tvp dan maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:25 schreef alors het volgende:
Vanavond om 23.00 op hm.com live de show van Sonia Rykiel
Ik heb vrijdag iets retour gedaan en dat is vandaag pas verwerkt. Of er een standaard is weet ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef Qarinx het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat een retour weer verwerkt is?
Hmm.. ik heb donderdag al iets retour gedaan en dat is nog niet verwerkt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik heb vrijdag iets retour gedaan en dat is vandaag pas verwerkt. Of er een standaard is weet ik niet.
Bij nader inzien misschien toch niet. Hij geeft alleen aan dat ik ¤1,00 heb betaald voor de retourkosten. Er staat nog niks over de retour zelf. Saldo is ook nog niet aangepast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:35 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb donderdag al iets retour gedaan en dat is nog niet verwerkt.
Dat vind ik aardig vlot eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag iets retour gedaan en dat is vandaag pas verwerkt. Of er een standaard is weet ik niet.
Oww okay, phew..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef Butterfly91 het volgende:
Bij nader inzien misschien toch niet. Hij geeft alleen aan dat ik ¤1,00 heb betaald voor de retourkosten. Er staat nog niks over de retour zelf. Saldo is ook nog niet aangepast.
Bij mij duurt het vaak gerust anderhalf tot 2 weken hoor. En het totale saldo werken ze echt nooit bij, maar eens per maand ofzo, alleen aankopen knallen ze erg gelijk neer, maar nooit een mooi optel/aftreksommetje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Oww okay, phew..
Dan wacht ik nog geduldig af..
Nooit problemen gehad zelfs.. voor de veranderingquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef Jurk het volgende:
Het lukt me nog steeds om iets te kopen op rekening. Dit duurt wel lang, zo.
Iemand hier die inmiddels wel weer gewoon met een maand rekening kan shoppen?
In het topic daarvan (zie OP) staan linkjes naar plaatjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef Tamashii het volgende:
Wie weet wat er zo al wordt verkocht in die nieuwe collectie met nieuwe ontwerper?
Maandfactuur of h&m rekening? Die laatste is al een tijd niet beschikbaar (tenzij je hem eerder al had gekozen misschien).quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef Jurk het volgende:
Het lukt me nog steeds om iets te kopen op rekening. Dit duurt wel lang, zo.
Iemand hier die inmiddels wel weer gewoon met een maand rekening kan shoppen?
Thanks!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef alors het volgende:
[..]
In het topic daarvan (zie OP) staan linkjes naar plaatjes
Jammer van het zuurstokjurkje, maar dat is met die strapless dingen heel vaak!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef Sarabi het volgende:
2 jurkjes gepast en eentje gaat er terug
Het zuurstokjurkje past niet bij mijn borsten, ik ga nog een maat groter bestellen maar denk niet dat het dan wel lukt....divided
Het ristjurkje is erg sexy en strak, ik houd hem maar weet nog niet of ik hem te strak vind bij mezelf
Maar voor nog geen tientje houd ik hem toch maar
Noees. ;{ Is idd met die strapless meuk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef Sarabi het volgende:
2 jurkjes gepast en eentje gaat er terug
Het zuurstokjurkje past niet bij mijn borsten, ik ga nog een maat groter bestellen maar denk niet dat het dan wel lukt....divided
Het ristjurkje is erg sexy en strak, ik houd hem maar weet nog niet of ik hem te strak vind bij mezelf
Maar voor nog geen tientje houd ik hem toch maar
De H&M rekening inderdaad.....quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Maandfactuur of h&m rekening? Die laatste is al een tijd niet beschikbaar (tenzij je hem eerder al had gekozen misschien).
Ik heb daar een paar weken terug al over gemaild en toen zou het met een paar dagen gefixed zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Maandfactuur of h&m rekening? Die laatste is al een tijd niet beschikbaar (tenzij je hem eerder al had gekozen misschien).
Maandfactuur!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar weken terug al over gemaild en toen zou het met een paar dagen gefixed zijn
Snelquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wow, gister besteld, vandaag in behandeling. En ik wou nog wel vanochtend dingen erbij gooien uit de sale. Komt dat doordat ik dit keer kialapunt heb gekozen ipv thuisbezorgen?
[ afbeelding ]
Deze heb ik besteld. In mijn eigen maat en een maat groter. Zul je zien, valt ie groot. Iemand die dat ding al heeft?
Verder alleen dingen voor vriendje besteld (om verzendkosten te delen, hoe gierig is dat), had nét gewinkeld toen ik de nieuwe sale ontdekte![]()
Noooooooo en ik wilde er juist nog een andere bij gooien voor als deze inderdaad lelijk was. En dan nemen ze hem veel te snel in behandeling! Die ene keer dat ik het NIET wou en dat ik het niet per sé snel hoefde te hebben, kunnen ze ineens snel zijn, zucht. Ik ga er maar heel naïef van uit dat hij bij mij helemaal anders valtquote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat jurkje heb ik ook gekocht, afschuwelijk!
Viel bij mij overal te groot behalve bij schouders, daaar eigenlijk te klein.
Verder gewoon een soepjurk, onder een ontschuldige vermomming.
Ik had het al verwacht, bijna alles bij de H&M is goud momenteel.. Goud staat me niet, en zilver en goud combineren vind ik al helemaal afschuwelijk. Dus wacht ik rustig af totdat men het weer zat isquote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef alors het volgende:
Dat van die gouden rits had ik je ook wel kunnen vertellen, heb ze al in de winkel zien hangen. Ik adoreer goud trouwens
Dat kan morgenavondquote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef Eva4Evah het volgende:
Debsterr, kan je aanfoto's maken van dat blauwe jurkje?
Ik dacht even *JEEEJ hij is er in petrol!* XS en XLquote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef CherryLips het volgende:
Mensen, De Lange Coltrui is in de sale!
Alleen niet in de kleuren die ik wilde
Ik weet welke je bedoeld, maar geen idee wat de code er van is..quote:Op donderdag 3 december 2009 08:54 schreef rhubarbje het volgende:
Nee die heb ik al besteld
Ik bedoel eentje met korte mouwtjes en dan boven op de schouders aangerimpelt/gepoft
je hebt er geloof ik ook een gewoon vestje van
Ik heb 'm nu aanquote:Op donderdag 3 december 2009 10:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ik dacht even *JEEEJ hij is er in petrol!* XS en XLDat is óf 2 maten te groot óf 2 maten te klein (moet maat M) Ik heb hem al in het zwart en hij is
, draag em supervaak!
Over een paar daagjes welquote:Op donderdag 3 december 2009 10:53 schreef Pien85 het volgende:
Hmm... mijn bestelling is in behandeling, maar als ik op 't 'collonummer' druk en 't invoer bij track&trace dan zegt ie dat t niet bestaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |