Dankjewelquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 14:24 schreef Nune het volgende:
Ik zie net dat mijn pakketje on hold staat, waiting for paypal payment. Normaal is het dus gelijk goed en wordt het van m'n rekening afgeschreven. Maar ik zal wel een gil geven als hij geshipt wordt.
Ik neem nog maar geen creditcardquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
lang leve creditcards als het om bestellen in de US of A gaat
da's meer zelfkennis denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik neem nog maar geen creditcardDenk dat het op mijn leeftijd meer kwaad kan doen dan goed
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef snkr-xxx het volgende:
Loqi, vind het wel spannend staan dat donkere![]()
Ik had gister dit op:
[ afbeelding ]
Denk dat ik maar een keer een backupje van 51 ga bestellen
Zo leuk om dat te lezen!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
http://drfrankenpolish.wordpress.com/
Dank jequote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef snkr-xxx het volgende:
Loqi, vind het wel spannend staan dat donkere![]()
Ik had gister dit op:
[ afbeelding ]
Denk dat ik maar een keer een backupje van 51 ga bestellen
Ooh wat leukquote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef tliciouz het volgende:
http://drfrankenpolish.wordpress.com/
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef PartyHardy het volgende:
Die remover van de Etos was toch als beste getest?
Ik heb die zaterdag gekocht, vind hem alleen echt enorm stinken, slaat heel erg op je adem.
*kuche kuche*
Thanks! Ik vind konad zo leuk bij anderen, maar ik zou het zelf niet willen vind het veel te druk. Maar zou stiekem wel een plate enzo willen bestellen gewoon om uit te proberenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:49 schreef Nune het volgende:
Leuke bestelling tliciouz!![]()
Ik heb net konad besteld, voor het eerst. Ben benieuwd.
haal dan bij de kruidvat zo'n stampy-set voor 3 euro!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind konad zo leuk bij anderen, maar ik zou het zelf niet willen vind het veel te druk. Maar zou stiekem wel een plate enzo willen bestellen gewoon om uit te proberen
Ik ben ook bang dat ik het te druk vind, daarom hou ik de bestelling erg klein.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind konad zo leuk bij anderen, maar ik zou het zelf niet willen vind het veel te druk. Maar zou stiekem wel een plate enzo willen bestellen gewoon om uit te proberen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |