Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
"Shipping aan mij
DEAR, IRENKA
THIS IS YOUR REAL INVOICE AND TRACKING NUMBER."
Dit is normaal?
This is your real inner voice.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
"Shipping aan mij
DEAR, IRENKA
Dit is normaal?
oh, ik wil het wel voor je doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Nune het volgende:
Ik heb net trouwens mijn bestellingen van deze week in een sheet gezet. Ik schaam me echt diep.![]()
Ik durf het bedrag niet eens op te tellen.
Whoops! Sorryquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
uhhh.. Volgens mij bedoel je chipszak :p ik bijt al heul lang niet meer :p
ik las scheetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Nune het volgende:
Ik heb net trouwens mijn bestellingen van deze week in een sheet gezet. Ik schaam me echt diep.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
This is your real inner voice.
Oh okequote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:22 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja.![]()
Mijn eerste pakketje is geshipt, nu de tweede nog haha.
quote:
Ik heb het al gedaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik wil het wel voor je doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb het al gedaan.omgwtfbbq!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb je allemaal gekocht, mens?
disclaimer
Wel doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Nune het volgende:
je kunt nooit genoeg nagellak hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omgwtfbbq!
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
"Shipping aan mij
DEAR, IRENKA
Dit is normaal?
Nagellak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omgwtfbbq!
wowcocool.com of www.ocnailart.com. De laatste moet je wel voor meer dan $ 40 bestellen om free shipping te krijgen (de eerste heeft geen free shipping naar NL dacht ik). Mocht je wat tekort komen, geef maar een gilquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik las scheet
weet niemand waar je goedkope echte konadplates kunt bestellen?
ik dacht dat ik zo af en toe wat langs zag komen, maar misschien heb ik me gewoon vergist
ha, eindelijk antwoordquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
wowcocool.com of www.ocnailart.com. De laatste moet je wel voor meer dan $ 40 bestellen om free shipping te krijgen (de eerste heeft geen free shipping naar NL dacht ik). Mocht je wat tekort komen, geef maar een gil
TWEEHONDERD EURO !!!!!!!!!!1111111111111quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kunt nooit genoeg nagellak hebben
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ha, eindelijk antwoord
thanks
en ik zal gillen ja?![]()
*zegt niks*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
TWEEHONDERD EURO !!!!!!!!!!1111111111111
whoa!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een (of een aantal) nieuwe plates hebben maar kom heul niet aan de $40.. Er is ook een kortingscode voor 30% korting, "Scrangie"Kun je nog meer bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |