Dan is de maat er zeker verkeerd ingenaait. Gebeurt vaak bij de H&M.quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een pyjamabroek met bloempjes en die is echtNu heb ik hetzelfde model in dezelfde maat maar met een streepjesmotief en die zit opeens veel strakker
De enige die ik weet is 1304 voor 5 euro kortingquote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef vamperotica het volgende:
Sale....
Dus Vampje komt weer binnen vallen... Zag dat er geen codes meer in de OP stonden?
Doet die 78nogwat het nog steeds dat iemand weet?
Zo ontzettend jammer, want die streepjesbroek zit dus echt niet lekker en ik heb 'm echt al een tijd geleden binnen gekregen.. Kaartje eraf enzo want blijkbaar was ik er zeker van dat deze zou passen (normaal pas ik alles, zelfs kledingstukken in hetzelfde model + maat, just to be sure). *zucht*quote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dan is de maat er zeker verkeerd ingenaait. Gebeurt vaak bij de H&M.
Heb die broeken ook, ze zijn echt liefelijk.
Jezus,quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef alors het volgende:
Volgens mij zijn online aanbiedingen niet geldig in de winkel. Bv dingen die in de shop in de aanbieding zijn, hangen ze in de winkel altijd terug met de originele prijs () Zelfs die 5 euro aanbiedingshirts proberen ze altijd voor 15 euro te verkopen.
neequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef Inu het volgende:
Kun je eigenlijk met een tegoedbon iets kopen in de online shop?
Nee kaartjes al eraf gehaaldquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef alors het volgende:
Kun je em niet ruilen? zelfs met verzendkosten heb je nog 10 euro winst
Dan bestel je em nieuw, en breng je de bestelde terug naar de winkelquote:
Ow ja dat klopt inderdaad.quote:
Jawel want er staat geen prijs op, en aan sommige hangt geen kaartje. Dan schrijven ze er met de hand de (originele) prijs op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja dat klopt inderdaad.
dus in de winkel hangen ze aan "shop" artikelen nieuwe kaartjes?
volgens mij niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |