Komt Primark naar Nijmegen ja?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef Linnie20v het volgende:
Ik kan jullie echt niet vertellen hoe lelijk die Jimmy Choo jurk met diamantjes is
Whehehe, ik ga geen foto nemen want hij zit al fijn ingepakt...
Primark komt wel naar Nijmegen over 3 jaar
doet me denken aan carnavalquote:Op donderdag 26 november 2009 11:08 schreef MaLo het volgende:
vergeet ook dit juweeltje niet
[ afbeelding ]
Primark is idd. helemaal niks!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:08 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vond Primark echt 3x niks, M&S kleding in zeeman kwaliteitHeb er alleen een ketting voor ¤2 gescoord
Ligt aan het perpectief waaruit je het bekijktquote:
Over het algemeen liggen Utrecht, Amersfoort en Amsterdam redelijk centraal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt aan het perpectief waaruit je het bekijkt.
Dat is best een leuk jurkje! Komt alleen niet goed uit de verf op dat tietloze/heuploze model.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors,
Die sjaal is ook echt te gek!!
Ik hou ook nog dit jurkje van ¤ 9.95
[ afbeelding ]
Leuk!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef Eevv het volgende:
[ afbeelding ]
Even snel wat feestjurkjes besteld vanochtend![]()
begin dec. wordt het bezorgd, dus dan kan ik nog eindeloos twijfelen welke het nou moet worden.
Nu alleen nog ergens leuke hakjes vandaan toveren..
Ik ook niet. Lang leve de H&M push up beha's!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:44 schreef Linnie20v het volgende:
Ja , veel tieten heb ik nietmaar bij mij zit het jurkje wel mooier om de heupen!
Dat jurkje komt hier ook binnekort binnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dat is best een leuk jurkje! Komt alleen niet goed uit de verf op dat tietloze/heuploze model.
Ik zag dat eerste jurkje vandaag hangen. Vond 'm geweldig maar zou niet weten wanneer je zoiets aantrekt. Ja als je verkleed moet als barbie oidquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:07 schreef Mardy_Bum het volgende:
Vandaag weer geld naar de H&M gebracht:
[ afbeelding ]
Maar dan in het paars
[ afbeelding ]
Ook in het paars
[ afbeelding ]
En deze dan weer juist in het zwart....![]()
En nog schattige strikjes oorbellen met steentjesen gewone oorbellen.
Dat dacht ik ook. Daarom ben ik voor de donker paarse gegaan. Die is een stuk minder Barbie-achtig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik zag dat eerste jurkje vandaag hangen. Vond 'm geweldig maar zou niet weten wanneer je zoiets aantrekt. Ja als je verkleed moet als barbie oid
Ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Over het algemeen liggen Utrecht, Amersfoort en Amsterdam redelijk centraal.
Je krijgt at random de mogelijkheid de previewcatalogus te bestellen, dan krijg je ook 10% korting. Andere klanten hebben pech en moeten wachten tot februari ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:44 schreef Eva4Evah het volgende:
Weet iemand hoe dat nou zit met die H&M voorjaarscatalogus? Er zijn dus al een paar mensen die 'm hebben gekregen maar dat was nog niet de bedoeling ofzo? Wanneer kan de rest hem verwachten? (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |