Dankjewelquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 14:24 schreef Nune het volgende:
Ik zie net dat mijn pakketje on hold staat, waiting for paypal payment. Normaal is het dus gelijk goed en wordt het van m'n rekening afgeschreven. Maar ik zal wel een gil geven als hij geshipt wordt.
Ik neem nog maar geen creditcardquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
lang leve creditcards als het om bestellen in de US of A gaat
da's meer zelfkennis denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik neem nog maar geen creditcardDenk dat het op mijn leeftijd meer kwaad kan doen dan goed
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef snkr-xxx het volgende:
Loqi, vind het wel spannend staan dat donkere![]()
Ik had gister dit op:
[ afbeelding ]
Denk dat ik maar een keer een backupje van 51 ga bestellen
Zo leuk om dat te lezen!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
http://drfrankenpolish.wordpress.com/
Dank jequote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had gister dit op:
[ afbeelding ]
Ooh wat leukquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
http://drfrankenpolish.wordpress.com/
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef PartyHardy het volgende:
Die remover van de Etos was toch als beste getest?
Ik heb die zaterdag gekocht, vind hem alleen echt enorm stinken, slaat heel erg op je adem.
*kuche kuche*
Thanks! Ik vind konad zo leuk bij anderen, maar ik zou het zelf niet willen vind het veel te druk. Maar zou stiekem wel een plate enzo willen bestellen gewoon om uit te proberenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:49 schreef Nune het volgende:
Leuke bestelling tliciouz!![]()
Ik heb net konad besteld, voor het eerst. Ben benieuwd.
haal dan bij de kruidvat zo'n stampy-set voor 3 euro!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind konad zo leuk bij anderen, maar ik zou het zelf niet willen vind het veel te druk. Maar zou stiekem wel een plate enzo willen bestellen gewoon om uit te proberen
Ik ben ook bang dat ik het te druk vind, daarom hou ik de bestelling erg klein.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind konad zo leuk bij anderen, maar ik zou het zelf niet willen vind het veel te druk. Maar zou stiekem wel een plate enzo willen bestellen gewoon om uit te proberen
quote:
Als jij een site ziet waar jij hem kan bestellen, kan je dan een gil geven?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Kleintje19 het volgende:
off zie weer veel leuks voorbij komen, ik ga ook maar eens kijken naar die nfu-oh
weer zo'n fantastische fotoquote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had gister dit op:
[ afbeelding ]
Wat komt er dan te staan bij je collonummer?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Als jij een site ziet waar jij hem kan bestellen, kan je dan een gil geven?
Ik heb nog gekeken vandaag voor de P2, maar niets gevonden in Arnhem.
En mijn Transdesign pakketje is geshipt!![]()
Nu de andere nog.
Pasje is sowieso beter, dan krijg je namelijk geen krassen op je plate! Ook daar gaat namelijk op den duur lak inzitten (spreek uit ervaring)quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Kleintje19 het volgende:
ik ben mijn schraper kwijt![]()
dan maar ff een oud pasje zoeken oid
De 51 is alleen hier te bestellen op het moment:quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Als jij een site ziet waar jij hem kan bestellen, kan je dan een gil geven?
Ik heb nog gekeken vandaag voor de P2, maar niets gevonden in Arnhem.
En mijn Transdesign pakketje is geshipt!![]()
Nu de andere nog.
Ik heb er denk ik 7 (echt waar!!!) dus als je wilt kan ik er wel 1 naar je opsturen!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:34 schreef Kleintje19 het volgende:
ik ben mijn schraper kwijt![]()
dan maar ff een oud pasje zoeken oid
Thanks! Ik heb ze gekocht op www.abcbeautyshop.co.ukquote:Op maandag 25 januari 2010 19:17 schreef bernies het volgende:
@ Daph, zag net op de je blog Stiletto van Ciate...ben verliefd! Wat een gave kleur!
Waar had je ze ook alweer besteld?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik had gister dit op:
[ afbeelding ]
Hè shit, ik kon bij die twee sites niet betalen met paypal.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:40 schreef bernies het volgende:
[..]
De 51 is alleen hier te bestellen op het moment:
http://www.fabuloustreet.com/index.php?main_page=product_info&products_id=359
Nog twee bij:
http://www.viis.ee/stores/show?page=2
Daar staat dan shipped.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat komt er dan te staan bij je collonummer?
Ik ben benieuwd wanneer die van mij geshipt wordt ;o
ach, ik voel me wel vereerdquote:
Super kleurtjequote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Spin me round
(ja, moet nog even schoonmaken..)
Bij mij ook vaak, maar deze keer laat het langer op zich wachten. Weet niet waarom, paypal doet ook raar - bestellingen bij TD niet afgeschreven, andere bestellingen al wel. En die zijn net geplaatst.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn transdesign pakketjes worden altijd verstuurd binnen 3 uur na bestellen
Ik heb ook een keer zo iets raars gehad met paypal, werd het ook maar niet afgeschreven, maar kwam met een paar dagen toch goed!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:20 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij mij ook vaak, maar deze keer laat het langer op zich wachten. Weet niet waarom, paypal doet ook raar - bestellingen bij TD niet afgeschreven, andere bestellingen al wel. En die zijn net geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |