abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 11:17:30 #251
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75240526
Toch nog ff wat besteld

en

deze, altijd handig
pi_75241025
En, gaan jullie zaterdag voor die Rykiel spullen?
pi_75241351
@ Dip, hoe is het met je?

Ik moet zaterdag werken en ik vind de collectie niet mooi, scheelt me wel weer geld!
pi_75241672
Ik vind de collectie tof dus ik ga wel even online shoppen denk ik. (A)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75243096
Het valt me wel op dat heel veel Jimmy Choo spul nu weer online staat

En ik vind die collectie nou niet echt mooi... rare bloemen op je tieten en vreemd hoge slips Vind alleen de sloffen wel geinig
pi_75243250
Mja, de zwarte kimono van zijde en de prachtige lichtroze kleur van een paar bh's en slipjes en dan die dress. :3
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75243932
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, hoe is het met je?

Ik moet zaterdag werken en ik vind de collectie niet mooi, scheelt me wel weer geld!
Heej Linnie, ja gaat wel, hectische periode gehad, maar ik kan weer lopen

Ik vind de collectie ook niks zo op het oog, van die zwempakbodies enzo is maar goed ook er komt al een bestelling van 200 euro aan.... sale he
  donderdag 3 december 2009 @ 13:12:45 #258
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_75244410
Nog steeds niet in behandeling .
Living and loving in the moment.
pi_75245171
@ Dip, fijn dat je weer kan lopen! Had je een tijd niet gezien hier

Ik zie ook vanalles wat ik wil hebben uit de Sale, alleen moet ik streng zijn tegen mezelf want in de kast hangen nog zoveel dingen ongedragen...!
pi_75245239
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat kan morgenavond dan is hopelijk de tule ook wat "ingezakt", er zitten nu een paar rare vouwen in waardoor m'n kont wel erg dik leek . En hij is heeeel donkerpaars, i.p.v. blauw.
Ik had die roze aangepast. hij stond van voor prachtig maar van achter zat ie te los waardoor ik idd een beetje vadsig leek, geen succes. Zou hem bij jou wel eens aan willen zien idd!
pi_75245271
Zoek trouwens nog een colbertje, het liefst wat langer. Iemand hier een leuke die goed staat?
pi_75261164
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Zoek trouwens nog een colbertje, het liefst wat langer. Iemand hier een leuke die goed staat?

Ik heb vandaag alle colberts in de winkel gepast die ik kon vinden, meeste staan ook op de site. Maar ik vond ze wat kort (wel erg mooi verder! aanrader als de lengte verder goed voor je is). 1 was iets langer (ook nog niet heel lang, maar wel vergeleken die korte hippe) en die was van 40,- naar 9,- afgeprijsd. Grijze krijtstreep.

Ook nog een zwarte gilet gekocht, voor onder de colbert. Daarna de winkel uit gegaan want er was teveel leuks
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:24:28 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75261346
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik had die roze aangepast. hij stond van voor prachtig maar van achter zat ie te los waardoor ik idd een beetje vadsig leek, geen succes. Zou hem bij jou wel eens aan willen zien idd!
Ja, het wordt dus maandag ofzo voor een foto, want ben echt te gaar om 'm nu aan te gaan doen. Morgenavond doe ik 'm aan en laat ik m'n vriendinnetje wel een foto maken .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75262129
Mijn bestelling is in behandeling

Ik heb die spullen echt hard nodig met dit koude weer brrrrr!
Nu staat alleen nog de voorjaarsbestelling en een spijkerblousje waar ik toch maar voor gezwicht ben
know'm sayin?
word? word.
pi_75265064
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag alle colberts in de winkel gepast die ik kon vinden, meeste staan ook op de site. Maar ik vond ze wat kort (wel erg mooi verder! aanrader als de lengte verder goed voor je is). 1 was iets langer (ook nog niet heel lang, maar wel vergeleken die korte hippe) en die was van 40,- naar 9,- afgeprijsd. Grijze krijtstreep.

Ook nog een zwarte gilet gekocht, voor onder de colbert. Daarna de winkel uit gegaan want er was teveel leuks
Hmm toch nog maar even in de winkel kijken dan, thnx!
pi_75267788
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:37 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, fijn dat je weer kan lopen! Had je een tijd niet gezien hier

Ik zie ook vanalles wat ik wil hebben uit de Sale, alleen moet ik streng zijn tegen mezelf want in de kast hangen nog zoveel dingen ongedragen...!
Nee klopt, het was zo irritant passen als je alleen met krukken kan staan, dus was even niet aan het shoppen en vond dat hele CHoo gedoe ook bijzonder oninteressant maar ben dr weer!

Ik heb vooral truien en broeken uit de sale, ik heb heel veel shirtjes enzo maar nog weinig warme truien en wollen broeken enzo. Ze hebben weer wat klassiekere broeken nu en dat staat mooi bij mijn figuur. Van die die alleen op je reet strak zitten en verder een beetje wijd.
pi_75269021
yay welcome back iig!! Heb je er verder niets aan overgehouden?

Klassieke broeken zijn wel weer eens leuk ja, het mag eindelijk weer na allemaal skinnies!
pi_75275193
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Femma het volgende:
Weet iemand of die collectie van Jimmy Choo voor H&M, nog wordt aangevuld of niet? En wanneer ?

Ik ben verliefd op een jurkje <3
Edit, ik heb het idee dat er weer dingen zijn aangevuld, maar niet alles, of ik was vanmorgen te laat natuurlijk.
  Manager PR/Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 11:57:07 #269
269689 crew  Viv
pi_75277480
Ik denk dat het "aanvullen" van de Choo collectie bestaat uit de spullen die mensen retour hebben gestuurd.
pi_75278876
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:30 schreef Linnie20v het volgende:
yay welcome back iig!! Heb je er verder niets aan overgehouden?

Klassieke broeken zijn wel weer eens leuk ja, het mag eindelijk weer na allemaal skinnies!
Geloof het niet, het doet nog wel zeer als ik loop maar ik denk dat dat er bij hoort? Volgens mij wordt dat ook al minder. Eigenlijk is het enige wat ik er aan over heb gehouden een diep begrip voor het leed dat invalidentoilet heet.

Mijn half dec. bestelling is nog niet in behandeling warme truien kom naar mamma!!!
pi_75279100
Lopen op krukken .
Mensen in de tram die dan ook niet even opstaan en je zowat van hun stoel moet schoppen (met je kruk ).
Krukken even tegen de muur zetten en dan flikkeren ze om en kun je er niet bij
Good times .
Tap tap tap
pi_75279218
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Lopen op krukken .
Mensen in de tram die dan ook niet even opstaan en je zowat van hun stoel moet schoppen (met je kruk ).
Krukken even tegen de muur zetten en dan flikkeren ze om en kun je er niet bij
Good times .
Ik vond de krukken al een hele verlichting na het rondrijden in een rolstoel en ontdekken dat invalidentoiletten blijkbaar in gebruik worden genomen om afvalcontainers, kopieerpapier en kruiwagens met olifantenpoep in op te slaan. ja ik was naar de dierentuin gegaan
pi_75279492
Pff, mn pakje is bij de chauffeur. Dat hij dan ook ff opschiet
pi_75280858
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik denk dat het "aanvullen" van de Choo collectie bestaat uit de spullen die mensen retour hebben gestuurd.
Ja ik twijfelde, want ik zag een shirt en 2 vestjes die er gisteren niet waren en nu wel weer.
pi_75280949
Als er nieuwe spullen online komen dan is dat 9 van de 10 keer op een donderdag!
Retouren worden iedere morgen bijgevuld maar het meeste is altijd op maandagmorgen (overigens doen ze dat niet altijd...)
  FOK!fotograaf vrijdag 4 december 2009 @ 13:37:59 #276
148247 taxibabe
pi_75280999
Zondag voor het eerst wat besteld online bij H&M (ja doet zeer ), maar nu staat het al 2 dagen op verzonden. Track&Tracenummer gaf niks, nu geeft TNT aan dat voorgemelde zending niet aangetroffen: manco is.

En nu? Hoelang gaat het duren voordat ik mn pakketje heb? Ik wil mn nieuwe kleren! Nu nu nu
pi_75283873
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:05 schreef Linnie20v het volgende:
@ Rhubarbje, deze bolero?

76-6030
76-6097
76-6170

Geen zwart meer te krijgen overigens.
geen idee, wat ik ook probeer ik krijg onjuiste maat
hij zal wel uitverkocht zijn..
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:51:04 #278
123170 alors
zlata1234
pi_75284037
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Heb je bij vesten/truien en jassen/blazers al op 'laat alles zien' geklikt? Als ie daar niet tussen staat zal hij wel uitverkocht zijn.
know'm sayin?
word? word.
pi_75284173
Vanmorgen waren ze er wel Nu zie ik ze ook al niet meer.
pi_75284225
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef alors het volgende:

[..]

Heb je bij vesten/truien en jassen/blazers al op 'laat alles zien' geklikt? Als ie daar niet tussen staat zal hij wel uitverkocht zijn.

Ik ben er bang voor ja
Best kut

Alles van mn bestelling zoog trouwens
Kutstofjes, dingen die er totaal anders uit zagen als op het plaatje, dingen die ik niet besteld had en de dingen die ik besteld had waren er weer niet natuurlijk...
Er is een trui die ik wel leuk vind en die is nu in de sale geloof ik... ik denk dat ik die maar houdt dan... ik moet iets dragen...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_75295938
Vandaag irl gewinkeld, alleen dit gekocht:

pi_75298232
^ Fijn is die Alleen wel groot. Ik had vandaag ook wat tijd over en heb deze gekocht:

en nog een diadeem die niet op de site staat. M'n bestelling staat nog steeds niet goed overigens Nouja heb in ieder geval een screenshot voor als ze de fout ingaan (en dat zal dus ook wel H&M kennende...)
pi_75298461
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Chanty87 het volgende:
^ Fijn is die Alleen wel groot. Ik had vandaag ook wat tijd over en heb deze gekocht:
Nice . Hij is idd groot, ik denk dat hij een centimeter of 7 te lang is, maar dat maakt niet uit ik slaap er alleen maar in.

Oja, ook nog een korset/body achtig ding gekocht met bijpassend broekje, maar die staat niet op de site.
pi_75303771
Is er toevallig ergens een aanfoto van deze:

Ik ben vooral benieuwd naar de achterkant eigenlijk.
pi_75303920
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75307469
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]

Toen ik hem in de winkel heb zien hangen was ik er niet zo kapot van op het plaatje ziet hij er een stuk mooier uit.
All good things are wild and free.
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:49:13 #287
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_75307823
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 09:06 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Toen ik hem in de winkel heb zien hangen was ik er niet zo kapot van op het plaatje ziet hij er een stuk mooier uit.
Dat heb ik heel vaak trouwens bij de H&M, dat het op het plaatje veel mooier is dan in het echt..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:57:28 #288
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_75307922
ik ga dadelijk mijn pakketje ophalen
pi_75308748
Iemand nog Sonia Rykiel besteld? Ik heb de zwarte ballerina's, maar ik vrees dat ze niet echt geschikt zijn voor buitengebruik, maarja dat zie ik dan wel
know'm sayin?
word? word.
pi_75308828
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 09:49 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Dat heb ik heel vaak trouwens bij de H&M, dat het op het plaatje veel mooier is dan in het echt..
Ja klopt, meestal is de stof ook heel anders dan verwacht. Daarom koop ik ook liever alles gewoon in de winkel.
All good things are wild and free.
pi_75308830
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef alors het volgende:
Iemand nog Sonia Rykiel besteld? Ik heb de zwarte ballerina's, maar ik vrees dat ze niet echt geschikt zijn voor buitengebruik, maarja dat zie ik dan wel
Dat zijn toch gewoon sloffen..? Ik heb ze gestreept, en nog wat bhtje en slips. Normaliter kunnen bekende ontwerpers me niet echt boeien maar Sonia Rykiel wel en ben dan ook blij dat het gelukt is

al had ik in eerste instantie voor ¤238 in de winkelmand staan, toen ben ik maar gaan schrappen
pi_75309943
Ik denk het wel, maar er stond op zool van leer (dat kan ook een dun leertje zijn) en bij die andere stond vermeld alleen geschikt voor binnen en bij deze niet. Ik zie het wel, stuur ze net zo makkelijk weer terug
know'm sayin?
word? word.
pi_75310434
ik heb dat korset besteld van sonia rykiel
die bh's en bustiers die er in het zwart/paars en het roze zijn waren wel leuk maar wtf waarom hebben ze geen 70A
pi_75311935
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die zijn er nu iig weer

know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:38:30 #295
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_75314005
ik heb die gestreepte bh besteld en de bh met een roos in het midden. Dat leek me nog wel gaan. Een roos op je tepels lijkt me ehm..oncharmant onder een jurkje
pi_75315807
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef alors het volgende:
Nee. Ik vind echt niks supermooi. Doe mij maar gewone H&M behaatjes. Vele malen mooier.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_75316095
Ik heb toch 1 BH besteld, die voorgevormde met dat randje langs de cups in het zwart. Veel H&M BH's zijn er niet in D en deze wel, en ik vind dat randje ook wel leuk. Die letters hoeven van mij dan weer niet maar gelukkig zijn ze klein.
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:07:55 #298
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_75316213
dat was net waar ik blij van werd D-bh's!! en balconette. Dat staat bij mij heel mooi meestal!
pi_75317276
De H&M-BH's zijn wel mooi, alleen allemaal gevuld, en daar heb ik echt te grote borsten voor .

Ik heb alleen nog die zwarte ceintuur in de bestelling, die pas paar maanden later leverbaar was, verder mag ik van mezelf niets erbij doen.
pi_75317734
Het ritsjurkje bij mij (weet nog steeds niet of ik hem nu te strak vind):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:15:56 #301
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_75318045
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:48 schreef Tegan het volgende:
De H&M-BH's zijn wel mooi, alleen allemaal gevuld, en daar heb ik echt te grote borsten voor .

Ik heb alleen nog die zwarte ceintuur in de bestelling, die pas paar maanden later leverbaar was, verder mag ik van mezelf niets erbij doen.
ik heb dan ook de hoop dat deze bh's anders zijn. En zo niet dan zijn ze zo weer teruggestuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')