Heej Linnie, ja gaat wel, hectische periode gehad, maar ik kan weer lopenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, hoe is het met je?
Ik moet zaterdag werken en ik vind de collectie niet mooi, scheelt me wel weer geld!![]()
Ik had die roze aangepast. hij stond van voor prachtig maar van achter zat ie te los waardoor ik idd een beetje vadsig leek, geen succes. Zou hem bij jou wel eens aan willen zien idd!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan morgenavonddan is hopelijk de tule ook wat "ingezakt", er zitten nu een paar rare vouwen in waardoor m'n kont wel erg dik leek
. En hij is heeeel donkerpaars, i.p.v. blauw.
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Zoek trouwens nog een colbertje, het liefst wat langer. Iemand hier een leuke die goed staat?
Ja, het wordt dus maandag ofzo voor een foto, want ben echt te gaar om 'm nu aan te gaan doen. Morgenavond doe ik 'm aan en laat ik m'n vriendinnetje wel een foto makenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik had die roze aangepast. hij stond van voor prachtig maar van achter zat ie te los waardoor ik idd een beetje vadsig leek, geen succes. Zou hem bij jou wel eens aan willen zien idd!
Hmm toch nog maar even in de winkel kijken dan, thnx!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alle colberts in de winkel gepast die ik kon vinden, meeste staan ook op de site. Maar ik vond ze wat kort (wel erg mooi verder! aanrader als de lengte verder goed voor je is). 1 was iets langer (ook nog niet heel lang, maar wel vergeleken die korte hippe) en die was van 40,- naar 9,- afgeprijsd.Grijze krijtstreep.
Ook nog een zwarte gilet gekocht, voor onder de colbert. Daarna de winkel uit gegaan want er was teveel leuks![]()
Nee klopt, het was zo irritant passen als je alleen met krukken kan staan, dus was even niet aan het shoppen en vond dat hele CHoo gedoe ook bijzonder oninteressantquote:Op donderdag 3 december 2009 13:37 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, fijn dat je weer kan lopen! Had je een tijd niet gezien hier![]()
Ik zie ook vanalles wat ik wil hebben uit de Sale, alleen moet ik streng zijn tegen mezelf want in de kast hangen nog zoveel dingen ongedragen...!
Edit, ik heb het idee dat er weer dingen zijn aangevuld, maar niet alles, of ik was vanmorgen te laat natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Femma het volgende:
Weet iemand of die collectie van Jimmy Choo voor H&M, nog wordt aangevuld of niet? En wanneer?
Ik ben verliefd op een jurkje <3
Geloof het niet, het doet nog wel zeer als ik loop maar ik denk dat dat er bij hoort? Volgens mij wordt dat ook al minder. Eigenlijk is het enige wat ik er aan over heb gehouden een diep begrip voor het leed dat invalidentoilet heet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:30 schreef Linnie20v het volgende:yay welcome back iig!! Heb je er verder niets aan overgehouden?
Klassieke broeken zijn wel weer eens leuk ja, het mag eindelijk weer na allemaal skinnies!
Ik vond de krukken al een hele verlichting na het rondrijden in een rolstoel en ontdekken dat invalidentoiletten blijkbaar in gebruik worden genomen om afvalcontainers, kopieerpapier en kruiwagens met olifantenpoep in op te slaan. ja ik was naar de dierentuin gegaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Lopen op krukken.
Mensen in de tram die dan ook niet even opstaan en je zowat van hun stoel moet schoppen (met je kruk).
Krukken even tegen de muur zetten en dan flikkeren ze om en kun je er niet bij
Good times.
Ja ik twijfelde, want ik zag een shirt en 2 vestjes die er gisteren niet waren en nu wel weer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik denk dat het "aanvullen" van de Choo collectie bestaat uit de spullen die mensen retour hebben gestuurd.
geen idee, wat ik ook probeer ik krijg onjuiste maatquote:Op donderdag 3 december 2009 11:05 schreef Linnie20v het volgende:
@ Rhubarbje, deze bolero?
76-6030
76-6097
76-6170
Geen zwart meer te krijgen overigens.
Heb je bij vesten/truien en jassen/blazers al op 'laat alles zien' geklikt? Als ie daar niet tussen staat zal hij wel uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee, wat ik ook probeer ik krijg onjuiste maat
hij zal wel uitverkocht zijn..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je bij vesten/truien en jassen/blazers al op 'laat alles zien' geklikt? Als ie daar niet tussen staat zal hij wel uitverkocht zijn.
Nicequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Chanty87 het volgende:
^ Fijn is dieAlleen wel groot. Ik had vandaag ook wat tijd over en heb deze gekocht:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef EvaZaha het volgende:
Is er toevallig ergens een aanfoto van deze:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral benieuwd naar de achterkant eigenlijk.
Toen ik hem in de winkel heb zien hangen was ik er niet zo kapot van op het plaatje ziet hij er een stuk mooier uit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef EvaZaha het volgende:
Is er toevallig ergens een aanfoto van deze:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral benieuwd naar de achterkant eigenlijk.
Dat heb ik heel vaak trouwens bij de H&M, dat het op het plaatje veel mooier is dan in het echt..quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toen ik hem in de winkel heb zien hangen was ik er niet zo kapot van op het plaatje ziet hij er een stuk mooier uit.
Ja klopt, meestal is de stof ook heel anders dan verwacht. Daarom koop ik ook liever alles gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:49 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak trouwens bij de H&M, dat het op het plaatje veel mooier is dan in het echt..
Dat zijn toch gewoon sloffen..? Ik heb ze gestreept, en nog wat bhtje en slips. Normaliter kunnen bekende ontwerpers me niet echt boeien maar Sonia Rykiel wel en ben dan ook blij dat het gelukt isquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef alors het volgende:
Iemand nog Sonia Rykiel besteld? Ik heb de zwarte ballerina's, maar ik vrees dat ze niet echt geschikt zijn voor buitengebruik, maarja dat zie ik dan wel
Die zijn er nu iig weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee, wat ik ook probeer ik krijg onjuiste maat
hij zal wel uitverkocht zijn..
Nee. Ik vind echt niks supermooi. Doe mij maar gewone H&M behaatjes. Vele malen mooier.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef alors het volgende:
Iemand nog Sonia Rykiel besteld? Ik heb de zwarte ballerina's, maar ik vrees dat ze niet echt geschikt zijn voor buitengebruik, maarja dat zie ik dan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dan ook de hoop dat deze bh's anders zijn. En zo niet dan zijn ze zo weer teruggestuurd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:48 schreef Tegan het volgende:
De H&M-BH's zijn wel mooi, alleen allemaal gevuld, en daar heb ik echt te grote borsten voor.
Ik heb alleen nog die zwarte ceintuur in de bestelling, die pas paar maanden later leverbaar was, verder mag ik van mezelf niets erbij doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |