Blijkt dat die melding op de groene top in mijn huidige bestelling duiddequote:
Ik denk erover om 'm te bestellen, voor onder een lange wollen trui of een vest ofzo, niet om als jurkje te dragen.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef Qarinx het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan allemaal terug.. twijfelde over de maat, maar het model en het stofje is ook niet echt mooi. Heeft echt een rare boord, denk dat ie snel gaat lubberen..
Jah, voor dat doel had ik hem ook besteld, maar ik vind 'm erg tegenvallen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik denk erover om 'm te bestellen, voor onder een lange wollen trui of een vest ofzo, niet om als jurkje te dragen.
Daarvoor kun je hem prima gebruiken; ik heb hem ook en voor eronder is het een fijn ding!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik denk erover om 'm te bestellen, voor onder een lange wollen trui of een vest ofzo, niet om als jurkje te dragen.
Hmm, hoe zit bij jou de boord dan? Die zie je namelijk wel onder een lang vest en dan vind ik het wel mooi als ie gewoon strak is ipv beetje flubberig.. De stof is niet bepaald mooi katoen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daarvoor kun je hem prima gebruiken; ik heb hem ook en voor eronder is het een fijn ding!
Hij flubbert niet, hij valt gewoon netjes redelijk strakquote:Op donderdag 26 november 2009 20:16 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm, hoe zit bij jou de boord dan? Die zie je namelijk wel onder een lang vest en dan vind ik het wel mooi als ie gewoon strak is ipv beetje flubberig.. De stof is niet bepaald mooi katoen.
Ik vind het voor die prijs nog wel een prima stof. Divided kwaliteit is dunnerquote:Op donderdag 26 november 2009 20:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij flubbert niet, hij valt gewoon netjes redelijk strak. Het is wel een dun stofje, maar dat vind ik juist wel fijn. Ik heb het snel warm op kantoor
.
Kan die jurk niet vinden, is ie uitverkocht ofzo?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ik vind deze jurk gorgeous, maar ik ben bang dat ie de heupen en kont nogal op een foute manier accentueertHeeft iemand deze in het echt gezien en/of een aanfoto?
jurken/rokken -> laat alles zien -> pag 1, rechtsboven.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:43 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Kan die jurk niet vinden, is ie uitverkocht ofzo?
Oeh vertel?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet maar weer eens gaan bestellen. Alleen ik heb een andere winkel ontdekt.
Nijmegen ook geloof ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef alors het volgende:
[..]
Die zit toch alleen in Rotterdam? lekker centraal...
Alexander ja. En hij zit niet in Nijmegen. Maar hij is wel tof.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef alors het volgende:
[..]
Die zit toch alleen in Rotterdam? lekker centraal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |