Wel de bedoeling, hoop dat het iets droger is dan nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:08 schreef incident het volgende:
wie komt er morgen ook open dag NAC ? !
Inderdaad, op naar NAC!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:36 schreef Jgenius het volgende:
Regen is hier (Breda) nu wel weggetrokken.....
In Oosterhout ook, of all placesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Nou ik mag vanmiddag gaan Solex-rijden in Oosterhout maar ik verwacht dat het echt een hel wordt als de regen zo aanhoudt
Tja.. wij hadden het om 18:00 eigenlijk al gezien, zijn toen de stad maar in gegaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:39 schreef incident het volgende:
Was best gezellig !![]()
ok ok had wat drukker mogen wezen.......
http://www.abload.de/img/_dsc9941fa4m.jpg
Dat was toch rond 19:00?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:13 schreef Swiffer het volgende:
Heeft iemand gisteren toevallig die meteoriet gezien?? K stond toevallig buiten te roken, en was best mooi!
En doe dan meteen de a16 ook, dank u!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Jan Diederick,
Kan je er niet voor zorgen dat heel de A27 minimaal zesbaans wordt? Achtbaans is ook prima, vooral bij Werkendam en Gorinchem.
Zeg er dan even bij dat 'ie dus al zesbaans is.quote:
Vind je die nog niet breed genoeg dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef Ritchie het volgende:
En doe dan meteen de a16 ook, dank u!
De A27 is juist tweebaans. Eén baan per richting. Zesbaans vind je in Nederland, eh, nergens denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Zeg er dan even bij dat 'ie dus al zesbaans is.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Het is maar goed dat jij de verkeersgeek bent in huis.
Je ochtend! Wtf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |