35 euro voor 9 lakken. In de winkel kopen is duurderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Alice is gaaf,
Ik wil ze eigenlijk ook, maar ik vind de verzendkosten toch nog wel aardig hoog.![]()
MAAH.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
mad as a hatter of absolutely alice doen?
Had dat eerder geroepen, dan had ik ze voor je mee besteld!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Alice is gaaf,
Ik wil ze eigenlijk ook, maar ik vind de verzendkosten toch nog wel aardig hoog.![]()
ik noem dat eigenlijk gewoon Petrolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Teal is een soort zeegroen.... Zoiets:
[ afbeelding ]
Net zoals plum een soort paars isGewoon een naam voor een kleur dus.
Daar staat dangerous ook onder gelabeled in mijn lijst..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik noem dat eigenlijk gewoon Petrol
Ze hebben mijn oestermesduim gefixt. in eerste instantie zou ik in het gips moeten maar de zenuw lag niet helemaal doomidden. wel was die al vastgegroeid aan het litteken. Bizarre ervaring dat ze zo in je liggen te snijden, hij legde het ook helemaal uit aan een studente die erbij zat enzo. ik heb niet durven kijkenquote:
nee, dat lijkt me ook uitermate gruwelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze hebben mijn oestermesduim gefixt. in eerste instantie zou ik in het gips moeten maar de zenuw lag niet helemaal doomidden. wel was die al vastgegroeid aan het litteken. Bizarre ervaring dat ze zo in je liggen te snijden, hij legde het ook helemaal uit aan een studente die erbij zat enzo. ik heb niet durven kijken
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:49 schreef Loqi het volgende:
Mijn mani van vandaag, P2 Fancy, stukken beter dan die van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Puckzzzbeterschap!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh Puckz! Sterkte,.
Dit is een van de (voormalig?) nagelbijthanden. Ik weet dat de nagels niet op gelijke lengte allemaal zijn en ook niet allemaal dezelfde vorm hebben, maar dat maakt mij in deze fase nog niet zoveel uit
Zodra ze allemaal langer zijn dan wil ik gewoon een keer een manicure oid laten doen, zodat ze allemaal goed, gelijk en alles zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, en ik zit inderdaad nog in mijn huispak,.
Ook mooi! Die staat ook nog op mijn lijstjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]mooi!
Messy Alice
[ afbeelding ]
Alicequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]mooi!
Messy Alice
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |