Noooooooo en ik wilde er juist nog een andere bij gooien voor als deze inderdaad lelijk was. En dan nemen ze hem veel te snel in behandeling! Die ene keer dat ik het NIET wou en dat ik het niet per sé snel hoefde te hebben, kunnen ze ineens snel zijn, zucht. Ik ga er maar heel naïef van uit dat hij bij mij helemaal anders valtquote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat jurkje heb ik ook gekocht, afschuwelijk!
Viel bij mij overal te groot behalve bij schouders, daaar eigenlijk te klein.
Verder gewoon een soepjurk, onder een ontschuldige vermomming.
Ik had het al verwacht, bijna alles bij de H&M is goud momenteel.. Goud staat me niet, en zilver en goud combineren vind ik al helemaal afschuwelijk. Dus wacht ik rustig af totdat men het weer zat isquote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef alors het volgende:
Dat van die gouden rits had ik je ook wel kunnen vertellen, heb ze al in de winkel zien hangen. Ik adoreer goud trouwens
Dat kan morgenavondquote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef Eva4Evah het volgende:
Debsterr, kan je aanfoto's maken van dat blauwe jurkje?
Ik dacht even *JEEEJ hij is er in petrol!* XS en XLquote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Mensen, De Lange Coltrui is in de sale!
Alleen niet in de kleuren die ik wilde
Ik weet welke je bedoeld, maar geen idee wat de code er van is..quote:Op donderdag 3 december 2009 08:54 schreef rhubarbje het volgende:
Nee die heb ik al besteld
Ik bedoel eentje met korte mouwtjes en dan boven op de schouders aangerimpelt/gepoft
je hebt er geloof ik ook een gewoon vestje van
Ik heb 'm nu aanquote:Op donderdag 3 december 2009 10:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ik dacht even *JEEEJ hij is er in petrol!* XS en XLDat is óf 2 maten te groot óf 2 maten te klein (moet maat M) Ik heb hem al in het zwart en hij is
, draag em supervaak!
Over een paar daagjes welquote:Op donderdag 3 december 2009 10:53 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... mijn bestelling is in behandeling, maar als ik op 't 'collonummer' druk en 't invoer bij track&trace dan zegt ie dat t niet bestaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |