quote:Op woensdag 23 september 2009 16:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verre buurman
Ginnekenweg hier
idd, kzag et net pas, ik was in de veronderstelling dat ginnekenstr dichter bij het centrum lagquote:Op woensdag 23 september 2009 16:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook... VERRE... buurman
Nou hè.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef bassieVL het volgende:
Een nieuw topic...... dat is lang geleden.
Gelukkig wel !quote:
Ze pellen ze af zelfs.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef bassieVL het volgende:
Die torens zijn ze inderdaad al aan het afbreken.
Zoeen vrolijkheid.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:34 schreef Kuukske het volgende:
GOEIEMORGEN SCHATJESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahhuh.quote:
Ik zou eenz bij ikea, action of dierenwinkel plakrollers halen, das gewoon een roller met een lijmstrip die je steeds eraf kan halen, heb je weer een schone roller.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Nope, helemaal niks. En ik ben alweer een weekend niet in Breda
Ik zit trouwens te denken om een kruimeldief te kopen tegen de kattenharen op mijn bank, poef en stoel. Ik ben te lui om elke twee a drie dagen te stofzuigen en vraag me af of dit ook niet gewoon werkt?
Ik ken ze, maar we hebben 1 kat die extreem veel verhaard. Die plakrollers zijn niet aan te slepenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:30 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik zou eenz bij ikea, action of dierenwinkel plakrollers halen, das gewoon een roller met een lijmstrip die je steeds eraf kan halen, heb je weer een schone roller.
onze hond pluist ook aardig, met die plakroller ben je er echt zo vanaf! (ook op kleren e.d.)
Ik lijk wel een reclame-maak juffouw
[ afbeelding ]
Will it blend?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Tip, koop een blender
De rooie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Welke?
En katten zijn tofVooral wanneer ze niet zitten ingepakt in plastic
plaatje is kapot...quote:
In dat geval heeft m'n mobieltje een suicidecatfilter. Op PC zie ik 'm wel.quote:Op zondag 27 september 2009 09:50 schreef JDude het volgende:
Je PC heeft gewoon een suicide-cat filter, kiwi.
Ja, ik heb ook genoeg van die rotkatten.. Laten we het over iets anders hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 17:08 schreef tha_rizzo het volgende:
Is de kust al veilig, of willen jullie doorpraten over die nutteloze kansloze rotbeesten?
Antwoord C ?quote:Op maandag 28 september 2009 19:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Diep in de nacht, was ik op zoek naar wat plezier. Diep in de nacht, was ik op zoek naar wat *PIEP*
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Topic alweer dood?
Wat moet er gedaan worden om dit topic levend te houden?
Bypass?
Reanimatie?
Dynamo, stroomverdeler, zekering, legio mogelijkheden. Wat zijn de symptomen?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:52 schreef fransbreda het volgende:
Als je auto niet start en het is niet je accu , wat is het dan wel?
Werelddorp. Lekker afgesloten van de buitenwereld vandaag?quote:
Absoluut.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werelddorp. Lekker afgesloten van de buitenwereld vandaag?
Niet bepaald, ik ben toch wel een beetje moe vandaag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:01 schreef Swiffer het volgende:
Wow, en nu al wakker, dan ben je vast lekker uitgerust
Whiskey can be your friend, zal je iig goed van slapen !quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik ben toch wel een beetje moe vandaag.
Hopelijk vanavond een betere nachtrust
Ik heb nog een fles Schrobbelaer, je weet wel, van de kruikenzeikers.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:05 schreef incident het volgende:
[..]
Whiskey can be your friend, zal je iig goed van slapen !
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:19 schreef Rossdale het volgende:
Boh, alweer slecht geslapen vannachtEn wéér overwerken vandaag
Overwerk? En het is nog wel crisis?quote:
Oja, nu je het zegt.quote:
Buren hadden luidruchtige sex......quote:
Welke kant ga je op ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef Ritchie het volgende:
Vandaag voor het eerst met de auto, meteen file! Heb ik dat ook een keer meegemaakt
Ah. Lullig.quote:
Ermmmm juist ja, klonk anders...... goed..... en weer an die arbeit zeg maar.....quote:
Wennen, nogsteeds , heb 25 jaar een ander achternaam gedragen dan nu hahahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt.
Hoe bevalt je getrouwde leventje trouwens?
En je had niet iets van "zal ik eens even meedoen"?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:06 schreef incident het volgende:
[..]
Buren hadden luidruchtige sex......
Whehe, ja dat zal wel wennen zijn. Maar leuk joh. Hopelijk vinden jullie snel iets naar jullie zin.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:26 schreef Swiffer het volgende:
Wennen, nogsteeds , heb 25 jaar een ander achternaam gedragen dan nu hahaha
verders prima, we zijn actief op zoek naar een nieuw huisje..
Wanneer ga jij Dude met je achternaam heten K.?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe, ja dat zal wel wennen zijn. Maar leuk joh. Hopelijk vinden jullie snel iets naar jullie zin.
Dat vraag je iedere keer. Het antwoord is nog niet veranderd hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Wanneer ga jij Dude met je achternaam heten K.?
Ik moet wel op tijd prostituees en strippers een clown inhuren voor het vrijgezellenfeest van Jan Diederick.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vraag je iedere keer. Het antwoord is nog niet veranderd hoor.
Naja tuurlijk wel, maar mijn bed was/is leeg verder dus dat was geen optie. En om nou om 2 uur snachts mn buur uit zn hok te schoppen om het over te nemen nou nee, alhoewelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En je had niet iets van "zal ik eens even meedoen"?
Dordt valt nog wel mee, daarna is het pas BUD !!!!quote:
Kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En trouwen is ook zoooooooo 1850
Nah dan laat je tog fijn je vriendin bij mij uitslapen en ga jij fijn terug naar het noorden ofsow ?!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:58 schreef MasterMido het volgende:
denk dat we al weer vroeg uit het hotel worden geschoptdus denk niet dat een optie is
Het is koopzondag op de woonboulevard.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:25 schreef MasterMido het volgende:
Yo MedeFok!kers,
Ik had nog een hotelbon liggen die ik snel moest opmaken. Hebben we besloten om komend weekend naar Breda te gaan![]()
De zaterdag overleef ik er wel met mijn vriendin. Shoppen, Eten, kroegje pakken. Maar de zondagwat kan de toerist het best doen op zondag in Breda. Volgens mij wordt het weer niet zo best
Alvast thnx
En daarvoor kom je naar Breda.............quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is koopzondag op de woonboulevard.
Je haalt de woorden uit m'n mondquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:02 schreef incident het volgende:
[..]
En daarvoor kom je naar Breda.............
YAY !!!! naar huis
Tsja vrouwen he, die vinden elke woonboulevard de moeite waard.........quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef incident het volgende:
Tsja vrouwen he, die vinden elke woonboulevard de moeite waard.........
quote:
Twee woorden:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:14 schreef incident het volgende:
nou nou don't be so harsh, ken zij er tog ook niks aan doen dat ze wannabe wigger is....
Wel de bedoeling, hoop dat het iets droger is dan nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:08 schreef incident het volgende:
wie komt er morgen ook open dag NAC ? !
Inderdaad, op naar NAC!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:36 schreef Jgenius het volgende:
Regen is hier (Breda) nu wel weggetrokken.....
In Oosterhout ook, of all placesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Nou ik mag vanmiddag gaan Solex-rijden in Oosterhout maar ik verwacht dat het echt een hel wordt als de regen zo aanhoudt
Tja.. wij hadden het om 18:00 eigenlijk al gezien, zijn toen de stad maar in gegaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:39 schreef incident het volgende:
Was best gezellig !![]()
ok ok had wat drukker mogen wezen.......
http://www.abload.de/img/_dsc9941fa4m.jpg
Niet te zuinig inderdaad.quote:
Dat was toch rond 19:00?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef Swiffer het volgende:
Heeft iemand gisteren toevallig die meteoriet gezien?? K stond toevallig buiten te roken, en was best mooi!
En doe dan meteen de a16 ook, dank u!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Jan Diederick,
Kan je er niet voor zorgen dat heel de A27 minimaal zesbaans wordt? Achtbaans is ook prima, vooral bij Werkendam en Gorinchem.
Zeg er dan even bij dat 'ie dus al zesbaans is.quote:
Vind je die nog niet breed genoeg dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef Ritchie het volgende:
En doe dan meteen de a16 ook, dank u!
De A27 is juist tweebaans. Eén baan per richting. Zesbaans vind je in Nederland, eh, nergens denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Zeg er dan even bij dat 'ie dus al zesbaans is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Het is maar goed dat jij de verkeersgeek bent in huis.
Je ochtend! Wtf!quote:
damn wat een tijden!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 05:43 schreef Asics het volgende:
van mij mogen alle fietspaden zesbaans en bij slecht weer overdekt zijn.
quote:
Daar moet je het eens met rizzo over hebben kuukske!quote:
Commercieel is op zich niet negatief. Er zijn legio artiesten die bakken met geld hebben vergaard met geweldig goede muziek. Maar Greenday is gewoon kut en sufquote:
alstuu:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef Swiffer het volgende:
En gooi gelijk een groene golf op de Noordelijke Rondweg hier!
Commercieel is niet echt te ontkennen als de tour-shirtjes voor ¤30 over de toonbank gaan, inderdaad...quote:
Feli en welkom!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:33 schreef Trigalti het volgende:
Vanaf vrijdag ben ik ook Bredanaar![]()
Sleutel vandaag gekregen.
Waarom nou weer fok?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nou, koop een café, noem het Grand Café Fok!
Cafe de Fruitmand.quote:
Lolquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef JDude het volgende:
Café le Qui-oui.
welkom - heb je ook al een SCC? zuip je Jupiler?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:33 schreef Trigalti het volgende:
Vanaf vrijdag ben ik ook Bredanaar![]()
Sleutel vandaag gekregen.
Dank je.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef Asics het volgende:
[..]
welkom - heb je ook al een SCC? zuip je Jupiler?
Niet in Breda zoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
is er overigens iemand die weet hoe ik aan andere betaalbare (!) woonruimte kom zonder 12 jaar op de wachtlijst?
quote:
Koda woningbeheer is niet slecht, stadhuis heeft ook wel es leuke advertenties........quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
is er overigens iemand die weet hoe ik aan andere betaalbare (!) woonruimte kom zonder 12 jaar op de wachtlijst?
Idd puike vergelijking !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:34 schreef JDude het volgende:
Particuliere huur =/= betaalbaar.
Voorbeeldje van 'stadhuis': 42m2 voor bijna 700 per maand excl. ruim 200 extra kosten.
Bij Laurentius had ik dat oppervlak voor minder dan de helft. Maar goed, dan zit je weer met wachtlijsten en zo hè.
Ik moet vanavond werken van 7 - 5 's nachts.. dus dat wordt em sowieso nietquote:
Ik ben student hè! Haha. Nee tis geregeld, ik verhuis maandagmorgen 7 - 11.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:47 schreef JDude het volgende:
Je kunt jezelf evt. laten insluiten en dan het paaltje laten weghalen door zo'n parkeerwacht van EBN. Kost je wel 50 euro (of inmiddels misschien wel meer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |