer zijn dan wil ik gewoon een keer een manicure oid laten doen, zodat ze allemaal goed, gelijk en alles zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, en ik zit inderdaad nog in mijn huispak,.
Ook mooi! Die staat ook nog op mijn lijstjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]mooi!
Messy Alice
[ afbeelding ]
Alicequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]mooi!
Messy Alice
[ afbeelding ]
quote:
mooi kleurtjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alice
@ Joysa; goedzo! Nu volhouden he
Mijn NOTD:
[ afbeelding ]
Blijf jezelf maar streng toespreken, je moet er heel even doorheen haha. Maar het is knap en het ziet er netjes uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ben zelf ook wel blij!
Eigenlijk gaan de meeste nagels wel goed, maar er zijn er twee.. daar kan ik maar niet vanaf blijven.
Dus ik heb mijzelf even streng aangesprokenen er even weer extra byte-x opgedaan.
![]()
Die hand ging aldoor wel..re-de-lijk. Laatste tijd heb ik dus extra extra mijn best gedaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Chips, zo te zien heb je toch al een tijdje niet meer gebeten? Alleen pinkie is nog wat zielig, maar dat komt vanzelf goedVind het er netjes uitzien
Iron Butterfly met topcoatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:06 schreef Nune het volgende:
[..]
Blijf jezelf maar streng toespreken, je moet er heel even doorheen haha. Maar het is knap en het ziet er netjes uit.![]()
Oh en Daph!![]()
Welke Orly is dat?
als jouw pinkie nog een wit randje heeft is het bijna een wonder dat je nog nagel hebt aan die vingerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die hand ging aldoor wel..re-de-lijk. Laatste tijd heb ik dus extra extra mijn best gedaan.Pinkie is inderdaad wat zielig maar heeft onder de nagellak al een behoorlijk wit randje
!
Nu moet de andere hand nog wat opschieten: 3 van de nagels laten witte randjes zien, behalve het ehhpinkie en de ringvinger. Maar daar ga ik nu ook extra extra op letten.
Ik hoop dat ik over een maand (of 2) al duidelijk verder ben.
Omdat ik dat normaal wegbeet, bedoel je?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als jouw pinkie nog een wit randje heeft is het bijna een wonder dat je nog nagel hebt aan die vinger
Jahquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat ik dat normaal wegbeet, bedoel je?
Daarom,quote:
ik vind het ook heel goed van jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarom,![]()
Dit vind ik al heel goed van mezelf,
De ubbernette gelijkheid van de nagels komt later wel.
Ik zag het net al op je blog. Mat vind ik hem ook erg mooi, maar met topcoat helemaal!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:10 schreef Daph_ het volgende:
Thanks SQ!
[..]
Iron Butterfly met topcoatIs eigenlijk mat!
Oh da's ook goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het ook heel goed van je
Ik zit zelf ook nog in de afkickfase... ben er nu 2 maanden vanaf denk ik.
Overigens erger ik me kapot aan mijn wijsvingernagels, die groeien haske krom, terwijl de andere nagels gewoon recht vooruit groeien
Ik ook, geeft net even wat extra'squote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:22 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik zag het net al op je blog. Mat vind ik hem ook erg mooi, maar met topcoat helemaal!
Gewoon zorgen dat ze gelakt zijn, dat helpt al een heleboelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh da's ook goed!
Ik ben wel benieuwd hoe ik het ga doen als ze lang zijn, maar er bv. een haakje aankomt of er een scheur inkomt ofzo
inderdaad, ik heb nu ook altijd lak op om die reden. Als ik de lak afhaal vijl ik bij en dan meteen nieuwe lak er opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze gelakt zijn, dat helpt al een heleboel
Oh nice!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:57 schreef Nune het volgende:
Mijn Nubar Diamont kwam net binnen!![]()
Alleen weet ik niet of ik hem ga testen vandaag, want morgen moet ik weer werken. Misschien ook wel trouwens, goede test met al die vieze plakkerige plastic handschoentjes en constant mijn nagels stoten.
Ahaha, helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net voor het eerst sinds de 20e eeuw mijn teennagels gelakt en opgevijzeld, nu heb ik kramp en koude kakken en voeten blijven lelijke units
toverbalnagelsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, helemaal gelijk.
Al moet ik bij teennagels lakken altijd denken aan een boek, waarin een meisje allerlei kleurtjes erop deed; onder elkaar. dus eerst overal laag rood, dan oranje, blauw, weet ik het.Zodat als het ging bladderen er een ander kleurtje onder tevoorschijn kwam
.
goed bezig! volhouden!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh Puckz! Sterkte,.
Dit is een van de (voormalig?) nagelbijthanden. Ik weet dat de nagels niet op gelijke lengte allemaal zijn en ook niet allemaal dezelfde vorm hebben, maar dat maakt mij in deze fase nog niet zoveel uit
Zodra ze allemaal langer zijn dan wil ik gewoon een keer een manicure oid laten doen, zodat ze allemaal goed, gelijk en alles zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, en ik zit inderdaad nog in mijn huispak,.
uhhh.. Volgens mij bedoel je chipszak :p ik bijt al heul lang niet meer :pquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
..
@ Joysa; goedzo! Nu volhouden he
..
Besloten om het toch maar te doen, weer geen zelfcontrole.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh nice!![]()
Het zou wel de ultieme test zijn inderdaad
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
"Shipping aan mij
DEAR, IRENKA
THIS IS YOUR REAL INVOICE AND TRACKING NUMBER."
Dit is normaal?
This is your real inner voice.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
"Shipping aan mij
DEAR, IRENKA
Dit is normaal?
oh, ik wil het wel voor je doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Nune het volgende:
Ik heb net trouwens mijn bestellingen van deze week in een sheet gezet. Ik schaam me echt diep.![]()
Ik durf het bedrag niet eens op te tellen.
Whoops! Sorryquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
uhhh.. Volgens mij bedoel je chipszak :p ik bijt al heul lang niet meer :p
ik las scheetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Nune het volgende:
Ik heb net trouwens mijn bestellingen van deze week in een sheet gezet. Ik schaam me echt diep.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
This is your real inner voice.
Oh okequote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:22 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja.![]()
Mijn eerste pakketje is geshipt, nu de tweede nog haha.
quote:
Ik heb het al gedaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik wil het wel voor je doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb het al gedaan.omgwtfbbq!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb je allemaal gekocht, mens?
disclaimer
Wel doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Nune het volgende:
je kunt nooit genoeg nagellak hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omgwtfbbq!
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
"Shipping aan mij
DEAR, IRENKA
Dit is normaal?
Nagellak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omgwtfbbq!
wowcocool.com of www.ocnailart.com. De laatste moet je wel voor meer dan $ 40 bestellen om free shipping te krijgen (de eerste heeft geen free shipping naar NL dacht ik). Mocht je wat tekort komen, geef maar een gilquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik las scheet
weet niemand waar je goedkope echte konadplates kunt bestellen?
ik dacht dat ik zo af en toe wat langs zag komen, maar misschien heb ik me gewoon vergist
ha, eindelijk antwoordquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
wowcocool.com of www.ocnailart.com. De laatste moet je wel voor meer dan $ 40 bestellen om free shipping te krijgen (de eerste heeft geen free shipping naar NL dacht ik). Mocht je wat tekort komen, geef maar een gil
TWEEHONDERD EURO !!!!!!!!!!1111111111111quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kunt nooit genoeg nagellak hebben
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ha, eindelijk antwoord
thanks
en ik zal gillen ja?![]()
*zegt niks*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
TWEEHONDERD EURO !!!!!!!!!!1111111111111
whoa!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een (of een aantal) nieuwe plates hebben maar kom heul niet aan de $40.. Er is ook een kortingscode voor 30% korting, "Scrangie"Kun je nog meer bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |