Ik ben al 2 dagen vroeg opgestaan ervoorquote:
Probeer het eens op marktplaatsquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niemand de Star Clutch? Morgen gaat hij terug!
quote:
Doe je dat leuke shirtje erbijquote:Op donderdag 26 november 2009 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, een fijne broek is in de sale, maar om nou voor één broek te bestellen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind H&M fantastisch, maar soms slaan ze de plank echt helemaal mis
Wie wil er nou niet hip in de tuin werken?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta: Chauffeur is onderweg 26-11-2009 Utrecht , pakkettendistributiequote:
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, die broek en dan paarse crocs en een heel fout, oud rood shirt.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:47 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet hip in de tuin werken?
Knap zeg... Even bellen maar en ze uitschelden?quote:
dat kán niet kloppenquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:44 schreef Nieners het volgende:
Heeft iemand trouwens dat poederroze jurkje IRL gezien?
Ik denk eigenlijk dat ie er gewoon overheen valt en dat er van heupen/kont weinig te zien is..quote:Op donderdag 26 november 2009 11:49 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Over welke heb je het?
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ik vind deze jurk gorgeous, maar ik ben bang dat ie de heupen en kont nogal op een foute manier accentueertHeeft iemand deze in het echt gezien en/of een aanfoto?
Deze:quote:Op donderdag 26 november 2009 11:49 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Over welke heb je het?
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ik vind deze jurk gorgeous, maar ik ben bang dat ie de heupen en kont nogal op een foute manier accentueertHeeft iemand deze in het echt gezien en/of een aanfoto?
Die roze ja. Ja die heb ik gezien, ziet er leuk uit in het echt, net zoals op de foto. Vind het alleen jammer dat ze 'm niet in meerdere kleuren hebben, anders had ik hem wel besteld.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:57 schreef Nieners het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Ik had die jurk eerst ook besteld die jij nu in het blauw hebt, maar dan in taupe.
Had alleen dezelfde angst als jij en heb hem dus eruit gegooid. Ik denk dat de jurk sowieso wel breder maakt van de zijkant door die 'plooien' want ik heb zelf een soortgelijk iets maar dan de vorm van een top en dat maakt echt giga. Maar ms dat het bij deze anders is, ik hoop het... want dan bestel ik hem ook.
Die vind ik echt hilarisch juist. Zou hem zo kopen maar vind het wel wat duur voor een grapje.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:08 schreef MaLo het volgende:
vergeet ook dit juweeltje niet
[ afbeelding ]
Voor op Ibiza is het best een geinig dingquote:Op donderdag 26 november 2009 10:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een soort jurk die erop lijkt, alleen dan met een split aan de voorkant, waardoor de flappen plooien. Lijk er niet dikker inquote:Op donderdag 26 november 2009 11:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ze hebben heel veel van de nieuwe party collectie ( ik neem aan dat hij daarvan is ) in de winkels hangen. Meer dan ze normaal van de shop in de winkel hebben, dus wellicht is een uitstapje naar de winkel het proberen waard.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wil ik ook zien! Ik vind het trouwens echt idioot dat ze me niet anders dan met een creditcard laten betalen. Waar slaat dat op?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Over jurkjes gesproken:
[ afbeelding ]
Chauffeur die te snel was met melding?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:54 schreef Inu het volgende:
Huh, in de oude versie van Track&Trace is mijn zending al afgeleverd (zonder dat er iemand thuis is), maar in de nieuwe versie is hij nog onderweg
hoe kan dat nou weerquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehhe, ik kon het niet doen omdat mijn Mac geen print-screen knopje heeft, maar mijn lief heeft uigelegd hoe ik het wel moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |