quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Tegan het volgende:
Je hebt wel pech zeg Nieners.
Dat ondergoed heb ik ook.
Ik vind het wel leuk, het is alleen best wel dun. Daarom is het ook bij die ene gebleven.quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Nieners het volgende:
[..].
Zit het een beetje fijn? Ik ben benieuwd! Morgen even de grijze versie ervan bestellen, die vind ik zo mooi!
Ik heb ook de grijze. Zeer geschikt voor onder witte shirtjes/topjes. Het broekje vind ik persoonlijk niet zo lekker zitten.quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Nieners het volgende:
[..].
Zit het een beetje fijn? Ik ben benieuwd! Morgen even de grijze versie ervan bestellen, die vind ik zo mooi!
Leuk die met die roosjes.. checkquote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Nieners het volgende:
Ik gooide hem dicht met mijn bestelling.
[ afbeelding ]
Oh dat is wel minderquote:Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, het is alleen best wel dun. Daarom is het ook bij die ene gebleven.
Thanks! Ik ga ze combineren met die strokenrokquote:
Super leuk!quote:Op zondag 22 november 2009 22:48 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
en die sjaal ook nog in het zwart
Heb jij de ''boxer'' of string?quote:Op zondag 22 november 2009 21:05 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb ook de grijze. Zeer geschikt voor onder witte shirtjes/topjes. Het broekje vind ik persoonlijk niet zo lekker zitten.
Dat jurkje vind ik zo lieff, hoop dat ie leuk staatquote:Op zondag 22 november 2009 22:52 schreef Linnie20v het volgende:
Dat poederrozejurkje is leuk Alors!Ik heb het maar niet genomen vanwege mijn huidskleur.
Het zwarte vest heb ik ook in mijn pakket zitten
Ik heb geen idee, laat me maar verassen zoals vaak met de online shopquote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef Nieners het volgende:
Super leuk!
Die jurk wil ik ook bestellen morgenochtend, weet jij hoe die valt?
En de sjaal is ook heel leuk. Tubesjaal?!
quote:Op zondag 22 november 2009 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af.. wanneer draag je zoiets? Echt als ondergoed gewoon? En waarom dan een body ipv gwn bh + slip? Ik vind hem wel mooi trouwens.
Ik had de boxer. Hij kroop heel raar omhoog bij mij, dus dat was niet zo geslaagdquote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef Nieners het volgende:
Heb jij de ''boxer'' of string?
Fijn om te weten, denk dat abrikoos dan al helemaal geschikt is onder witte truitjes!
Van ChipsZak.quote:Ik vraag me nou af.. wanneer draag je zoiets? Echt als ondergoed gewoon? En waarom dan een body ipv gwn bh + slip? Ik vind hem wel mooi trouwens.
Nee oke.quote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van ChipsZak.
Jaaa. Als mijn vriend hier is eigenlijk. Niet naar school of werk toe.
Hahaha. Ik ken niet veel mensen die dat soort lingerie gewoon naar hun werk dragen hoor?quote:Op maandag 23 november 2009 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee oke.
Dat vroeg ik mij even af.
Waarom bestel je em dan?quote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ladies, ik heb een Jimmy Choo tas besteld, die ik niet hou. Het was geloof ik de goedkoopste, ik kan er geen plaatje meer van op de site vinden dus volgens mij uitverkocht.
Hij gaat terug, tenzij iemand hem hier wil hebben. Het is dus een kleine tas, zonder hengsel, met een harde flap. Geen idee hoe dat uit te leggenFugly vinnik hem iig
ik heb hem besteldquote:
Haha okequote:Op dinsdag 24 november 2009 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, eik wel. Ik ben ook een slapjanus hoor. Dan zijn de dingen die ik wil uitverkocht, dan wil ik toch Iets en gooi maar wat in mn mandje. En ik wil het gewoon even zien en bekijken. Stiekem hoop ik dan dat ik er verliefd op word en dat die tas mijn Cinderella-schoentje blijkt te zijn.... Maar helaas, weer nietAls niemand hem hier wil, gaattie gewoon whoppa retour.
Yay!quote:Op maandag 23 november 2009 11:16 schreef Butterfly91 het volgende:
In behandeling![]()
[..]
Ik had de boxer. Hij kroop heel raar omhoog bij mij, dus dat was niet zo geslaagd. Maar misschien valt hij bij jou wel goed.
Oja, over het grijze setje, het ligt denk ik ook aan je huidskleur. Als ik die abrikooskleurige onder iets wits aandoe dan schijnt het door, met die grijze niet.
Die poederroze?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:20 schreef Weggeslet het volgende:
Ik heb dit onlangs in de ékte winkel gekocht:
[ afbeelding ]
En deze in het ZWART maar die staat niet meer op de site want uitverkocht denk ik
[ afbeelding ]
Maar nu ik dat roze fladderjurkje zie [ik weet niet hoe ik het anders kan omschrijven]... waarom kan ik die niet vinden op de site?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die poederroze?
Die is uitverkocht..
Hij is wel een beetje Chanel-isch ja, leuk. Die blazer vind ik ook super, maar te duurquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:46 schreef Nieners het volgende:
Nieuwe bestelling is dus dit:
[ afbeelding ]
Iemand dat jasje rechtsboven eens gezien?
Ik hoopte dat het een soort Chanel-vibe zou hebben.
Ik stiekem ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje Chanel-isch ja, leuk. Die blazer vind ik ook super, maar te duur
TIJD VOOR SALE!!!
Ik ben al 2 dagen vroeg opgestaan ervoorquote:
Probeer het eens op marktplaatsquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand de Star Clutch? Morgen gaat hij terug!
quote:
Doe je dat leuke shirtje erbijquote:Op donderdag 26 november 2009 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, een fijne broek is in de sale, maar om nou voor één broek te bestellen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind H&M fantastisch, maar soms slaan ze de plank echt helemaal mis
Wie wil er nou niet hip in de tuin werken?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta: Chauffeur is onderweg 26-11-2009 Utrecht , pakkettendistributiequote:
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, die broek en dan paarse crocs en een heel fout, oud rood shirt.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:47 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet hip in de tuin werken?
Knap zeg... Even bellen maar en ze uitschelden?quote:
dat kán niet kloppenquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:44 schreef Nieners het volgende:
Heeft iemand trouwens dat poederroze jurkje IRL gezien?
Ik denk eigenlijk dat ie er gewoon overheen valt en dat er van heupen/kont weinig te zien is..quote:Op donderdag 26 november 2009 11:49 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Over welke heb je het?
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ik vind deze jurk gorgeous, maar ik ben bang dat ie de heupen en kont nogal op een foute manier accentueertHeeft iemand deze in het echt gezien en/of een aanfoto?
Deze:quote:Op donderdag 26 november 2009 11:49 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Over welke heb je het?
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ik vind deze jurk gorgeous, maar ik ben bang dat ie de heupen en kont nogal op een foute manier accentueertHeeft iemand deze in het echt gezien en/of een aanfoto?
Die roze ja. Ja die heb ik gezien, ziet er leuk uit in het echt, net zoals op de foto. Vind het alleen jammer dat ze 'm niet in meerdere kleuren hebben, anders had ik hem wel besteld.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:57 schreef Nieners het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Ik had die jurk eerst ook besteld die jij nu in het blauw hebt, maar dan in taupe.
Had alleen dezelfde angst als jij en heb hem dus eruit gegooid. Ik denk dat de jurk sowieso wel breder maakt van de zijkant door die 'plooien' want ik heb zelf een soortgelijk iets maar dan de vorm van een top en dat maakt echt giga. Maar ms dat het bij deze anders is, ik hoop het... want dan bestel ik hem ook.
Die vind ik echt hilarisch juist. Zou hem zo kopen maar vind het wel wat duur voor een grapje.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:08 schreef MaLo het volgende:
vergeet ook dit juweeltje niet
[ afbeelding ]
Voor op Ibiza is het best een geinig dingquote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een soort jurk die erop lijkt, alleen dan met een split aan de voorkant, waardoor de flappen plooien. Lijk er niet dikker inquote:Op donderdag 26 november 2009 11:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ze hebben heel veel van de nieuwe party collectie ( ik neem aan dat hij daarvan is ) in de winkels hangen. Meer dan ze normaal van de shop in de winkel hebben, dus wellicht is een uitstapje naar de winkel het proberen waard.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wil ik ook zien! Ik vind het trouwens echt idioot dat ze me niet anders dan met een creditcard laten betalen. Waar slaat dat op?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
Chauffeur die te snel was met melding?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:54 schreef Inu het volgende:
Huh, in de oude versie van Track&Trace is mijn zending al afgeleverd (zonder dat er iemand thuis is), maar in de nieuwe versie is hij nog onderweg
hoe kan dat nou weerquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehhe, ik kon het niet doen omdat mijn Mac geen print-screen knopje heeft, maar mijn lief heeft uigelegd hoe ik het wel moet doen
Blijkt dat die melding op de groene top in mijn huidige bestelling duiddequote:
Ik denk erover om 'm te bestellen, voor onder een lange wollen trui of een vest ofzo, niet om als jurkje te dragen.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef Qarinx het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan allemaal terug.. twijfelde over de maat, maar het model en het stofje is ook niet echt mooi. Heeft echt een rare boord, denk dat ie snel gaat lubberen..
Jah, voor dat doel had ik hem ook besteld, maar ik vind 'm erg tegenvallen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik denk erover om 'm te bestellen, voor onder een lange wollen trui of een vest ofzo, niet om als jurkje te dragen.
Daarvoor kun je hem prima gebruiken; ik heb hem ook en voor eronder is het een fijn ding!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik denk erover om 'm te bestellen, voor onder een lange wollen trui of een vest ofzo, niet om als jurkje te dragen.
Hmm, hoe zit bij jou de boord dan? Die zie je namelijk wel onder een lang vest en dan vind ik het wel mooi als ie gewoon strak is ipv beetje flubberig.. De stof is niet bepaald mooi katoen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daarvoor kun je hem prima gebruiken; ik heb hem ook en voor eronder is het een fijn ding!
Hij flubbert niet, hij valt gewoon netjes redelijk strakquote:Op donderdag 26 november 2009 20:16 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm, hoe zit bij jou de boord dan? Die zie je namelijk wel onder een lang vest en dan vind ik het wel mooi als ie gewoon strak is ipv beetje flubberig.. De stof is niet bepaald mooi katoen.
Ik vind het voor die prijs nog wel een prima stof. Divided kwaliteit is dunnerquote:Op donderdag 26 november 2009 20:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij flubbert niet, hij valt gewoon netjes redelijk strak. Het is wel een dun stofje, maar dat vind ik juist wel fijn. Ik heb het snel warm op kantoor
.
Kan die jurk niet vinden, is ie uitverkocht ofzo?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
jurken/rokken -> laat alles zien -> pag 1, rechtsboven.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:43 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Kan die jurk niet vinden, is ie uitverkocht ofzo?
Oeh vertel?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet maar weer eens gaan bestellen. Alleen ik heb een andere winkel ontdekt.
Nijmegen ook geloof ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef alors het volgende:
[..]
Die zit toch alleen in Rotterdam? lekker centraal...
Alexander ja. En hij zit niet in Nijmegen. Maar hij is wel tof.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef alors het volgende:
[..]
Die zit toch alleen in Rotterdam? lekker centraal...
Komt Primark naar Nijmegen ja?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef Linnie20v het volgende:
Ik kan jullie echt niet vertellen hoe lelijk die Jimmy Choo jurk met diamantjes is
Whehehe, ik ga geen foto nemen want hij zit al fijn ingepakt...
Primark komt wel naar Nijmegen over 3 jaar
doet me denken aan carnavalquote:Op donderdag 26 november 2009 11:08 schreef MaLo het volgende:
vergeet ook dit juweeltje niet
[ afbeelding ]
Primark is idd. helemaal niks!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:08 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vond Primark echt 3x niks, M&S kleding in zeeman kwaliteitHeb er alleen een ketting voor ¤2 gescoord
Ligt aan het perpectief waaruit je het bekijktquote:
Over het algemeen liggen Utrecht, Amersfoort en Amsterdam redelijk centraal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt aan het perpectief waaruit je het bekijkt.
Dat is best een leuk jurkje! Komt alleen niet goed uit de verf op dat tietloze/heuploze model.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors,
Die sjaal is ook echt te gek!!
Ik hou ook nog dit jurkje van ¤ 9.95
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef Eevv het volgende:
[ afbeelding ]
Even snel wat feestjurkjes besteld vanochtend![]()
begin dec. wordt het bezorgd, dus dan kan ik nog eindeloos twijfelen welke het nou moet worden.
Nu alleen nog ergens leuke hakjes vandaan toveren..
Ik ook niet. Lang leve de H&M push up beha's!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:44 schreef Linnie20v het volgende:
Ja , veel tieten heb ik nietmaar bij mij zit het jurkje wel mooier om de heupen!
Dat jurkje komt hier ook binnekort binnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dat is best een leuk jurkje! Komt alleen niet goed uit de verf op dat tietloze/heuploze model.
Ik zag dat eerste jurkje vandaag hangen. Vond 'm geweldig maar zou niet weten wanneer je zoiets aantrekt. Ja als je verkleed moet als barbie oidquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef Mardy_Bum het volgende:
Vandaag weer geld naar de H&M gebracht:
[ afbeelding ]
Maar dan in het paars
[ afbeelding ]
Ook in het paars
[ afbeelding ]
En deze dan weer juist in het zwart....![]()
En nog schattige strikjes oorbellen met steentjesen gewone oorbellen.
Dat dacht ik ook. Daarom ben ik voor de donker paarse gegaan. Die is een stuk minder Barbie-achtig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik zag dat eerste jurkje vandaag hangen. Vond 'm geweldig maar zou niet weten wanneer je zoiets aantrekt. Ja als je verkleed moet als barbie oid
Ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Over het algemeen liggen Utrecht, Amersfoort en Amsterdam redelijk centraal.
Je krijgt at random de mogelijkheid de previewcatalogus te bestellen, dan krijg je ook 10% korting. Andere klanten hebben pech en moeten wachten tot februari ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:44 schreef Eva4Evah het volgende:
Weet iemand hoe dat nou zit met die H&M voorjaarscatalogus? Er zijn dus al een paar mensen die 'm hebben gekregen maar dat was nog niet de bedoeling ofzo? Wanneer kan de rest hem verwachten? (A)
Dat zwarte vestje lijkt me ook wel leuk, maar ik zit te twijfelen of het niet te tuttig is met die schouders zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef Eevv het volgende:
[ afbeelding ]
begin dec. wordt het bezorgd, dus dan kan ik nog eindeloos twijfelen welke het nou moet worden.
Oh, welke heb je besteld? Ik heb zelf laatst de zwarte van 49,90 gekocht, ben er echt verliefd opquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:32 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Oh, welke heb je besteld? Ik heb zelf laatst de zwarte van 49,90 gekocht, ben er echt verliefd op
Dat roze jurkje/hemdje zie ik nergens op de site! Heeft iemand de code misschien?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef Eevv het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een jurkje en uitverkocht. Morgenvroeg even kijken dusquote:Op zondag 29 november 2009 18:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat roze jurkje/hemdje zie ik nergens op de site! Heeft iemand de code misschien?
Yep, zo doe ik het ook altijd.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef steve-urkel het volgende:
vraagje he,
als ik geld via internet wil overmaken naar de h&m rekening, kan ik gewoon bij mededelingen mijn klantnummer typen en that's it toch ?
stuur je de rest toch terugquote:Op zondag 29 november 2009 22:48 schreef Eva4Evah het volgende:
Hmm, de top die ik heel graag wil is er eindelijk in mijn maat, maar ik was vergeten dat je voor minimaal 19 euro moet bestellen. De top is 6,95, eigenlijk heb ik verder niks nodig dus is het een beetje stom om dingen te bestellen om gewoon maar aan die 19 euro te komen... grrrmbl
Als je het al thuis hebt denk ik niet; als het nog niet verzonden is wel.quote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef Inu het volgende:
Als er nu iets in de sale is wat ik thuis heb, maar nog niet heb betaald, en ik mail erover, krijg ik dan alsnog die korting?
Dat is behoorlijk snel dus.quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Veel dingen worden 's ochtends vroeg aangevuld
Dan is de maat er zeker verkeerd ingenaait. Gebeurt vaak bij de H&M.quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een pyjamabroek met bloempjes en die is echtNu heb ik hetzelfde model in dezelfde maat maar met een streepjesmotief en die zit opeens veel strakker
De enige die ik weet is 1304 voor 5 euro kortingquote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef vamperotica het volgende:
Sale....
Dus Vampje komt weer binnen vallen... Zag dat er geen codes meer in de OP stonden?
Doet die 78nogwat het nog steeds dat iemand weet?
Zo ontzettend jammer, want die streepjesbroek zit dus echt niet lekker en ik heb 'm echt al een tijd geleden binnen gekregen.. Kaartje eraf enzo want blijkbaar was ik er zeker van dat deze zou passen (normaal pas ik alles, zelfs kledingstukken in hetzelfde model + maat, just to be sure). *zucht*quote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dan is de maat er zeker verkeerd ingenaait. Gebeurt vaak bij de H&M.
Heb die broeken ook, ze zijn echt liefelijk.
Jezus,quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef alors het volgende:
Volgens mij zijn online aanbiedingen niet geldig in de winkel. Bv dingen die in de shop in de aanbieding zijn, hangen ze in de winkel altijd terug met de originele prijs () Zelfs die 5 euro aanbiedingshirts proberen ze altijd voor 15 euro te verkopen.
neequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef Inu het volgende:
Kun je eigenlijk met een tegoedbon iets kopen in de online shop?
Nee kaartjes al eraf gehaaldquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef alors het volgende:
Kun je em niet ruilen? zelfs met verzendkosten heb je nog 10 euro winst
Dan bestel je em nieuw, en breng je de bestelde terug naar de winkelquote:
Ow ja dat klopt inderdaad.quote:
Jawel want er staat geen prijs op, en aan sommige hangt geen kaartje. Dan schrijven ze er met de hand de (originele) prijs op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja dat klopt inderdaad.
dus in de winkel hangen ze aan "shop" artikelen nieuwe kaartjes?
volgens mij niet hoor.
tvp dan maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:25 schreef alors het volgende:
Vanavond om 23.00 op hm.com live de show van Sonia Rykiel
Ik heb vrijdag iets retour gedaan en dat is vandaag pas verwerkt. Of er een standaard is weet ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef Qarinx het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat een retour weer verwerkt is?
Hmm.. ik heb donderdag al iets retour gedaan en dat is nog niet verwerkt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik heb vrijdag iets retour gedaan en dat is vandaag pas verwerkt. Of er een standaard is weet ik niet.
Bij nader inzien misschien toch niet. Hij geeft alleen aan dat ik ¤1,00 heb betaald voor de retourkosten. Er staat nog niks over de retour zelf. Saldo is ook nog niet aangepast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:35 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb donderdag al iets retour gedaan en dat is nog niet verwerkt.
Dat vind ik aardig vlot eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag iets retour gedaan en dat is vandaag pas verwerkt. Of er een standaard is weet ik niet.
Oww okay, phew..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef Butterfly91 het volgende:
Bij nader inzien misschien toch niet. Hij geeft alleen aan dat ik ¤1,00 heb betaald voor de retourkosten. Er staat nog niks over de retour zelf. Saldo is ook nog niet aangepast.
Bij mij duurt het vaak gerust anderhalf tot 2 weken hoor. En het totale saldo werken ze echt nooit bij, maar eens per maand ofzo, alleen aankopen knallen ze erg gelijk neer, maar nooit een mooi optel/aftreksommetje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Oww okay, phew..
Dan wacht ik nog geduldig af..
Nooit problemen gehad zelfs.. voor de veranderingquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef Jurk het volgende:
Het lukt me nog steeds om iets te kopen op rekening. Dit duurt wel lang, zo.
Iemand hier die inmiddels wel weer gewoon met een maand rekening kan shoppen?
In het topic daarvan (zie OP) staan linkjes naar plaatjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef Tamashii het volgende:
Wie weet wat er zo al wordt verkocht in die nieuwe collectie met nieuwe ontwerper?
Maandfactuur of h&m rekening? Die laatste is al een tijd niet beschikbaar (tenzij je hem eerder al had gekozen misschien).quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef Jurk het volgende:
Het lukt me nog steeds om iets te kopen op rekening. Dit duurt wel lang, zo.
Iemand hier die inmiddels wel weer gewoon met een maand rekening kan shoppen?
Thanks!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
In het topic daarvan (zie OP) staan linkjes naar plaatjes
Jammer van het zuurstokjurkje, maar dat is met die strapless dingen heel vaak!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef Sarabi het volgende:
2 jurkjes gepast en eentje gaat er terug
Het zuurstokjurkje past niet bij mijn borsten, ik ga nog een maat groter bestellen maar denk niet dat het dan wel lukt....divided
Het ristjurkje is erg sexy en strak, ik houd hem maar weet nog niet of ik hem te strak vind bij mezelf
Maar voor nog geen tientje houd ik hem toch maar
Noees. ;{ Is idd met die strapless meuk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef Sarabi het volgende:
2 jurkjes gepast en eentje gaat er terug
Het zuurstokjurkje past niet bij mijn borsten, ik ga nog een maat groter bestellen maar denk niet dat het dan wel lukt....divided
Het ristjurkje is erg sexy en strak, ik houd hem maar weet nog niet of ik hem te strak vind bij mezelf
Maar voor nog geen tientje houd ik hem toch maar
De H&M rekening inderdaad.....quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Maandfactuur of h&m rekening? Die laatste is al een tijd niet beschikbaar (tenzij je hem eerder al had gekozen misschien).
Ik heb daar een paar weken terug al over gemaild en toen zou het met een paar dagen gefixed zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Maandfactuur of h&m rekening? Die laatste is al een tijd niet beschikbaar (tenzij je hem eerder al had gekozen misschien).
Maandfactuur!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar weken terug al over gemaild en toen zou het met een paar dagen gefixed zijn
Snelquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wow, gister besteld, vandaag in behandeling. En ik wou nog wel vanochtend dingen erbij gooien uit de sale. Komt dat doordat ik dit keer kialapunt heb gekozen ipv thuisbezorgen?
[ afbeelding ]
Deze heb ik besteld. In mijn eigen maat en een maat groter. Zul je zien, valt ie groot. Iemand die dat ding al heeft?
Verder alleen dingen voor vriendje besteld (om verzendkosten te delen, hoe gierig is dat), had nét gewinkeld toen ik de nieuwe sale ontdekte![]()
Noooooooo en ik wilde er juist nog een andere bij gooien voor als deze inderdaad lelijk was. En dan nemen ze hem veel te snel in behandeling! Die ene keer dat ik het NIET wou en dat ik het niet per sé snel hoefde te hebben, kunnen ze ineens snel zijn, zucht. Ik ga er maar heel naïef van uit dat hij bij mij helemaal anders valtquote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat jurkje heb ik ook gekocht, afschuwelijk!
Viel bij mij overal te groot behalve bij schouders, daaar eigenlijk te klein.
Verder gewoon een soepjurk, onder een ontschuldige vermomming.
Ik had het al verwacht, bijna alles bij de H&M is goud momenteel.. Goud staat me niet, en zilver en goud combineren vind ik al helemaal afschuwelijk. Dus wacht ik rustig af totdat men het weer zat isquote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef alors het volgende:
Dat van die gouden rits had ik je ook wel kunnen vertellen, heb ze al in de winkel zien hangen. Ik adoreer goud trouwens
Dat kan morgenavondquote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef Eva4Evah het volgende:
Debsterr, kan je aanfoto's maken van dat blauwe jurkje?
Ik dacht even *JEEEJ hij is er in petrol!* XS en XLquote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Mensen, De Lange Coltrui is in de sale!
Alleen niet in de kleuren die ik wilde
Ik weet welke je bedoeld, maar geen idee wat de code er van is..quote:Op donderdag 3 december 2009 08:54 schreef rhubarbje het volgende:
Nee die heb ik al besteld
Ik bedoel eentje met korte mouwtjes en dan boven op de schouders aangerimpelt/gepoft
je hebt er geloof ik ook een gewoon vestje van
Ik heb 'm nu aanquote:Op donderdag 3 december 2009 10:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ik dacht even *JEEEJ hij is er in petrol!* XS en XLDat is óf 2 maten te groot óf 2 maten te klein (moet maat M) Ik heb hem al in het zwart en hij is
, draag em supervaak!
Over een paar daagjes welquote:Op donderdag 3 december 2009 10:53 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... mijn bestelling is in behandeling, maar als ik op 't 'collonummer' druk en 't invoer bij track&trace dan zegt ie dat t niet bestaat...
Heej Linnie, ja gaat wel, hectische periode gehad, maar ik kan weer lopenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, hoe is het met je?
Ik moet zaterdag werken en ik vind de collectie niet mooi, scheelt me wel weer geld!![]()
Ik had die roze aangepast. hij stond van voor prachtig maar van achter zat ie te los waardoor ik idd een beetje vadsig leek, geen succes. Zou hem bij jou wel eens aan willen zien idd!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan morgenavonddan is hopelijk de tule ook wat "ingezakt", er zitten nu een paar rare vouwen in waardoor m'n kont wel erg dik leek
. En hij is heeeel donkerpaars, i.p.v. blauw.
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Zoek trouwens nog een colbertje, het liefst wat langer. Iemand hier een leuke die goed staat?
Ja, het wordt dus maandag ofzo voor een foto, want ben echt te gaar om 'm nu aan te gaan doen. Morgenavond doe ik 'm aan en laat ik m'n vriendinnetje wel een foto makenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik had die roze aangepast. hij stond van voor prachtig maar van achter zat ie te los waardoor ik idd een beetje vadsig leek, geen succes. Zou hem bij jou wel eens aan willen zien idd!
Hmm toch nog maar even in de winkel kijken dan, thnx!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alle colberts in de winkel gepast die ik kon vinden, meeste staan ook op de site. Maar ik vond ze wat kort (wel erg mooi verder! aanrader als de lengte verder goed voor je is). 1 was iets langer (ook nog niet heel lang, maar wel vergeleken die korte hippe) en die was van 40,- naar 9,- afgeprijsd.Grijze krijtstreep.
Ook nog een zwarte gilet gekocht, voor onder de colbert. Daarna de winkel uit gegaan want er was teveel leuks![]()
Nee klopt, het was zo irritant passen als je alleen met krukken kan staan, dus was even niet aan het shoppen en vond dat hele CHoo gedoe ook bijzonder oninteressantquote:Op donderdag 3 december 2009 13:37 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, fijn dat je weer kan lopen! Had je een tijd niet gezien hier![]()
Ik zie ook vanalles wat ik wil hebben uit de Sale, alleen moet ik streng zijn tegen mezelf want in de kast hangen nog zoveel dingen ongedragen...!
Edit, ik heb het idee dat er weer dingen zijn aangevuld, maar niet alles, of ik was vanmorgen te laat natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Femma het volgende:
Weet iemand of die collectie van Jimmy Choo voor H&M, nog wordt aangevuld of niet? En wanneer?
Ik ben verliefd op een jurkje <3
Geloof het niet, het doet nog wel zeer als ik loop maar ik denk dat dat er bij hoort? Volgens mij wordt dat ook al minder. Eigenlijk is het enige wat ik er aan over heb gehouden een diep begrip voor het leed dat invalidentoilet heet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:30 schreef Linnie20v het volgende:yay welcome back iig!! Heb je er verder niets aan overgehouden?
Klassieke broeken zijn wel weer eens leuk ja, het mag eindelijk weer na allemaal skinnies!
Ik vond de krukken al een hele verlichting na het rondrijden in een rolstoel en ontdekken dat invalidentoiletten blijkbaar in gebruik worden genomen om afvalcontainers, kopieerpapier en kruiwagens met olifantenpoep in op te slaan. ja ik was naar de dierentuin gegaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Lopen op krukken.
Mensen in de tram die dan ook niet even opstaan en je zowat van hun stoel moet schoppen (met je kruk).
Krukken even tegen de muur zetten en dan flikkeren ze om en kun je er niet bij
Good times.
Ja ik twijfelde, want ik zag een shirt en 2 vestjes die er gisteren niet waren en nu wel weer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik denk dat het "aanvullen" van de Choo collectie bestaat uit de spullen die mensen retour hebben gestuurd.
geen idee, wat ik ook probeer ik krijg onjuiste maatquote:Op donderdag 3 december 2009 11:05 schreef Linnie20v het volgende:
@ Rhubarbje, deze bolero?
76-6030
76-6097
76-6170
Geen zwart meer te krijgen overigens.
Heb je bij vesten/truien en jassen/blazers al op 'laat alles zien' geklikt? Als ie daar niet tussen staat zal hij wel uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee, wat ik ook probeer ik krijg onjuiste maat
hij zal wel uitverkocht zijn..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je bij vesten/truien en jassen/blazers al op 'laat alles zien' geklikt? Als ie daar niet tussen staat zal hij wel uitverkocht zijn.
Nicequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Chanty87 het volgende:
^ Fijn is dieAlleen wel groot. Ik had vandaag ook wat tijd over en heb deze gekocht:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef EvaZaha het volgende:
Is er toevallig ergens een aanfoto van deze:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral benieuwd naar de achterkant eigenlijk.
Toen ik hem in de winkel heb zien hangen was ik er niet zo kapot van op het plaatje ziet hij er een stuk mooier uit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef EvaZaha het volgende:
Is er toevallig ergens een aanfoto van deze:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral benieuwd naar de achterkant eigenlijk.
Dat heb ik heel vaak trouwens bij de H&M, dat het op het plaatje veel mooier is dan in het echt..quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toen ik hem in de winkel heb zien hangen was ik er niet zo kapot van op het plaatje ziet hij er een stuk mooier uit.
Ja klopt, meestal is de stof ook heel anders dan verwacht. Daarom koop ik ook liever alles gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:49 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak trouwens bij de H&M, dat het op het plaatje veel mooier is dan in het echt..
Dat zijn toch gewoon sloffen..? Ik heb ze gestreept, en nog wat bhtje en slips. Normaliter kunnen bekende ontwerpers me niet echt boeien maar Sonia Rykiel wel en ben dan ook blij dat het gelukt isquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef alors het volgende:
Iemand nog Sonia Rykiel besteld? Ik heb de zwarte ballerina's, maar ik vrees dat ze niet echt geschikt zijn voor buitengebruik, maarja dat zie ik dan wel
Die zijn er nu iig weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee, wat ik ook probeer ik krijg onjuiste maat
hij zal wel uitverkocht zijn..
Nee. Ik vind echt niks supermooi. Doe mij maar gewone H&M behaatjes. Vele malen mooier.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef alors het volgende:
Iemand nog Sonia Rykiel besteld? Ik heb de zwarte ballerina's, maar ik vrees dat ze niet echt geschikt zijn voor buitengebruik, maarja dat zie ik dan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dan ook de hoop dat deze bh's anders zijn. En zo niet dan zijn ze zo weer teruggestuurd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:48 schreef Tegan het volgende:
De H&M-BH's zijn wel mooi, alleen allemaal gevuld, en daar heb ik echt te grote borsten voor.
Ik heb alleen nog die zwarte ceintuur in de bestelling, die pas paar maanden later leverbaar was, verder mag ik van mezelf niets erbij doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |