geen idee, wat ik ook probeer ik krijg onjuiste maatquote:Op donderdag 3 december 2009 11:05 schreef Linnie20v het volgende:
@ Rhubarbje, deze bolero?
76-6030
76-6097
76-6170
Geen zwart meer te krijgen overigens.
Heb je bij vesten/truien en jassen/blazers al op 'laat alles zien' geklikt? Als ie daar niet tussen staat zal hij wel uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee, wat ik ook probeer ik krijg onjuiste maat
hij zal wel uitverkocht zijn..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je bij vesten/truien en jassen/blazers al op 'laat alles zien' geklikt? Als ie daar niet tussen staat zal hij wel uitverkocht zijn.
Nicequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Chanty87 het volgende:
^ Fijn is dieAlleen wel groot. Ik had vandaag ook wat tijd over en heb deze gekocht:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef EvaZaha het volgende:
Is er toevallig ergens een aanfoto van deze:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral benieuwd naar de achterkant eigenlijk.
Toen ik hem in de winkel heb zien hangen was ik er niet zo kapot van op het plaatje ziet hij er een stuk mooier uit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:58 schreef EvaZaha het volgende:
Is er toevallig ergens een aanfoto van deze:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral benieuwd naar de achterkant eigenlijk.
Dat heb ik heel vaak trouwens bij de H&M, dat het op het plaatje veel mooier is dan in het echt..quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toen ik hem in de winkel heb zien hangen was ik er niet zo kapot van op het plaatje ziet hij er een stuk mooier uit.
Ja klopt, meestal is de stof ook heel anders dan verwacht. Daarom koop ik ook liever alles gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:49 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak trouwens bij de H&M, dat het op het plaatje veel mooier is dan in het echt..
Dat zijn toch gewoon sloffen..? Ik heb ze gestreept, en nog wat bhtje en slips. Normaliter kunnen bekende ontwerpers me niet echt boeien maar Sonia Rykiel wel en ben dan ook blij dat het gelukt isquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef alors het volgende:
Iemand nog Sonia Rykiel besteld? Ik heb de zwarte ballerina's, maar ik vrees dat ze niet echt geschikt zijn voor buitengebruik, maarja dat zie ik dan wel
Die zijn er nu iig weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee, wat ik ook probeer ik krijg onjuiste maat
hij zal wel uitverkocht zijn..
Nee. Ik vind echt niks supermooi. Doe mij maar gewone H&M behaatjes. Vele malen mooier.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:53 schreef alors het volgende:
Iemand nog Sonia Rykiel besteld? Ik heb de zwarte ballerina's, maar ik vrees dat ze niet echt geschikt zijn voor buitengebruik, maarja dat zie ik dan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |