Dat zwarte vestje lijkt me ook wel leuk, maar ik zit te twijfelen of het niet te tuttig is met die schouders zo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef Eevv het volgende:
[ afbeelding ]
Even snel wat feestjurkjes besteld vanochtend![]()
begin dec. wordt het bezorgd, dus dan kan ik nog eindeloos twijfelen welke het nou moet worden.
Nu alleen nog ergens leuke hakjes vandaan toveren..
Oh, welke heb je besteld? Ik heb zelf laatst de zwarte van 49,90 gekocht, ben er echt verliefd opquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:32 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Oh, welke heb je besteld? Ik heb zelf laatst de zwarte van 49,90 gekocht, ben er echt verliefd op
Dat roze jurkje/hemdje zie ik nergens op de site! Heeft iemand de code misschien?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef Eevv het volgende:
[ afbeelding ]
Even snel wat feestjurkjes besteld vanochtend![]()
begin dec. wordt het bezorgd, dus dan kan ik nog eindeloos twijfelen welke het nou moet worden.
Nu alleen nog ergens leuke hakjes vandaan toveren..
Het is een jurkje en uitverkocht. Morgenvroeg even kijken dusquote:Op zondag 29 november 2009 18:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat roze jurkje/hemdje zie ik nergens op de site! Heeft iemand de code misschien?
Yep, zo doe ik het ook altijd.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef steve-urkel het volgende:
vraagje he,
als ik geld via internet wil overmaken naar de h&m rekening, kan ik gewoon bij mededelingen mijn klantnummer typen en that's it toch ?
stuur je de rest toch terugquote:Op zondag 29 november 2009 22:48 schreef Eva4Evah het volgende:
Hmm, de top die ik heel graag wil is er eindelijk in mijn maat, maar ik was vergeten dat je voor minimaal 19 euro moet bestellen. De top is 6,95, eigenlijk heb ik verder niks nodig dus is het een beetje stom om dingen te bestellen om gewoon maar aan die 19 euro te komen... grrrmbl
Als je het al thuis hebt denk ik niet; als het nog niet verzonden is wel.quote:Op maandag 30 november 2009 11:10 schreef Inu het volgende:
Als er nu iets in de sale is wat ik thuis heb, maar nog niet heb betaald, en ik mail erover, krijg ik dan alsnog die korting?
Dat is behoorlijk snel dus.quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Veel dingen worden 's ochtends vroeg aangevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |