Dé kans om te kijken of het stempelen iets voor je is!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik sta er elke keer mee in me handen maar koop hem steeds niet
heel heel heel graag!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik 7 (echt waar!!!) dus als je wilt kan ik er wel 1 naar je opsturen!
pasje zuigt... werkt voor geen ene malle moerquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef bernies het volgende:
[..]
Pasje is sowieso beter, dan krijg je namelijk geen krassen op je plate! Ook daar gaat namelijk op den duur lak inzitten (spreek uit ervaring)
PM gestuurd! Je mag ze zo hebben!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
heel heel heel graag!
pasje werkt niet, me konad ziet er niet uit![]()
pm me maar even wat je er voor wilt hebben
Lastig....quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Stel nou he.... Stel nou dat er iemand komt die al je lakjes in beslag neemt en je mag er maar dríé houden.... Welke 3 zou je dan houden? Uit je huidige collectie dus....(topcoats even buiten beschouwing, da's zo saai, echt kleurtjes
).
Ik zat daar net dus over na te denken.... Mijn 3 favoriete lakjes uit mijn collectie:
1) OPI Ate berries in the canaries
2) OPI A Grape Fit
3) China Glaze ginger
en jullie?
Raar, werkt bij mij perfect! Je moet het een beetje schuin houden, niet recht eropquote:Op maandag 25 januari 2010 21:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
pasje zuigt... werkt voor geen ene malle moerkreeg de overige lak er niet netjes af waardoor er overal vegen bleven plakken
best k*t want krijg morgen 2 nieuwe plates binnen en nu kan ik niet kliederen
1. OPI Inkquote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Stel nou he.... Stel nou dat er iemand komt die al je lakjes in beslag neemt en je mag er maar dríé houden.... Welke 3 zou je dan houden? Uit je huidige collectie dus....(topcoats even buiten beschouwing, da's zo saai, echt kleurtjes
).
Ik zat daar net dus over na te denken.... Mijn 3 favoriete lakjes uit mijn collectie:
2) OPI A Grape Fit
3) China Glaze ginger
en jullie?
Oef...moeilijk:quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
).
2) OPI A Grape Fit
3) China Glaze ginger
en jullie?
Kak!!!!! Ik vergat Nfu Oh....quote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Oef...moeilijk:
Illamasqua Hectic
Chanel Rouge Noir
Nfu-oh 51
Het lukt niet!!!quote:
Daarom neem ik de rouge noir mee, kan de 51 erg goed op!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het lukt niet!!!
Ik zou graag Nfu Oh 51 zeggen, maar die vind ik alleen tot haar recht komen op een donkere lak (zwart of donkerpaars).. Hmpf. Drie noemen is ontzettend lastig als je zoveel lak hebt.
Die kende ik niet, inderdaad een erg mooie en vooral unieke kleur zeg!quote:
Ik weet het! Ik weet het!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
).
2) OPI A Grape Fit
3) China Glaze ginger
en jullie?
Foto??quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb voor het eerst zwarte (of ander heeeeeel erg donkergrijze) nagellak opEn ik heb niet het gevoel dat het 'gothic' is
!
Dat valt wel mee geloof ik... al moet ik zeggen dat ze niet zo fanatiek gebruikt worden...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
worden bij jullie die essence lakjes ook zo snel dik?
Bij mij veel wel, doorzichtige lakjes wat minder.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef babyfeet het volgende:
worden bij jullie die essence lakjes ook zo snel dik?
Mijne komt gewoon van de etosquote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Bij mij veel wel, doorzichtige lakjes wat minder.
Waar halen jullie pure aceton vandaan? Bij een bouwmarkt? (ging speciaal naar de Karwei okay, is maar 2 minuten fietsen voor aceton, niet te vinden!)
Ha, loop ik dus moeilijk te doen terwijl het veel makkelijker kan.quote:
Naaah, er is hier iemand geweest die een liter bij de bouwmarkt had gekocht geloof ik.. Dus het kan misschien welquote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Ha, loop ik dus moeilijk te doen terwijl het veel makkelijker kan.Deze week maar even kijken dan. Thanks
jeetje? echt? oh wat stom van mequote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef bernies het volgende:
[..]
Raar, werkt bij mij perfect! Je moet het een beetje schuin houden, niet recht erop
met dhl? ik had dit met me gelset, heb ze gewoon boos gebeldquote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik baal dat het pakketje met mijn nagelwielen op het verkeerde adres is geprobeerd af te leveren want nu moet het helemaal terug naar Hong Kong
ik had gister/vandaag ook pikzwart op, kreeg juist allemaal complimentjesquote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb voor het eerst zwarte (of ander heeeeeel erg donkergrijze) nagellak opEn ik heb niet het gevoel dat het 'gothic' is
!
Zoveel heb ik alleen nog niet nodigquote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Naaah, er is hier iemand geweest die een liter bij de bouwmarkt had gekocht geloof ik.. Dus het kan misschien wel
Ohnee ik heb ook net een gelset besteld... en de pakjes bezorgers zijn hier al zo..kwalitatief uitermate teleurstellend..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:18 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
met dhl? ik had dit met me gelset, heb ze gewoon boos gebeldmoest hier 17 december al zijn, kreeg het vorige week dan eindelijk binnen
welke?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Wow, deze zwarte nagellak lakt zo ongelooflijk fijn.
Zijn de kruidvat-stempelsetjes er nog?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik sta er elke keer mee in me handen maar koop hem steeds niet
mooi, ik hou van donkere kleuren nagellakquote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wild & More van de V&D.
Lakt heel fijn en netjes en droogt snel.
[ afbeelding ]
dat kan!!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zijn de kruidvat-stempelsetjes er nog?Kan iemand die voor mij meenemen?
Ik zag ze vandaag ook voor het eerst, de V&D op Rotterdam Zuidplein heeft maar heel weinig make-up dingen en daar stonden ze tussen. Ik let niet op de rest, zoek meteen naar nagellak.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
mooi, ik hou van donkere kleuren nagellak![]()
heb alleen nog nooit gehoord van Wild & More nagellak..![]()
Ligt die lak op de Sephora afdeling?
ik zie4 die dingen bij veel v&d'squote:Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag ze vandaag ook voor het eerst, de V&D op Rotterdam Zuidplein heeft maar heel weinig make-up dingen en daar stonden ze tussen. Ik let niet op de rest, zoek meteen naar nagellak.
[ afbeelding ]
Zo zien ze eruit.
Mijn favorieten zijn Dangerous (groenige teal), gorgeous (paarse glitter, dupe van Nfu Oh 68) en spacy (donkergrijs). De rest is ook mooi hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef Mirjam het volgende:
dames, ik heb 2 vragjes
wat zijn in jullie ogen dé p2 musthaves?
en ik heb het al eens eerder gevraagd maar kan het niet meer terugvinden, waar kun je voor een zacht prijsje konadspul (lak, plates, beginnersset eik) bestellen?
hoeft niet perse ned. te zijn, als er maar met paypal betaald kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |