Ik had de boxer. Hij kroop heel raar omhoog bij mij, dus dat was niet zo geslaagdquote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef Nieners het volgende:
Heb jij de ''boxer'' of string?
Fijn om te weten, denk dat abrikoos dan al helemaal geschikt is onder witte truitjes!
Van ChipsZak.quote:Ik vraag me nou af.. wanneer draag je zoiets? Echt als ondergoed gewoon? En waarom dan een body ipv gwn bh + slip? Ik vind hem wel mooi trouwens.
Nee oke.quote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van ChipsZak.
Jaaa. Als mijn vriend hier is eigenlijk. Niet naar school of werk toe.
Hahaha. Ik ken niet veel mensen die dat soort lingerie gewoon naar hun werk dragen hoor?quote:Op maandag 23 november 2009 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee oke.
Dat vroeg ik mij even af.
Waarom bestel je em dan?quote:Op maandag 23 november 2009 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ladies, ik heb een Jimmy Choo tas besteld, die ik niet hou. Het was geloof ik de goedkoopste, ik kan er geen plaatje meer van op de site vinden dus volgens mij uitverkocht.
Hij gaat terug, tenzij iemand hem hier wil hebben. Het is dus een kleine tas, zonder hengsel, met een harde flap. Geen idee hoe dat uit te leggenFugly vinnik hem iig
ik heb hem besteldquote:
Haha okequote:Op dinsdag 24 november 2009 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, eik wel. Ik ben ook een slapjanus hoor. Dan zijn de dingen die ik wil uitverkocht, dan wil ik toch Iets en gooi maar wat in mn mandje. En ik wil het gewoon even zien en bekijken. Stiekem hoop ik dan dat ik er verliefd op word en dat die tas mijn Cinderella-schoentje blijkt te zijn.... Maar helaas, weer nietAls niemand hem hier wil, gaattie gewoon whoppa retour.
Yay!quote:Op maandag 23 november 2009 11:16 schreef Butterfly91 het volgende:
In behandeling![]()
[..]
Ik had de boxer. Hij kroop heel raar omhoog bij mij, dus dat was niet zo geslaagd. Maar misschien valt hij bij jou wel goed.
Oja, over het grijze setje, het ligt denk ik ook aan je huidskleur. Als ik die abrikooskleurige onder iets wits aandoe dan schijnt het door, met die grijze niet.
Die poederroze?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:20 schreef Weggeslet het volgende:
Ik heb dit onlangs in de ékte winkel gekocht:
[ afbeelding ]
En deze in het ZWART maar die staat niet meer op de site want uitverkocht denk ik
[ afbeelding ]
Maar nu ik dat roze fladderjurkje zie [ik weet niet hoe ik het anders kan omschrijven]... waarom kan ik die niet vinden op de site?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die poederroze?
Die is uitverkocht..
Hij is wel een beetje Chanel-isch ja, leuk. Die blazer vind ik ook super, maar te duurquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:46 schreef Nieners het volgende:
Nieuwe bestelling is dus dit:
[ afbeelding ]
Iemand dat jasje rechtsboven eens gezien?
Ik hoopte dat het een soort Chanel-vibe zou hebben.
Ik stiekem ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje Chanel-isch ja, leuk. Die blazer vind ik ook super, maar te duur
TIJD VOOR SALE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |