Leuk gedaan! Hij's echt neon he?quote:
Ja hij is echt ECHT neon, vooral zonder TC. Dan is ie ook nog heel mat.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk gedaan! Hij's echt neon he?Ik moet 'm weer eens dragen (de eerste keer was een shock voor me, wist niet dat ie neon was en had geen tijd om er een andere op te doen
)
Wat ontzettend snoezig!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met een simpel nailartje..
[ afbeelding ]
me nagels lijken zo van dichtbij heel groot maar irl valt dat heel erg mee.. foto vertekend wat![]()
puckz, welke lak is dat? dies tof!
Ja!!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja hij is echt ECHT neon, vooral zonder TC. Dan is ie ook nog heel mat.
Ik ben gek op mijn David trouwensJe ziet wel een paar foutjes omdat ik niet snel genoeg was met het zwevend lakken, maar oefening baart kunst, dit was de eerste keer dat ik een andere TC heb gebruikt over Konad. De konad TC is echt dikke stront tegen een berg omhoog
Excusés les mots
Tof! Leuke kleurencombi ook.quote:
Ik vind die bloemetjes echt leuk!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met een simpel nailartje..
[ afbeelding ]
me nagels lijken zo van dichtbij heel groot maar irl valt dat heel erg mee.. foto vertekend wat![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
mooi gedaan puckzzz en lindy.
mag ik even blij zijn
![]()
We gaan in ondertrouw op 10-2-2010 en de voorlopige trouwdatum, is 8-9-2010
Wilde het graag met jullie delen
ik weet niet wat het is maar ik haal jullie altijd door elkaar lolquote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic nog helemaal niks gedaan...
En: gefeliciteerd!!
Vooruit, ik zal het je niet kwalijk nemen!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef babyfeet het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is maar ik haal jullie altijd door elkaar lol
en dan post ik het en dan denk ja hoor weer verkeerd neem me het niet kwalijk hoor
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
mooi gedaan puckzzz en kleintje.
mag ik even blij zijn
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef babyfeet het volgende:
mag ik even blij zijn
![]()
mag ik even blij zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |